Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Viestittely ennen tapaamista  (Luettu 25307 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Viestittely ennen tapaamista
« Vastaus #180 : Elokuu 28, 2025, 11:11:42 »
Mä oon varmaan ihan kyrpä viestittelyvaiheessa ja tiedostan että oon maailman huonoin markkinoimaan yhtään mitään.

Just livin my life ✨

Mut joo tosi harva tursake viestittelee noin ja siks en jaksa ja oon kyrpä.

Kyrvällä tarkotan sitä, että pidän viestittelyn lyhyenä. Joskus se koetaan epäasiallisena. Itse koen sen tehokkaana aspana.

Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #181 : Elokuu 28, 2025, 11:49:58 »
Ja mä lätkäsen ihan surutta hinnaston suoraan kouraan, ettei sit tuu sitä "tää o liia hinnakas" et joo, emmä sun vaihdekeppiä yhtään halvemmasta kyllä huolla.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa dueerre

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #182 : Elokuu 28, 2025, 12:26:55 »
Ja mä lätkäsen ihan surutta hinnaston suoraan kouraan, ettei sit tuu sitä "tää o liia hinnakas" et joo, emmä sun vaihdekeppiä yhtään halvemmasta kyllä huolla.

Ei todellakaan pidä huoltaa liian halvalla. Aina kannattaa Sinun pitää mielessä se tosiasia, että jostain on miesten kuitenkin naista saatava eikä jää juurikaan muita vaihtoehtoja kuin käydä maksullisilla.
Bisnesnainen ottaa aina hoidoistaan haluamansa maksun eikä siitä missään nimessä anneta alennusta. Tuhannet miehet tarvitsevat apua paineisiinsa ja maksavat avunannostasi enemmän kuin mielellään, jotkut herrasmiehet jopa hieman ylimääräistäkin.  :sheep: :sheep: :sheep:

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #183 : Elokuu 28, 2025, 15:17:52 »
normaalilla tunneälyllä varustettu aikuinen ihminen ymmärtää kommunikoidessaan koska jatkuva viestittely tai pitkät viestit on tervetulleita ja koska ei, ja sellasta tilannetta missä se on tervetullutta on aika turhaa verrata siihen, kun se ei ole tervetullutta - ja silloin kun se ei ole tervetullutta, sellaiseen johdattelu tahallisesti venyttämällä keskustelua nyt vain on kiistatta epäkohteliasta. tämä on nyt tässä se meidän palveluntarjoajien ongelma, että osa seksinostajista venyttää keskustelua tahallaan koska se keskustelu on heille itseisarvoista ja motivaatio on muu kuin palveluiden ostaminen, ei se että joskus viestit on pidempiä. tätä nyt vois verrata siihen että joku tilaa ravintolassa ilmaisen hanaveden ja istuu tiskillä höpöttämässä baarimikolle menu kädessä tilaamatta ikinä mitään. joskus ne tyypit on pakko heittää ulos että penkki vapautuu. siinä kohtaa on asiakkaalta vähän noloa tuhista että kyllä minä olisin ruokaakin ostanut mutta palvelu oli niin paskaa ettei enää huvita.

toisekseen, kaikkeen asiakaspalveluun sisältyy sinänsä se, että rahan vastineeksi asiakkaan eteen täytyy tehdä tunnetyötä, mutta ei se tarkoita sitä että se ei olisi myös kanssakäymistä johon kuuluu olennaisesti vastavuoroisuus. aika usein se tarkoittaa sitä, että käyttää päätään. jos asiakaspalvelija ei vaikkapa lähde mukaan läpänheittoon ja flirttailuun, vaan haluaa keskittyä varsinaisen palvelun hoitamiseen, niin ei sitä läpändeerosta varmaan silloin kannata väkisin jatkaa - ja jos kuitenkin päättää jatkaa, niin siinä väistämättä antaa itsestään aika tungettelevan ja epäkunnioittavan kuvan. hyvää palvelua on vaikeampi saada jos on hankala asiakas.

