Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: palveluntarjoajat: pillua vai "kakkosta"  (Luettu 4629 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
palveluntarjoajat: pillua vai "kakkosta"
« : Syyskuu 25, 2025, 03:46:54 »
Kumpaa asiakkaitanne kiinnostaa enemmän pillu vai "kakkonen"
Onko hoidokin iällä siihen merkitystä ? :sheep: :sheep: :sheep:

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
Vs: palveluntarjoajat: pillua vai "kakkosta"
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2025, 13:52:42 »
Sanotaan että n.30% haluaa kakkosta, minun on vaikea sanoa kuinka moni jättäis tulematta jos en sitä tarjoaisi. Pillu varmasti vetää pidemmän korren ja tuntuma on että kakkosta kyselee enemmän alle 45v.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2025, 13:56:38 kirjoittanut Mertsu90 »

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : Syyskuu 26, 2025, 15:36:43 »
En tule ikinä kokeilemaan kakkosta, ja olen iloinen jos koko palvelua ei ole listalla.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #3 : Syyskuu 26, 2025, 16:35:53 »
Mulle tulee paljon pyllyfettareita ja peppuseksistä tykkääviä. Voisin heittää arvion, että joka kolmas varaa ajan pyllyseksille GFE:ssä.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Leopold Stotch

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Syyskuu 26, 2025, 17:21:12 »
Itselle kakkoseen paneminen on se juttu. Jos PT:lla ei ole pyllyseksiä tarjolla, niin jätän välistä.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #5 : Syyskuu 26, 2025, 18:01:11 »
Itse antaisin enemmän kuin mielelläni useamminkin kakkoseen  :inlove: Eli ainakin meikäläisellä se pillu on edelleen ykkönen ja kakkosta kyselevät enemmän nuoremmat miehet
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #6 : Syyskuu 26, 2025, 18:08:35 »
On vaan hyvä, että teillä palvelutarjonta on mahdollimman laaja ja monipuolinen.
Monia miehiä varmaan kiinnostaa ja kiehtoo "kakkonen", kun sitä ei ole aikaisemmin heille tarjottu eivätkä ole sen makuun näin koskaan päässeet. Se johtuu siitä, että he eivät ole ymmärtäneet sitä pyytää, koska kaikkien naisten tarjontaan se ei kuulu. Luulen, että "kakkosen kiinnostus, kaipuu ja tarve on lisääntymään päin.  :sheep: :sheep: :sheep: :sheep: :sheep:

Poissa dueerre

• Full Member
« Vastaus #7 : Syyskuu 26, 2025, 18:13:35 »
Itse antaisin enemmän kuin mielelläni useamminkin kakkoseen  :inlove: Eli ainakin meikäläisellä se pillu on edelleen ykkönen ja kakkosta kyselevät enemmän nuoremmat miehet

Nuoremmille miehille kakkosreikä on aivan uusi kokemus, vanhemmat miehet ovat jo ehtineet paremmin tutustua siihen. Ei ole siis ihme jos se nuorempia miehiä kiehtoo. :inlove: :weightlifting: :weightlifting: :inlove:

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #8 : Syyskuu 26, 2025, 18:58:21 »
En tule ikinä kokeilemaan kakkosta, ja olen iloinen jos koko palvelua ei ole listalla.
Kuinka kehtaat! Into piukeana vedit minua perseeseen Rauman meren juhahannuksena
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa pillut_pyöreeks

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Syyskuu 26, 2025, 19:33:53 »
Kakkonen on aina kiihottava ajatus ja kokemus alkuun... mutta mutta... eihän se ole tiukka kuin ryppyreiän kohdalta.. loppu on kuin holvikirkko!
Tietysti jos vetelee ulos-sisään kokonaan niin alkaa tuntumaan kullissakin...
Tykkääkö tytöt semmoisesta?

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #10 : Syyskuu 26, 2025, 20:04:47 »

Nuoremmille miehille kakkosreikä on aivan uusi kokemus, vanhemmat miehet ovat jo ehtineet paremmin tutustua siihen. Ei ole siis ihme jos se nuorempia miehiä kiehtoo. :inlove: :weightlifting: :weightlifting: :inlove:
On myös niitä vanhempia miehiä jotka eivät ole koskaan kokeilleet eivätkä siksi osaa sitä edes kysyä. Sitä toki en osaa sanoa ovatko he enemmistö vai vähemmistö, mutta toisaalta olisi kyllä mielenkiintoista tietää onko tässä jotain sukupolvien välisiä eroja, ja kuinka paljon (ja miksi)  ???
Hip hei hutsu! ❤️

