Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?  (Luettu 25654 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #160 : eilen kello 19:50:25 »
Haaveilen sellaisesta tapaamisesta, missä mut kutsutaan luokseen ensin kokkaamaan ja sitten jatkuu normitapaamisella 🤭 Sitten mun palvelujani hyödynnettäisiin kokonaisvaltaisesti 😄
Olen joskus 80h työviikon jälkeen miettinyt että pidetäänkö minua ihan mulkkuna vai tajuaakohan joku huora kuinka paljon arvostan jos saan ostettua 4h tapaamisen missä mä voin ottaa nokkaunet silöä välin kun kämppä siivotaan, ruoka tehdään, mut herätetään, syödään ja pippelilläni leikitään 20min.

Kiitos näkemiin.

Tällä viikolla ollut töissä vaan 56h + 2h joka päivä matkoihin. Ei saatana mä en jaksa siivota ja kohta tilaan paskalätyn ja käteen en jaksa vetää. Helvetti sentään.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:52:52 kirjoittanut Lifti »

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (7)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #161 : eilen kello 19:52:07 »
Miten hyvää Panang curryä sä teet?

En ole thaikku 🤭
Liikun Länsi-Vantaan ja Itä-Espoon suunnilla 😘
Oma pesä Hyvinkäällä
Vuokatti 20.-21.2.

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #162 : eilen kello 19:54:31 »
Miten hyvää Panang curryä sä teet?

En ole thaikku 🤭

En mäkään ole thaikku ja teen hemmetin hyvää Panang curryä .

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (7)
« Vastaus #163 : eilen kello 19:57:02 »
tajuaakohan joku huora kuinka paljon arvostan jos saan ostettua 4h tapaamisen missä mä voin ottaa nokkaunet silöä välin kun kämppä siivotaan, ruoka tehdään, mut herätetään, syödään ja pippelilläni leikitään 20min..

Neljässä tunnissa ehtisi vaikka mitä: tunnin siivous, tunnin ruuanlaitto pakkaseenkin asti, unohdit pyykin huollon ja jää vaikka tunti vielä pippelileikkiin 🤭
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:59:46 kirjoittanut Kätevä Emäntä »
Oma pesä Hyvinkäällä
Vuokatti 20.-21.2.

Poissa Kätevä Emäntä

• Newbie
  • Galleria (7)
« Vastaus #164 : eilen kello 19:59:14 »

Siinä tapuksessa, sä kokkaat mulle 😄🤩
Oma pesä Hyvinkäällä
Vuokatti 20.-21.2.

Poissa Avaruusmies

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #165 : eilen kello 20:03:44 »

Siinä tapuksessa, sä kokkaat mulle 😄🤩

Jos maksat😁

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #166 : eilen kello 20:11:20 »
Mielenkiintoista ... tässä taloudessa tulee jo maksettua siivoajista. Kokki, joka myös täyttäisi isännän tarpeet, siivoamisen lisäksi ...

... juuei, k.o. toiminta kiellettyä kotona. Mutta, kodin ulkopuolella, katellaan  :kiss:

P.S. Onko kenelläkään ongelmia riistanvartijoiden, hovimestareiden, autonkuljettajien, jne. kanssa? Kysyy epätietoinen.

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #167 : eilen kello 21:38:03 »
Haaveilen sellaisesta tapaamisesta, missä mut kutsutaan luokseen ensin kokkaamaan ja sitten jatkuu normitapaamisella 🤭 Sitten mun palvelujani hyödynnettäisiin kokonaisvaltaisesti 😄

oih tää ois niin unelma!!!! ehottomasti pasta puttanescaa teemanmukaisesti :D
oulussa 5.-7.2., nähdään! kosketellen, ihana isa 😘

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #168 : eilen kello 22:06:50 »
Kuulostaa mielenkiintoiselta palvelupaketilta. Tämä täytyy laittaa to do -listalle

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #169 : tänään kello 00:00:05 »

Kokkauksesta kokin palkka, siivouksesta siistijän palkka ja panemisesta huoran palkka. Joskus aikoinani toimin itse myös hupsukan valokuvaajana ja kivaa oli molemmilla. Joku juomakin mulle tarjottiin. Maksoin kuitenkin vain panoajasta, mikä oli mielestäni reilua molemmin puolin. Loput jutut tapahtuivat ”hupakon vapaa-ajalla” ja ”frendeinä”.

Että jos nää ns. ”eri työehtosopimusten mukaiset”, työn luonteen perusteella muuttuvataksaiset palkat sopii, niin johan vain tilaan touhupeba-siivoajan kämpilleni 😉

Mutta imuroinnista, tiskauksesta tms, palkka on parikymppiä tunti. Pillua tarjottaessa tuntipalkka saattaa hyvällä tuurilla kymmenkertaistua. Tosin joutuu siihenkin kyl vähän töitä tekemään. Ainakin kyrpästä saa imeä posket lommollaan ;D

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #170 : tänään kello 13:41:35 »

Kokkauksesta kokin palkka, siivouksesta siistijän palkka ja panemisesta huoran palkka. Joskus aikoinani toimin itse myös hupsukan valokuvaajana ja kivaa oli molemmilla. Joku juomakin mulle tarjottiin. Maksoin kuitenkin vain panoajasta, mikä oli mielestäni reilua molemmin puolin. Loput jutut tapahtuivat ”hupakon vapaa-ajalla” ja ”frendeinä”.

Että jos nää ns. ”eri työehtosopimusten mukaiset”, työn luonteen perusteella muuttuvataksaiset palkat sopii, niin johan vain tilaan touhupeba-siivoajan kämpilleni 😉

Mutta imuroinnista, tiskauksesta tms, palkka on parikymppiä tunti. Pillua tarjottaessa tuntipalkka saattaa hyvällä tuurilla kymmenkertaistua. Tosin joutuu siihenkin kyl vähän töitä tekemään. Ainakin kyrpästä saa imeä posket lommollaan ;D

tää saattaa olla sulle villi konsepti, mutta on miehiä keillä siihen huoralta ostettavaan palveluun kuuluu ihan yleisesti yhdessäolo ja kaikenlainen yhteinen tekeminen, ei vain seksi. jos et hahmota mikä viehättää yhteisessä ruoanlaitossa ja syömisessä ennen seksiä, et todennäköisesti ole silloin oikeaa kohderyhmääkään sellaiselle palvelulle, puhumattakaan siitä että olisit mies kenen kanssa mä haluaisin kokkailla vapaa-ajallani ihan "frendeinä" ;) sit kantsii suosiolla ostaa se ruoanlaitto kokilta ja seksi huoralta.

ihan vinkkinä kuitenkin että jos päädyt näin tekemään, niin ne ammattikokit joita voi tilata kotiin yksityistilaisuuteen tekemään ruokaa just sulle veloittaa muuten vähän enemmän kuin 20€/h. ;D

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #171 : tänään kello 17:15:17 »

No pimeästi tuo parikymppiä kyllä.

Kuitilla  35-45€/h.

Tunnin panolla siis käypä hinta karvan auki 300€.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Mr.NiceGuy

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #172 : tänään kello 18:11:06 »
Jos pyytää PT:n kotiin ja kokkaa ruokaa niin joutunee pitämään pienen breikin ennen aktia ettei tarvi täydellä vatsalla heti alkaa painia.
Saako ruoan kokkailun hinnalla sen yhteisen hetken vai pitääkö maksaa läsnäolosta silti erikseen?

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #173 : tänään kello 19:28:26 »
Jos pyytää PT:n kotiin ja kokkaa ruokaa niin joutunee pitämään pienen breikin ennen aktia ettei tarvi täydellä vatsalla heti alkaa painia.
Saako ruoan kokkailun hinnalla sen yhteisen hetken vai pitääkö maksaa läsnäolosta silti erikseen?

eiköhän se asia ratkea ihan sillä että varaa just niin pitkän ajan mitä tarvitsee illanvietolle mikä sisältää ruoanlaittoa, syömistä ja seksiä. ihan niinku treffeillä yleensäkin tehään :)

tää on kyllä sellanen asia mitä mä en lakkaa tällä foorumilla ihmettelemästä et täällä pidetään jatkuvasti vähän pilkkanaan sellasia seuralaispalveluita mihin sisältyy muutakin kuin seksiä, jos ei muuten niin sitten hekottelemalla että ne vois antaa pilkkahintaan tai kaupan päälle.

ei se niistä palveluista turhia tee, vaikka just teillä ei ois niihin kiinnostusta tai varaa ;)

Paikalla Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #174 : tänään kello 20:55:13 »
No siinä välissä siivoilua tunnin verran, ehtii ottaa ettoneet
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Sanmiguel

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #175 : tänään kello 21:05:36 »

eiköhän se asia ratkea ihan sillä että varaa just niin pitkän ajan mitä tarvitsee illanvietolle mikä sisältää ruoanlaittoa, syömistä ja seksiä. ihan niinku treffeillä yleensäkin tehään :)

tää on kyllä sellanen asia mitä mä en lakkaa tällä foorumilla ihmettelemästä et täällä pidetään jatkuvasti vähän pilkkanaan sellasia seuralaispalveluita mihin sisältyy muutakin kuin seksiä, jos ei muuten niin sitten hekottelemalla että ne vois antaa pilkkahintaan tai kaupan päälle.

ei se niistä palveluista turhia tee, vaikka just teillä ei ois niihin kiinnostusta tai varaa ;)
Erittäin hyvin sanottu siellä perällä :inlove: