Tämä on nyt melko kiperä paikka. Ehkä se oli huumoria, mutta jos se ei ollutkaan?! Onko varmempi vaan olla tapaamatta enää... 🤔
Uutiset:
Tämä on nyt melko kiperä paikka. Ehkä se oli huumoria, mutta jos se ei ollutkaan?! Onko varmempi vaan olla tapaamatta enää... 🤔
Sain tänään kiitosviestin pt:ltä. Lämmitti, harkitsen jatkoa.
Mä vedin ehkä vielä kovemman. Pt laitto just viestiä, jossa kosi.😳
Ehkä alan kutsua häntä vain morsiamekseni ja katson, miten siihen suhtautuu.🤔
Ehkä alan kutsua häntä vain morsiamekseni ja katson, miten siihen suhtautuu.🤔
Käyhän se niinkin. Haet harjoitussormuksen jostain halpakaupasta ja annat ymmärtää, et timanttisormus tulee sit hyvin sujuneen koeajan jälkeen
Sain tänään kiitosviestin pt:ltä. Lämmitti, harkitsen jatkoa.
Mä vedin ehkä vielä kovemman. Pt laitto just viestiä, jossa kosi.😳
Yritän pitää viestittelyn tiiviinä ja lyhyenä, koska on (1) liian helppo copy-pastetella viestejä ties minne ja (2) olen lukenut, että osalle pt:istä aikaa tuhlaavat viestittelijät ovat ongelma. Siksi en ole lähettänyt kiitosviestejä (paitsi kerran). Ehkäpä pitäisi luottaa ja heittäytyä enemmän.
Kiitosviestit on ihan parhaita! Luulisi, että kiireinenkin pt ehtii sen lukea, vaikkei vastaisikaan. Itse vastaan aina kiitosviestiin, ja yleensä tunne onnistuneesta tapaamisesta on tuolloin ollut molemminpuolinen ja on aidosti kohdattu hetkessä. Hyvää palautetta ei voi koskaan saada liikaa! Toki yhtä hyvä palaute on se, että asiakas varaa toisen, pitemmän ajan käytyään ensimmäistä kertaa 🥰