mä muistan vuosien takaa yhden tyypin joka souti ja huopasi päättämättömyyttään ja vaikeita tunteitaan ajanvarauksensa kanssa varmaan yhteensä yli 30 sähköpostin ajan, varaten aikoja mitkä aina perui samana iltana tai seuraavana aamuna. hän oli lopulta saanut varattua kaiken muun avautumisensa lomassa ajan, kunnes hän alkoi tyyliin tunti ennen ajan alkamista kyselemään että olisiko mulla kuitenkin aikoja vapaana muutamaa päivää myöhemmin. sitten kun töksäytin että voisitko päättää oletko nyt tulossa varaamallesi ajalle vai et, sain vastauksena hirveän avautumisen siitä miten vaikeaa on töissä ja kotona vaimon kanssa ja hän haluaisi vain lempeyttä ja ymmärrystä ja nyt hän ei halua tavata enää ollenkaan kun ei enää tunnu siltä että olisin lempeä ja ymmärtäväinen. tää on jäänyt mulla mieleen koska se oli jotenkin ihan uskomaton malliesimerkki kuinka sitä niittää mitä kylvää, enkä usko että hän on vielä tähän päiväänkään mennessä ymmärtänyt mikä omassa toiminnassa oli pielessä. myötikset vaan hänen vaimolleen ja pomolleen, ei ihme jos molemmilla meinasi olla vähän pinna kireänä.

ylipäätään tapoja asiakaspalvella on tosi erilaisia ja se on ihan oikeesti ihan täysin ok. jos nyt tälleen omalta kohalta mietin niin mä oon saanut ihan sanasta sanaan identtisestä infoviestistä palautteeks kiittelyä että olipa ihanan selkeä ja informatiivinen, ja valitusta että ihan ku tulis maitokauppaan, ei kiinnosta sun palvelut tämän perusteella enää yhtään. se että aspa on yhen asiakkaan mielestä huonoa ei nyt varsinaisesti sano siitä aspasta vielä yhtään mitään.
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa Gent75

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #184 : Elokuu 28, 2025, 15:34:47 »
Suosituimmat daamit saavat hurjat määrät viestejä ilmeisesti. Kuinka monta kertaa on soveliasta tavoitella samasta meilistä, ennen kuin tulee listatuksi potentiaaliseksi urpoksi? Ensimmäistä vastausta odotellessa siis.

Kaverin puolesta kyselen 😀

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #185 : Elokuu 28, 2025, 15:44:44 »
Mä oon varmaan ihan kyrpä viestittelyvaiheessa ja tiedostan että oon maailman huonoin markkinoimaan yhtään mitään.

Just livin my life ✨

Mut joo tosi harva tursake viestittelee noin ja siks en jaksa ja oon kyrpä.

Kyrvällä tarkotan sitä, että pidän viestittelyn lyhyenä. Joskus se koetaan epäasiallisena. Itse koen sen tehokkaana aspana.

Ei se, että onko pitkää vai lyhyttä viestittelyä ole itseisarvo kumpikaan. Se ratkaisee, että kaikki asiat tulevat selviksi. Se esim, että pt kuitenkin esim bdsm-session ollessa kyseessä tiedustelee etukäteen myös jotain asiakkaalta antaa kuvan, että jotain yksilöllistä voisi olla tulossa. Sellainen hinnastosta vain ruksiminen antaa ostajalle olon, että saa ruksimistaan palveluista jotkut vakiosetit, jotka on asiakkaasta riippumatta aina samat. Näin ei tarvitse olla, mutta vaara pyörii.

Se mei pelkästään varmasti ole negatiivista, jos asiakas kirjoittaa paljon, kunhan pysyy asiassa eikä jaarittele. Mitä enemmän pt saa infoa, niin sitä helpompi hänen lienee koostaa tykätty tapaaminen. Itse olen ainakin näin kokenut. Jollekulle annoin vielä linkin omaan fetlife profiiliinkin, ja sieltäkin oli ammennettu sessioon. Domme sanoikin jälkeenpäin, että toiveeni olivat olleet aika perus, mutta profiilista löytyikin kaikenlaista mielenkiintoista lisää.

