Kyllä mä ainakin koen, että ne miehet ketä mä haluan asiakkaaksi ei varmana tulisi enää mulle jos myisin paljaalla vaikka hinta olisi kuinka absurdin korkea.
Sen lisäksi, että ottaisin isoja riskejä oman terveyden suhteen, niin maineeni täysipäisenä, asiallisena ja turvallisena pt:nä menisi aivan totaalisesti ja alettaisi epäilemään mihin kaikkeen olen koukussa kun ottaisin sellaisia riskejä. Paljaalla myyminen olisi turvallisuusriskin lisäksi myös sosiaalinen itsemurha.
Mun on pakko puuttua tähän sanomalla, että en koe, että yhdellä valinnalla urani alkuaikoina (ja kymmenkunta testiä myöhemmin) olisin jotenkin menettänyt maineeni tai tehnyt sosiaalisen itsemurhan. Paljaalla myymiseen liittyy paljon stigmaa ja on totta, että sitä tarjotaan useimmiten tilanteissa, joissa vaihtoehtoa ei ole. On kuitenkin eri asia, että tapaa esimerkiksi yhden asiakaan hintaan X - sen jälkeen odottaa itämisajat ja jatkaa töitänsä normaalisti, kun on testipaperit kädessä, kuin että ottaa joka ikisen liukiuhihnalla.
Suosittelen itsekin menemään seksityöntekijälle, joka tarjoaa touhuja vain suojauksella, mutta en puhuisi pahaa heistä, jotka sitä tarjoaisivat (olettaen, että se tehdään vastuullisesti). Kaikissa asioissa on harmaan eri sävyjä, niin myös tässä.
Ensinnäkin, en tiedä huomasitko mutta kirjoittaessani ensimmäisessä persoonassa puhuin vain itsestäni, en sinusta tai muista palveluntarjoajista.
Ei mun mielestäkään uran alkuaikoina tehtynä tollanen mitään isoa vahinkoa ehkä tekisi, mutta jos minä nyt alkaisin tarjoamaan paljaalla johonkin erikoishintaan niin kyllä minä koen että se olisi jo mainehaitta minulle. Vaikka kuinka tekisi yksittäisinä ja kävisi testeissä jälkikäteen jne niin kyllä se karkottaisi turvallisuuttaan vaalivat asiakkaat kun sellainen tieto alkaisi levitä. Ja se leviäisi kyllä, ei ehkä julkisesti rapsoissa, mutta täällä forkallakin aika vilkkaasti tietyt jakavat tietoa myös yksityisviesteillä.
Jokainen palveluntarjoaja tekee omat valinnat ja omat ratkaisut, ja mun valinta on, että paljaalla en myy vaikka hinta olisi mikä. Ensisijaisesti oman turvallisuuden takia mutta myös asiakkaiden turvallisuuden, ja kyllä, maineeni vuoksi.