Kyllä sen taas totesin, kun kävin sinkkutapahtumassa, että en vain osaa. En osaa tehdä itseäni tykö. Syy on varmaan se, että koulukiusaamisen takia vältin kaikki paitsi ihan ensimmäiset limudiskot, ne joissa opeteltiin miten tehdään eka kontakti oman ikäiseen vastakkaiseen sukupuoleen. Olen muuten luoteeltani ujo, johtuen erittäin lannistavasta kotikasvatuksesta.
Ainoa netin ulkopuolelta löydetty suhde tuli työelämästä ja sekin varattuun naiseen, joka sitten toteutti kanssani kaikkea mitä oli jäänyt kokematta. Eli jos on turvallinen ympäristö, jossa voin olla oma itseni, niin kyllä minäkin naisille kelpaan. Mutta en osaa tuntemattomien kanssa small talkata, enkä tehdä aloitteita. Tälläkin hetkellä olisi kiinnostava asiakaspalvelija nainen, jonka veisin mielelläni ulos, mutta en vain pysty sitä aloitetta tekemään.
Eli hupakoiden kanssa mennään. Jää se vaikein osa, eli aloitteen tekeminen pois ja pääsee suoraan asiaan.
Noinhan se suunnilleen itsellänikin meni, tosin minulla kotiolot olivat hyvät ja sen ansiosta kestin nuoruusvuodet. Samalla täytyy tunnustaa, että olen pikkuisen kateellinen tuosta löytämästäsi suhteesta, itse olen joutunut hoitamaan nuo "harjoittelutkin" maksullisilla, joten se ei ole ollut niin autenttista.