Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 44315 kertaa)

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #280 : Elokuu 02, 2025, 22:28:50 »
Kiitos Anni, mansikat ja kermavaahto kuulostaa täydelliseltä tavalta kruunata uusi pillukioski 🍓❤️.

Alpo, ei se pipari taida niin lyhyessä ajassa päivettyä mutta ajatuksena kyllä hauska ja toki tarkastus on aina paikallaan 😍.

Kiitos Pataässä, ja tule ihmeessä kokeilemaan uusia juttuja 😘

Palvelunostaja, vaikka laittaisitkin, niin joka päivä kun käväiset automaatilla niin hyvin kerkeät silti saada sopivan määrän  riihikuivaa takataskuun. Varataanko heti aika 😉?

Mattssonni, en tiedä pitäiskö pettyä kun ei sua kuiteskaan kuulunut 😆.

Samuel mun mielikuva hierojasta hieromassa leukaperiä sisäkautta on vähintäänkin kammottavan hammaslääkärimäinen 😱.

Intohimo kiitos kommentistasi, joskus on hyvä vailla syvempää myös erikoisempia aiheita.

Itse aiheeseen mistä halusin kirjoittaa nimittäin tosiesko. Mulla on ollut siellä uran alusta asti ilmoitus, mutta se on ollut vain harvoin aktiivinen. Siellä ei voi muuttaa ilmoituksen nimeä jälkikäteen ja mun ilmoituksen nimi ei ole vastannut mun työnimeä mikä on ärsyttänyt mua suuresti. Siitä huolimatta, että siinä ilmoituksessa on muutama tosi hyvä rapsa, päätin luoda kokonaan uuden ilmoituksen työnimelläni ja tuoda myös kansallisuuden esiin ilmoituksen nimessä. Tarkoitus on pitää nyt sitten tuo sama ilmo hamaan tulevaisuuteen asti ja toivon, että saan kerättyä siihen myös kivoja rapsoja. Nythän siinä on sitten aluksi "Trial" -merkintä mikä tarkoittaa joillekin samaa kuin "vähintäänkin epäilyttävä", mutta toivotaan, että siitä on mulle silti iloa ensi viikolla Lappeenrannassa.

💎 Espoon uudella vastaanotolla 27.-29.8. 💎

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #281 : Elokuu 07, 2025, 18:49:53 »
☀️Keikkarapsaa Lappeenrannasta☀️

Tuntui, että helleputki oli jatkunut viikkokausia ja se vain jatkui edelleen kun elokuisena aamuna lähdin matkaan kohti Lappeenrantaa.  Olin nukkunut huonosti ja oli jotenkin epämääräisen huono olo, mutta ajattelin, että se menisi ohi kun voisin nukkua matkalla. Oletin sen johtuvan siitä, että liiallinen helle on jo vienyt mut hulluuden partaalle ja lämmittänyt kotini niin perusteellisesti, ettei se jäähdy edes tuulettamalla. Pienen yskän ajattelin johtuvan vain liiallisesta tuulettimen edessä loikoilusta.

Torkuin matkalla ja perille päästyäni olinkin paljon pirteämpi, ja syötyäni vähän olin innoissani aloittamassa keikkaa. Majapaikkani oli melko lämmin, mutta ei niin ahdistavan kuuma kuin moni muu paikka viime aikoina. Vaikka kuinka pidin tuuletinta päällä niin asiakkaiden kanssa tunnelma oli hikinen, ei siitä päässyt mihinkään. Onneksi kaikki ensimmäisen illan asiakkaat olivat hyvällä tuulella, eikä heitä näyttänyt hikisyys haittaavan.

Illan mittaan mun olo alkoi heikentyä ja kun viimeisen asiakkaan lähdettyä menin suihkuun alkoi mulle valjeta se ikävä tosiasia, että tämä keikka mitä todennäköisimmin katkeaa siihen että sairastun. Yskin ja niiskutin taukoamatta ja olo enteili jotain paljon pahempaa. Reilun tunnin siinä asiaa puntaroituani totesin, että on viisainta ilmoittaa ainakin aamun ensimmäisille asiakkaille, että olen flunssassa.

