Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely ennen tapaamista  (Luettu 25308 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely ennen tapaamista
« Vastaus #160 : Elokuu 26, 2025, 23:32:02 »
Joidenkin muuten kivojen pt:iden kanssa on vaan vaikea kommunikoida: viesteihin ei tule vastausta ollenkaan tai järkevässä ajassa. Jos huomaan itse alkavani turhautua, niin pidän parempana vaan siirtää katse johonkin toiseen.

Muuten se orastava turhautuminen alkaa nostaa päätään joka tekosyystä, enkä ole tapaamisella niin rento kuin haluan olla.

Sit vaikka vuoden päästä voi kokeilla uudestaan.

Voi olla että nämä kivat pt:t ovat myös suosittuja ja hukkuvat viestien määrään.
Sinä toimit juuri niinkuin pitääkin etkä ala turhautua ja valittaa. Hyvä!

Mä ite vastaan ehkä n 20/30% viesteihin nykyään mitä tulee. Kantsii olla tarkka että saa hyvän esittelyn ja hyvin avattua toiveensa jo ensimmäisessä viestissä, jos seulasta kyse.

On myös sitä, että jos tunti sitten on tullut viesti, nii niihenkään ei enää oikein viitti vastata, jso viesti pomppaakin väärässä ajassa esille.

Melkein suosittelisin turskia laittamaan ptn hetkeksi estoille jos sopivassa ajassa ei oo tullu vastausta. Jaksa ainakaan itse miettiä, että ollaanko sitä jo käperrytty vaimoke kainalossa lukemaan uutisia.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #161 : Elokuu 27, 2025, 07:36:34 »
On myös sitä, että jos tunti sitten on tullut viesti, nii niihenkään ei enää oikein viitti vastata, jso viesti pomppaakin väärässä ajassa esille.

Melkein suosittelisin turskia laittamaan ptn hetkeksi estoille jos sopivassa ajassa ei oo tullu vastausta. Jaksa ainakaan itse miettiä, että ollaanko sitä jo käperrytty vaimoke kainalossa lukemaan uutisia.

pakko myöntää etten ole kyllä kertaakaan kymmenen vuoden aikana miettinyt onko toinen osapuoli tilanteessa missä voi vastaanottaa viestin. seuraavaks varmaan täytyy sit hankkia kristallipallo että voi tehä töitä :D
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #162 : Elokuu 27, 2025, 08:17:58 »
Joidenkin muuten kivojen pt:iden kanssa on vaan vaikea kommunikoida: viesteihin ei tule vastausta ollenkaan tai järkevässä ajassa. Jos huomaan itse alkavani turhautua, niin pidän parempana vaan siirtää katse johonkin toiseen.

Muuten se orastava turhautuminen alkaa nostaa päätään joka tekosyystä, enkä ole tapaamisella niin rento kuin haluan olla.

Sit vaikka vuoden päästä voi kokeilla uudestaan.

Voi olla että nämä kivat pt:t ovat myös suosittuja ja hukkuvat viestien määrään.
Sinä toimit juuri niinkuin pitääkin etkä ala turhautua ja valittaa. Hyvä!

Mä ite vastaan ehkä n 20/30% viesteihin nykyään mitä tulee. Kantsii olla tarkka että saa hyvän esittelyn ja hyvin avattua toiveensa jo ensimmäisessä viestissä, jos seulasta kyse.

Mä en halua esim ensimmäiseen wa-viestiin vielä laittaa koko toivelistaa vaikkapa bdsm-sessiosta. Haluan ensin varmuuden siitä, että keskustelen oikean henkilön kanssa, jos on vaikka ilmoon tupsahtanut yksi numero väärin tms. Yleensä siinä mainitsem esim kaupungin ja ajankohdan sekä keston, jota ehdotan. Vastauksen jälkeen, jos se aika passaa, niin voidaan käydä sisältö. Se toki auttaa, jos pt:llä on wa:ssa tunnistettava profiilikuva. Esim joku sama kuin ilmossa tai saman tyyppinen. Mutta silti kyllä etenen noin. Miksi lähtisin avaamaan koko asiaa, jos ajankohta ei edes käy? En kuitenkaan toivo mitään sellaista, mikä ei olisi ilmossa ok.

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #163 : Elokuu 27, 2025, 08:43:49 »

pakko myöntää etten ole kyllä kertaakaan kymmenen vuoden aikana miettinyt onko toinen osapuoli tilanteessa missä voi vastaanottaa viestin. seuraavaks varmaan täytyy sit hankkia kristallipallo että voi tehä töitä :D

Joskus olin itse varovainen koska laitoin viestiä. Juuri tuo, pystyykö mies vastaanottamaan jos vaimo tms parisuhde vieressä kun mies saa viestin "hieroja/huoralta"

Sitten mietin, tuolla käytännöllä jollain tavalla otan osaa miehen parisuhteeseen.
Eihän se kuulu minulle millään tavalla jos mies ei osaa järjestää puhelinviestittely-asioitaan tavalla joka sallii seksityöntekijöiden viestit kaikkina ajankohtina.

Poikkeuksena ne asiakkaat jotka ovat selvästi kieltäneet viestittelemästä esim arkisin klo 16 jälkeen.
Tai kieltäneet vastaamasta jos puhelu tulee nrosta xxxxx koska vaimo ratsasi puhelimen.

Tähän työhön saa tehtyä niin paljon rajoituksia, ei_saa-asioita ja muista tuo sekä tämä.
Stressin välttämistä ja työnilon lisäämistä on se kun pyrkii helpottamaan omaa työtään, esimerkiksi  olla ottamatta liikaa paineita asioista mitkä ovat turhia.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa Viola

• Sr. Member
  • Galleria (55)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #164 : Elokuu 27, 2025, 08:56:29 »

Mä en halua esim ensimmäiseen wa-viestiin vielä laittaa koko toivelistaa vaikkapa bdsm-sessiosta. Haluan ensin varmuuden siitä, että keskustelen oikean henkilön kanssa, jos on vaikka ilmoon tupsahtanut yksi numero väärin tms. Yleensä siinä mainitsem esim kaupungin ja ajankohdan sekä keston, jota ehdotan. Vastauksen jälkeen, jos se aika passaa, niin voidaan käydä sisältö. Se toki auttaa, jos pt:llä on wa:ssa tunnistettava profiilikuva. Esim joku sama kuin ilmossa tai saman tyyppinen. Mutta silti kyllä etenen noin. Miksi lähtisin avaamaan koko asiaa, jos ajankohta ei edes käy? En kuitenkaan toivo mitään sellaista, mikä ei olisi ilmossa ok.

Kuulostaa järkevältä.

Ilmoitukseen ei useinkaan voi laittaa koko repertuaaria.
Ensimmäisissä viesteissä palveluntarjoajalta voi kysyä kysyä onnistuuko tuo tai tämä.
Jos vastaus on ei tai onnistuu mutta tällä tavalla..Silloin voi miettiä jatkaako sessiomahdollisuuden tunnustelua vai etsiikö toisen palveluntarjoajan.

Varsinkin bdsm:ssä on vaihtoehtoja.
Se mitä haluaa ja millä tavalla haluaa, siihen voi olla palveluntarjoajalla useita eri vaihtoehtoja.

Itse kehottaisin potentiaalisena asiakkaana kertomaan ja kysymään alkuviestittelyssä rohkeasti oikeilla sanoilla asioita. Seksuaalisuus on sensitiivistä mutta palveluntarjoajat ovat nähneet kaikenlaista laidasta laitaan eivätkä ujostele tai hätkähdä.
Omien rajojen kertominen vähintäänkin olisi hyvä tuoda esille jossain vaiheessa.

Itse pyrin kysymään bdsm-sessioita suunnitellessa onko mies mentaalisesti alistuva vai ns hedonisti ja kokeilunhaluinen. Tuo määrittää paljolti sen millä asenteella lähdetään rakentamaan toimivaa sessiota.

kuvagalleria
*** Helsingissä****

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #165 : Elokuu 27, 2025, 09:48:28 »
^ Se yleensä erotteleekin jyvät akanoista bdsm-jutuissa yleensä hyvin, että osaako se pt kysyä ja millaisia jatkokysymyksiä hän kysyy.

Itse kyllä aika hyvin osaan jo listata, mitä haluaisin, eli ei siitä jää kiinni yleensä. Ensimmäiseen viestiin vain en ylläolevista syistä viitsi kaikkea ladata.

