Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiitosviestit PT:lle  (Luettu 1517 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiitosviestit PT:lle
« Vastaus #20 : Huhtikuu 26, 2025, 14:48:48 »
Jos on aihetta, ja useimmiten on, kiittää, teen sen naamatusten ja usein vielä viestin muodossa. Koskaan ei ole asiasta valitettu, päin vastoin.

Kerran kuulin, että hyvästä seksistä ei saa kiittää. Tämä tuli alkukielellä saksaksi. Mimmillä oli sieltä osa taustaansa. Ehkä tämä oli kulttuuriin liittyvä juttu, ei mimmi sitä pahalla sanonut.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #21 : Huhtikuu 26, 2025, 15:07:54 »
^ No tuo tulee mielestäni parisuhdepuolelta. On kornia kiittää kumppania seksistä. Se muotoillaan hieman eri tavoin.

Poissa panic0

• Jr. Member
« Vastaus #22 : Huhtikuu 26, 2025, 15:18:19 »
Olisi kohteliasta, jos PT kiitosviestin jotenkin huomioisi. Edes emojilla, jos ei jaksa viestiä kirjoittaa. Kaikki kyllä ketä olen kiittänyt, ovat jotenkin asian huomioineet.

Minusta tässä kyse vain hyvästä asiakaspalvelusta, eikä pidä liittää simppaamiseen. Itsekin edustan asiakastyyppiä, joka sinänsä ei "tarvitse" palveluita erityisesti, en ole yksinäinen tai kaipaa huomiota, seksiä on tarjolla muutoinkin. Minulle tämä on piristävä lisämauste muutoinkin hyvään elämään ja olen iloinen, että voin tällaista harrastella.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #23 : Huhtikuu 26, 2025, 15:20:24 »
Jos olen maksanut käsittämättömän korkean tuntipalkan niin siinä on jo kiitosta kerrassaan.
Is she really going out with him?

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #24 : Huhtikuu 26, 2025, 15:21:26 »
Jos on hyvä ja mieleenpainuva kokemus maksullisen kanssa, saatan kiittää jälikäteenkin.

Hyvä kysymys tuossa edellä kollilta ja gentlemannilta, että miten kiittää siviiliseksistä. Joskus olen lähettänyt työpäivän aikana kiitoksen hyvästä aamuseksistä. Tosin hieman huumorisävyisenä

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #25 : Huhtikuu 26, 2025, 15:28:21 »
Ei ole minulla mikään automaatio lähetellä kiitosviestejä tapaamisista. Mutta joillekin lähetän, jos siltä tuntuu. Omien tuntemusten mukaan toimin enkä niinkään mieti mitä vastapuoli siitä ajattelee / miten siihen reagoi. Yleensähän ihmiset ottaa mielellään positiivista palautetta vastaan, joten en näkisi kiitosten aiheuttavan suurempaa rasitetta.

Poissa Tuplawee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #26 : Huhtikuu 26, 2025, 15:45:44 »
Kiitän pt:tä aktin lomassa esim suihinoton jälkeen, aktin lopuksi tai aina viimeistään ovella lähtiessä, kuten kohteliaseen käytökseen palveluja ostettaessa kuuluu. Maksullisen seksin vapauttava puoli on juuri se, ettei tarvitse huolehtia joskus hauraankin romanttisen tunnelman tai emotionaalisen pelin pelaamisesta, vaan riittää, että huolehtii molemminpuolisesta turvallisuudesta ja mukavuudesta. Käytökseni ja kommunikointini on maksullisissa siis paljon suorempaa ja käytännöllisempää.