Menin allapäin nukkumaan, sillä Lappeenrannasta oli tulossa hyvä keikka. Seuraava päivä oli jo lähes täyteen varattu, ja harmitti ihan todella paljon. Ajattelin, että katson vielä aamulla mihin suuntaan tilanne kehittyy. Neljän aikaan heräsin enkä yskän takia saanut enää nukuttua. Vuosisadan flunssa oli kehittynyt yön aikana täyteen mittaan ja kiitin itseäni siitä, että olin ollut illalla järkevä ja varoittanut aamun asiakkaita etukäteen. Ei auttanut kuin hyväksyä tilanne ja perua kaikki päivän tapaamiset.

Sain nukuttua vielä muutaman tunnin, kävin apteekissa, pakkasin matkalaukun ja varasin kotimatkan samalle päivälle. Myöhään illalla pääsin kotiin, kaaduin sänkyyn ja nukuin kellon ympäri. Nyt olen pari päivää lähinnä lepäillyt ja yskinyt, turhautuen siihen, että pää on niin tukossa, että edes ajatustyö ei onnistu. Koitan nyt vain ottaa rauhassa, että jaksan ensi viikolla taas tehdä töitä Helsingissä.

Positiivista on kuitenkin se, että Lappeenranta vaikutti hyvältä keikkakaupungilta, ja sen vuoksi järjestelenkin itseni sinne syksyn aikana uudelleen.

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #282 : Elokuu 07, 2025, 19:27:17 »
^^ ekana voi tuntua oudolta, mutta sittemmin jopa ihan mukavalta. Tietenkin jumisimmat kohdat sattuu samaan tyyliin kuin minkä muun tahansa jumisen lihaksen käsittely.

Poissa Höpöjöpö

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #283 : Elokuu 09, 2025, 16:30:35 »
Oli kyllä huono aloitus päivälle, kun olikin tullut yöllä viesti, että aika peruuntuu, harmitti kovasti, kun olin itsekin järjestellyt asioita kovasti, että pääsen treffeille. Jopa kesäpartakin tuli siivottua :)
No, siitä se pettymys sitten helpotti päivän mittaan toki. Ja tietysti se on täysin oikea päätös kaikkien kannalta, että kipeänä ei puuhailla. Oli vaan jotenkin pitkästä aikaa ihanan odottava kutina.
Toisella kertaa sitten, tervetuloa ❤️❤️❤️

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #284 : Elokuu 09, 2025, 18:15:41 »
^ Mä uskon, että järjestelyjä on tehty ja tapaamista odotettu innolla ja siksi tuntuikin niin kurjalta joutua perumaan. Vielä kurjempaa olisi ollut tulla flunssaisen pt:n luokse joka yskii ja niistää taukoamatta ja jonka ajatukset pätkii ja katse on lasittunut. Mua harmittaa vieläkin, oon vasta tänään päässyt paremmin jaloilleni. Toivottavasti aikataulut natsaa kun pääsen sinne uudelleen ❤️.

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #285 : Elokuu 19, 2025, 15:01:08 »
"Halvemmallahan saa ihan seksiäkin"

Haluaisin kommentoida tätä Saitilla useammin kuin kerran bongattua heittoa, jolla viitataan siihen, että eroottinen hieronta on tämän sanoneen mielestä liian kallista. Joidenkin mielestä eroottinen hieronta on ilmeisesti vähemmän kuin seksi, että seksi on parempi ja siten automaattisesti arvokkaampi asia, vaikka todellisuudessa kyseessä on kaksi palvelua joita ei pitäisi asettaa arvoasteikkoon. Ei ehkä täysin ymmärretä edes palvelun luonnetta.

En epäile, etteikö eoottinen hieronta voi jossain paikassa olla epämääräistä läpyttelyä ja pikainen runkkaus, ja tässä yhteydessä ymmärrän hyvin näkemyksen siitä, että seksi on tähän verrattuna selkeästi parempi vaihtoehto, kun tavoitteena on laukeaminen ja varsinkin siitä nauttiminen. Halpishierontaa saatetaan ostaa silloin, kun ei ole varaa ostaa seksiä mutta haluaa laueta naisen käsissä, ja silloin voi olla tunne siitä, että se ei ole kokemuksena yhtälailla tarpeet tyydyttävä ja miellyttävä kuin GFE vaan se on "vähemmän kuin", se on korvike paremman puutteessa.