Tässä ko. tapauksessa pt lupasi palata asiaan ja ilmoitin hänelle sen olevan ok. Eli ei pitäisi tarvita miettiä voiko laittaa viestiä. Toki se viesti voi sieltä vielä tupsahtaakin, jos hän kokee, että ei voi aiemmin lyödä lukkoon, vaikka kehottaakin ilmossa olemaan ajoissa liikkeellä. Se vain, että on se turskallakin muu elämä. Ei aina pysty reagoimaan nopeasti. Kaiken muun lisäksi tietyt sessiot vaativat etukäteisvalmistautumista myös asiakkaalta. Eli pitääkin löytää se isompi aika ikkuna kuin vain session mittainen. Ikkunat tapaa mennä umpeen.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #166 : Elokuu 27, 2025, 10:43:24 »
^ Se yleensä erotteleekin jyvät akanoista bdsm-jutuissa yleensä hyvin, että osaako se pt kysyä ja millaisia jatkokysymyksiä hän kysyy.

Itse kyllä aika hyvin osaan jo listata, mitä haluaisin, eli ei siitä jää kiinni yleensä. Ensimmäiseen viestiin vain en ylläolevista syistä viitsi kaikkea ladata.

Tässä ko. tapauksessa pt lupasi palata asiaan ja ilmoitin hänelle sen olevan ok. Eli ei pitäisi tarvita miettiä voiko laittaa viestiä. Toki se viesti voi sieltä vielä tupsahtaakin, jos hän kokee, että ei voi aiemmin lyödä lukkoon, vaikka kehottaakin ilmossa olemaan ajoissa liikkeellä. Se vain, että on se turskallakin muu elämä. Ei aina pysty reagoimaan nopeasti. Kaiken muun lisäksi tietyt sessiot vaativat etukäteisvalmistautumista myös asiakkaalta. Eli pitääkin löytää se isompi aika ikkuna kuin vain session mittainen. Ikkunat tapaa mennä umpeen.

Kun on parikymmentä vuotta lueskellut ilmoituksia, niin tässä on oppinut tunnistamaan ilmoitukset, joihin kannattaa vastata. Täyden palvelun venäläistaustaiset voi tunnistaa tavasta, jolla puhelinnumero kirjoitetaan tai siitä, että ilmoituksessa on maininta liikenteessä autolla. Sitä en tiedä onko mukana autokuski.

BDSM-ilmoitukset ovat kehittyneet mielenkiintoiseen suuntaan. Aikaisemmin yleistyi maininta "minuun ei kosketa ilman lupaa". Sessio voi siis olla asiakkaan seisomista alasti nurkassa, katse seinässä.

Uusin versio tästä on pääkaupunkiseudulla toimivan, aikanaan myös Iralla toimineen dominan ilmoitus.
"Muistathan, että sessiossa kaikki toimet kohdistuvat sinuun ja että et voi koskea minua session aikana."

Varsinkin dominoilla on erilaisia taustoja ja ammattitaito tai tilat voivat vaihdella suuresti.
Itse suosisin seksiyrittäjiä, joilla on taustaa myös muusta kuin pelkästä dominoinnista. Eräs yli
kymmenen vuotta dominaa ja privaattia tehnyt yllättyi, kun huomautin nimien kera, että osa dominoista tarjoaa myös täyttä palvelua.

Ilmeisesti kysyntä on joko yleisesti hipunut tai sitten myytävältä tavaralta on parasta ennen päivä ohi.
Naapurista löytynyt ilmoitus.

"Ahneus ja röyhkeys saa valehtelemaan. Niin ja ketä tällä alalla on ollut Suomessa pitkään tässä muutama [nimetty nimeltä neljä viisikymppistä] eipäs kovin monta ole. Muut ovat tätä muutaman session kokenutta räyskyttäjää. Asiakkaana sä etsit tarpeisiin sopivan, suosi virallisia yrittäjiä asia on helppo tarkistaa, älä osta palveluita just alalle tulleilta (rahavaikeuksissa kun aloitta homman niin Mielenterveys kärsii), älä odota että saat session käsikirjoituksen ennakkoon viestillä sitä EI ammattilainen tee."
Aika dominoiva ilmoitus, yritetään määrä asiakas toimimaan tietyllä tavalla.