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #186 : Elokuu 28, 2025, 15:56:10 »
Mulla lähtökohtasesti kyse nyt muista palveluista kuin Domina sessioista. Dominassa varausmaksu jonka jälkeen hanat auki ja antaa tulla vaan. Missään en kuuntele lähtökohtasesti ollenkaan mehustelua, mutta dominassa varausmaksu toimii hyvin ja useat asiakkaat ymmärtää tämän. Mulla oli ihan kaikkeen varausmaksu täällä Helsingissä kuukausien ajan ja se toimi kyllä. En vaan jaksa säätää ja stressata joten olkoon.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #187 : Elokuu 28, 2025, 16:00:53 »
Suosituimmat daamit saavat hurjat määrät viestejä ilmeisesti. Kuinka monta kertaa on soveliasta tavoitella samasta meilistä, ennen kuin tulee listatuksi potentiaaliseksi urpoksi? Ensimmäistä vastausta odotellessa siis.

Kaverin puolesta kyselen 😀

Itse lähetän vain yhden viestin. Siihen sitten vastataan tai ei vastata. Kerran olen saanut vastauksen 45 päivää siitä kun olin lähettänyt viestini. Viestini oli väitetysti mennyt roskapostiin. Muuten hyvä selitys, mutta roskapostikansion vastaukset poistetaan automaattisesti 30 päivän sisällä. Tämän tosin hoksasin vasta myöhemmin.

Jatkoviestittely johti tapaamisiin, jotka eivät ehkä olleet optimaalisia.   Seitsemästä suomalaisesta seksiyrittäjästä hän on ollut ainoa, jonka kanssa kemiat eivät ole heti natsanneet.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2025, 16:03:31 kirjoittanut MikaM »

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #188 : Elokuu 28, 2025, 16:25:47 »
Tuon tähän viestittelyyn sellaisen näkökulman, että kun on uusi asiakas, niin on hyvä ymmärtää myös sellainen seikka, että viestittely on ainoa keino yrittää päästä selville millainen persoona siellä palveluita myy. Moni PT ehkä ihmettelee mitä helvetin väliä sillä persoonalla on, mutta sillä on.

Kyllä sen aina huomaa, että PT:t haluaisivat viestin tyyliin "Olen rehti pentti 45V, käykö huomenna klo 14 reikäleipä, 1 tunti perus panoa. Haluan palvelua X."

Ja oletus on, että kun turska ottaa yhteyttä, niin kaupat on jo tehty. Näin se on ehkä seuraavilla kerroilla, mutta kun ottaa uuteen hupakkoon yhteyttä haluaa hieman koittaa saada tekstistä irti viboja. Esim. jos ilmoituksessa nainen mainostaa olevansa kyltymätön seksinnälkäinen viettelijätär, mutta kommunikointi on jäätävän suoraa, niin silloin saa sen todennäköisesti ihan oikean vaikutelman, että mainos on pelkkä mainos.

Ja tämä on myös ainoa mahdollisuus yrittää noukkia esiin, onko PT jotenkin epäilyttävä.

5 - 7 viestiä on varmaan enemmän kuin tarpeeksi, riippuen kontekstista. Itse kyselen yleensä hintoja ennen kuin välttämättä edes kerron milloin ja mitä haluan tehdä. Jos ilmoituksessa on jokin houkutteleva juttu, missä PT tuo esiin kuinka kovin tuhma tyttö onkaan, saatan tarttua siihen ja kysyä asiasta. Jos vastausviesti on täysin ohittanut kyseisen huomion ja minulle tarjotaan vain hinnastoa ilman vastaflirttiä kyseisestä asiasta, niin kaupanteko päättyy siihen.

Ymmärrän hyvin, että kaikenlaisia runkkareita liikkuu, mutta monille tilaajille etenkin uusien tuttavuuksien kanssa, esileikki alkaa tilaamisesta. Ja jos kommunikointi pelaa ja hupakon kanssa voi suunnitella esim. jotain jännää uutta mitä voisi kokeilla, niin sillä tavalla niitä vakituisia asiakkaita ainakin saa. Itse olen aika herkkä perääntymään kaupanteosta, jos en pidä vastausviestistä.
Toiset panee elääkseen, toiset elää pannakseen

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #189 : Elokuu 28, 2025, 16:38:49 »
Tai ehkä me ei vaan anneta ilmasia mehusteluja?

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #190 : Elokuu 28, 2025, 16:49:10 »
Kyllä sen aina huomaa, että PT:t haluaisivat viestin tyyliin "Olen rehti pentti 45V, käykö huomenna klo 14 reikäleipä, 1 tunti perus panoa. Haluan palvelua X."

Ja oletus on, että kun turska ottaa yhteyttä, niin kaupat on jo tehty.

Itse kyselen yleensä hintoja ennen kuin välttämättä edes kerron milloin ja mitä haluan tehdä.

Hintataso on yleinsä tieto, joka ei ole julkinen. Itse olen aina kysynyt mahdollisuutta tunnin tapaamiseen mitenkään tarkemmin yksilöimättä tapaamisaikaa. Lisäksi olen kysynyt tarkempia paikan koordinaatteja, jos ne eivät käy ilmi ilmoituksesta. Saattaa olla niin, että ilmoituksessa kerrotaan kaupungiksi Helsinki, mutta todellisuudessa paikka on Vantaalla.

Eräs viestittely loppui siihen, että myyjä ei kertonut hintojaan.
Ensin olisi pitänyt tarkemmin kertoa mitä haluaa, jonka jälkeen olisin saanut hintatiedon.
Suomessa kuitenkin normaalisti kerrotaan perushinta, jos tarjolla on anaalia, kultaista suihkua tai OWO, niin silloin  ollaan jo varmasti mietitty lisäpalvelun hinta.

ModEdit: poistettu liian yksityistä ykstyiskohtaista tietoa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2025, 19:54:09 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa samuel

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #191 : Elokuu 28, 2025, 16:56:49 »
Mulla lähtökohtasesti kyse nyt muista palveluista kuin Domina sessioista. Dominassa varausmaksu jonka jälkeen hanat auki ja antaa tulla vaan. Missään en kuuntele lähtökohtasesti ollenkaan mehustelua, mutta dominassa varausmaksu toimii hyvin ja useat asiakkaat ymmärtää tämän. Mulla oli ihan kaikkeen varausmaksu täällä Helsingissä kuukausien ajan ja se toimi kyllä. En vaan jaksa säätää ja stressata joten olkoon.

Perussetit ei tosiaan tarvitse niin paljoa yleensä kommunikointia. Siinä pitkälti riittää se hinnasto.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #192 : Elokuu 28, 2025, 17:00:57 »

Ei ole mitään "me", tuolla on paljon erilaisia naisia ja erilaisia kommunikointityylejä niin hyvässä kuin pahassa. Itse suosin niitä jotka kommunikoivat sillä tavalla, että tekevät olon kuin oikeasti odottaisivat tapaamista. Tai vähintään niin, että ilmoituksen nainen ei ole täysin ristiriidassa persoonan kanssa.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #193 : Elokuu 28, 2025, 17:43:19 »
Esim. jos ilmoituksessa nainen mainostaa olevansa kyltymätön seksinnälkäinen viettelijätär, mutta kommunikointi on jäätävän suoraa, niin silloin saa sen todennäköisesti ihan oikean vaikutelman, että mainos on pelkkä mainos.

onpa hauska sattuma! itse ainakin harrastan juuri tätä että olen jäätävän suora kaikille jotka vaikuttavat siltä että ovat kyselemässä ja tökkimässä kepillä jäätä. nämä tyypit jotka lähestyvät asiakasviestintää sillä asenteella että mun pitää houkutella heidät tulemaan paikalle on yleensä asiakkainakin aika raskaita. saa hyvin karsittua jyvät akanoista kun on sopivasti takakireä ;D

Poissa MikaM

• Hero Member
« Vastaus #194 : Elokuu 28, 2025, 17:44:54 »

Ei ole mitään "me", tuolla on paljon erilaisia naisia ja erilaisia kommunikointityylejä niin hyvässä kuin pahassa. Itse suosin niitä jotka kommunikoivat sillä tavalla, että tekevät olon kuin oikeasti odottaisivat tapaamista. Tai vähintään niin, että ilmoituksen nainen ei ole täysin ristiriidassa persoonan kanssa.
Ainakin osalla tänne kirjoittavista seksiyrittäjistä on sitä mieltä, että kaikki kilpailijat toimivat samalla tavalla kuin kirjoittaja. Ehkä Pro tukipiste on luonut tämän kaltaisen mielikuvan tai harhan.