Se eroottinen tantratyylinen hieronta, jota itse tarjoan, on kokonaisvaltainen kokemus jossa koko vartaloa hellitään ja hierotaan päästä varpaisiin ja pikaisen runkkauksen sijasta hieronta sisältää pitkän, hitaan ja kiusoittelevan käsihoidon (poikkeuksena 30min joka lyhyen kestonsa vuoksi painottuu lähes täysin intiimialueen hierontaan, sillä koko vartalon huomioimiseen ei ole aikaa). Tässä ei ole kyseessä halpa helpotus paremman puutteessa, vaan täysin erilainen palvelu aivan omanlaisella painotuksella. Tässä on kyseessä aistien herättely, rentoutus, pitkä ja hidas nautinto, ja vastaanottajan roolissa hemmoteltavana oleminen.

Niille jotka ajattelevat, että "halvemmalla saa ihan seksiäkin", ehdotan, että mietitte ensin tätä:

Tekeekö mieleni seksiä jossa voin itse osallistua toimintaan, vai rentouttavaa hemmottelua jossa olen ainoastaan vastaanottaja? Vähän kuin ravintolassa, jossa katsot menua ja mietit tekeekö tänään mieli kuhaa vai kantarelleja.

Jos tekee mieli olla aktiivinen niin tottakai silloin pitää valita seksi, ei silloin pidä ajatella, että tuon toisen palvelun pitäisi olla halvempaa kuin seksi halvimmillaan, koska en saa koskea pilluun, enkä saa suudella (esim.). Pitäisi päästää irti siitä ajatuksesta, että eroottinen hieronta on sama asia kuin halpa runkkaus joka ostetaan, kun ei ole varaa siihen mitä haluaisi oikeasti. Sitähän se voi joissain paikoissa olla, mutta se ei tarkoita sitä, että kaikilla palveluntarjoajilla se on sitä.

Mun luona kyseessä on asiakkaan henkilökohtaisiin tarpeisiin ja toiveisiin räätälöitävissä oleva palvelu, joka tapahtuu miellyttävässä ja siistissä yksityisasunnossa ja mukavassa, puhtaassa sängyssä. Hierontaöljy on lämmintä, ja taustalla soi rauhallinen musiikki. Koko muu maailma jää ulkopuolelle. Jos tekee mieli yhdistää eroottinen hieronta ja seksi, niin se on täysin mahdollista, enkä edes veloita silloin ekstraa hieronnasta.

Parhaimmillaan tämä palvelu voi olla asiakkaalle päänahkaa kihelmöivä ja ekstaasiin vievä kokemus, jonka jälkeen leijailee kotiin aivot täynnä oksitosiinia. Useimmiten olen itsekin hieronnan päättyessä aikamoisissa endorfiini- ja dopamiinihuuruissa, minkä takia nautin suunnattomasti tämän palvelun tuottamisesta.

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #286 : Elokuu 19, 2025, 15:53:25 »
^ Sinänsä ymmärrän sun pointin, mutta ehkä vähän särähtää jatkuva halpojen runkkauksien dissaaminen "paremman puutteessa" tässä tekstissä.

Itsensä jalustalle nostaminen toisia alentamalla ei musta ole oikein ok.

Se, että vaikka mulla on tarjolla se halpa runkkaus, ei tarkoita, että mä tekisin sitä jossain paskaisessa läävässä, vaan usko pois, mullakin on siisti kämppä ja puhdas sänky. Kuhaa en toki tarjoile. Sä voit hekumoida omaa erinomaisuuttasi ja palveluitasi, mutta ei sitä tarvitse tehdä niin, että arvostelee muita. Ei niitä palveluntarjoajia eikä myöskään niitä turskia, jotka haluaa sen halvan runkkauksen. Eiköhän se naisen käsi kyrvän ympärillä silloinkin ihan hyvältä tunnu.

Sori vähän vittumainen viesti, mutta meni tunteisiin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #287 : Elokuu 19, 2025, 16:14:40 »
MariaEnkeli olen pahoillani että mun sanavalinnat oli loukkaavia. En tarkoittanut dissata runkkausta enkä edes halpaa sellaista! Rehellinen runkkaus on aivan varmasti palvelu jolle on kysyntää ja jota kannattaa tarjota. Yritin muotoilla, kömpelösti selkeästikin, että eroottisen hieronnan nimellä myytävät nopeat runkkaukset ovat eri asia kuin eroottinen hieronta.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #288 : Elokuu 19, 2025, 18:55:41 »
Kun nyt tuon Annan tekstin lukee niin se on toki mahdollista tulkita kuin Maria edellä mutta samaan aikaan on todettava että Annan kuvaama lajityyppi tässä skenessä on olemassa. Mahdollisimman nopea käsihoito ilman mitään ystävällisyyttä taikka läheisyyttä jollaista niin Anna kuin Maria tahollaan tarjoavat olipa asiakkaan toivoma tilaus sitten mitä tahansa.

