Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 27064 kertaa)

Poissa Mikkov

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #140 : Helmikuu 16, 2023, 19:49:07 »
Ja hinnoista puhuessa on muistettava verot. Enemmistö taitaa tehdä pimeänä mutta jos tekisi yrittäjänä niin summasta menini puolet veroihin ja yel-maksuun + alv

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #141 : Helmikuu 16, 2023, 19:50:17 »
^^
Epäilen ettei nuorilla ole tietoa mihin viittaat.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #142 : Helmikuu 16, 2023, 19:51:17 »
Enemmistö taitaa tehdä pimeänä

Tää tieto on hevosmiesten tietotoimistolta?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #143 : Helmikuu 16, 2023, 19:54:21 »
kuka nyt veroja maksaa jos ei ole pakko

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #144 : Helmikuu 16, 2023, 19:55:06 »
Huh mitä kommentteja täälläkin osa oli.

Mut hei, mullakin riittää kysyntää vaikka mun tuntihinta on 270e  :headbang:

Eli komppaan, et kannattaa aina alottaa pt-hommat yleisellä hintatasolla ja määrittää sitten suuntaan tai toiseen.

Tälläkin alalla toki pätee kysynnän ja tarjonnan laki, mut ei täysin samalla tavalla kuin muilla. Suurin osa, kun tekee tätä vaan sivubisneksenä ja / tai huvikseen, niin hintaa ei tarvitse laskea yhtä herkästi kuin esim muilla aloilla vaan pärjätäkseen.

Se miks ulkkikset pyytää "vähemmän" esim tsekit, johtuu siitä et ne elää halvemman hintatason maassa. Eli kun ne menee kotio, ne saa tienaamallaan rahalla hemmetisti enemmän, kuin mitä ikinä saisivat täällä. Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:

Älä Sherlock.

Mutta olet oikeassa kysynnän ja tarjonnan laista.

Toki mä oisin voinu laittaa tohon senkin et joa haluaa halvemmalla niin lähtee hupakoimaan sit niihin halvemman hintatason maihin tai tyytyä ulkkikseen suomessa.

Voihan sen niinkin ajatella et suomalaisen laatuhupsun valinta on ajan, vaivan ja rahan säästöä JOS matkustelu halvemman hinnan perässä ei nappaa.

En väitä olevani sherlock, mut kirjoitin kommentin siksi koska oon niin paljon törmänny siihen miten tuota perus asiaa ei ymmärretä.


Ite jos haluisin hupakoida muualla euroopassa, niin maasta riippuen mun tapaaminen voisi olla hintavampaa tai edullisempaa. Mut en oo suunnitellut sellaista :D

Ei ole varmaan kyse tästä.
Miksi sä pyydät sitä euro määrää mitä pyydät?
Onko se linjassa duunarin palkkojen kanssa mitä te huorat yleensä väitätte?
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #145 : Helmikuu 16, 2023, 19:56:23 »


Sano yksikin duunarin sivutyö, muu kuin huoran työ, mistä voi pyytää 150€ puolituntia ja väittää että se on ihan normaalia, koska on kaikkia kuluja vaikka uusia pikkareita pitää ostaa jne..

En osaa sanoa mikä duunarin sivutyö se on, mutta niillä miehillä jotka maksavat vihreillä seteleillä, on useimmiten raksatyyppiset kamat päällään.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2023, 20:00:09 kirjoittanut Aurora Mature »
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #146 : Helmikuu 16, 2023, 19:57:49 »
vuorokaudessa on 24tuntia, jos sen 270e jakaa sillä niin eihän siitä tule kuin 11,25e/h. Sun täytyy varmaan nostaa hintoja :)

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 380
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #147 : Helmikuu 16, 2023, 19:59:37 »
Tuolta profiilista löytyy estolista-toiminto. Ainoa huono puoli siinä on, että se toimii vain kun on kirjautunut sisään. Mutta jos vaikka vahingossa tuleekin tällöin jonkun kroonisen paskapostaajan ripulia katseltua, niin viimeistään kun kirjautuu sisään saa muistutuksen, että vastaamalla vaan häviää pelin.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #148 : Helmikuu 16, 2023, 20:02:45 »
No anteeksi jos tulee heitettyä vähän sarkastistaläppää, mutta kun täällä toiset pt:t heittävät sellaista läpändeerosta jossa ei ole mitään logiikkaa muuta kuin heidän omassa mielessä. Mutta hyvin tyypillistä naisille.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #149 : Helmikuu 16, 2023, 20:05:25 »
vuorokaudessa on 24tuntia, jos sen 270e jakaa sillä niin eihän siitä tule kuin 11,25e/h. Sun täytyy varmaan nostaa hintoja :)

Aaaa aivan en muistanukkaan että huorat ei ikinä nuku! Sori, mun moka😭
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #150 : Helmikuu 16, 2023, 20:06:09 »


Sano yksikin duunarin sivutyö, muu kuin huoran työ, mistä voi pyytää 150€ puolituntia ja väittää että se on ihan normaalia, koska on kaikkia kuluja vaikka uusia pikkareita pitää ostaa jne..

En osaa sanoa mikä duunarin sivutyö se on, mutta niillä miehillä jotka maksavat vihreillä seteleillä, on useimmiten raksatyyppiset kamat päällään.
Ei ole raksa eikä rekkamiehille Suomi horojen hinnat ongelma😊

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #151 : Helmikuu 16, 2023, 20:07:31 »
Huh mitä kommentteja täälläkin osa oli.

Mut hei, mullakin riittää kysyntää vaikka mun tuntihinta on 270e  :headbang:

Eli komppaan, et kannattaa aina alottaa pt-hommat yleisellä hintatasolla ja määrittää sitten suuntaan tai toiseen.

Tälläkin alalla toki pätee kysynnän ja tarjonnan laki, mut ei täysin samalla tavalla kuin muilla. Suurin osa, kun tekee tätä vaan sivubisneksenä ja / tai huvikseen, niin hintaa ei tarvitse laskea yhtä herkästi kuin esim muilla aloilla vaan pärjätäkseen.

Se miks ulkkikset pyytää "vähemmän" esim tsekit, johtuu siitä et ne elää halvemman hintatason maassa. Eli kun ne menee kotio, ne saa tienaamallaan rahalla hemmetisti enemmän, kuin mitä ikinä saisivat täällä. Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:

Älä Sherlock.

Mutta olet oikeassa kysynnän ja tarjonnan laista.

Toki mä oisin voinu laittaa tohon senkin et joa haluaa halvemmalla niin lähtee hupakoimaan sit niihin halvemman hintatason maihin tai tyytyä ulkkikseen suomessa.

Voihan sen niinkin ajatella et suomalaisen laatuhupsun valinta on ajan, vaivan ja rahan säästöä JOS matkustelu halvemman hinnan perässä ei nappaa.

En väitä olevani sherlock, mut kirjoitin kommentin siksi koska oon niin paljon törmänny siihen miten tuota perus asiaa ei ymmärretä.


Ite jos haluisin hupakoida muualla euroopassa, niin maasta riippuen mun tapaaminen voisi olla hintavampaa tai edullisempaa. Mut en oo suunnitellut sellaista :D

Onko sun mielestä 150€ puolituntia kohtuu hinta?

On, ainakin mun palveluista ja olettaisin että on muidenkin.

Tietty joku tuolla kommentoikin, ettei sitä kiinnosta muiden verojen maksu, mut varsinkin jos maksaa tuosta sen 24% alv nii kyllä on kohtuullista.

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #152 : Helmikuu 16, 2023, 20:07:38 »
vuorokaudessa on 24tuntia, jos sen 270e jakaa sillä niin eihän siitä tule kuin 11,25e/h. Sun täytyy varmaan nostaa hintoja :)

Aaaa aivan en muistanukkaan että huorat ei ikinä nuku! Sori, mun moka😭

Varmasti nukkuu mutta täytyyhän siltäkin ajalta saada palkkaa kun ei oo normiduunissa, vai mitä?

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #153 : Helmikuu 16, 2023, 20:09:08 »
Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Joittenkin nillittäjien mielestä muutaman euron ilmomaksutkin on kalliita.

Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:

Mua ei henk.koht napostele maksaa ilmottelumaksuja, kun ilmainen mainonta riittää Mut en mä oo niitä kalliiksi sanonut, joku muu on.

Maksan jo omista nettisivuista.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #154 : Helmikuu 16, 2023, 20:09:27 »


Sano yksikin duunarin sivutyö, muu kuin huoran työ, mistä voi pyytää 150€ puolituntia ja väittää että se on ihan normaalia, koska on kaikkia kuluja vaikka uusia pikkareita pitää ostaa jne..

En osaa sanoa mikä duunarin sivutyö se on, mutta niillä miehillä jotka maksavat vihreillä seteleillä, on useimmiten raksatyyppiset kamat päällään.
Ei ole raksa eikä rekkamiehille Suomi horojen hinnat ongelma😊
Persvakoduunarit on Suomi horojen pelastus.😊
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #155 : Helmikuu 16, 2023, 20:09:36 »
Temvs, tirsk  :laught:
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #156 : Helmikuu 16, 2023, 20:10:00 »
No niin lapset, jos tekee töitä ilman housuja jalassa, niin...  :laught:

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #157 : Helmikuu 16, 2023, 20:14:05 »
Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Joittenkin nillittäjien mielestä muutaman euron ilmomaksutkin on kalliita.

Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:

Mua ei henk.koht napostele maksaa ilmottelumaksuja, kun ilmainen mainonta riittää Mut en mä oo niitä kalliiksi sanonut, joku muu on.
Eli sulla ei oo varaa ilmoitella siellä missä se on sallittua, vaan mainostat sivuilla jossa maksullisen seksin tarjoaminen on kiellettyä?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #158 : Helmikuu 16, 2023, 20:14:51 »
Miks olet koko ajan äänessä tässäkin ketjussa? Voisin arvoida ilman katsomattakin että olet kirjoittanut varmaan 15% tämän ketjun vastauksista ::)

En nyt laskenut, kumpi meistä on enemmän TT vai minä, mutta veikkaan, Jurzantaa on johdossa.
Enkä olisi edes noita kirjoittanut, jos ihan pikkasen vaan vähemmän olisi meidän huora naisten aliarvioimista ja kyvyttömyyttä hinnoitella palvelunsa niinkuin ammatinharjoittaja saa muillakin aloilla tehdä.
Minulle ei aineskaan kukaan tule sanomaan mitä teen ja millä hinnalla. Piste täältä.

Btw tässä kohtaa oli tilanne J-16, TT-17 ja N-13. Nyt oon menny roimasti ohi, mitä voitin?? 🤩 :laught:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #159 : Helmikuu 16, 2023, 20:15:03 »
No niin lapset, jos tekee töitä ilman housuja jalassa, niin...  :laught:

..perse paleltuu?