Itsekin olen törmännyt siihen,että joidenkin mielestä asiakkaan rooli on vain ilmoittaa tulevansa paikalle riittävän paksulla lompakolla toivoen että likviditeetti riittää.
Vaikka ilmoituksessa lukee Helsinki niin todellisuudessa ollaankin Espoon iso omenan liki. Ei mua katuosoite kyselyvaiheessa kiinnosta mutta valitettavasti minulle sillä on logistisesti merkitystä onko tyttö Helsingin Vuosaaressa vai Espoon Suvisaaristossa.
Toinen on sitten se hinta, sivustoilla joissa sitä ei saa suoraan ilmoittaa.
Kokemuksen perusteella sanon että joku pyytää puolituntisesta viiskymppiä, joku taas 2 sataa tai yli. Eikä hintaa voi mitenkään suoraan päätellä pt:n iästä, palvelutarjonnasta tai ulkomuodosta.
Hintaa jos kysyt, sut tuomitaan tinkaajaksi ja tyhjänpuhujaksi.
Jos laitan viestiä esim:
"Hei, näin ilmoituksesi sivulla xxyy, kiinnostuin. Onko sinulla paikka missäpäin Helsinkiä ja minkälaisella hinnoittelulla 30min perus pano+suikkari, huomenna klo 9-12 välissä? T. Teppo45
Ja saan vastaukseksi:
"Ok tule 10.30 "
Niin valitettavasti, en tule.
Minun otos suomalaista seksiyrittäjistä on koronan jälkeen seitsemän, joista kuudella on paraikaa aktiivinen ilmoitus naapurissa. Otos tarkoittaa tässä sitä, että olen tavannut ilmoittajan vähintään kerran, keskiarvo taitaa olla välillä 5 - 10.
Palvelukokemukset heidän kanssaan eivät vastaa sitä, minkä käsityksen saa, kun lukee tänne kirjoittavien suomalaisten seksiyrittäjien keskimääräisiä kirjoituksia. Ainakin osa yrittää pitää täällä koirakoulua asiakkaille.
Hintatasoa perustellaan sillä, että kyse on luksuspalvelusta, olisipa näin. Kun selaan ilmoituksia naapurissa, niin vain harva ilmoitus ylittää sen kynnyksen, että teen hintatiedustelun.
Vain yksi hintatiedustelu johti siihen, ettei tapaamista tullut. Tosin hinta ei tässä tapauksessa ollut kynnyskysymys. Jäin epäröimään palvelun laatua/sisältöä suhteessa hintaan.
Hintakeskustelu halutaan joidenkin toimesta tyrehdyttää. Vaikka myytävä tavara ei ole tasalaatuista, niin hinnat pyritään pitämään tietyllä tasolla.
Eräs kuudesta suomalaisesta nosti kevään aikana hintaa kymmenen prosenttia. Samalla hän totesi hinnan jäävän hieman alle kartellihinnan, koska syy X. Mielestäni perustelu oli fiksu, jos hinta olisi noussut kaksikymmentä prosenttia, kuten kollega teki, olisin luultavasti lopettanut käynnit.