Kevennyksentyyppisenä loppuhuomiona nostan esille vanhan tutun muistelukseni edelliseltä talvelta: treffit hevostallissa. Vaikka alkuunsa olin luullut muuta, käsihoidoksi se meni ja siinä vaiheessa pidin sitä parhaana mahdollisuutena tilanteessa johon olin omasta syystäni ajautunut. Kun en siinä ihan hetimiten niinsanotusti tullut käsille - joka oli epäilemättä neidon toiveena - hän tarjosi paljaalla panoa (josta siis kieltäydyin) mutta tämänkin tarjouksen takana taisi olla ajatus siitä että jospa tuo ukko tulisi sillä lailla nopeammin.

Poissa Hiljaisempi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #289 : eilen kello 01:07:15 »
"Halvemmallahan saa ihan seksiäkin"

Haluaisin kommentoida tätä Saitilla useammin kuin kerran bongattua heittoa, jolla viitataan siihen, että eroottinen hieronta on tämän sanoneen mielestä liian kallista.

Parhaimmillaan tämä palvelu voi olla asiakkaalle päänahkaa kihelmöivä ja ekstaasiin vievä kokemus, jonka jälkeen leijailee kotiin aivot täynnä oksitosiinia. Useimmiten olen itsekin hieronnan päättyessä aikamoisissa endorfiini- ja dopamiinihuuruissa, minkä takia nautin suunnattomasti tämän palvelun tuottamisesta.

Olipa kaunis viesti. Ja samalla ensimmäinen oma viestini.

Paikalla ThomasDundee

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #290 : eilen kello 02:00:16 »
^ Sinänsä ymmärrän sun pointin, mutta ehkä vähän särähtää jatkuva halpojen runkkauksien dissaaminen "paremman puutteessa" tässä tekstissä.

Itsensä jalustalle nostaminen toisia alentamalla ei musta ole oikein ok.

Se, että vaikka mulla on tarjolla se halpa runkkaus, ei tarkoita, että mä tekisin sitä jossain paskaisessa läävässä, vaan usko pois, mullakin on siisti kämppä ja puhdas sänky. Kuhaa en toki tarjoile. Sä voit hekumoida omaa erinomaisuuttasi ja palveluitasi, mutta ei sitä tarvitse tehdä niin, että arvostelee muita. Ei niitä palveluntarjoajia eikä myöskään niitä turskia, jotka haluaa sen halvan runkkauksen. Eiköhän se naisen käsi kyrvän ympärillä silloinkin ihan hyvältä tunnu.

Sori vähän vittumainen viesti, mutta meni tunteisiin.

Olen nyt monta kertaa lukenut tuon AnnaVonB:n kommentin, mutta en kyllä mitenkään näe siinä muiden palveluntarjoajien alentamista tai arvostelua, enkä edes itsensä jalustalle nostamista millään tavalla. Kommenttihan koskee vain eri palveluiden ja niiden hintojen välisiä eroja.
Olen itse ostanut niin kahden tunnin GFE-sessioita, eroottisia hierontoja kuin pelkkiä käsihoitojakin. Kaikki ovat (pääsääntöisesti) olleet yhtä hyviä, täysin hintansa arvoisia palveluita  ja vastanneet erinomaisesti senhetkiseen tarpeeseen.

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #291 : tänään kello 17:04:06 »
☀️ Keikkarapsaa Turusta ☔

Tällä kertaa keikalle lähtö nostatti sykettä ihan reippaasti. Tavallisesti olen vähintään 15min ennen lähtöä jo bussiterminaalissa/juna-asemalla jos kuljen julkisilla, toisinaan jopa 30min ennen, että ehdin käydä kaupassa. Nyt mulla oli jäätävän säädön takia tasan 6 minuuttia aikaa ehtiä metron ovesta seuraavaan kulkuvälineeseen.

