Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä on perimmäinen syy käydä huorissa??  (Luettu 10852 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä on perimmäinen syy käydä huorissa??
« Vastaus #20 : Elokuu 13, 2025, 15:11:13 »
Se että parisuhteessa oleva käy huorissa, ei välttämättä aina ole väärin tai syntiä.
Ei olekaan jos siihen on kumppanin lupa.

Poissa Vieras1864

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : Elokuu 13, 2025, 15:34:45 »
Sama syy, miks meen ja maksan ravintolassa ateriasta, vaikka voisin ostaa ruoat ja kokata kotona. Se on kätevää, ei tarvi nähdä vaivaa, ei mene aikaa hukkaan… ja voin nauttia laadukkaasta ateriasta, ihan kuten hyvältä pt:ltä.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2025, 16:28:51 »
En osaa vongata, enkä lähennellä ja viedä hommaa eteenpäin tuntemattomien kanssa. Hupakoiden kanssa ei yleensä tarvitse sitä tehdä, vaikka tämäkään ei ole aina ihan taattu, mutta ainakin kumpikin tietää miksi tavataan.

Saapasjalkakolli aika hyvin kertoi syyt minunkin puolestani, mutta tuon lisäksi:

- saada läheisyyttä ja kosketusta
- joskus saa jopa tuntea olevansa haluttu
- ainoa tapa saada seksiä
- saa tavata erilaisia naisia (ulkoisesti ja henkisesti)
- ylipäätään hemmottelua itselleni ja samalla tämä on oikeastaan ainoa asia mihin "tuhlaan" rahojani
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Ilotikku

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2025, 17:47:28 »
Muuten saattaisin tuhlata ne rahat.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2025, 17:56:43 »
Tässä on nyt ollut monia vastauksia, joista monissa sellaisia jotka sopivat minuunkin.
Sori että en lainaa, liian monta lainattavaa.

Itselläni:
- Uteliaisuus, vaihtelunhalu, uusien ihmisten tapaaminen näissä merkeissä
- Se on minulle luvallista
- Vaivatonta, nopeasti järjestyvää, varmaa, verrattuna ylimääräisiin siviilisuhteisiin
- Transaktionaalista, yksinkertaista ja selkeää, ei oletusta mistään muusta
- Pari kertaa vuodessa jakso, jolloin kumppani matkustelee, noina jaksoina käyn useasti, muuten suht harvoin (ei pakottavaa tarvetta käydä...)
- "quid pro quo" (vaikka ei olisikaan täysimääräinen vaihto)

Poissa orjamies

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2025, 18:51:06 »
Kun jäin yksin muutama vuosi sitten mietin miksi panostaisin hirveästi aikaa monesti jopa saman summan rahaa johonkin jota saa suht helposti muodossa

jossa haluaa  EN kiistä etteikö joku juttuseuralainen olisi ihan jee mutta realismia mun ikäluokan naiset hakee työssäkäviä hyvä kuntoisia nuorekkaita...
kysyvälle vastataan

Poissa matski73

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2025, 19:35:31 »
Helppoa ja kivaa.

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2025, 20:05:26 »
^ Internetissä välillä naiset kertovat, että miehet ovat metsästäjiä ja rakastavat haasteita. Että kannattaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.

Taitaa kuitenkin olla niin, että miehet ovat aina metsästäneet siksi, että saaliin voi sitten jakaa naiselle, joka antaa helposti :D

Naiset ne niitä miehiä pyydystää, naisella on haavi ja siihen yritetään saada isoja vonkaleita, ja koitetaan pikkufisut hätistää pois. PT:t ovat vähän kuin urheilukalastajia, pyydystävät ja päästävät menemään.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2025, 20:07:32 kirjoittanut saapasjalkakolli »
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Cece

• Sr. Member
  • Galleria (1)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #28 : Elokuu 13, 2025, 22:13:36 »
Helppous viehättää ja useimmiten aika hyvä seksi.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2025, 22:15:40 kirjoittanut Cece »
Valon Soturi

Poissa HuliVili

• Sr. Member
« Vastaus #29 : Elokuu 13, 2025, 22:38:56 »
Lopultakin saan panna niitä parikymppisiä naapurintyttöjä, joita en saanut kun olin itse parikymppinen naapurinpoika.  :behind:
Livekonsertit 2025: 27  (2024:20)

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #30 : Elokuu 14, 2025, 09:38:52 »
Alkuun palveluntarjoajillakäynnin syynä on oli vähitellen katkeruutta kohti kallistuva tunne siitä, että olen jäämässä paitsi tietyistä fantasioistani. En kadu tähän johtaneita valintojani, mutta tein ne aika nuorena. Kynnyksen ylittäminen vaati vuosien jahkailun.