Mitä enemmän seksiyrittäjä on panostanut ilmoitukseen, sitä vähemmän tulee turskilta turhia viestejä. Osa turskista varmaan vastaa pienemmillä paikkakunnilla jokaiseen ilmoitukseen.

Parikymmentä vuotta sitten Anna Kontula laittoi ilmoituksen seksipalveluista pienelle paikkakunnalle.
Vastuksia tuli vajaat 60. Teoriassa viikonloppuna voisi kai palvella 20 asiakasta. Kontulan tapauksessa
jatkoviestintää tuskin oli.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #167 : Elokuu 27, 2025, 15:39:42 »
Se on kyllä totta, että ilmosta useimmiten jo näkee kannattaako ottaa yhteyttä. Mitä on kerrottu ja mitä kuvissa näkyy jne. Selkeä sapluuna, mistä ne perusraamit jo löytyy, mikä mahdollista ja mihin hintaan. Realin puolella esim näkee niitä ilmoja, että on ruksitti aivan kaikki mahdolliset palvelut. Melkein jo tietää, että koitetaan kalastella kaikki mahdolliset turskat, mutta toteutus voi olla niin ja näin. Nämä ovat useimmiten ulkomaisia.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #168 : Elokuu 27, 2025, 18:51:11 »

En mäkää alussa välittäny ja osannu edes ajatella koko asiaa, mutta sitten kuulin että jotkut ei vastaa tietyn ajan jälkeen enää ja sitten kyselin muilta horoilta mptä ja kuulemma aika tavallista olettaa, että horo ei vartaa enää jonkun ajan jälkeen. Mut emt. Mä fiiliksen mukaan paukuttelen viestiä.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #169 : Elokuu 27, 2025, 20:21:13 »
Suosin viestittelyssä sähköpostia, jos sellainen mahdollisuus on. Voi ihan vapaasti puolin ja toisin laitella niitä viestejä liikkeelle silloin, kun itselle sopii. Moni pt varmaan vierastaa tätä, koska turhan viestittelijöitä yms on varmaan enemmän. Monen kanssa olen kyllä saanut kaiken sovittua sitä kautta, eikä puheluita tai wa tms viestejä ole käytetty lainkaan. Väliformaatti toki se, että ensin viestitellään ja sitten varmistus puhelimitse, että edelleen on tulossa.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #170 : Elokuu 27, 2025, 23:28:28 »
Suosin viestittelyssä sähköpostia, jos sellainen mahdollisuus on. Voi ihan vapaasti puolin ja toisin laitella niitä viestejä liikkeelle silloin, kun itselle sopii. Moni pt varmaan vierastaa tätä, koska turhan viestittelijöitä yms on varmaan enemmän. Monen kanssa olen kyllä saanut kaiken sovittua sitä kautta, eikä puheluita tai wa tms viestejä ole käytetty lainkaan. Väliformaatti toki se, että ensin viestitellään ja sitten varmistus puhelimitse, että edelleen on tulossa.

Suosin myös sähköpostia, osin tuosta "vapaudesta", mutta myös sen takia, että pystyn parhaiten ilmaisemaan itseäni juuri sähköpostilla. Lisäksi ainakin omalla kohdallani väärinkäsitysten määrä on pienempi kirjallisissa tavoissa verrattuna soittamiseen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #171 : Elokuu 27, 2025, 23:29:51 »
No mun nyrkkisääntö on max 7 viestiä sellaselle joka vaikuttaa lupaavalta asiakkaalta ja jos siinä ajassa ei saa ajanvarausta tehtyä, ni sit menee toiselle ptlle.

Mulla on toki joskus sellanen kutina, etenkin domina sessioissa että tulossa hyvä asiakas ja oon rupatellut pidempään kuin 7 viestiä.

Vaihtelee vähän. Tosi paljon on kaikkia huvikseen viestitteleviä. Viestittely on ehdottomasti kuluttavin osa ja ne ketkä esim mulle hakeutuu, kantsii ymmärtää että en jaksa. Hyvä asiakas ymmärtää tämän ja vastaanottaa hinnaston ja täyttää kaavakkeet yms.

Poissa Pataässä

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #172 : Elokuu 28, 2025, 00:21:25 »
Turskista ei ole rapsoja luettavaksi. Ehkä jopa onneksi niin. Pt ei siis voi tietää, onko uusi kyselijä tosissaan kyselemässä vai renkaita potkimassa. Ehkä siitäkin voi vastaamattomuus johtua. Sille taas ei turska mitään voi. 

Aivan varmasti turskista on rapsoja, mutta ne ovat ryhmissä, jotka ovat suljettuja turskilta.
Lisäksi minusta on aikanaan tehty feikkirapsa, joka julkaisiin vanhoilla keltaisilla sivuilla ja väitöskirjassa. 

Jos olisikin, niin en ole varma haluaisinko tietää mitä. Voi olla, että ei tekisi mieli lähteä mihinkään enää.😄

Taitaa mennä jo vähän ohi aiheen, mutta toisaalta itseäni ainakin kiinnostaisi palveluntarjoajien aidot ajatukset ja jopa voisin lukea rapsoja, jos allekirjoittaneesta niitä on tehty. Yleensä palveluntarjoajat eivät anna oikein mitään tarkkaa palautetta, kun kyseessä on kuitenkin maksettu palvelu ja samasta syystä ne vähätkin kommentit ovat monesti enemmän markkinointia kuin aitoa palautetta.

Ymmärrän toki, että esim. allekirjoittaneesta se palaute olisi jotain tällaista:

Heti kun tämä urpo oli päässyt sisälle, niin se rupesi sönköttämään jotain ja meinasin heittää jo pihalle, mutta jostain se kaivoi rahat kesken sen epämääräisen piipityksen, niin annoin sen sitten jäädä. Vaatteet se sai sentään itse pois, mutta laittoi ne sitten ihan väärään paikkaan. Tällaisia asiakkaita varten pitäisi varmaan olla helvetin iso nuoli ja teksti vaatteiden oikealle jättöpaikalle. Suihkussa osasi sentään käydä eikä hirveästi haissut hieltä. En saanut selvää mitä se oikein olisi halunnut tehdä ekaksi, niin ehdotin suihinottoa. Kulli ei tietenkään seisonut kunnolla, vaikka kuinka runkkasin. Ta ei se mikään kulli ollut, pikku pippeli se vain oli. Mutta onneksi se kovettui sen verran, että sain edes jotenkin kumin päälle. Vähän ehdin ottaa suihin, kun se oli jo ihan laukeamispisteessä ja käski lopettaa suikkarin. Ehdotin sitten panoa, niin pääsisin tästä sankarista nopeasti eroon. Ei se osannut oikein edes asentoa valita, joten menin selälleen ja käskin tulla päälle. Siinä se tuhrasi aikansa ja meinasin jo kysyä, että etkö ole pillua ennen nähnyt, mutta en ihan ehtinyt (lue:kehdannut), kunnes se lopulta sai kullinsa sisääni. Panosta ei sitten ole paljoa kerrottavaa, meinasin vähän feikata nautintoa ääntelemällä, mutta en ehtinyt, kun se oli jo tulossa. Muutama työntö ja sitten se alkoi vinkua kuin pieni sika. Ja siinä se sitten olikin. Osasi käydä pesemässä vehkeensä ja sai vaatteet yllättävän nopeasti päälle ja häipyi eikä jäänyt venyttämään aikaa.

+ ei haissut kovin pahalta
+ pieni vehje ja nopea tulemaan, paikat kestää vaikka 30 tällaista asiakasta päivässä
+ tasaraha mukana ja antoi rahat ilman eri pyyntöä
+ osasi häipyä nopeasti, jopa etuajassa
- ihme sössöttäjä
- ei oikein tiennyt mitä tehdä naisten kanssa, liekö eka kerta?
- lyhyt mitään sanomattoman näköinen
- luuli olevansa kovakin panomies

Sää: En muista enää ja toivottavasti unohdan tämän sählärin yhtä helposti.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2025, 00:23:03 kirjoittanut Pataässä »
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa HarryPotter

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #173 : Elokuu 28, 2025, 00:45:51 »
No mun nyrkkisääntö on max 7 viestiä sellaselle joka vaikuttaa lupaavalta asiakkaalta ja jos siinä ajassa ei saa ajanvarausta tehtyä, ni sit menee toiselle ptlle.

