Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Soitatko vai viestitkö?  (Luettu 783 kertaa)

Poissa Pertti Ström

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1660
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #20 : tänään kello 11:54:10 »
Kotimaassa viestittelen hutsupuhelimella, mutta ulkomailla mennään omalla viestitellen.

Poissa Viveca

  • Hero Member
  • Viestejä: 839
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #21 : tänään kello 12:16:45 »
Henkilökohtaisia tietoja / puhelinnumeroa / nimeä en halua jakaa kenellekkään lähinnä sen takia että jotkut pt:t ottavat jälkeenpäin yhteyttä ja kyselevät hassuja, ongelma on lähinnä ulkomaalaisten pt:iden kanssa mutta kyllä joitain kotimaisiakin hupsukoita löytyy jotka harrastavat samaa.
 :whipping:

Fonectanrossa on se ainoa huono puoli (näin hupakon näkökulmasta), ettei siihen voi harjoittaa ”suoramarkkinointia”. Esim. nyt kun olin alkuvkosta extempore Vantaalla piipahtamassa, niin asiakkaat jotka mua oli sinne toivoneet, loistivat poissaolollaan. Enkä heitä pystynyt visiitistäni infoamaan, koska sellaisesta ei oltu sovittu etukäteen.

Onneksi hyvät puolet korvaa kuitenkin tuon pikku miinuksen 👌