Nyt kun ne yleistä tyytyväisyyttä häirinneet puutteet on korjattu, en oikein tiedä mikä se syy on. Tähän liittyy mulla edelleen jonkin verran omien halujen ja niiden rajojen tutkiminen, mutta se on lähinnä impulsiivista, ”koitetaas tuollaistakin”, eikä mikään perimmäinen syy millekään.

Tapaamisilla on yleensä tosi kivaa, onko se sen kummempaa sitten? Miellän homman enemmän elämyksiksi kuin miksikään perustarpeen tyydyttämiseksi. Keikoilla käynti ehkä lähin verrokki.

Poissa Jaatinen

• Full Member
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2025, 12:17:27 »
Lähes missä tahansa muussa tilanteessa naisten parissa olen vain tavallinen mies.

PT:n kanssa saattaa ohikiitävän hetken kokea olevansa Alfa. Voimakkain yksilö joka panee lauman niitä naaraita joita itse haluaa. Pääsee karkuun hetkeksi reaalielämää.

Tykkään nuolla pillua. Vaimo on vuosien saatossa melkein tuplannut kilonsa siitä mitä nähtiin ja siihen muffinssiinpa ei enää mussuteta jos ei ensin siirretä roikkuvaa vatsaa tieltä. Se on ollut mulle ihan liikaa. Seksi on käytännössä kotioven ulkopuolella jos ei omaa kättä lasketa. Ei vain paneta koska vaimo ei ole seksuaalisesti viehättävä. Asiasta on jopa puhuttu mutta hän ei saa asialle tehtyä mitään.

Y.m. syystä mun buffettiin valikoituu vain timmejä vartaloita ja kovalla työllä olen löytänyt niin visuaalisesti kiihottavia kuin henkisiltäkin ominaisuuksiltaan mulle sopivia palveluntarjoajia. Eli oikeanlaista kemiaa.

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2025, 14:19:29 »
Kyllä se on se jatkuva pillun tarve ja sen puute. Ei tällainen vanhempi mies jaksa roikkua ravintoloissa ja etsiä naista sieltä. Aika menee käytännössä hukkaan, kun ei sieltä naista kuitenkaan löydy.
Mutta onneksi löytyy näitä auttavaisia miesten päivittäisistä tarpeista huolehtivia maksullisia naisia.
He ovat löytäneet tästä kivan markkinaraon, koska tiedostavat sen, että kymmenille- ja jopa sadoilletuhansille miehille, maksullinen pillu on ainoa vaihtoehto.
  Ja kuinka helppoa se meille miehille on. Hoitoon pääsee joskus hyvinkin nopeasti, kun akuutti tarve yllättää.
Naiset ovat tehneet tapaamiskontakteista todella helppoa ja vaivatonta. Kallisarvoista ja ihailtavaa asiakaspalvelua vailla vertaa. Jotkut naiset näkevät vaivaa tehden jopa kiertomatkoja ympäri Suomen ja palvelevat meitä miehiä myös pareittain. Kondomit, liukasteet yms. odottavat meidän käyttöä.
  Siksi meikäläiselle maksullisissa naisissa käyminen ei ole ainoastaan hyvä vaihtoehto vaan aivan välttämätön toimenpide !!! Hyvä, että te naiset olette tiedostaneet tämän ymmärtäen kaiken muun ohella tehdä tällä myös bisnestä. :sheep: :weightlifting: :sheep: :weightlifting:

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #33 : Elokuu 14, 2025, 16:40:24 »
Pillun saannin helppous viehättää. Enkä nyt tarkoita heitä, joille on kirjoitettava pienimuotoinen artikkeli tapaamisesta jonka sisältö ei kuitenkaan pelipaikalla toteudu.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #34 : Elokuu 14, 2025, 19:07:18 »
Helppous ja se että saa sellaisia naisia ja palveluita mitä ei siviilissä saa. Eli pääsee kokemaan uusia kivoja juttuja.
Ja tykkään myös jutella muuten vaan tapaamieni naisten kanssa ja siksi suosin useimmiten tunnin aikoja.
Tissit 😍

Poissa Aapeli60

• Full Member
« Vastaus #35 : Elokuu 14, 2025, 19:22:39 »
Koska mä voin

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #36 : Elokuu 14, 2025, 21:58:31 »
Edelleen on työn alla ostajan osassa oleminen, mutta haluaisin kokea tiettyjä asioita helpohkolla tavalla niin, että ketään ei johdeta harhaan eikä tarvitse tutustua ja investoida tunnetasolla sen kummemmin. On tiettyjä seksuaalisia asioita, joita haluaisin vaan kokea ns. vaivaamatta ketään ja kehittelemättä mitään sen kummempaa suhdekuviota. Kieltämättä myös kiehtoo ajatus saada pyytää kinkympiäkin toiveita aivan siekailematta ja luottaa, että ammattilainen osaa sanoittaa rajansa ja myös toteuttaa toiveita laadukkaasti. Uudet kokemukset siis kiinnostaa myös.

Ironista on, että vaikka ideana ostoseksi vaikuttaa helpolta, itsekin seksiä myyvänä naisena näiden haluamani ostokokemusten hankkiminen Suomessa ei todellakaan ole ollut mutkatonta. Mutta ehkä sitten jonain päivänä 🤷‍♀️
Lapin taikaa tuplana: Tampereella 3-4.12. duoa KayCatin kanssa 😻

Poissa Jarstick

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : Elokuu 15, 2025, 09:27:40 »
Lähes missä tahansa muussa tilanteessa naisten parissa olen vain tavallinen mies.

PT:n kanssa saattaa ohikiitävän hetken kokea olevansa Alfa. Voimakkain yksilö joka panee lauman niitä naaraita joita itse haluaa. Pääsee karkuun hetkeksi reaalielämää.

Tykkään nuolla pillua. Vaimo on vuosien saatossa melkein tuplannut kilonsa siitä mitä nähtiin ja siihen muffinssiinpa ei enää mussuteta jos ei ensin siirretä roikkuvaa vatsaa tieltä. Se on ollut mulle ihan liikaa. Seksi on käytännössä kotioven ulkopuolella jos ei omaa kättä lasketa. Ei vain paneta koska vaimo ei ole seksuaalisesti viehättävä. Asiasta on jopa puhuttu mutta hän ei saa asialle tehtyä mitään.

Y.m. syystä mun buffettiin valikoituu vain timmejä vartaloita ja kovalla työllä olen löytänyt niin visuaalisesti kiihottavia kuin henkisiltäkin ominaisuuksiltaan mulle sopivia palveluntarjoajia. Eli oikeanlaista kemiaa.

Niinpä....liikalihavuus on yleinen syy erektio-ongelmiin. Onkin siis tärkeää, että muistatte naiset lenkkeillä  :weightlifting:
Yrittäkää ymmärtää...

Poissa Timppa

• Full Member
« Vastaus #38 : Elokuu 15, 2025, 12:05:07 »
Palvelunostaja kiteytti aika hyvin ekassa kappaleessaan minunkin tuntoni. Halusin jotain, jota joskus sain mutten enää, vuorovaikutuksesta huolimatta. Muutenkin seksielämä kuihtui muutamaan kertaan vuodessa. Siispä päätin hankkia palvelun muualta.
No annas olla, kumppani on nyt kesän aikaan muuttunut. Olkoon syy mikä tahansa, en olisi voinut kuvitella, että saan ekan rimmaukseni pyytämättä kotona, omassa sängyssä 😁. Ehkä kaikki ei ole vielä menetetty. Kesän aikaan tarve huorissa käyntiin on siis vähentynyt, mutta käyn jatkossakin, ehkä eri mielellä hakemassa erikoisuuksia.

Paikalla saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #39 : Elokuu 15, 2025, 22:30:53 »
Kyllä sen taas totesin, kun kävin sinkkutapahtumassa, että en vain osaa. En osaa tehdä itseäni tykö. Syy on varmaan se, että koulukiusaamisen takia vältin kaikki paitsi ihan ensimmäiset limudiskot, ne joissa opeteltiin miten tehdään eka kontakti oman ikäiseen vastakkaiseen sukupuoleen. Olen muuten luoteeltani ujo, johtuen erittäin lannistavasta kotikasvatuksesta.

Ainoa netin ulkopuolelta löydetty suhde tuli työelämästä ja sekin varattuun naiseen, joka sitten toteutti kanssani kaikkea mitä oli jäänyt kokematta. Eli jos on turvallinen ympäristö, jossa voin olla oma itseni, niin kyllä minäkin naisille kelpaan. Mutta en osaa tuntemattomien kanssa small talkata, enkä tehdä aloitteita. Tälläkin hetkellä olisi kiinnostava asiakaspalvelija nainen, jonka veisin mielelläni ulos, mutta en vain pysty sitä aloitetta tekemään.

Eli hupakoiden kanssa mennään. Jää se vaikein osa, eli aloitteen tekeminen pois ja pääsee suoraan asiaan.

Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen