Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sopivat hinnat?  (Luettu 27043 kertaa)

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #100 : Helmikuu 16, 2023, 12:47:31 »
Aloittaja voisi laittaa itsestään selkeän kuvan tai mitat niin arvioidaan tavaralle hinta.

Onpa ällöttävä ajatusmaailma
Meinaatko että pitäisi mieluummin arvioida sikaa säkissä?

Ei tässä oo kukaan (muu kuin sinä?) arvioimassa Bee:n hintaa ainakaan hänen ulkomuodon perusteella. Hänellä varmaan on ilmo tai jotain josta voit sitten miettiä että mitä just SINÄ oot halukas maksamaan. Ja jos hänen hinta ei sulle sovi niin yksinkertaisesti et häntä tapaa. Hän saa varmasti asiakkaita jotka hänelle mielellään maksaa pyydetyn hinnan.☺️
Niin, aloittajahan nimenomaan pyysi arvoita sopivista hinnoista, eikä siinä erikseen kielletty antamasta perusteluita.

Kysehän ei siis nyt ollut mistään jo olevasta ilmosta ja sen hintapyynnöistä, kuten yrität taas asioita sekoittaa.

Eikä erikseen kielletty sanomasta että hänellä EHKÄ on jo ilmo (mistä minä sen tietäisin onko vai ei), ja sitä kautta voit halutessasi kysyä hinnat.
Miksi minun pitäisi kysyä hintaa? Päinvastoin hän itsehän kysyi mikä olisi sopiva hinta.
Sinähän tuossa pyysit että aloittaja laittaisi kuvat tai mitat jotta sen perusteella voisit arvioida SINUN mielestä sopivan hinnan.
En pyytänyt, se oli joku muu.
Sehän olisi ihan turhaa koska kumpikaan niistä ei määritä sitä hintaa.
Tottakai se määrittää kysyntää ja sitä kautta hintaa.

Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #101 : Helmikuu 16, 2023, 12:52:41 »
^ Tuo on paljon tavanomaisempi ajattelutapa seksinostajien keskuudessa mitä tältä foorumilta voisi päätellä.

Ja juurikin se ajatusmaailma että sun ulkomuoto määrittää sun arvon.

Näin tämä tässä skenessä valitettavasti menee. Sinulla tuntuu olevan joku ongelma jos joku on sinun omia ajatuksiasi vastaan. Miks olet koko ajan äänessä tässäkin ketjussa? Voisin arvoida ilman katsomattakin että olet kirjoittanut varmaan 15% tämän ketjun vastauksista ::)

Miksi sä just mun kommenttiin takerruit kun muitakin vastaavia on? Lueppa vaikka koko ketju ja vastaa niille muillekkin jotka ovat olleet kanssani samaa mieltä että se ulkomuoto ei määritä sitä arvoa että heillä on ongelma. 😄 Se ehkä määrittää sen mitä jokin yksittäinen henkilö on halukas maksamaan, mutta ei arvoa. Se että mä en halua maksaa vaikka merkkilaukusta pyydettyä hintaa ei tarkoita sitä etteikö se olisi sen arvoinen.

Ja miksi en saisi täällä asiallisesti keskustella? Kipeenä on aikaa ☺️ Edit. Ihan ”katsomatta” osuit prosentilleen oikeaan, aika hurja temppu!👏 :laught:
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2023, 13:03:35 kirjoittanut Turuntyttö »
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #102 : Helmikuu 16, 2023, 13:02:12 »
En pyytänyt, se oli joku muu.
Sehän olisi ihan turhaa koska kumpikaan niistä ei määritä sitä hintaa.

Pahoittelut, totta sinä et pyytänyt kuvia tai mittoja. Ja ehkä ei meidän tästä kannata enempää vängätä kun ollaan selkeästi eri mieltä siitä että määrittääkö se ulkomuoto hinnan vai ei.☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #103 : Helmikuu 16, 2023, 13:06:41 »
Miks olet koko ajan äänessä tässäkin ketjussa? Voisin arvoida ilman katsomattakin että olet kirjoittanut varmaan 15% tämän ketjun vastauksista ::)

En nyt laskenut, kumpi meistä on enemmän TT vai minä, mutta veikkaan, Jurzantaa on johdossa.
Enkä olisi edes noita kirjoittanut, jos ihan pikkasen vaan vähemmän olisi meidän huora naisten aliarvioimista ja kyvyttömyyttä hinnoitella palvelunsa niinkuin ammatinharjoittaja saa muillakin aloilla tehdä.
Minulle ei aineskaan kukaan tule sanomaan mitä teen ja millä hinnalla. Piste täältä.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #104 : Helmikuu 16, 2023, 13:09:50 »
Miks olet koko ajan äänessä tässäkin ketjussa? Voisin arvoida ilman katsomattakin että olet kirjoittanut varmaan 15% tämän ketjun vastauksista ::)

En nyt laskenut, kumpi meistä on enemmän TT vai minä, mutta veikkaan, Jurzantaa on johdossa.
Enkä olisi edes noita kirjoittanut, jos ihan pikkasen vaan vähemmän olisi meidän huora naisten aliarvioimista ja kyvyttömyyttä hinnoitella palvelunsa niinkuin ammatinharjoittaja saa muillakin aloilla tehdä.
Miksi edes keuhoat tässä ketjussa, asian vierestä?

"Rakkaat hupakot ja turskat❤️Kertokaahan mielipiteenne sopivista hinnoista suomalaisilla hupakoilla. "
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #105 : Helmikuu 16, 2023, 13:17:07 »
Minulla on kyllä suhteelisen isot "keuhkot" ;D Siitähän tässä ketjussa on ollut kyse, että sinä esität totuutena, että saa tai pitäisi antaa puoli-ilmaiseksi ja jotkut muut on eri mieltä.
Juu tiedän kyllä, että mieluiten pitäisi jakaa toosaa ilmaiseksi, mut ei meikän juttu.
Onnea Tampereelle yritykselle.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1539
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #106 : Helmikuu 16, 2023, 13:20:53 »
Minulla on kyllä suhteelisen isot "keuhkot" ;D Siitähän tässä ketjussa on ollut kyse, että sinä esität totuutena, että saa tai pitäisi antaa puoli-ilmaiseksi ja jotkut muut on eri mieltä.
"Rakkaat hupakot ja turskat❤️Kertokaahan mielipiteenne sopivista hinnoista suomalaisilla hupakoilla. "
Onnea Tampereelle yritykselle.
Jaa oonk mää nyssi joku Tampperlaine, nääs?  ;D
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #107 : Helmikuu 16, 2023, 13:31:42 »
Etkös sinä oo aina ollut ;D
Sinun kanssa on kyllä ihan vitsin vaikea pitää suu kiinni. Pidät vissiin minun kanssa omaa kivaa, oota lasku tulee perässä, tällainen sanallinen dominasessio ei irtoa ihan halvalla :laught:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5414
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #108 : Helmikuu 16, 2023, 13:51:21 »
Etkös sinä oo aina ollut ;D
Sinun kanssa on kyllä ihan vitsin vaikea pitää suu kiinni. Pidät vissiin minun kanssa omaa kivaa, oota lasku tulee perässä, tällainen sanallinen dominasessio ei irtoa ihan halvalla :laught:
Luon koko keskustelun ja alkoi jöpöttää. Minullekin lasku!

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #109 : Helmikuu 16, 2023, 15:30:39 »
^ jos näin tosiaan on niin keskustelu onnistui ainakin osoittamaan, että postilaatikkoon huutavat naiset herättävät eri miehissä hyvin erilaisia psyko-fyysisissä reaktioita.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #110 : Helmikuu 16, 2023, 17:39:18 »
Mistään ei saa juisimpaa keskustelua, kuin hinnoista ;D

Esim. tää ketjuhan on loistava rölötyksen kasvualusta..<naksuttelee rystysiä>


« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2023, 17:42:27 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #111 : Helmikuu 16, 2023, 17:59:48 »
puoli-ilmaiseksi?!? Kuinka monessa duunissa tienaa edes 40e/tunti?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #112 : Helmikuu 16, 2023, 18:09:24 »
puoli-ilmaiseksi?!? Kuinka monessa duunissa tienaa edes 40e/tunti?

Ammatinvalintakysymys! 😉 Ei vaan, ihan tosissaan jos ollaan. Kyllähän tähän työhön kuuluu niiiiin paljon muutakin kuin vaan tapaamiset. Itse en jaksa alkaa tilastoida mitään exceliä aiheesta, mutta ei se tuntipalkka(jos sellasta haluaa joku miettiä) kovin kummoinen ole tälläkään alalla. Riippuen pt:stä tietysti. Mutta noin pääpiirteittäin. Monessako työssä sä periaatteessa päivystät(viestittely, ilmoitukset, kuvat, mahd.työtarvikkeiden hankinnat jne jne jne) heräämisestäsi nukkumaan menoon asti 24/7? Ei varmaan kovin monessa 🤔
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6954
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #113 : Helmikuu 16, 2023, 18:15:04 »
Jäin miettimään, että joskus jollain hupakolla oli pyyntönä 1000 - 2000 ja 4000  :headbang:
"Autoliikkeessä" oli tainnut hupakolle tulla nolla liikaa, eri valuutta tai sitten pimppi oli "sopivasti" hinnoiteltu  8)

Mielestäni hinnat pyörii aikalailla samoissa lukemissa, joita jo ketjussa onkin mainittuna. Perushintaan kannattaa laittaa mitkä siihen kuuluu (ellei kaikki) ja ektroista tehdä oma listansa.

Iloista hupakointia!


Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 44 )

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #114 : Helmikuu 16, 2023, 18:16:36 »
^^
Älä puhu paskaa.

Jokainen omilla aivoilla ajatteleva ja jos osaa edes laskea voi ynnäillä asioita.

Missään tai erittäin harvalla alalla pääsee samaan tunti ansioon kuin huoran duunissa. Siis todelliseen netto tuloon.

Olettaen että on kysyntää, eli asiakkaita.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #115 : Helmikuu 16, 2023, 18:50:14 »
Huh mitä kommentteja täälläkin osa oli.

Mut hei, mullakin riittää kysyntää vaikka mun tuntihinta on 270e  :headbang:

Eli komppaan, et kannattaa aina alottaa pt-hommat yleisellä hintatasolla ja määrittää sitten suuntaan tai toiseen.

Tälläkin alalla toki pätee kysynnän ja tarjonnan laki, mut ei täysin samalla tavalla kuin muilla. Suurin osa, kun tekee tätä vaan sivubisneksenä ja / tai huvikseen, niin hintaa ei tarvitse laskea yhtä herkästi kuin esim muilla aloilla vaan pärjätäkseen.

Se miks ulkkikset pyytää "vähemmän" esim tsekit, johtuu siitä et ne elää halvemman hintatason maassa. Eli kun ne menee kotio, ne saa tienaamallaan rahalla hemmetisti enemmän, kuin mitä ikinä saisivat täällä. Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:


Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #116 : Helmikuu 16, 2023, 18:51:07 »
Sopiva hinta on se, millä kukin PT itse haluaa palveluitaan tarjota ja seksityötä tehdä. Jos asiakasta ei hinnat miellytä niin voi olla ostamatta palveluita kyseiseltä seksityöntekijältä. Hinta ei ole se minkä takia ainakaan itse jättäisin jollekkin menemättä, jos kyseisen seksityöntekijän palvelut ja seura kiinnostaa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #117 : Helmikuu 16, 2023, 18:56:40 »
^^
Älä puhu paskaa.

Jokainen omilla aivoilla ajatteleva ja jos osaa edes laskea voi ynnäillä asioita.

Missään tai erittäin harvalla alalla pääsee samaan tunti ansioon kuin huoran duunissa. Siis todelliseen netto tuloon.

Olettaen että on kysyntää, eli asiakkaita.

Suuri uutinen! Kaikki ei tee tätä sillä tavalla että edes haluaisi(saatikka kerkeäisi) monia asiakkaita päivässä.😉😅 Itselläni on hyvä jos kerkeän viikossa edes muutaman tapaamaan. Ja just laskin et jos ottaisin sen vaikka yhden asiakkaan päivässä niin ka olisi noin 20€/h olettaen että olen sen 12h hereillä (aka valmiina vastaamaan viesteihin ja kaikki muu ”päivystysluontoinen”).
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #118 : Helmikuu 16, 2023, 18:59:05 »
Huh mitä kommentteja täälläkin osa oli.

Mut hei, mullakin riittää kysyntää vaikka mun tuntihinta on 270e  :headbang:

Eli komppaan, et kannattaa aina alottaa pt-hommat yleisellä hintatasolla ja määrittää sitten suuntaan tai toiseen.

Tälläkin alalla toki pätee kysynnän ja tarjonnan laki, mut ei täysin samalla tavalla kuin muilla. Suurin osa, kun tekee tätä vaan sivubisneksenä ja / tai huvikseen, niin hintaa ei tarvitse laskea yhtä herkästi kuin esim muilla aloilla vaan pärjätäkseen.

Se miks ulkkikset pyytää "vähemmän" esim tsekit, johtuu siitä et ne elää halvemman hintatason maassa. Eli kun ne menee kotio, ne saa tienaamallaan rahalla hemmetisti enemmän, kuin mitä ikinä saisivat täällä. Plus huomion arvoista on myös yleinen palkkataso ja siihen verrattavuus. Suomi on kallismaa, niin tottakai jonkun nillittäjän mielestä huoratkin on kalliita.
Mut jos ei ole varaa, niin ei ole varaan. :sheep:

Älä Sherlock.

Mutta olet oikeassa kysynnän ja tarjonnan laista.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sopivat hinnat?
« Vastaus #119 : Helmikuu 16, 2023, 19:06:12 »
^^
Älä puhu paskaa.

Jokainen omilla aivoilla ajatteleva ja jos osaa edes laskea voi ynnäillä asioita.

Missään tai erittäin harvalla alalla pääsee samaan tunti ansioon kuin huoran duunissa. Siis todelliseen netto tuloon.

Olettaen että on kysyntää, eli asiakkaita.

Suuri uutinen! Kaikki ei tee tätä sillä tavalla että edes haluaisi(saatikka kerkeäisi) monia asiakkaita päivässä.😉😅 Itselläni on hyvä jos kerkeän viikossa edes muutaman tapaamaan. Ja just laskin et jos ottaisin sen vaikka yhden asiakkaan päivässä niin ka olisi noin 20€/h olettaen että olen sen 12h hereillä (aka valmiina vastaamaan viesteihin ja kaikki muu ”päivystysluontoinen”).

Joo, huomaat varmaan epäkohdat, kun aletaan vertailemaan tunti liksaa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass