Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiitosviestit PT:lle  (Luettu 4159 kertaa)

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiitosviestit PT:lle
« Vastaus #60 : Toukokuu 04, 2025, 22:04:58 »
Tämä on nyt melko kiperä paikka. Ehkä se oli huumoria, mutta jos se ei ollutkaan?!  Onko varmempi vaan olla tapaamatta enää... 🤔

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #61 : Toukokuu 04, 2025, 22:12:45 »
Tämä on nyt melko kiperä paikka. Ehkä se oli huumoria, mutta jos se ei ollutkaan?!  Onko varmempi vaan olla tapaamatta enää... 🤔

Vakavasti puhuen, vaikka se olisi huumoria, se on sitä luokkaa huumoria, joka koputtelee jäätä. En oikein tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua. Voit koittaa painaa sen villasella ja leikkiä, sen olevan vain huumoria ja jatkaa kuten ennenkin pienen jäähdyttelyn jälkeen. Tai sitten vain olla tapaamatta enää.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #62 : Toukokuu 04, 2025, 22:29:59 »
Sain tänään kiitosviestin pt:ltä. Lämmitti, harkitsen jatkoa.

Mä vedin ehkä vielä kovemman. Pt laitto just viestiä, jossa kosi.😳

On se avioliitto sen verran vakava paikka - ja etenkin siitä kunnialla eroon pääseminen - että tuohon voisi vastata, että mikäs on neidin ansiotaso, varallisuuden ja velan suhde, (mielen)terveyshistoria, onko mustasukkaisia ja väkivaltaisia exiä, lapsia joiden isä on tiedossa ja etenkin niitä joiden isä ei ole tiedossa? jne ::)

Jos tulee asialliset vastaukset, niin kai hän sitten on tosissaan tai ainakin huumorintaju kohillaan ;D

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #63 : Toukokuu 04, 2025, 22:51:07 »
Ehkä alan kutsua häntä vain morsiamekseni ja katson, miten siihen suhtautuu.🤔

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #64 : Toukokuu 04, 2025, 22:55:56 »

Käyhän se niinkin. Haet harjoitussormuksen jostain halpakaupasta ja annat ymmärtää, et timanttisormus tulee sit hyvin sujuneen koeajan jälkeen ::)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
« Vastaus #65 : Toukokuu 05, 2025, 01:27:09 »

Käyhän se niinkin. Haet harjoitussormuksen jostain halpakaupasta ja annat ymmärtää, et timanttisormus tulee sit hyvin sujuneen koeajan jälkeen ::)

Voin vannoa että kepakkoa ja luutaa tulee..

Hermosto kertoo parhaiten, kenen kanssa synkkaa ja ketä vois tyyppaa jatkossakin.

Itsehän olin niin muka vitun lumihiutale, että pelastan kaikki ahneiden horojen kynsistä, mutta have to bow down now, että kyllähän niillä hinnastoilla yms toimenpiteilä oli syynsä.

Väittäisin et horoilun/ptn ohessa sellanen semi selkee rahallinen kink on itessäni herännyt, että kiihotun rahasta, mutta eniten älyllisestä toiminnasta, niin se sormus voi olla vaikka cola pullon sinetistä, kunhan se yläpää pelittää.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2025, 01:28:57 kirjoittanut Mmeoww »

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #66 : Toukokuu 05, 2025, 06:57:17 »
Sain tänään kiitosviestin pt:ltä. Lämmitti, harkitsen jatkoa.

Mä vedin ehkä vielä kovemman. Pt laitto just viestiä, jossa kosi.😳

Aika paha😅 Mua joskus asiakas kosi kesken panon mutta tää on jotenkin vielä pahempi
Nokialla 16.-18.5.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #67 : Toukokuu 05, 2025, 07:36:54 »
Ehkäpä se oli vaan huumoria, mutta mä elän tällä pitkään. Once in a lifetime experience.😆

Poissa CuoreSportivo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #68 : Toukokuu 05, 2025, 07:45:19 »
Palatakseni aiheeseen, niin totta kai laitan tytöille positiivista palautetta, erityisesti silloin, kun tapaaminen on oikein onnistunut. Pelkkää positiivista palautetta on vastauksena tullut.

On oikein kiva naputella viestejä itsekseen hymähdellen vielä pimpulan maku suussa.

Poissa jasminh

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #69 : Toukokuu 05, 2025, 23:35:15 »
Mulle tulee aina tosi hyvä mieli kiitosviesteistä eli niitä saa jatkossakin laittaa 🥰
✨️ LAHTI 14.5. ✨️
Pitkä ja pehmeä BBW 💖

Poissa meiosis

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #70 : Toukokuu 06, 2025, 05:17:46 »
Yritän pitää viestittelyn tiiviinä ja lyhyenä, koska on (1) liian helppo copy-pastetella viestejä ties minne ja (2) olen lukenut, että osalle pt:istä aikaa tuhlaavat viestittelijät ovat ongelma. Siksi en ole lähettänyt kiitosviestejä (paitsi kerran). Ehkäpä pitäisi luottaa ja heittäytyä enemmän.

Poissa Mea_xx

• Newbie
  • Galleria (9)
« Vastaus #71 : Toukokuu 06, 2025, 07:25:37 »
Yritän pitää viestittelyn tiiviinä ja lyhyenä, koska on (1) liian helppo copy-pastetella viestejä ties minne ja (2) olen lukenut, että osalle pt:istä aikaa tuhlaavat viestittelijät ovat ongelma. Siksi en ole lähettänyt kiitosviestejä (paitsi kerran). Ehkäpä pitäisi luottaa ja heittäytyä enemmän.

No kyllä. Tietty jos ei tunne pt:tä entuudestaan niin ei tiedä minkälainen suhtautuminen viestittelijöihin on, mutta esimerkiksi minusta viestittely on useimmiten ihan kivaa. Raja menee ilmaisessa chatti-seksissä, ja siinä jos viestittelijältä tulee niin paha turn-off että selviää etten halua tätä tyyppiä tavata. En nyt lennossa keksi todellista esimerkkiä mutta sanotaan vaikka että "sopiihan jos tapan sinut".
Turku tiistaisin

Poissa Peetu

• Jr. Member
« Vastaus #72 : Toukokuu 07, 2025, 15:45:02 »
Joillekin kiitosviesti voi olla pieni juttu – tai ehkä jopa turha. Mutta itse huomaan lähettäväni lähes aina lyhyen viestin kohtaamisen jälkeen. Miksi? Tässä muutama syy:

Olen peruskohtelias. Kiitän, kun joku tarjoaa hyvää kahvia, päästää liikenteessä eteen tai tekee duuninsa hyvin. Miksen siis kiittäisi myös silloin, kun joku on käyttänyt aikaansa, läsnäoloaan ja osaamistaan minun vuokseni?

Haluan kertoa, että nautin kohtaamisesta. En oleta, että se on aina itsestään selvää. Hyvä hetki ansaitsee tulla sanotuksi ääneen (ja toistaa viestillä vaikka sen olisi lähtiessä ääneen sanonut).

Haluan kertoa, mikä toimi. Kun vakkarisuhde kehittyy, pienet sanat voivat olla se ero, jolla seuraava kerta on vielä parempi. Rakentavan palautteen annan mieluummin kasvotusten – ja tähän asti sitäkin on tarvittu vain hienosäätöön tyyliin: “voisiko tätä kokeilla vähän eri tavalla”.

Saan itsekin hyvän fiiliksen. Pieni viesti antaa luvan palata mielessä hetkeen, elää se uudelleen. Se hetki ei jää vain ohimeneväksi kokemukseksi, vaan saa jälkikaikua, merkitystä ja muistijäljen. Joskus viesti lähtee samana iltana, joskus muutaman päivän päästä.

Kiitos ei ole mikään “pakollinen loppuvihellys”, vaan pieni ele, jolla haluan osoittaa arvostusta ja jatkaa hyvää vuorovaikutusta. Kohtaamiset jättävät jäljen – ja minusta on mukava sanoa, että juuri sinä jätit erityisen hyvän sellaisen  :inlove:

Niin ja pakko todeta, että muutaman sanan vastaus tai vaikka emoji parantaa omaa fiilistä myös.

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #73 : Toukokuu 07, 2025, 21:48:29 »
Kiitosviestit on ihan parhaita! Luulisi, että kiireinenkin pt ehtii sen lukea, vaikkei vastaisikaan. Itse vastaan aina kiitosviestiin, ja yleensä tunne onnistuneesta tapaamisesta on tuolloin ollut molemminpuolinen ja on aidosti kohdattu hetkessä. Hyvää palautetta ei voi koskaan saada liikaa! Toki yhtä hyvä palaute on se, että asiakas varaa toisen, pitemmän ajan käytyään ensimmäistä kertaa 🥰
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Munkkivuoressa 6. ja 8.5.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #74 : Toukokuu 07, 2025, 22:52:22 »
Kiitosviestit on ihan parhaita! Luulisi, että kiireinenkin pt ehtii sen lukea, vaikkei vastaisikaan. Itse vastaan aina kiitosviestiin, ja yleensä tunne onnistuneesta tapaamisesta on tuolloin ollut molemminpuolinen ja on aidosti kohdattu hetkessä. Hyvää palautetta ei voi koskaan saada liikaa! Toki yhtä hyvä palaute on se, että asiakas varaa toisen, pitemmän ajan käytyään ensimmäistä kertaa 🥰

Olen kuullut, että kiitosviestit saattavat toisaalta aiheuttaa tilanteen, jossa PT ei ole täysin varma, miten niihin kannattaisi vastata -- eli eivät välttämättä ole aina täysin positiivinen kokemus.

Omana mielipiteenäni ehdottaisin, että kiitosviesti kannattaa kuitata jollain tavalla vastaanotetuksi, ja kuittauksen laatu voisi riippua siitä, miten mielellään saman asiakkaan haluaisi ottaa uudestaan... kiitosviesteihin vastaaminen voi olla sekä markkinointia, että asiakkaiden suodatusta.

Jos haluaa saman asiakkaan toistekin, kiitosviestiin vastauksen sisältö voisi siis olla jotain "Oli tosi ihanaa, en malta odottaa sitä kun tapaan sinut seuraavan kerran :inlove:"

Poissa Jepsjep

• Full Member
« Vastaus #75 : eilen kello 08:46:41 »
Tätä ketjua on ollut mielenkiintoista lukea ja saada monenlaisia ajatuksia.
Itse aina joskus lähettänyt kiitos viestejä. Mutta ajatus on ollut pääasiassa että pyrin kuormittamaan pt.tä mahdollisimman vähän viesteillä.
Pari kertaa on keskustelu tosin jatku tapaamisen jälkeen parilla viestillä joka on ilahduttanut  :inlove:

Tulevaisuudessa olen varmasti rohkeampi laittamaan kiitos viestejä. Kiitos tämän ketjun.