Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely ennen tapaamista  (Luettu 25282 kertaa)

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Viestittely ennen tapaamista
« Vastaus #200 : eilen kello 08:14:00 »
Itsekin olen törmännyt siihen,että joidenkin mielestä asiakkaan rooli on vain ilmoittaa tulevansa paikalle riittävän paksulla lompakolla toivoen että likviditeetti riittää.

Vaikka ilmoituksessa lukee Helsinki niin todellisuudessa ollaankin Espoon iso omenan liki. Ei mua katuosoite kyselyvaiheessa kiinnosta mutta valitettavasti minulle sillä on logistisesti merkitystä onko tyttö Helsingin Vuosaaressa vai Espoon Suvisaaristossa.

Toinen on sitten se hinta, sivustoilla joissa sitä ei saa suoraan ilmoittaa.
Kokemuksen perusteella sanon että joku pyytää puolituntisesta viiskymppiä, joku taas 2 sataa tai yli. Eikä hintaa voi mitenkään suoraan päätellä pt:n iästä, palvelutarjonnasta tai ulkomuodosta.
Hintaa jos kysyt, sut tuomitaan tinkaajaksi ja tyhjänpuhujaksi.

Jos laitan viestiä esim:
"Hei, näin ilmoituksesi sivulla xxyy, kiinnostuin. Onko sinulla paikka missäpäin Helsinkiä ja minkälaisella hinnoittelulla 30min perus pano+suikkari, huomenna klo 9-12 välissä? T. Teppo45

Ja saan vastaukseksi:
"Ok tule 10.30 "

Niin valitettavasti, en tule.

Minun otos suomalaista seksiyrittäjistä on koronan jälkeen seitsemän, joista kuudella on paraikaa aktiivinen ilmoitus naapurissa. Otos tarkoittaa tässä sitä, että olen tavannut ilmoittajan vähintään kerran, keskiarvo taitaa olla välillä 5 - 10.

Palvelukokemukset heidän kanssaan eivät vastaa sitä, minkä käsityksen saa, kun lukee tänne kirjoittavien suomalaisten seksiyrittäjien keskimääräisiä kirjoituksia. Ainakin osa yrittää pitää täällä koirakoulua asiakkaille.

Hintatasoa perustellaan sillä, että kyse on luksuspalvelusta, olisipa näin. Kun selaan ilmoituksia naapurissa, niin vain harva ilmoitus ylittää sen kynnyksen, että teen hintatiedustelun.

Vain yksi hintatiedustelu johti siihen, ettei tapaamista tullut. Tosin hinta ei tässä tapauksessa ollut kynnyskysymys. Jäin epäröimään palvelun laatua/sisältöä suhteessa hintaan.

Hintakeskustelu halutaan joidenkin toimesta tyrehdyttää. Vaikka myytävä tavara ei ole tasalaatuista, niin hinnat pyritään pitämään tietyllä tasolla.

Eräs kuudesta suomalaisesta nosti kevään aikana hintaa kymmenen prosenttia. Samalla hän totesi hinnan jäävän hieman alle kartellihinnan, koska syy X. Mielestäni perustelu oli fiksu, jos hinta olisi noussut kaksikymmentä prosenttia, kuten kollega teki, olisin luultavasti lopettanut käynnit. 

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #201 : eilen kello 10:47:42 »
Kyllä sen aina huomaa, että PT:t haluaisivat viestin tyyliin "Olen rehti pentti 45V, käykö huomenna klo 14 reikäleipä, 1 tunti perus panoa. Haluan palvelua X."

Ja oletus on, että kun turska ottaa yhteyttä, niin kaupat on jo tehty.

Itse kyselen yleensä hintoja ennen kuin välttämättä edes kerron milloin ja mitä haluan tehdä.

Hintataso on yleinsä tieto, joka ei ole julkinen. Itse olen aina kysynyt mahdollisuutta tunnin tapaamiseen mitenkään tarkemmin yksilöimättä tapaamisaikaa. Lisäksi olen kysynyt tarkempia paikan koordinaatteja, jos ne eivät käy ilmi ilmoituksesta. Saattaa olla niin, että ilmoituksessa kerrotaan kaupungiksi Helsinki, mutta todellisuudessa paikka on Vantaalla.

Eräs viestittely loppui siihen, että myyjä ei kertonut hintojaan.
Ensin olisi pitänyt tarkemmin kertoa mitä haluaa, jonka jälkeen olisin saanut hintatiedon.
Suomessa kuitenkin normaalisti kerrotaan perushinta, jos tarjolla on anaalia, kultaista suihkua tai OWO, niin silloin  ollaan jo varmasti mietitty lisäpalvelun hinta.

ModEdit: poistettu liian yksityistä ykstyiskohtaista tietoa.

Tämä.
Itsekin olen törmännyt siihen,että joidenkin mielestä asiakkaan rooli on vain ilmoittaa tulevansa paikalle riittävän paksulla lompakolla toivoen että likviditeetti riittää.

Vaikka ilmoituksessa lukee Helsinki niin todellisuudessa ollaankin Espoon iso omenan liki. Ei mua katuosoite kyselyvaiheessa kiinnosta mutta valitettavasti minulle sillä on logistisesti merkitystä onko tyttö Helsingin Vuosaaressa vai Espoon Suvisaaristossa.

Toinen on sitten se hinta, sivustoilla joissa sitä ei saa suoraan ilmoittaa.
Kokemuksen perusteella sanon että joku pyytää puolituntisesta viiskymppiä, joku taas 2 sataa tai yli. Eikä hintaa voi mitenkään suoraan päätellä pt:n iästä, palvelutarjonnasta tai ulkomuodosta.
Hintaa jos kysyt, sut tuomitaan tinkaajaksi ja tyhjänpuhujaksi.

Jos laitan viestiä esim:
"Hei, näin ilmoituksesi sivulla xxyy, kiinnostuin. Onko sinulla paikka missäpäin Helsinkiä ja minkälaisella hinnoittelulla 30min perus pano+suikkari, huomenna klo 9-12 välissä? T. Teppo45

Ja saan vastaukseksi:
"Ok tule 10.30 "

Niin valitettavasti, en tule.

Tuollainen vastaaminen kielii vähän siitä, että vastapuoli ei pysty keskittymään. Ei lueta viestiä kunnolla, vaan vastataan vain nopeasti jotain. Luultavasti viestittelee samaan aikaan monen kanssa. Kyllä hinta pitää olla selvillä, kun menee. Kuitenkin kaikki toivoo tasarahaa jne. Eikä ole kiva yllätys, jos hinta onkin korkeampi, mikä on se normitaso. Vähän tulee huijaus mieleen heti. Ekstroja kaikki palvelut ja niistä veloitetaan erikseen.

Molemmin puolin siis tulisi viestittelyn olla selkeää. Silloin kumpikin tietää missä mennään. Voivat myös tehdä sen perusteella valintansa realisoituuko tapaaminen.

Poissa bast

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #202 : eilen kello 15:07:11 »
Ylimääräistä ja teennäistä lirkuttelua en kaipaa, ja omaan makuun se on muutenkin vastenmielistä. Parasta viestintää on se, ettei jokaista pientä ehtoa ja listan yksittäistä hintaa tarvitse erikseen viestein vaihtaa. Eli mieluummin kunnon copypaste-tekstiseinä paluupostissa, kunhan siinä vastataan ensimmäisessä yhteydenotossa mahdollisesti oleviin kysymyksiin.

Aika paljon tulee vastaan tarjoajia, jotka eivät vastaa yhteydenotossa oleviin kysymyksiin. Johonkin ehkä, mutta usein johonkin jää vastaamatta. Toinen perkele on se, kun ehdotettuihin aikatauluihin todetaan vaan ettei tämä sovi, ilman että ilmoitetaan edes joku suuntaa antava aikahaarukka johon voi itse tarjota vastaehdotusta.

Omalla kohdalla yhteydenpito yleensä katkeaa heti siinä vaiheessa, kun viestittely on tarpeettoman hankalaa  / hidasta.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #203 : eilen kello 15:39:56 »
Ylimääräistä ja teennäistä lirkuttelua en kaipaa, ja omaan makuun se on muutenkin vastenmielistä. Parasta viestintää on se, ettei jokaista pientä ehtoa ja listan yksittäistä hintaa tarvitse erikseen viestein vaihtaa. Eli mieluummin kunnon copypaste-tekstiseinä paluupostissa, kunhan siinä vastataan ensimmäisessä yhteydenotossa mahdollisesti oleviin kysymyksiin.