Jos viidellä viestillä ei saa hupakolta pimppiaikaa varattua, voi jutun hyvin unohtaa  :whipping:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 105 - 59 )

Poissa wellu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #174 : Elokuu 28, 2025, 00:49:21 »
Turskista ei ole rapsoja luettavaksi. Ehkä jopa onneksi niin. Pt ei siis voi tietää, onko uusi kyselijä tosissaan kyselemässä vai renkaita potkimassa. Ehkä siitäkin voi vastaamattomuus johtua. Sille taas ei turska mitään voi. 

Aivan varmasti turskista on rapsoja, mutta ne ovat ryhmissä, jotka ovat suljettuja turskilta.
Lisäksi minusta on aikanaan tehty feikkirapsa, joka julkaisiin vanhoilla keltaisilla sivuilla ja väitöskirjassa. 

Jos olisikin, niin en ole varma haluaisinko tietää mitä. Voi olla, että ei tekisi mieli lähteä mihinkään enää.😄

Taitaa mennä jo vähän ohi aiheen, mutta toisaalta itseäni ainakin kiinnostaisi palveluntarjoajien aidot ajatukset ja jopa voisin lukea rapsoja, jos allekirjoittaneesta niitä on tehty. Yleensä palveluntarjoajat eivät anna oikein mitään tarkkaa palautetta, kun kyseessä on kuitenkin maksettu palvelu ja samasta syystä ne vähätkin kommentit ovat monesti enemmän markkinointia kuin aitoa palautetta.

Ymmärrän toki, että esim. allekirjoittaneesta se palaute olisi jotain tällaista:

Heti kun tämä urpo oli päässyt sisälle, niin se rupesi sönköttämään jotain ja meinasin heittää jo pihalle, mutta jostain se kaivoi rahat kesken sen epämääräisen piipityksen, niin annoin sen sitten jäädä. Vaatteet se sai sentään itse pois, mutta laittoi ne sitten ihan väärään paikkaan. Tällaisia asiakkaita varten pitäisi varmaan olla helvetin iso nuoli ja teksti vaatteiden oikealle jättöpaikalle. Suihkussa osasi sentään käydä eikä hirveästi haissut hieltä. En saanut selvää mitä se oikein olisi halunnut tehdä ekaksi, niin ehdotin suihinottoa. Kulli ei tietenkään seisonut kunnolla, vaikka kuinka runkkasin. Ta ei se mikään kulli ollut, pikku pippeli se vain oli. Mutta onneksi se kovettui sen verran, että sain edes jotenkin kumin päälle. Vähän ehdin ottaa suihin, kun se oli jo ihan laukeamispisteessä ja käski lopettaa suikkarin. Ehdotin sitten panoa, niin pääsisin tästä sankarista nopeasti eroon. Ei se osannut oikein edes asentoa valita, joten menin selälleen ja käskin tulla päälle. Siinä se tuhrasi aikansa ja meinasin jo kysyä, että etkö ole pillua ennen nähnyt, mutta en ihan ehtinyt (lue:kehdannut), kunnes se lopulta sai kullinsa sisääni. Panosta ei sitten ole paljoa kerrottavaa, meinasin vähän feikata nautintoa ääntelemällä, mutta en ehtinyt, kun se oli jo tulossa. Muutama työntö ja sitten se alkoi vinkua kuin pieni sika. Ja siinä se sitten olikin. Osasi käydä pesemässä vehkeensä ja sai vaatteet yllättävän nopeasti päälle ja häipyi eikä jäänyt venyttämään aikaa.

+ pieni vehje ja nopea tulemaan, paikat kestää vaikka 30 tällaista asiakasta päivässä
- ihme sössöttäjä

Tää on kyllä hyvä mutta tosiasiassa taitaa olla parempi ettei nää palautetta saattaas tulla vaan paha mieli.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #175 : Elokuu 28, 2025, 01:30:02 »

Jos viidellä viestillä ei saa hupakolta pimppiaikaa varattua, voi jutun hyvin unohtaa  :whipping:

Kato, siinä asiakas mun makuun.

- ihme sössöttäjä

Nailed. Pahinta tässä on se, että en osaa peittää/suodattaa ajatuksiani.