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
« Vastaus #11 : Syyskuu 27, 2025, 10:18:26 »
En tarjoa palveluita, mutta heitän välikommentin.
Miksi kakkonen monella exrtana, jos ja kun siitä aidosti monet pt:t nauttivat itsekkin? Tämä muutenkin vain oma näkemys, mutta itse arvostaisin eniten sitä, ettei "lisukkeet" listaa tarvitsisi selata läpi ja valita sieltä mitä haluaa, vaan hinta olisi sellainen, että siihen sisältyy ns kaikki. Koska itselläni keskittymishäiriö ja lukihäiriö, niin tuo yllättäviä haasteita kun alan valitsemaan tapaaminen 1,5h =300, kakkonen +50, Owo inc/+20€, CIM +50 ja esim yhteissuihku +30€. Ja noista tuo suihku oikeastaan ainoa ehdottomuus, silloin jos tapaamisella on öljyn kanssa läträtty, koska selän pesu kunnolla on yksin haasteellista.

Oma kehitysehdotus: pistäkää hinta sellaiseksi, ettei siihen tarvitse plussailla mitään, vaan riittää kun valitsee listalta haluamansa ajan

Poissa Livya

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12 : Syyskuu 27, 2025, 11:09:34 »
Miksi kakkonen monella exrtana, jos ja kun siitä aidosti monet pt:t nauttivat itsekkin? Tämä muutenkin vain oma näkemys, mutta itse arvostaisin eniten sitä, ettei "lisukkeet" listaa tarvitsisi selata läpi ja valita sieltä mitä haluaa, vaan hinta olisi sellainen, että siihen sisältyy ns kaikki. Koska itselläni keskittymishäiriö ja lukihäiriö, niin tuo yllättäviä haasteita kun alan valitsemaan tapaaminen 1,5h =300, kakkonen +50, Owo inc/+20€, CIM +50 ja esim yhteissuihku +30€. Ja noista tuo suihku oikeastaan ainoa ehdottomuus, silloin jos tapaamisella on öljyn kanssa läträtty, koska selän pesu kunnolla on yksin haasteellista.

Oma kehitysehdotus: pistäkää hinta sellaiseksi, ettei siihen tarvitse plussailla mitään, vaan riittää kun valitsee listalta haluamansa ajan

Anaali on vähän semmoinen, että vaatii valmistautumista eri lailla, kuin perinteinen emätin yhdyntä. Esimerkiksi jos seuraavalle päivälle on anaalia varattuna, ei ole kovinkaan hyvä idea syödä iltapalaksi super tulista intialaista. Kuituoitoinen ja suolta hellivä ruokavalio on ensimmäinen askel onnistuneeseen anaaliin.

Anaalia on hyvä yleensä lämmitellä todella hyvin, että kokemus on kiva. Jotkut tykkää esimerkiksi laittaa anaalitapin ennen tapaamista valmistelemaan Peppua tositoimiin, toiset jättää tapin laiton osaksi tapaamista.

Vaikka peppu on kakan koti, saattaa silti anaalin ostajissa olla hyvinkin kakka kammoisia tyyppejä, jotka toivoo suolen huuhtomista ennakkoon. Joskus myös jos sattuu vaikka olemaan uloste samana aamuna tiukassa, kun anaalia pitäisi tarjota, on suolen huuhtelu ainoa vaihtoehto, jotta anaali on miellyttävää ja turvallista. Täyteen suoleen ei ole hyvä työntää mitään.

Jos hinnat ovat sen 150/30, 200/45,250/60 jne. nostaisi se hintoja 200/30, 250/45, 300/60 jos anaalin hinnan sisällyttäisi suoraan hinnastoon ekstroista. Kuinka moni ei anaalia hakeva olisi valmis maksamaan sen ylimääräisen 50 siitä ilosta, että anaalia hakeville olisi selkeämpi hinnasto? Ei varmaan kovin moni.

Jos lukemisen kanssa on haasteita, niin varmasti sen reippaasti pt:lle kertomalla saa apua hinnaston ymmärtämiseen. Me ollaan kuitenkin asiakaspalvelijoita ja meidän ajat on just sua varten :)

(Tarkennuksena loppuun puhun aiheesta yleisesti, en siis tarjoa anaalia vielä. Olen vasta perehtymässä aiheeseen)
Katsotaan minne keikkatie seuraavaksi vie 😘

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (13)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #13 : Syyskuu 27, 2025, 13:19:41 »

Mulla on justiin näin. Putoaisin itsekin kärryiltä jos pitäisi asiakkaan aikana miettiä että mitä ekstroja tähän nyt tulikaan. Häiritsisi omaa keskittymistä. Kaiken palveluihin ylipäänsä kuuluvan saa hoidella varaamassaan ajassa. Sellainen selkeys sopii mulle ja yksinkertaistaa viestintääkin aikalailla.

