Tämä on nyt melko kiperä paikka. Ehkä se oli huumoria, mutta jos se ei ollutkaan?!  Onko varmempi vaan olla tapaamatta enää... 🤔
Uutiset:
								samuel

Huikea tyyppi
						Tämä on nyt melko kiperä paikka. Ehkä se oli huumoria, mutta jos se ei ollutkaan?! Onko varmempi vaan olla tapaamatta enää... 🤔
								velihopea

Huikea tyyppi
						Sain tänään kiitosviestin pt:ltä. Lämmitti, harkitsen jatkoa.
Mä vedin ehkä vielä kovemman. Pt laitto just viestiä, jossa kosi.😳

samuel

Huikea tyyppi

velihopea

Huikea tyyppi
						Ehkä alan kutsua häntä vain morsiamekseni ja katson, miten siihen suhtautuu.🤔

Vieras1873

Huikea tyyppi
						Ehkä alan kutsua häntä vain morsiamekseni ja katson, miten siihen suhtautuu.🤔
Käyhän se niinkin. Haet harjoitussormuksen jostain halpakaupasta ja annat ymmärtää, et timanttisormus tulee sit hyvin sujuneen koeajan jälkeen
								JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Sain tänään kiitosviestin pt:ltä. Lämmitti, harkitsen jatkoa.
Mä vedin ehkä vielä kovemman. Pt laitto just viestiä, jossa kosi.😳
								samuel

Huikea tyyppi

CuoreSportivo

Nauttii muiden arvostusta

Vieras1847

Huikea tyyppi

meiosis

Kelpo kaveri

Meaxx

Huikea tyyppi
						Yritän pitää viestittelyn tiiviinä ja lyhyenä, koska on (1) liian helppo copy-pastetella viestejä ties minne ja (2) olen lukenut, että osalle pt:istä aikaa tuhlaavat viestittelijät ovat ongelma. Siksi en ole lähettänyt kiitosviestejä (paitsi kerran). Ehkäpä pitäisi luottaa ja heittäytyä enemmän.
								Peetu

JämeräpartainenInsinööri

Kiitosviestit on ihan parhaita! Luulisi, että kiireinenkin pt ehtii sen lukea, vaikkei vastaisikaan. Itse vastaan aina kiitosviestiin, ja yleensä tunne onnistuneesta tapaamisesta on tuolloin ollut molemminpuolinen ja on aidosti kohdattu hetkessä. Hyvää palautetta ei voi koskaan saada liikaa! Toki yhtä hyvä palaute on se, että asiakas varaa toisen, pitemmän ajan käytyään ensimmäistä kertaa 🥰
"
								Jepsjep

Näyttää hyvää esimerkkiä

dueerre

Piristää muiden päivää