Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista  (Luettu 40821 kertaa)

Paikalla AnnaVonB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kertomuksia Annan keikkailevasta pillukioskista
« Vastaus #280 : eilen kello 22:28:50 »
Kiitos Anni, mansikat ja kermavaahto kuulostaa täydelliseltä tavalta kruunata uusi pillukioski 🍓❤️.

Alpo, ei se pipari taida niin lyhyessä ajassa päivettyä mutta ajatuksena kyllä hauska ja toki tarkastus on aina paikallaan 😍.

Kiitos Pataässä, ja tule ihmeessä kokeilemaan uusia juttuja 😘

Palvelunostaja, vaikka laittaisitkin, niin joka päivä kun käväiset automaatilla niin hyvin kerkeät silti saada sopivan määrän  riihikuivaa takataskuun. Varataanko heti aika 😉?

Mattssonni, en tiedä pitäiskö pettyä kun ei sua kuiteskaan kuulunut 😆.

Samuel mun mielikuva hierojasta hieromassa leukaperiä sisäkautta on vähintäänkin kammottavan hammaslääkärimäinen 😱.

Intohimo kiitos kommentistasi, joskus on hyvä vailla syvempää myös erikoisempia aiheita.

Itse aiheeseen mistä halusin kirjoittaa nimittäin tosiesko. Mulla on ollut siellä uran alusta asti ilmoitus, mutta se on ollut vain harvoin aktiivinen. Siellä ei voi muuttaa ilmoituksen nimeä jälkikäteen ja mun ilmoituksen nimi ei ole vastannut mun työnimeä mikä on ärsyttänyt mua suuresti. Siitä huolimatta, että siinä ilmoituksessa on muutama tosi hyvä rapsa, päätin luoda kokonaan uuden ilmoituksen työnimelläni ja tuoda myös kansallisuuden esiin ilmoituksen nimessä. Tarkoitus on pitää nyt sitten tuo sama ilmo hamaan tulevaisuuteen asti ja toivon, että saan kerättyä siihen myös kivoja rapsoja. Nythän siinä on sitten aluksi "Trial" -merkintä mikä tarkoittaa joillekin samaa kuin "vähintäänkin epäilyttävä", mutta toivotaan, että siitä on mulle silti iloa ensi viikolla Lappeenrannassa.

💎 Lappeenranta 4.-6.8. 💎