Kakkosjuttuihin tämä ei liity koska niitä ei ole tarjolla. En halua tunkea mitään asiakkaan pyllyyn enkä tykkää samasta toisinpäinkään. Luvalla sanoen hyi. Se mitä sitä on siviilielämässä joskus kokeiltu, niin tuntui vessassa käymiseltä. Ei kovin eroottista.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #14 : Syyskuu 27, 2025, 13:45:27 »
Multa ei pyydetä kakkosta koska ilmoituksessani lukee, että sitä ei ole tarjolla. En osaa sanoa minkä verran asiakasmäärä muuttuisi jos se kuuluisi palveluvalikoimaani.

Miksi kakkonen monella exrtana, jos ja kun siitä aidosti monet pt:t nauttivat itsekkin?

Tää kysymys menee samaan sarjaan kuin että "eikö sitä pillua pitäisi antaa ilmaiseksi kun niin monet pt:t aidosti nauttii itsekin" tai "eikö naisen pitäisi olla se joka maksaa kun kerran saa orgasmin"...

Livya tuossa jo vastasi hyvin ja oma vastaukseni komppaan sitä. En tällä hetkellä tarjoa anaalia, mutta jos se kuuluisi palveluihini niin sillä olisi ekstrahinta siksi, että se vaatii etukäteen valmistautumista, eli suomeksi sanottuna työtä. Mä tarjoan ainoastaan palveluita joista nautin itsekin, eikä lisämaksulla ole mitään tekemistä nautinnollisuuden määrän kanssa.

Mulla on ekstrahinnat asioille jotka vaatii lisätyötä etu- tai jälkikäteen:

- Pissaleikit ei onnistu ilman etukäteen tankkaamista ja suihku pitää lopuksi pestä. Suihkun pesu vie aikaa.

- Strapin käyttö on fyysisesti raskasta ja jälkikäteen pitää pestä ja desinfioida välineitä ym. Pesuoperaatioon menee aikaa.

- Anaaliin on valmistauduttava etukäteen, se vie aikaa ja aika on maksullista joten ymmärrän erittäin hyvin miksi se on lisämaksullinen palvelu niillä, ketkä sitä tekee.

Mun mielestä on täysin loogista ja perusteltua veloittaa ekstraa palvelusta joka vie aikaa tapaamisen ulkopuolelta.

OWO, CIM ja COF varmaan kuuluvat taas eri luokkaan siinä, miksi ovat lisämaksullisia useimmilla jotka sitä tarjoaa. Niihin liittyy terveysriski, mutta myös harvinaisuutensa takia niistä on varaa veloittaa ekstraa vain koska voi, kun kilpailu sen suhteen on vähäisempää. (Naamalle laukeaminen tarkoittaa lisäksi naaman ja hiusten pesua, uudelleen meikkaamista ja hiusten laittamista = aikaa ja työtä).

Kaikkien lisäpalveluiden sisällyttäminen tapaamisen hintaan nostaisi perushintaa, mikä olisi huonoa bisnestä koska suurin osa asiakkaista ei niitä lisäpalveluita halua.
💎 Jyväskylä 18.11. 💎

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
« Vastaus #15 : Syyskuu 27, 2025, 14:21:28 »

Mulla on justiin näin. Putoaisin itsekin kärryiltä jos pitäisi asiakkaan aikana miettiä että mitä ekstroja tähän nyt tulikaan. Häiritsisi omaa keskittymistä. Kaiken palveluihin ylipäänsä kuuluvan saa hoidella varaamassaan ajassa. Sellainen selkeys sopii mulle ja yksinkertaistaa viestintääkin aikalailla.

Kakkosjuttuihin tämä ei liity koska niitä ei ole tarjolla. En halua tunkea mitään asiakkaan pyllyyn enkä tykkää samasta toisinpäinkään. Luvalla sanoen hyi. Se mitä sitä on siviilielämässä joskus kokeiltu, niin tuntui vessassa käymiseltä. Ei kovin eroottista.

Arvostan ajattelutapaasi!

Lisäkommenttina ketjuun.

Tässä kokonaisuudessaan varmaan on syytä siihen miksi nykyään tulee huonosti enää katseltua uusia. Helpompi on käydä vakkareilla, koska tietää tarkalleen kuinka paljon on otettava rahaa tunniksi ja kuinka paljon kahdeksi tunniksi. Mutta pääasia on, että meille kaikille riittää sopivia palvelun tarjoajia, ja kaikille palvelun tarjoajille on varmasti oma asiakaskuntansa.

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #16 : Lokakuu 02, 2025, 00:46:34 »
Peppuseksiä hakee multa yleensä n keski-ikäiset, luultavasti naimisissa olevat miehet jotka ei luultavasti sitä kotoonta saa. Swinger piireissä näkee jonkunverran niitä miehiä ketkä swingaa just pelkän perseen perässä. Ite persefetissin omaavana ymmärrän ja toteutan tosi mielelläni näitä juttuja jos kumpaankin suuntaan, fistausta myöten (ei muhun päin).
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️