Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 68227 kertaa)

Poissa tunnuksena Sinatra

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #320 : Tammikuu 04, 2026, 12:43:10 »
^^^ Hienoa kun jaksat kirjoitella vaikka tämä saitin ilmapiiri ei siihen aina niin houkuttelekaan. Näitä on aina mukava lukea, olet niin taitava sanankäyttäjä. Mukavaa alkanutta vuotta minultakin ja tapaamisiin! 😘

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #321 : Tammikuu 04, 2026, 13:14:01 »
Hieno yhteenveto. Mielenkiintoista analyysiä. Odotan niitä tilastoja mielenkiinnolla.

Tuota palautepuolta mietin, ja voin kyllä yhtyä tuohon, miten annan palautetta. Hyvin samaan tyyliin, kuin ilmeisesti muutkin. Käytän aika laajaa kirjoa palveluista, joten monenlaisesta palautteenannosta on myös kokemuksia.

Dommepalveluista herkimmin tosiaan antaa enemmän palautetta. Niihin liittyy niin paljon yksityiskohtia, asiakkaan toiveita ja tarpeita jne. Kun asiakas huomaa, että pt on lukenut ajatuksella ja ymmärryksellä toiveet ja on valmistautunut hyvin tapaamiseen sen pohjalta ja vie session alusta loppuun toivotussa hengessä tuoden myös omaa itseään tekemiseen, niin kyllähän se asiakkaan saa monisanaiseksi. Tätä pohjaa vasten ymmärrän, miksi dommepalvelut ovat keskimäärin myös kalliimpia. Tosin normipalvelujen hinnat ovat lähestyneet vuosien saatossa.

Toinen mainitsemasi ääripää oli hierontapalvelut. Itsekin olen hieronnassasi käynyt ja nauttinut siitä. Se on tosi, että sitä tilannetta on hankalampi monisanaisesti sanoittaa, koska kyse on lähinnä erilaisista kosketuksista iholla ja mahdollisesti hierojan intiimistä läheisyydestä. Se ei silti itse palvelua tee sen vähemmäksi. Se voi saada kehon tärisemään nautinnosta. Palvelu on usein myös yhtä hiljainen kuin palaute. Se kuuluu usein siihen kokonaistunnelmaan.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #322 : eilen kello 13:45:28 »
Kiitos jälleen kommenteista Palvelunostaja, Klikklak, Sinatra ja Samuel sekä kaikki yksityisesti tykkäilijät ❤️.

Tilastoa vuodelta 2025
Tässä vihdoin aiemmin lupailemiani tilastoja. Kaikkia lukuja ei halua julkaista, mutta alla on kuitenkin ihan mielenkiintoista dataa kokonaisesta vuodesta.

Keikat
- Keikkareissujen määrää en julkaise
- Keikkakaupunkeja: 15 + Espoo
- Paras keikkakaupunki: Oulu
- Huonoin yksittäinen keikka: Tampere
- Huonoin yleisesti: Jyväskylä

Palveluiden jakaantuminen:
- GFE 50%
- Hieronta 25,95%
- Domme/fettari 24,05%

Yhteydenotot:
- Whatsapp: 51,57%
- Sähköposti: 48,42%

Kaikista yhteydenotoista johti tapaamiseen: 13,64%
- Huonoin CVR toukokuu 9,44%
- Paras CVR lokakuu 20,97 %
- En laskenut erikseen CVR Whatsapp vs sähköposti, mutta perstuntuma 50/50.

Tulot ja keskiostos:
- Suurimmat tulot: syyskuu
- Suurin keskiostos: toukokuu
- Pienimmät tulot: elokuu
- Pienin keskiostos: elokuu

Pillukiskakertomusten lukukerrat 2025:
- Tammikuu: vähän vajaa 10k
- Joulukuu: reilu 60k

CVR
Avaan vähän enemmän toteutuneiden tapaamisten määrä vs yhteydenotot -kohtaa.

Olen laskenut kaikki yhteydenotot, myös moi-viestit joihin en vastaa mitään. Voisi olla mielenkiintoista tehdä tältä vuodelta vielä tarkempaa tilastoa vakavasti otettavat yhteydenotot vs moi-viestit ja muut ajantuhlaajat, mutta toisaan tän vuoden CVR sisältää myös ne kenestä tietää jo ekasta viestistä että niistä ei tule asiakkaita.

Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne. Koen, että näistä suurin osa ei koskaan ollutkaan potentiaalisia asiakkaita, vaan ajattelen, että heistä iso osa on vain ikkunashoppailemassa ja vertaan heitä ihmisiin jotka kulkevat myymälän hyllyjen väleissä katselemassa mitä kaikkea kaupassa on vaikka eivät ole aikeissa ostaa mitään juuri nyt. Jos laskettaisi CVR niistä, jotka vastaa perustiedot saatuaan niin luku olisi reippaasti yli 50%, sen tarkempaa arviota en uskalla hatusta vetää. Tätä olisi kyllä mielenkiintoista tilastoida tänä vuonna ihan vaan uteliaisuudesta.

Tässä nyt kuitenkin se osa tilastoista viime vuodelta josta koen että voin julkaista.
💎 Turku 15.-17.1.💎

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #323 : eilen kello 14:11:45 »
Haha heti tuli viestiä että kannattaa pitää lomat elokuussa. Meinasin jo laittaa tohon maininnan, mutta jätin pois, että elokuussa oli se keikka josta jouduin lähtemään ekan illan jälkeen kotiin kun sairastuin niin rajuun flunssaan. Jos sen keikan sovitut tapaamiset olis toteutuneet niin huonoin olisi ollut helmikuu eli hiihtolomakuukausi 😊.
💎 Turku 15.-17.1.💎

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #324 : eilen kello 16:00:47 »
Kiitos mielenkiintoisista tilastoista AnnaVonB.

Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne.

Minulle on yllätys, kuinka pieni osuus kaikista yhteydenotoista johtaa tapaamiseen. Tosi mielenkiintoista.

Poissa AnnaVonB

• Sr. Member
  • Galleria (18)
« Vastaus #325 : eilen kello 16:11:02 »

Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne.

Minulle on yllätys, kuinka pieni osuus kaikista yhteydenotoista johtaa tapaamiseen. Tosi mielenkiintoista.

Kyllähän siitä on itseni lisäksi useampi kollega puhunut täällä vähän yhdessä sun toisessa yhteydessä, että sillä on oikeasti väliä miten ottaa yhteyttä JA siitä mikä työmaa oikeasti on asiakasviestintä. Sitä ei vaan jostain syystä haluta uskoa vaan yritetään selittää että kyllä kannattaa neuvotella hinnoista niin saa enemmän asiakkaita 😊. Jos saa joka kuukausi kolmenumeroisen määrän yhteydenottoja niin ei sitä muuta varmaan tekisikään kuin neuvottelisi hinnoista vuorokaudet ympäri.
💎 Turku 15.-17.1.💎

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #326 : eilen kello 16:38:58 »

Mielenkiintoista ja myös omien havaintojen puolesta totta
Lipstick on your dipstick

Poissa Pataässä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #327 : eilen kello 17:29:57 »
Palveluiden jakaantuminen:
- GFE 50%
- Hieronta 25,95%
- Domme/fettari 24,05%

Yhteydenotot:
- Whatsapp: 51,57%
- Sähköposti: 48,42%

Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne. Koen, että näistä suurin osa ei koskaan ollutkaan potentiaalisia asiakkaita, vaan ajattelen, että heistä iso osa on vain ikkunashoppailemassa ja vertaan heitä ihmisiin jotka kulkevat myymälän hyllyjen väleissä katselemassa mitä kaikkea kaupassa on vaikka eivät ole aikeissa ostaa mitään juuri nyt.

Kiitos mielenkiintoisista tilastoista.

Itse olisin veikannut, että GFE:tä olisi ollut enemmän ja että yhteydenotoista alle 10% johtaisi tapaamisiin, kun kerran mukana on kaikki pelkät moi-viestit. Itse käytän ensisijaisesti aina sähköpostia yhteydenottoon ja kiva nähdä, että ei se ainakaan yhteydenottojen lukumäärän perusteella ole kuolemassa pois.

Mutta tuosta ikkunashoppailusta olen ainakin oman käyttäytymiseni perusteella hieman eri mieltä. Itselläni nimittäin suurin syy olla vastaamatta aloitusviestiin on joko tarjotuissa palveluissa/hinnoissa tai sitten itse viesti on sellainen, että intuitio kehoittaa siirtymään seuraavaan. Toki joskus voi olla syynä sekin, että vastaus tulee niin myöhään, että tilanne meni jo ohi. Mutta yleensä tällöinkin hyvä viesti johtaa tapaamiseen joskus myöhemmin. Voin toki olla poikkeus ostajana, mutta tulipahan nyt sanottua tämäkin näkökulma.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Bbw-Pihla

• Full Member
  • Galleria (5)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #328 : eilen kello 23:11:22 »

...

Tarkasti en oo tilastoinut yhteydenottojen suhdetta toteutuneisiin tapaamisiin, mutta vahva tunne, että tuota luokkaa se varmasti on.
Itse pyrin vastaamaan kattavasti yhteydenottoihin ja pelkällä perusasiat sisältävällä copy-paste-vastauksella harvoin tulee vastattua, niin siihen viestittelyyn menee oikeasti yllättävän paljon aikaa.
Olisikin ihan huippua, jos asiakkaat lähestyisi alusta asti päämäärä selkeänä mielessä :)
Satakunnan ja Pirkanmaan rajalta liikun sujuvasti avuksi.

PORISSA 8.-10.1.