Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Soitatko vai viestitkö?  (Luettu 95 kertaa)

Poissa intohimo

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Soitatko vai viestitkö?
« : tänään kello 15:28:46 »
Mielipiteitä miten tykkäät toimia ja toimiiko se?

Aika paljon on hupakoita, joille voi vain soittaa ja vaikka sposti olisi olemassa niin se jätetään lukematta. Ymmärrän kyllä, että soittamalla saa turskan varmasti koukkuun ja viestijät ovat paljolti renkaanpotkijoita, mutta itse en ainakaan viitsisi heti ensimmäisenä lähteä soittelemaan (1. en pidä soittamisesta 2. luulen että taitava puhelinpersoona pyörittelisi minut liukuhihnalle vaikeuksitta ja minun tarpeeni ohitettaisiin).

Pyyntö hupakoille: noteeratkaa viestillä lähestyvät/tajotkaa sihen mahdollisuus. Jos yleinen mielipide kuitenkin on että tosimies soittaa niin eipä sit enempiä...

Poissa Viveca

  • Hero Member
  • Viestejä: 837
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #1 : tänään kello 16:00:24 »
Mulle tosiostaja laittaa joko tekstarin ja whatsapp viestin. Koska tämä ei ole mun pääduuni, niin en kyttää puhelinta 24/7, joten vain sovitut puhelut tavoittaa. Turhia yhteydenottoja ei oikeastaan tule laisinkaan, koska realin ilmoitus on laadittu niin, ettei epäselvyyksiä pitäisi jäädä. Sähköpostia en fonectahupakkona käytä ollenkaan. Tykkään pitää asiat helppoina ja yksinkertaisina 👌

Poissa Randomikäyttäjä

  • Jr. Member
  • Viestejä: 62
  • * Kelpo kaveri
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #2 : tänään kello 16:34:07 »
Watsappi viestittely itselläni eniten käytetty ja siitä myös eniten pidän.

En noteeraa sellaisia ilmoituksia lainkaan missä pyydetään soittamaan.

"Jokainen, joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima."

Tommy Tabermann

Poissa JämeräpartainenInsinööri

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 692
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #3 : tänään kello 16:49:31 »

Sähköposti.

Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).

Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.