Aika paljon tulee vastaan tarjoajia, jotka eivät vastaa yhteydenotossa oleviin kysymyksiin. Johonkin ehkä, mutta usein johonkin jää vastaamatta. Toinen perkele on se, kun ehdotettuihin aikatauluihin todetaan vaan ettei tämä sovi, ilman että ilmoitetaan edes joku suuntaa antava aikahaarukka johon voi itse tarjota vastaehdotusta.

Omalla kohdalla yhteydenpito yleensä katkeaa heti siinä vaiheessa, kun viestittely on tarpeettoman hankalaa  / hidasta.

Kieltämättä tapaamisten sopimista helpottaa suuresti se, että tietää:

A:n työskentelevän pääsääntöisesti maanantaina ja keskiviikkona.
B:n työskentelevän pääsääntöisesti tiistaina ja perjantaina.
Lisäksi on mahdollista sopia tapaaminen lauantaiksi.
Tämä on mahdollistanut sen, että maanantaina sovitaan tapaaminen seuraavan päivän tiistaiksi.

C puolestaan ilmoittaa kalenterissaan keskimäärin kolme tapaamispäivää kuukaudessa.
Normaalisti C:n kalenterissa on neljän päivän tiedot. Lisäksi luottoasiakkaille voidaan järjestää
muita tapaamispäiviä.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #204 : eilen kello 15:41:28 »
No mun nyrkkisääntö on max 7 viestiä sellaselle joka vaikuttaa lupaavalta asiakkaalta ja jos siinä ajassa ei saa ajanvarausta tehtyä, ni sit menee toiselle ptlle.

Mulla on toki joskus sellanen kutina, etenkin domina sessioissa että tulossa hyvä asiakas ja oon rupatellut pidempään kuin 7 viestiä.

Vaihtelee vähän. Tosi paljon on kaikkia huvikseen viestitteleviä. Viestittely on ehdottomasti kuluttavin osa ja ne ketkä esim mulle hakeutuu, kantsii ymmärtää että en jaksa. Hyvä asiakas ymmärtää tämän ja vastaanottaa hinnaston ja täyttää kaavakkeet yms.
7 viestiä kuulostaa jo paljolta.
Itsellä kynnyskysymykset ovat sijainti koska tulen pk.n ulkopuolelta ja se että olen aina, haluan aina tulla aamulla.
On saatu sovittua hyvinkin helposti.
Lähestulkoon aina sähköpostilla.

Tässä ketjussa on hurjasti hyviä, fiksuja puheita, näkökantoja molemmilta puolilta ❤️
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #205 : eilen kello 16:17:38 »
Ainakin osa yrittää pitää täällä koirakoulua asiakkaille.

ai sä luet mun someja! nyt mä alan olla oikeesti aika otettu tästä huomiosta ;D

mutta mua kyllä kiinnostais oikeesti tietää mikä ongelma varsinaisesti on siinä periaatteessa että asiattomiin yhteydenottoihin ei vastata. eiks tää nyt oo se miten varmaan suurin osa meistä toimii :D vai oliks se ongelma, että asiasta tehtiin vitsi?
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #206 : eilen kello 18:26:20 »
7 viestiä kuulostaa jo paljolta.

Joo siis voisin vähentää rajaa johonkin viiteen, koska kulutin taas hetki sitten yhteen viestittelyyn jonkun 10 viestiä ja varmaa tunnin ajatuksia sessiomuodostelmista ja sit se kaatu koko homma.

Mulla oli yks tosi kiva asiakas just joka sai sovittua ajan kolmella viestillä ja oli varmaan minuutilleen ovella ja lähtikin tyytyväisenä etuajassa. Tällasia manifestoin ja toivon itelleni ja muille horoille.

Ja mitä koirakoulutukseen tulee, niin itsehän myös ns koulutan turskia että jos ei sa asiaansa esitettyä tietyssä ajassa/ viesteissä, niin siirryn seuraavaan.

