Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Soitatko vai viestitkö?  (Luettu 454 kertaa)

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Soitatko vai viestitkö?
« : eilen kello 15:28:46 »
Mielipiteitä miten tykkäät toimia ja toimiiko se?

Aika paljon on hupakoita, joille voi vain soittaa ja vaikka sposti olisi olemassa niin se jätetään lukematta. Ymmärrän kyllä, että soittamalla saa turskan varmasti koukkuun ja viestijät ovat paljolti renkaanpotkijoita, mutta itse en ainakaan viitsisi heti ensimmäisenä lähteä soittelemaan (1. en pidä soittamisesta 2. luulen että taitava puhelinpersoona pyörittelisi minut liukuhihnalle vaikeuksitta ja minun tarpeeni ohitettaisiin).

Pyyntö hupakoille: noteeratkaa viestillä lähestyvät/tajotkaa sihen mahdollisuus. Jos yleinen mielipide kuitenkin on että tosimies soittaa niin eipä sit enempiä...

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Soitatko vai viestitkö?
« Vastaus #1 : eilen kello 16:00:24 »
Mulle tosiostaja laittaa joko tekstarin ja whatsapp viestin. Koska tämä ei ole mun pääduuni, niin en kyttää puhelinta 24/7, joten vain sovitut puhelut tavoittaa. Turhia yhteydenottoja ei oikeastaan tule laisinkaan, koska realin ilmoitus on laadittu niin, ettei epäselvyyksiä pitäisi jäädä. Sähköpostia en fonectahupakkona käytä ollenkaan. Tykkään pitää asiat helppoina ja yksinkertaisina 👌

Poissa Randomikäyttäjä

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : eilen kello 16:34:07 »
Watsappi viestittely itselläni eniten käytetty ja siitä myös eniten pidän.

En noteeraa sellaisia ilmoituksia lainkaan missä pyydetään soittamaan.

"Jokainen, joka on pidellyt kädessään meren silottamaa kiveä, tietää että jatkuvalla hyväilyllä on ihmeitä tekevä voima."

Tommy Tabermann

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : eilen kello 16:49:31 »

Sähköposti.

Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).

Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.

Poissa nullinkuppi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : eilen kello 17:16:29 »
WhatsApp viesti harrastepuhelimesta (tai SMS niille harvoille joilla ei WA käytössä). En koskaan soita koska ajan varaaminen etukäteen ja palveluiden sopiminen onnistuu viesteillä näppärimmin ja molemmille osapuolille jää kirjallisena tieto mitä ollaan sovittu.

Poissa namnam

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #5 : eilen kello 17:21:07 »
Mulle ei saa soittaa kuin sopimalla. Pyydän ensin whatsapp viestin. Useimmiten ainoo soitto on vain antamaltani maamerkiltä. Max viisi viestiä eli yhteensä max kymmenen niin aika on varattu tai ei.
Milf, mature, gilf Jyväskylä

Poissa Klikklak

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : eilen kello 17:28:49 »
Sähköposti tai yv täällä kun tapaaminen saatu sovittua niin ajankohdan koittaessa saapumisohjeet watsappiin tai tekstarilla. Riippuen saapumisohjeista voi vielä vaatia soiton ihan loppumetrejä varten näillä on päästy kohteeseen ja :behind: :blowjob: :kiss: 

Poissa VelvetySweetie

• Newbie
  • Galleria (3)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : eilen kello 17:35:48 »
Eei, ei puheluita vain viestit. Mulla sen vuoksi numero onkin sellainen, että soittamalla ei saa yhteyttä. 😁 Sim-kortti on kotona mokkulassa ja oon Whatsappia sillä numerolla sujuvasti käyttänyt.
Mulla onkin monta kanavaa, joita käyttämällä saa kiinni. Kik ehkä kaikkein heikoin toiminnaltaan, mutta jotkut haluaa nimenomaan sitä kautta pitää yhteyttä.
Palveluntarjoaja
Mäntsälä ja lähialueet

Poissa tunnuksena Sinatra

• Sr. Member
« Vastaus #8 : eilen kello 17:39:53 »
Sähköposti mieluiten tapaamisesta sopimiseen, tekstari, wap tai soitto paikalle saapumiseen. Jos kontaktina on vain soitto, ohitan ilmoituksen saman tien.

Poissa PrettyHorny

• Full Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #9 : eilen kello 18:20:31 »
Mulla on ilmoituksessa maininta, että EI PUHELUITA ja että soittamalla pääsee suoraan estoon (koska kyky lukea ja ymmärtää lukemansa on mielestäni vähintäänkin tärkeä taito tässä lajissa), ja silti se puhelin vaan välillä soi. On olemassa sitkeä ja hyvin röyhkeä turskalaji jonka mielestä huoran pitäisi olla saatavilla heidän tarpeisiinsa heidän haluamallaan tavalla 24/7 ja viestitse palveluista kysyminen tai sopiminen ei ole vaihtoehto koska he haluavat palvelua nyt.
Kyseisten turskayksilöiden heilauttaminen estoon tuottaa tälle hupakolle todellista tyydytystä (siinä jää kaikenlaiset nuolemiset helposti kakkoseksi).

Lopputulemana: minulta saa vastauksen kohteliaaseen viestiin aina, tuli se sitten tekstiviestin, whatsappin tai sähköpostin muodossa 😊
Hip hei hutsu! ❤️
Tavattavissa Tampereella! ⛓️

Poissa Tulli

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : eilen kello 19:59:57 »
En soita ikinä. Yleensä whatsapp tai viesti, mutta s.posti ei ole pois suljettu. Kerran myös kik kautta sopinut.
Muutenkin teksti muotoinen sopiminen siitä kiva ja helppo tarkastaa mitä sovittu, jos muisti pätkii 😅
Tissit 😍

Poissa Moonshine

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #11 : eilen kello 22:32:54 »
Komppaan edellisiä, WA, SMS tai s-posti näppärin.

Poissa Pataässä

• Hero Member
« Vastaus #12 : eilen kello 23:39:46 »

Sähköposti.

Ei-fonecta turskana, harrastuspuhelin on päällä vain sellaisina ajankohtina, kun sitä tarvitaan (esim. tapaamisen välittömästi lähestyessä, lopullisten saapumisohjeiden vastaanottamiseksi).

Toiminut ihan hyvin - enkä näe järkeä soittaa varatakseni aikaa viikon tai useiden viikkojen päähän. Jos ei pysty sähköpostilla sopimaan tapaamista tiettyyn aikaan tiettynä päivänä, ei ole minua varten.

Sama kuin Insinöörillä. Pillupuhelimeni on muuten yhä sama Nokia kuin tämän harrastuksen aloittaessani, joten WA:ta tai vastaavia siinä ei edes ole. Toisaalta ei sillä ole tarvinnut edes soitellakaan montaa kertaa tällä vuosikymmenellä, kun sähköpostilla on hoitunut kaikki yhteydenpito. Ja hyvä niin, ei tule herkästi väärinkäsityksiä tms., kun on kirjallisena asiat. Toista se oli harrastukseni alkuaikoina, kun soitto oli ainoita tapoja saada yhteyttä ja usein tuli jotain ongelmia sen takia. Lisäksi olen huomattavasti parempi ilmaisemaan itseäni kirjoittaen kuin puhelimessa puhuen.
Ässä hihassa. Vai oliko se housuissa?

Poissa punaniska

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #13 : eilen kello 23:40:11 »
Viesti tai sähköposti. En pidä puhelimessa puhumisesta muutenkaan.

Poissa uusimaa

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #14 : eilen kello 23:46:42 »
Mieluiten sähköposti, toiseksi mieluiten SMS. Soittaakin voin ihan mielellään jos niin pyydetään.
Whatsappia en käytä, koska nämä jutut ei mielestäni kuulu Zuckerbergin tietokantaan.