Seksin myyminen taitaa olla ainoa ala, jossa voi vittuilla asiakkaille ja kauppa käy. Osalla turskista ei ilmeisesti ole tietoa paremmasta palveluaseenteesta.

Otokseni koronan jälkeen on seitsemän suomalaista seksiyrittäjää. Kaikilta olen saanut asiallista palvelua ja he ovat ainakin pystyneet luomaan jonkinlaisen illuusion, että ovat kiinnostuneita asiakkaasta.

Ainoastaan yhden olen joutunut tiputtamaan listalta. Syynä oli se, että käsityksemme palvelun sisällöstä erosivat merkittävästi. Ilmoituksesta tämä ei selvinnyt, mutta hän halusi pitää tapaamisissa turhan isoa etäisyyttä.

Näistä seitsemästä yksi kirjoittaa suhteellisen aktiivisesti tälle sivustolle. Toinen kirjoitti vuoden ajan, kunnes muutti statuksensa vieraaksi. Hänen julkinen uransa seksiyrittäjänä kesti vuoden. Tosin hän tarjosi elokuun alussa palvelujaan, mutta tämä vaati erityisjärjestelyjä. Saattoi olla only for me.

Loppuja viittä seksiyrittäjää tämä sivusto ja sivuston kirjoitukset eivät luultavasti liikuta tippaakaan. Enkä oikein usko heidän käyttävän Pro tukipisteen palveluja. Yhteistä näille suomalaisille on se, että he tekevät myös "oikeita" töitä. Heidän ei siis tarvitse välittää huoramafian säännöistä tai kartellihinnoitteleusta. Jos turska voi valita käyttääkö hän päätoimisen seksiyrittäjän vai sivutoimisen seksiyrittäjän palveluja, suositan vahvasti näitä sivutoimisia naisia.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #195 : Elokuu 28, 2025, 18:07:07 »

onpa hauska sattuma! itse ainakin harrastan juuri tätä että olen jäätävän suora kaikille jotka vaikuttavat siltä että ovat kyselemässä ja tökkimässä kepillä jäätä. nämä tyypit jotka lähestyvät asiakasviestintää sillä asenteella että mun pitää houkutella heidät tulemaan paikalle on yleensä asiakkainakin aika raskaita. saa hyvin karsittua jyvät akanoista kun on sopivasti takakireä ;D

No mutta sehän on jo monesti todettu, että me ei koskaan tulla näissä merkeissä tapaamaan. Ja mitä siitä. Ihmisiä on monenlaisia.

Poissa Viveca

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #196 : Elokuu 28, 2025, 18:10:48 »
Esim. jos ilmoituksessa nainen mainostaa olevansa kyltymätön seksinnälkäinen viettelijätär, mutta kommunikointi on jäätävän suoraa, niin silloin saa sen todennäköisesti ihan oikean vaikutelman, että mainos on pelkkä mainos.

Mun viestipersoona ja livepersoona on kaksi aivan eri asiaa, kuin yö ja päivä. Viestittelystä saattaa saada kylmän ja jopa tylyn kuvan minusta. Kun face to face vastassa onkin ystävällinen, lämmin ja helposti lähestyttävä persoona.

Pari päivää tässä taas ihmetellyt näitä yhteydenottoja, että kun ei edes sen vertaa vaivauduta, että luettais ilmoituksesta se päivämäärä, milloin hupakko on milläkin paikkakunnalla. Säästyis siltä asiakkaalta itseltään aikaa ja vaivaa.
*reissut Seksisaitin kalenterissa*

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #197 : Elokuu 28, 2025, 18:25:38 »
...

Loppuja viittä seksiyrittäjää tämä sivusto ja sivuston kirjoitukset eivät luultavasti liikuta tippaakaan. Enkä oikein usko heidän käyttävän Pro tukipisteen palveluja. Yhteistä näille suomalaisille on se, että he tekevät myös "oikeita" töitä. Heidän ei siis tarvitse välittää huoramafian säännöistä tai kartellihinnoitteleusta. Jos turska voi valita käyttääkö hän päätoimisen seksiyrittäjän vai sivutoimisen seksiyrittäjän palveluja, suositan vahvasti näitä sivutoimisia naisia.