Ei se olisi katastrofi ollut vaikka en olisi ehtinyt, seuraavallakin olisin päässyt sotkematta keikan aikataulujani, mutta olisihan se harmittanut. Kävi kuitenkin niin hyvä säkä, että pääsin livahtamaan metron ovesta suoraan hissiin josta joku juuri astui ulos, ja ehdin ajoissa juoksemalla tukka putkella (kuvainnollisesti, sillä tukkani ei enää pituutensa vuoksi hulmua ilmavirroissa) perässä vedettävän bordellini kanssa (ikuinen kiitos Isalle tästä loistavasta ilmauksesta jossain haastattelussa aikoja sitten). Olin lopulta paikalleni päästessäni varmasti hengityksen ja naaman punoituksen osalta samalla tasolla kuin eräiden muiden reippaiden aktiviteettien jälkeen, mutta pääasia että ehdin.

Matkalla oli kivasti aikaa vastailla viesteihin ja hoidella kirjanpitoa samalla uutta gfe-soittolistaani kuunnellen. Saavuin iltapäivällä aurinkoiseen Turkuun ja lämpöä oli ilmassa vieläkin sen verran, että hyvin epätoivoisin ajatuksin kurkotin mielessäni kohti syksyä, sillä olen saanut helteestä ja kuumuudesta todellakin aivan tarpeekseni.

Majapaikkani löytyi helposti ja se vastasi täydellisesti odotuksiani, eikä ollut lainkaan liian lämmin. Purin nopsaa matkalaukun ja laitoin kaiken valmiiksi ennen kuin säntäsin kaupan kautta hoitamaan siviilibisneksiä, jotka olin järjestellyt keikan kanssa samaan yhteyteen. Ne hoidettuani ehdin syödä ja valmistautua kaikessa rauhassa ensimmäiseen asiakkaaseen joka oli ennalta tuttu. Tosi kiva, että ihanat turkulaiset eivät olleet unohtaneet mua vaikka edellisestä käynnistä onkin jo vierähtänyt pidempi aika.

Muutama peruutus tuli sairastumisen takia, mutta tällä kertaa säästyin ohareilta mikä on aina positiivinen yllätys. Tapasin monta tuttua ja jonkin verran uusia asiakkaita. Pääsin tekemään hierontaa, suloista ja ihanaa GFE:tä ja olemaan läsnä elämän karikkoisella hetkellä. Sain myös tehdä dominointia ja testata äskettäin lahjaksi saamani uutta kuritusvälinettä (huom. ei kuriStus...). Sain aivan ihanaa palautetta monilta mikä lämmittää joka kerta sydäntä syvästi.

Kotiin lähtiessä oli pilvistä ja vain 11 astetta lämmintä. Ette usko miten onnellinen olin viileydestä jota olen kaiholla odottanut jo jonkin aikaa. En tavallisesti pidä syksystä enkä varsinkaan loppusyksyn ikuiselta tuntuvasta pimeydestä, mutta kyllä tämän kesän helleputken jälkeen toivotan taas hupparikelit tervetulleeksi.

Nyt keskityn täysillä työhuoneen valmisteluun. Maalaan ja tapetoin vielä vähän seiniä, ja ensi viikolla aion tehdä ensimmäiset työpäivät uudella hartaasti haaveilenallani työhuoneella. Tämän myötä palveluvalikoima laajenee kun pystyn lisäämään listalle myös yhteisen saunomisen ja yön yli jatkuvat treffit mun luona. Kerroinko jo jossain ketjussa täällä että paikka missä tulen pitämään säännöllistä vastaanottoa on metron varrella B-vyöhykkeellä, erittäin helposti julkisilla ja autolla saavutettavissa.

Lisään heti tähän alle kuitenkin vielä kotimatkalla kirjoittamaani pohdintaa seksityön ulkonäköpaineista.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:14:31 kirjoittanut AnnaVonB »

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #292 : tänään kello 17:06:09 »
Mietteitä omista ulkonäköpaineista seksityöntekijänä ja parin pennin verran ajatuksiani saitista

Mua jännitti tosi paljon keikalle lähtiessäni uuden hiustyylini saama vastaanotto, sillä olen itse ollut tosi epävarma sen takia. Rakas pitkä vaalea ponnarini on viimeisen parin vuoden aikana kärsinyt raskaasti muutamista isommista kolhuista ja sitä on pitänyt matkan varrella useampaan otteeseen lyhentää reippaasti. Jokin aika sitten tuli vastaan hetki jolloin hiukset oli pakko leikata hyvin lyhyeksi ja jouduin sen vuoksi pieneen identiteettikriisiin. Tämä voi kuulostaa pinnalliselta, mutta silläkin uhalla haluan käsitellä asiaa. Mulla on koko aikuisikäni ajan ollut pitkät vaaleat hiukset ja olen kokenut sen vahvasti osaksi identiteettiäni. Olen käynyt vuosien aikana läpi mm. painon nousua ja laskua (+30kg pitdemmässä ajassa, -30kg nopeassa odottamattomassa rysäyksessä), mikä on myös ottanut koville kun kasvotkin on välillä näyttäneet vieraalta peilissä. Kaiken sen ajan olen kuitenkin aina ollut se sama "pitkähiuksinen blondi" mikä on ollut vahvasti osa identiteettiäni.

