Kotimaassa viestittelen hutsupuhelimella, mutta ulkomailla mennään omalla viestitellen.
Uutiset:
Henkilökohtaisia tietoja / puhelinnumeroa / nimeä en halua jakaa kenellekkään lähinnä sen takia että jotkut pt:t ottavat jälkeenpäin yhteyttä ja kyselevät hassuja, ongelma on lähinnä ulkomaalaisten pt:iden kanssa mutta kyllä joitain kotimaisiakin hupsukoita löytyy jotka harrastavat samaa.
Avaruusmies



Nauttii muiden arvostusta