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #176 : Elokuu 28, 2025, 07:39:45 »
Kyllä 7 viestiä kuulostaa jo aika paljolta jopa. Varsinkin, jos on joku ihan uusi tuttavuus.

Omat sähköposti varailut on yleensä menneet jotenkin näin:

1. Olet tulossa seudulleni xx.xx. Käykö silloin klo 18 tunnin tapaaminen?

2. Toiveina olisi, että saataisiin tuntiin sopimaan x, y ja z. Z ei niin välttämätön voi olla myös q, jos sopii settiisi paremmin. Pukeutumistoive w, mutta ei välttämätöntä.

3. Vastaus mahd lisäkysymyksiin.

4. Kuittaus osoitteen saamisesta ja varmistus, että tulossa.

Näillä yleensä selviää. Jatkossa menee saman kanssa niin, että ekassa viestissä voi jo kysyä, että oliko efelliset toiveet vielä tallella ja tarvittava fiksi siihen.

Poissa Meaxx

• Full Member
  • Galleria (11)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #177 : Elokuu 28, 2025, 07:54:42 »
Olenkohan outo kun en pidä turskien kanssa viestittelyä niin kamalana ajanhukkana. Sujuvasanaisen turskan kanssa se voi olla jopa ihan kivaa! Tykkään olla helposti lähestyttävä ja minulle saa sanoa muutakin kuin tiukasti aika+sisältö ilman että tulee heitetyksi ö-mappiin jo kättelyssä. Toki siinä menee raja etten ala (ilmaiseksi) runkkaus-chatiksi. Pelkkä ajanvarauskin kelpaa tietty.
Raisio ma-to! ❤️

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #178 : Elokuu 28, 2025, 10:00:15 »
Sujuva viestittely pt suunnalta on minusta myös oivaa markkinointia. Niinkuin tässä minunkin tapauksessani nyt, niin näyttää asiakas jäävän kotiin ihan pt:n viestittelyn puutteen vuoksi. Sujuva viestittely yleensä indikoi myös sujuvaa tapaamista. Asialinja pitää silti turskan osata pitää. Ei kysytä asian vierestä eikä asioita, joihin on jo vastaus luettavissa.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #179 : Elokuu 28, 2025, 10:36:49 »
Sujuva viestittely pt suunnalta on minusta myös oivaa markkinointia. Niinkuin tässä minunkin tapauksessani nyt, niin näyttää asiakas jäävän kotiin ihan pt:n viestittelyn puutteen vuoksi. Sujuva viestittely yleensä indikoi myös sujuvaa tapaamista. Asialinja pitää silti turskan osata pitää. Ei kysytä asian vierestä eikä asioita, joihin on jo vastaus luettavissa.

Seksiyrittäjä on niin laiska, että kommunikoi ääniviesteillä ja emojilla WA:ssa.
Turska ei ole niin ahkera, että jaksaisi kuunnella ääniviestejä.
Idean esitti joku somessa, mutta voisin allekirjoittaa tarinan.

Jotkut seksiyrittäjät tykkäävät jopa pitkistä turskan kirjoiksista.
Sitten on näitä seksiyrittäjiä, jotka ovat omaksuneet Anna Kontulalta taistelevan työväenluokan opit.
Siis kulakkiyrittäjä vääntää päässään, että hän on kommunisti. Jokainen minutti ja jokainen peruspaketin
ylittävä toimi pitää laskuttaa riistäjäturskalta.

Tässä vuoden aikana olen kirjoitellut erään suomalaisen seksiyrittäjän kanssa reilusti yli 200 viestiä.
Osa toki on pelkkiä ajanvarauksia, mutta viestinnässä on myös kaikkea maan ja taivaan väliltä.

"Kiitos mailista!
Kivaa kun kirjoitat pitkiä viestejä ja kerrot kokemuksista ja toiveista. [osa vastauksesta poistettu]
Huomiseen!"

Tuossa olin aikaisemmin vahvistanut tapaamisajan ja kysynyt, miten toimitaan, jos olen hieman etuajassa.
Taisin olla kolme minuuttia etuajassa, eikä se ollut mikään ongelma naiselle. Hän ei suhtautunut siihen niin,
että yritän varastaa hänen aikaansa ilmaiseksi.