Tässäkin asiassa erottuu selvästi kaksi koulukuntaa - suoraviivaisemmat "seksin ostajat" ja syvempiä yhteyksiä janoavat "simuloijat". Jälkimmäiset pelaavat hienovaraista peliä, jossa viestittely on osa yhteyden rakentamisen illuusiota. Panoksena on tarve tulla nähdyksi, kohdatuksi ja kokea emotionaalista jatkuvuutta. Ot: mielenkiintoista tässä on se tapa, joka on kontrolloitu ja sidottu rahaan (eli hallittavissa ilman todellista riskiä hylätyksi tulemisesta).

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #27 : Huhtikuu 26, 2025, 16:00:57 »
Kun aloitin nää hommat viime kesänä, nimenomaan kiitosviestit oli ne jotka romutti täysin mun ennakkoluuloja tän alan ja kohtaamisten mekaanisuudesta ja kylmyydestä. Kiitosviestien avoimuus on välillä yllättänyt kun oon joskus ajatellut tapaamisen menneen ihan vihkoon ja asiakkaan olleen pettyneen koska hän on niin hiljaa ja eleetön.

Ylipäätään se stereotypia suomalaisesta miehestä joka ei puhu eikä pussaa haihtui nopsaan. Pussaahan ja puhuuhan, mutta ei aina välttämättä heti ja suoraan, vaan joskus tarvii sulatteluaikaa ja etäisyyden tuomaa turvaa sanoa sanottavansa vaikka sitten kiitosviestillä.
Kuopijjjo 4.-6.5.

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Artturi

• Full Member
« Vastaus #28 : Huhtikuu 26, 2025, 16:07:16 »
Tottakai tulee aina lähetettyä kiitosviesti.  :inlove:

Poissa Maalainen88

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #29 : Huhtikuu 26, 2025, 16:32:48 »
Ihan alusta alkaen on ollut tapana laittaa kiitosviestiä tapaamisen jälkeen, vaikka loppu halauksen yhteydessä kiitän,viimeinen live kiitos sujahtaa ovenraosta juuri ennen sulkeutumista ja sitten kotiin päästyäni kirjoitan pitkän viestin, jossa kiitän kaikesta illan aikana koetusta. Lähes aina on viestiin jotenkin reagoitu. Yhden palveluntarjoajan kohdalla piti jo sitä pitkää viestiä ihan tosissaan viilata kohilleen, ettei olisi ollu ittensä toistoa,kun kymmenesti kuitenkin tavattiin,muutamasti olen jättänyt kiitokset laittamatta, mutta silloin kohtaaminen ei ole luistanut toivotulla tavalla. Nyt kun tällainen viestiketju tänne on avattu, niin aloin jo pelkäämään sitä,että otetaanko tuollainen tapaamisen jälkeen lähetetty viesti häiriön aiheuttamisena, mut onneksi on hyväksyntää tullut palveluntarjoajien suunnasta,saapi mielelle rauhan,että ainakaan kaikki ei siitä huonoa tuumaile.
Tummista vesistä takas pinnalle...sitten katsotaan...

Poissa Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : Huhtikuu 26, 2025, 16:52:28 »
Jos olen maksanut käsittämättömän korkean tuntipalkan niin siinä on jo kiitosta kerrassaan.

Tämä ja se on paras palaute hyvästä tapaamisesta jos varaa joskus uuden ajan.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #31 : Huhtikuu 26, 2025, 17:10:06 »
Kiitosviestit on kivoja  :inlove: Mutta en pahoita mieltäni tai edes mieti asiaa, jos en sellaista saa 😅 Jotkut ei ole viestittelijä tyyppejä muutenkaan  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #32 : Huhtikuu 26, 2025, 17:54:01 »
Kiitän paikan päällä; joskus peruskohteliaisuudesta ja joskus aidommin. Saksalaiset voi tunkea tapakulttuurinsa hanuriinsa jos ei tykkää. Kiitän myös parisuhteessa jos siltä tuntuu. Onneksi ei tarvitse siinäkään välittää ulkopuolisten mielipiteistä.

En viestittele jälkikäteen. Pt:n lähettämään kiitosviestiin toki reagoin, jos sellainen tulee ennen kuin suljen kännykän.