Tämä varmasti pitää paikkaansa, vaikka osaa ne päätoimisetkin persoonasta riippuen. Mutta tässä näkyy mielestäni se, että mitä enemmän asiakkaita, sitä vähemmän asiakkaat kiinnostaa ihmisinä. Eli palataan taas siihen "liukuhihna"-teemaan.  Se vain yksinkertaisesti vaikuttaa. Toki näkemisen jälkeen, jos olet miellyttävä asiakas niin kommunikointikin paranee varmasti monesti heti.

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #198 : eilen kello 00:14:16 »
Mun viestipersoona ja livepersoona on kaksi aivan eri asiaa, kuin yö ja päivä. Viestittelystä saattaa saada kylmän ja jopa tylyn kuvan minusta. Kun face to face vastassa onkin ystävällinen, lämmin ja helposti lähestyttävä persoona.

Pari päivää tässä taas ihmetellyt näitä yhteydenottoja, että kun ei edes sen vertaa vaivauduta, että luettais ilmoituksesta se päivämäärä, milloin hupakko on milläkin paikkakunnalla. Säästyis siltä asiakkaalta itseltään aikaa ja vaivaa.

tätä ei kyllä ole keikkailussa ikävä. nyt kun on ollut koko kesän kotosalla tekemässä muutaman asiakkaan viikkotahtia niin jotenkin kärsivällisyyttä on silti entistä vähemmän, vaikka kuvittelis että se menis ihan päinvastoin :D

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #199 : eilen kello 05:14:44 »

Ja oletus on, että kun turska ottaa yhteyttä, niin kaupat on jo tehty.

Itse kyselen yleensä hintoja ennen kuin välttämättä edes kerron milloin ja mitä haluan tehdä.

Hintataso on yleinsä tieto, joka ei ole julkinen. Itse olen aina kysynyt mahdollisuutta tunnin tapaamiseen mitenkään tarkemmin yksilöimättä tapaamisaikaa. Lisäksi olen kysynyt tarkempia paikan koordinaatteja, jos ne eivät käy ilmi ilmoituksesta. Saattaa olla niin, että ilmoituksessa kerrotaan kaupungiksi Helsinki, mutta todellisuudessa paikka on Vantaalla.

Eräs viestittely loppui siihen, että myyjä ei kertonut hintojaan.
Ensin olisi pitänyt tarkemmin kertoa mitä haluaa, jonka jälkeen olisin saanut hintatiedon.
Suomessa kuitenkin normaalisti kerrotaan perushinta, jos tarjolla on anaalia, kultaista suihkua tai OWO, niin silloin  ollaan jo varmasti mietitty lisäpalvelun hinta.

ModEdit: poistettu liian yksityistä ykstyiskohtaista tietoa.

Tämä.
Itsekin olen törmännyt siihen,että joidenkin mielestä asiakkaan rooli on vain ilmoittaa tulevansa paikalle riittävän paksulla lompakolla toivoen että likviditeetti riittää.

Vaikka ilmoituksessa lukee Helsinki niin todellisuudessa ollaankin Espoon iso omenan liki. Ei mua katuosoite kyselyvaiheessa kiinnosta mutta valitettavasti minulle sillä on logistisesti merkitystä onko tyttö Helsingin Vuosaaressa vai Espoon Suvisaaristossa.

Toinen on sitten se hinta, sivustoilla joissa sitä ei saa suoraan ilmoittaa.
Kokemuksen perusteella sanon että joku pyytää puolituntisesta viiskymppiä, joku taas 2 sataa tai yli. Eikä hintaa voi mitenkään suoraan päätellä pt:n iästä, palvelutarjonnasta tai ulkomuodosta.
Hintaa jos kysyt, sut tuomitaan tinkaajaksi ja tyhjänpuhujaksi.

Jos laitan viestiä esim:
"Hei, näin ilmoituksesi sivulla xxyy, kiinnostuin. Onko sinulla paikka missäpäin Helsinkiä ja minkälaisella hinnoittelulla 30min perus pano+suikkari, huomenna klo 9-12 välissä? T. Teppo45

Ja saan vastaukseksi:
"Ok tule 10.30 "

Niin valitettavasti, en tule.