Jouduin tekemään tavallaan vähän surutyötäkin asiassa, sillä en todellakaan olisi halunnut näin dramaattista muutosta ulkonäkööni. Asia ei ehkä olisi tuntunut yhtä isolta ilman tätä työtä. Pohdin pitkään olenko nyt asiakaskunnan silmissä vähemmän viehättävä, vähemmän naisellinen, tai vähemmän jotain mitä ei voi sanoilla kuvata, näytänkö nyt vanhalta ja rupsahtaneelta? Heti perään tuli ajatukset siitä miten typerää on itkeä hiusten takia kun on vakavampiakin asioita, kuten vaikka rintasyöpä ja pysyvä rinnan/rintojen menetys joka on aivan varmasti jokaiselle sen kokevalle naiselle todella paljon kovempi paikka kuin tämä mun tilanne.

Nämä epävarmuudet omien hiusten suhteen ovat suuressa ristiriidassa sen kanssa, mitä ajattelen muiden naisten lyhyistä hiuksista. Yleensä ihastelen miten kiva lyhyt tukka jollain on, tai miten seksikäs lyhythiuksinen nainen voi olla. Kuitenkin juuri seksityöntekijänä kävin läpi epämääräisiä tunteita siitä, että kelpaanko nyt, kun en enää kanna yhtä monien kulttuureiden merkittävistä naisellisuuden mittapuista. Tulen olemaan nyt vähintään vuoden lyhythiuksinen ennen kuin pääsen takaisin siihen pisteeseen, että hiukset ylittää ponnarille, joten tähän on vaan nyt totuttava.

Olen hiljalleen totutellut peilikuvaani vaikka en vieläkään mitenkään riemastu näkemästäni. Tämän oman epävarmuuden ja kelpaamisen epäilyn takia olikin valtavan ihanaa ja täysi yllätys kuulla positiivisia kommentteja asiakkailta! Sain kuulla, että hiukseni ovat ihanat ja että ne sopii mulle. Olen sitä kuullut myös siviilissä mutta jotenkin tuntui tärkeältä kuulla se myös asiakkailta joista pidän.

Hiusten lisäksi viime aikoina paino on ollut itselleni ajankohtainen ja kipeäkin asia jonka takia olen mm. ottanut etäisyyttä saittiin, sillä puheet kilohinnoista ja viittaukset liialliseen kehopositiivisuuteen tapana sanoa "nätisti" että jonkun keho ei miellytä omaa silmää ovat viiltäneet syvältä. En tiedä tuleeko näille kommentoijille koskaan mieleen miten iso asia monille meistä naisista on muuttuva keho ja etenkin sen julma kommentointi. Kun nuori parikymppinen tyttö kasvaa aikuiseksi, kolmekymppiseksi, nelikymppiseksi jne muuttuu hormonitoiminta monella tavalla ja paino voi vaihdella paljonkin vaikka elintavoissa ei  varsinaisesti olisi merkittäviä muutoksia. Erilaiset kehotyypit saa aikaan sen, että paino kertyy eri naisilla eri paikkoihin. Joillain reisiin ja peppuun, toisilla keskivartaloon, ja enemmän tai vähemmän toki myös kaikkialle kehoon.

Olin pitkälle päälle parikymppinen ennen kuin paino nousi toivomalleni kutosella alkavaan lukuun. Olin ollut laiha ja muodoton teini, ei ollut pyöreyttä sen enempää tanssijan reisissä, pepussa kuin rinnoissakaan. Olin yläasteella se jota haukuttiin laudaksi ja ainoa joka oli tyytyväinen kehooni oli balettikoulun opettaja.

Olin onnellinen kun pystyin vihdoin ja viimein käyttämään rintaliivejä, jotka olivat jotain muuta kuin se pienin mahdollinen kuppikoko, ja joista olin saanut vain haaveilla. Oli kivaa kun lantio oli leveämpi kuin vyötärö. Jossain vaiheessa iän lähestyessä kolmeakymmentä alkoi nuoren naisen laiha ja rasvaton kehoni muuttua aikuisen naisen kehoksi josta eletty elämäkin näkyy. Pidin siitä, ja pidän edelleen siitä, että kehoni on pehmeä. Olin äärimmäisen onnekas siinä suhteessa, että äidiksi tuleminen ei jättänyt merkittäviä jälkiä ja muutoksia kehooni ja ihooni, ja siitä tunnen kiitollisuutta.

Suuria muutoksia läpikäyneenä on ollut ihanaa olla tällä hetkellä omassa kehossa. Olen aina ollut ylpeä siitä, että mulla on jäätävän hyvä itsetunto, mutta viime aikoina on alkanut takaraivoon hiipiä ajatuksia joista en pidä, ja ne ovat täältä Saitilta lähtöisin. Itselläni on sellainen kehotyyppi, että muutokset painossa näkyvät ensimmäisenä ja hyvin herkästi keskivartalossa ja olen aina ollut vähän kateellinen niille naisille kenellä paino kertyy reisiin, peppuun ja rintoihin. Ihastelen itse eniten aina muodokkaita naisia joilla on kurvia ja kaarta vähän joka suuntaan, mutta katson itseäni äärimmäisen kriittisin silmin, varmaankin niillä balettikoulun opettajan silmillä, eikä Saitilla roikkuminen ainakaan sitä katsetta hellemmäksi muuta.

Ymmärrän paremmin kuin hyvin sen, että joillekin "huorissa käymisen" pointti on päästä lähietäisyydelle sen näköisten naisten kanssa joita on koko ikänsä nähnyt pornossa ja ihan tavallisessa mainonnassa. Etenkin 90-luvulla ja 2000-luvun alussa nuoruuttaan eläneillä on helposti vääristynyt mielikuva siitä mikä on terveellinen naisen paino, sillä "heroin chick -look" ja langanlaihojen naisten haukkuminen läskeiksi mediassa on jäänyt mieleen naisten lisäksi varmasti myös miehille.  Lisäksi musta tuntuu, että tosi monille on vierasta sekä se, että aikuisen naisen paino vaihtelee mm. kuukautiskierron mukana, että se, että hyvin eri kokoiset naiset voi olla saman painoisia minkä takia monet, itseni mukaan lukien, eivät kerro painoa ilmoituksessa kun ne numerot on useimmille vain ennakkoluulojen takia rajoituksia sen sijaan, että ne todella kertoisi mitään mistään.

Asiakkaalle ulkonäkökeskeisyydessä ei siinä mielessä ole mitään pahaa tässä skenessä, että seksiä ostaessahan toteutetaan monia muitakin fantasioita, ei nuoren ja täydellisen kauniin naisen kanssa oleminen ole sen vähäisempi fantasia kuin vaikka milf tai joku muu. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, että normaaleilla aikuisen naisen eri kokoisilla ja eri muotoisilla kehoilla varustettuja naisia pitää alentaa huutelemalla julmia sanavalintoja anonyymin naamarin takaa. Miksi ei voi keskusteluissa asiallisesti ja neutraalisti ilmaista olevansa ulkonäkökeskeinen ihminen ja että ostopäätökseen vaikuttaa tietynlainen keho ilman, että siinä samalla pitää puukottaa niitä naisia jotka eivät vastaa omaa ihannetta.

Olen muutaman viime viikon aikana ihan tosissani harkinnut täältä poistumista pysyvästi koska on tuntunut siltä, että tämä likakaivo aiheuttaa pelkkää ahdistusta ja vitutusta myrkyllisellä ilmapiirillään. Harkitsen sitä edelleen, mutta toistaiseksi mut on pitänyt täällä ne muutamat kivasti ajatuksiaan ilmaisevat tyypit, kaikki ne hiljaiset lukijat, jotka ei koskaan kirjoita tänne mitään, mutta valitsevat tulla mun asiakkaaksi koska pitävät siitä mitä täällä kirjoitan, sekä ne kollegat jotka ovat yksityisesti kiittäneet siitä, että sanon täällä ääneen asioita mitä he eivät itse halua tai jopa uskalla, koska eivät halua joutua höykytettäväksi.

Erityisesti suomalaisiin seksityöntekijöihin kohdistuva halveksunta, jopa vihapuhe mitä täällä tietyt nimimerkit harrastavat on mun mielestä surullista, ja vielä surullisempaa on, että  vihapuheen ja kiusaamisen tasolle menevä keskustelu ylipäätään sallitaan, eikä pyritä asiallisen keskustelukulttuurin rohkaisemiseen ja ylläpitämiseen. Enkä tarkoita nyt pelkästään ylläpitoa ja moderointia kun puhun sallimisesta, vaan tarkoitan myös kollektiivista hiljaista hyväksymistä.

En tiedä onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota siihen, että tällä saitilla perinteinen internetin ulkomaalaisiin kohdistuva rasismi loistaa poissaolollaan palveluntarjoajien kohdalla, ja hyvä niin! Mutta ilmeisesti netissä vihapuheen ja halveksunnan määrä on vakio, sillä täällä se näyttää kohdistuvan vahvasti suomalaisiin seksityöntekijöihin ja alan yrittäjiin. Tietenkään eivät kaikki sitä tee, mutta kyllä se mun mielestä on surullisen paljon läsnä täällä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:12:36 kirjoittanut AnnaVonB »

Paikalla samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #293 : tänään kello 20:19:58 »
Kuka tykkää millaisestakin pt:stä. Se on ihan vapaa valinta, jos ja kun pt on manipuloimattomilla kuvilla liikenteessä. Valitsee vain sen, joka miellyttää. Ei niille muille tarvitse viestiä mitään kautta, että eivät miellytä. Sama pätee hintoihin. Valitsee sen, jonka taksan arvioi itselleen sopivaksi. Ei siitäkään tarvitse huuhdella, että olet liian kallis. - anna alennusta.

Hieronnoista. Niitäkin tarvitaan monenlaisia, kuten tekijöitäkin. Nopea ja halpa runkku on hintansa väärti, kuten pidempi ja kalliimpi hierontakin. Annan hierontaa olen päässyt testaamaan ja se oli mielestäni hintansa väärti, kuten oli hierojakin. Maria Enkulan palveluita haluaisin myös ehdottomasti päästä testaamaan, mutta ei taideta liikkua samoilla seuduilla.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #294 : tänään kello 20:55:01 »
Mä oon samaa mieltä Anna sun kanssa tästä saitin toksisuudesta ja oon monen monta kertaa ollut täältä lähtemässä. Aina ei auta, että laittaa estoille, kun täällä koko ilmapiiri on vähän vinksin vonksin ja aina tulee uutta.

Mä vastuuttaisin tästä myös yp:tä, ihan vaan koska mä tykkään vastuuttaa ja koen että yp katsoo sormien välistä tai antaa tilanteiden mennä aivan liian pitkälle.

Mä myös oon samaa mieltä siitä, että ihmiset hiljaisesti hyväksyy, mutta koen että tää keskustelukulttuuri on niin monessa paikkaa aivan pielessä että en tiedä miten ja mistä alottaisi.

Tulee tippaa linssiin kun facebookissa joku ihana mummeli puolustaa jotain yleisesti paheksuttua asiaa, kuten vaikkapa somettava nupri naispoliisi.

En voi ymmärtää. Tämä poliisi tekee sitä parasta jalkautuvaa työtä nuorten hyväksi, mitä tällä hetkellä oikeasti voi tehdä.

Meillä on todella vanhoillinen arvokäsitys ja kulttuuri, patriarkaatti, joka jatkuu sukupolvesta toiseen vanhemmilta sen opittua.

Saitti on ollut mulle myös todella raskas paikka ja oon rajannu tän käyttöä paljonkin ja yritän kaikkeni ettei se kirjotuksissa näy.

Vaikka ymmärrän että ihmiset projisoi ja oksentaa tänne omaa pahaa oloaan, niin ihan 100% sitä ei mieli pysty käsittämään. Ehkä mulle. Tulee enemmän paha olo siitä, miten jollakin toisella voi olla niin paha olo ja se pistää miettimään meidän yhteiskunnan tilaa. Voin sanoa että en jaksa sitä miettiä, se ei ole hyvä, enkä jksa sitä kantaa harteillani just nyt.

Ihana kirjotus ja kiitos esiinnostosta ja toivotaan että saadaan parempaa keskustelukulttuuria tänne.

Ps. Ihanaa että oot saanu kehuja hiuksista ♥️

Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love