Jos olisikin ollut jotain aivan tajunnan räjäyttävää, niin koen itselleni paremmaksi vaan antaa tunteiden jäähtyä, kuin kiitosviestiä kirjoittaen elää niitä uudelleen. Joskus on ollut tilanteita, jossa pt on pyytänyt viestimään (kuvia reissulta jolle olin menossa, menovinkkejä pt:n tulevalle matkalle…), mutta jotenkin näissäkin olen lähdettyäni päätynyt ajattelemaan, ettei se nyt oikeasti niitä halunnut / liikaa vaivaa.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
« Vastaus #33 : Huhtikuu 27, 2025, 13:00:14 »
Maksullista seksiä, siis ostettu palvelu....
Jos juttu oli vaan sellainen kassien tyhjennys niin selvä homma.
Minulle hyvä kokemus on sellainen joka jää mieleen pidemmäks aikaa.
Jos tunne on reissun jälkeen sellainen että en käynyt naimassa vaan rakastelin toista; pt on onnistunut ja ansaitsee kyllä viestillä vielä kiitoksen tästä. Ei se että rahan kanssa pelataan, muuta sitä faktaa 👅
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (9)
« Vastaus #34 : Huhtikuu 27, 2025, 16:40:12 »
Minusta kiitosviestin saaminen on aina kivaa, en ole sentyyppinen että analysoisin asiaa syvemmin. Onhan se mukava erikseen kuulla että on tehnyt työnsä hyvin. Mutta en todellakaan oleta että asiakas sellaisen lähettää. Ovella usein kiitellään vähän puolin ja toisin.
Turku tiistaisin

Poissa Pyry

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : Huhtikuu 27, 2025, 16:52:44 »
Melko spontaanisti mennään, perusreissusta en erikseen kiittele, mutta tottakai jos erityisen hyvä fiilis on niin haluan kiitokset lähetellä

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #36 : Huhtikuu 27, 2025, 17:40:41 »
Olen kyllä ihan solmussa onnesta jokaisesta kiitos-viestistä😍 En silti mitenkään loukkaannu jos tätä ei tapahdu, paras kiitos on tietysti uusittu ajanvaraus. Toki sitäkään ei aina tule ja sekin kuuluu pelin henkeen.
Itse myös kiitän jokaista asiakasta, oli tapaaminen sitten sadas tai ensimmäinen.
Nokialla 2.-4.5.

Poissa NaapurinNoora

• Full Member
  • Galleria (6)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #37 : Huhtikuu 27, 2025, 17:47:10 »
Kiitosviestit todellakin piristää ja tuntuu hyvältä!  :inlove: En toki pidä näitä millään tasolla oletusarvoisena asiana ja pärjään aivan hyvin ilmankin, mutta kyllä hyvä palaute, oli se kiitosviestin tai rapsan muodossa, tuo aina hymyn huulille ja vahvistaa sitä tunnetta, että on oikealla alalla.
Rakkaudesta lajiin. ♥️

Helsinki 8.-9.5. / Lahti 13.-14.5. / Hämeenlinna 19.-20.5.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #38 : Huhtikuu 27, 2025, 18:04:21 »
Ihan mielenkiinnosta eikä kenellekään tarkoitettuna.
Haluatteko kielteisen palautteen suoraan vai rapsan välityksellä?
Is she really going out with him?

Poissa Artturi

• Full Member
« Vastaus #39 : Huhtikuu 27, 2025, 20:03:48 »
Onneksi ei ole koskaan tarvinnut kielteistä palautetta antaa.  :inlove:

Ja jos sille olisi tarvetta, niin miksi ylipäätään mennä sellaista antamaan? Tuleeko siitä itselle jotenkin parempi mieli? Mielummin syö pettymyksen ja äänestää jatkossa lompakollaan jättämällä käymättä.