Mielipiteitä miten tykkäät toimia ja toimiiko se?
Aika paljon on hupakoita, joille voi vain soittaa ja vaikka sposti olisi olemassa niin se jätetään lukematta. Ymmärrän kyllä, että soittamalla saa turskan varmasti koukkuun ja viestijät ovat paljolti renkaanpotkijoita, mutta itse en ainakaan viitsisi heti ensimmäisenä lähteä soittelemaan (1. en pidä soittamisesta 2. luulen että taitava puhelinpersoona pyörittelisi minut liukuhihnalle vaikeuksitta ja minun tarpeeni ohitettaisiin).
Pyyntö hupakoille: noteeratkaa viestillä lähestyvät/tajotkaa sihen mahdollisuus. Jos yleinen mielipide kuitenkin on että tosimies soittaa niin eipä sit enempiä...
Aika paljon on hupakoita, joille voi vain soittaa ja vaikka sposti olisi olemassa niin se jätetään lukematta. Ymmärrän kyllä, että soittamalla saa turskan varmasti koukkuun ja viestijät ovat paljolti renkaanpotkijoita, mutta itse en ainakaan viitsisi heti ensimmäisenä lähteä soittelemaan (1. en pidä soittamisesta 2. luulen että taitava puhelinpersoona pyörittelisi minut liukuhihnalle vaikeuksitta ja minun tarpeeni ohitettaisiin).
Pyyntö hupakoille: noteeratkaa viestillä lähestyvät/tajotkaa sihen mahdollisuus. Jos yleinen mielipide kuitenkin on että tosimies soittaa niin eipä sit enempiä...