Oon edelleenkin hieman uupunut alkuajoista kun tein kieli pitkällä myöhään yöhön ja odottelin tunninkin jotain kämästä 30e cam maksua.

Ei enää ikinä 😄
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #207 : eilen kello 18:32:14 »
tätä ei kyllä ole keikkailussa ikävä. nyt kun on ollut koko kesän kotosalla tekemässä muutaman asiakkaan viikkotahtia niin jotenkin kärsivällisyyttä on silti entistä vähemmän, vaikka kuvittelis että se menis ihan päinvastoin :D

Mä kans teen mielellään ns liukuhihnaa pari päivää tai satunnaisesti muutaman päivän viikosta.

Mulla on adhd ja mua ryvettää odotella asiakasta. Se syö koko päivän.

Opintojaki on niin perseestä edistää jos on vaikka kaks asiakasta päivässä, ni ei mulla pysy ajatukset kasassa ollenkaan.

Keikkailu ois varmaan tosi kivaa, mut ite uuvun siitä matkustelusta joten en sit keikkaile aktiivisesti.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #208 : eilen kello 21:02:00 »
Mä kans teen mielellään ns liukuhihnaa pari päivää tai satunnaisesti muutaman päivän viikosta.

Mulla on adhd ja mua ryvettää odotella asiakasta. Se syö koko päivän.

Opintojaki on niin perseestä edistää jos on vaikka kaks asiakasta päivässä, ni ei mulla pysy ajatukset kasassa ollenkaan.

Keikkailu ois varmaan tosi kivaa, mut ite uuvun siitä matkustelusta joten en sit keikkaile aktiivisesti.

jos mä tiedän etukäteen eli vähintään edellisenä päivänä et asiakas tulee vaikka kello 15 niin siihen on ihan superhelppo suhtautua ja keksiä tekemistä välille 7:00-14:30. toisaalta jos pitää päivystää niin että varaukset tulee muutaman tunnin päästä niin sit on parempi että niitä on enemmän, koska muutaman tunnin odottelu on tosi kuormittavaa.

sit samaan aikaan jos päivystää keikalla niin on valmis vastaamaan ihan mihin tahansa viesteihin että saa päivän täyteen eikä ehi tylsistyä. kotona satunnaisesti tehdessä on vähän kärsivällisempi niiden hyvän oloisten tyyppien kanssa, mutta semmoset yhen lauseen "moi kerrotko hinnat" -tyypit saa vielä vähemmän panostusta kuin keskivertoasiakas keikkaillessa saa :D

tähän vaikuttaa kyllä sekin että asiakaskunta on painottunut tälleen kesäkautena paljon enemmän niihin tyyppeihin ketkä löytää mut jostain ihme paikasta ja on lukenu kaikki infot sieltä kotisivuilta vaikka ei ole edes ilmoitus auki, ja ne yleensä on niin innokkaita tapaamaan et on ihan super ihanaa voida vastata vain "ehdottamasi aika sopii, saat osoitteen edellisenä iltana". sit ku ehtii tottua tähän nii ei helevetti että ei kiinnosta joku 37 viestin runkkarin kysymystulva.
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #209 : eilen kello 21:59:53 »
Tai ehkä me ei vaan anneta ilmasia mehusteluja?

Ei ole mitään "me", tuolla on paljon erilaisia naisia ja erilaisia kommunikointityylejä niin hyvässä kuin pahassa.

Itse nyt viittasin tuohon persoonapronominiin sillä, kun meitä naisia on useempi kuin yksi, jotka on tästä kommunikointityylistä samaa mieltä.

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #210 : eilen kello 22:30:41 »
Tai ehkä me ei vaan anneta ilmasia mehusteluja?

Ei ole mitään "me", tuolla on paljon erilaisia naisia ja erilaisia kommunikointityylejä niin hyvässä kuin pahassa.

Itse nyt viittasin tuohon persoonapronominiin sillä, kun meitä naisia on useempi kuin yksi, jotka on tästä kommunikointityylistä samaa mieltä.

Kyllä me pt.t ollaan vahvasti Me.
Lipstick on your dipstick