Se että parisuhteessa oleva käy huorissa, ei välttämättä aina ole väärin tai syntiä.Ei olekaan jos siihen on kumppanin lupa.
Uutiset:
Se että parisuhteessa oleva käy huorissa, ei välttämättä aina ole väärin tai syntiä.Ei olekaan jos siihen on kumppanin lupa.
								Vieras1864

Kelpo kaveri
						En osaa vongata, enkä lähennellä ja viedä hommaa eteenpäin tuntemattomien kanssa. Hupakoiden kanssa ei yleensä tarvitse sitä tehdä, vaikka tämäkään ei ole aina ihan taattu, mutta ainakin kumpikin tietää miksi tavataan.
								JämeräpartainenInsinööri

Nauttii muiden arvostusta

Cece

Saisi mikroaaltouunilla pillua

palvelunostaja

Huikea tyyppi

Jaatinen

Näyttää hyvää esimerkkiä

dueerre

Piristää muiden päivää

AnniAuringonkukka

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Lähes missä tahansa muussa tilanteessa naisten parissa olen vain tavallinen mies.
PT:n kanssa saattaa ohikiitävän hetken kokea olevansa Alfa. Voimakkain yksilö joka panee lauman niitä naaraita joita itse haluaa. Pääsee karkuun hetkeksi reaalielämää.
Tykkään nuolla pillua. Vaimo on vuosien saatossa melkein tuplannut kilonsa siitä mitä nähtiin ja siihen muffinssiinpa ei enää mussuteta jos ei ensin siirretä roikkuvaa vatsaa tieltä. Se on ollut mulle ihan liikaa. Seksi on käytännössä kotioven ulkopuolella jos ei omaa kättä lasketa. Ei vain paneta koska vaimo ei ole seksuaalisesti viehättävä. Asiasta on jopa puhuttu mutta hän ei saa asialle tehtyä mitään.
Y.m. syystä mun buffettiin valikoituu vain timmejä vartaloita ja kovalla työllä olen löytänyt niin visuaalisesti kiihottavia kuin henkisiltäkin ominaisuuksiltaan mulle sopivia palveluntarjoajia. Eli oikeanlaista kemiaa.

Timppa

Piristää muiden päivää