^^^ Hienoa kun jaksat kirjoitella vaikka tämä saitin ilmapiiri ei siihen aina niin houkuttelekaan. Näitä on aina mukava lukea, olet niin taitava sanankäyttäjä. Mukavaa alkanutta vuotta minultakin ja tapaamisiin! 😘
Uutiset:
samuel

Huikea tyyppi
AnnaVonB

Saisi mikroaaltouunilla pillua
AnnaVonB

Kaikista yhteydenotoista johti tapaamiseen: 13,64%
Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne.
AnnaVonB

Kiitos mielenkiintoisista tilastoista AnnaVonB.
Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne.
Minulle on yllätys, kuinka pieni osuus kaikista yhteydenotoista johtaa tapaamiseen. Tosi mielenkiintoista.
JuliaK

Minulle on yllätys, kuinka pieni osuus kaikista yhteydenotoista johtaa tapaamiseen. Tosi mielenkiintoista.
Palveluiden jakaantuminen:
- GFE 50%
- Hieronta 25,95%
- Domme/fettari 24,05%
Yhteydenotot:
- Whatsapp: 51,57%
- Sähköposti: 48,42%
Ylivoimaisesti suurin osa yhteydenottajista ei vastaa enää mitään hinnat ja ehdot kuultuaan, ja mitä olen kollegoilta kuullut niin tämä on alan yleinen tilanne. Koen, että näistä suurin osa ei koskaan ollutkaan potentiaalisia asiakkaita, vaan ajattelen, että heistä iso osa on vain ikkunashoppailemassa ja vertaan heitä ihmisiin jotka kulkevat myymälän hyllyjen väleissä katselemassa mitä kaikkea kaupassa on vaikka eivät ole aikeissa ostaa mitään juuri nyt.
Bbw-Pihla

Näyttää hyvää esimerkkiä
...