Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Soitatko vai viestitkö?  (Luettu 1069 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 25, 2026, 11:54:10 »
Kotimaassa viestittelen hutsupuhelimella, mutta ulkomailla mennään omalla viestitellen.
Svobodná republika Žižkov

https:...youtube.com/shorts/gwM-CwPbpdo?si=cUl0icJFfCaRj4a8

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Kesäkuu 25, 2026, 12:16:45 »
Henkilökohtaisia tietoja / puhelinnumeroa / nimeä en halua jakaa kenellekkään lähinnä sen takia että jotkut pt:t ottavat jälkeenpäin yhteyttä ja kyselevät hassuja, ongelma on lähinnä ulkomaalaisten pt:iden kanssa mutta kyllä joitain kotimaisiakin hupsukoita löytyy jotka harrastavat samaa.
 :whipping:

Fonectanrossa on se ainoa huono puoli (näin hupakon näkökulmasta), ettei siihen voi harjoittaa ”suoramarkkinointia”. Esim. nyt kun olin alkuvkosta extempore Vantaalla piipahtamassa, niin asiakkaat jotka mua oli sinne toivoneet, loistivat poissaolollaan. Enkä heitä pystynyt visiitistäni infoamaan, koska sellaisesta ei oltu sovittu etukäteen.

Onneksi hyvät puolet korvaa kuitenkin tuon pikku miinuksen 👌

Poissa Avaruusmies

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #22 : Kesäkuu 25, 2026, 17:00:41 »
Jos ei viestillä saa pillua, niin sitten antaa olla.
Ulkkareiden kanssa puhumiset puhelimessa menee vain ihan metsään, eikä itseäni kiinnosta jankata molemminpuolista ralli enkkua.

Poissa Suorasuu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : eilen kello 21:45:29 »
Laitan txtaria tai wa viestiä. Voin soitella sitten alaovelta jos niin toivotaan. Koskaan yli kymmenen vuoden uralla en ole ensikontaktia ottanut soittamalla. Jos pt edellyttää soittoa niin en ota yhteyttä. Ja ihan omalla puhelimella omalla nimellä toimin.
Sähköpostiakaan en käytä koskaan, johtuen siitä että kyselen tapaamista max parin tunnin päähän. Jotkut ultimatevakkarit on sellaisia joiden kanssa sovin päiviä etukäteen.

Poissa velihopea

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : eilen kello 23:21:29 »
Soitto, wa, txt ja sähköposti yhtälailla käytössä ja täällä saitilla yv. Kaikki toimii.

Ehkä paras tapa on ensikontakti jollain lyhyellä, asiallisella kirjoitetulla viestillä ja mahdollisesti soitto perään, jos asiasta sovittu. Tämä etenkin kotimaan tyttöjen kanssa. Joskus oon soittanut suoraan, jos sitä on esim. naapurisivuston pt ilmossaan toivonut. Joskus hyvin harvoin soittanut suoraan myös ulkkari-pt:lle, jos tällä engelska hallussa ilmon perusteella. Yleensä tuo on myös onnistunut, ei oo toimisto vastannut, vaan pt itse. Prepaid kyllä aina käytössä uusille, oli kotimaasta, ulkomailta tai vaikka kuusta.

Sanonta sanoo, että ujo mies ei kaunista vaimoa saa. No näissä kuvioissa sitä voisi muokata niin, että ujo mies ei parasta pillua saa ::)

Ja joo, itsekin olen aika ujo pohjimmiltani, mutta yrittämällä saa. Tai ainaki rahalla ;D