Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?  (Luettu 15669 kertaa)

Poissa Ansens

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #120 : eilen kello 11:46:09 »
^ No juu, se tietysti voi haitata aivotoimintaa kunnes PNC palauttaa ajatuskyvyn 😁

Poissa häkkisen isa

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #121 : eilen kello 13:14:23 »
Itse otan vastaan sekä yksiössäni että hotelleissa. Jälkimmäisessä suosin askeettista tyyliä. Kotini taas on omaa reviiriäni, joka on aika täynnä vaatetta ja korkokenkää. Hyvässä järjestyksessä tietenkin. Kääntyisin kyllä itsekin kannoillani, jos joutuisin sotkuiseen asuntoon.

en mä nyt tiedä onko se varsinaisesti vielä sotkuista että pöydällä on lounas ja sohvalla varapeti, pointti tässä nyt oli enemmän asiakkaan väärinymmärrys tilanteesta kuin mikään muu ::)

muttamutta, nyt kun niistä kodeista tuli puhe: mun kotiin pääseminen on etuoikeus, ei oikeus. siinä missä on multa kohteliasta huomioida asiakkaan materiaaliset tarpeet hyvin, yhtä lailla on asiakkaalta kohteliasta kunnioittaa tilaa mihin pääsee vierailulle.

tälleen varsin tyypillisenä adhd-tyyppivikaisena mulla on kotona jatkuvasti kesken kaikenlaisia mahdollisia  projekteja, operaatioita, organisointeja, puuhailuja, hommia, ideoita ja niiden toteuttamisia. toisin sanoen koti on mun näköinen ja mua varten, ja joskus se tarkoittaa myös sitä että siellä on keskeneräisyyttä ja mielessä enemmän kuin yksi asia kerrallaan. suurinta osaa on lähinnä kiinnostanut miten oon saanut pidettyä kaikki mun kasvit hengissä :D mutta jos siitä järkyttyy että kodissa eletään ja se elämä myös näkyy, niin ehkä sinne ei sitten kannata tulla.
podcast nyt ulkona! tsekkaa tunninincall.fi 😎

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #122 : eilen kello 15:19:31 »
Itse otan vastaan sekä yksiössäni että hotelleissa. Jälkimmäisessä suosin askeettista tyyliä. Kotini taas on omaa reviiriäni, joka on aika täynnä vaatetta ja korkokenkää. Hyvässä järjestyksessä tietenkin. Kääntyisin kyllä itsekin kannoillani, jos joutuisin sotkuiseen asuntoon.

en mä nyt tiedä onko se varsinaisesti vielä sotkuista että pöydällä on lounas ja sohvalla varapeti, pointti tässä nyt oli enemmän asiakkaan väärinymmärrys tilanteesta kuin mikään muu ::)

muttamutta, nyt kun niistä kodeista tuli puhe: mun kotiin pääseminen on etuoikeus, ei oikeus. siinä missä on multa kohteliasta huomioida asiakkaan materiaaliset tarpeet hyvin, yhtä lailla on asiakkaalta kohteliasta kunnioittaa tilaa mihin pääsee vierailulle.

tälleen varsin tyypillisenä adhd-tyyppivikaisena mulla on kotona jatkuvasti kesken kaikenlaisia mahdollisia  projekteja, operaatioita, organisointeja, puuhailuja, hommia, ideoita ja niiden toteuttamisia. toisin sanoen koti on mun näköinen ja mua varten, ja joskus se tarkoittaa myös sitä että siellä on keskeneräisyyttä ja mielessä enemmän kuin yksi asia kerrallaan. suurinta osaa on lähinnä kiinnostanut miten oon saanut pidettyä kaikki mun kasvit hengissä :D mutta jos siitä järkyttyy että kodissa eletään ja se elämä myös näkyy, niin ehkä sinne ei sitten kannata tulla.

Tän takia mä olen lopettamassa kokonaan kotona tekemisen. Mua stressaa aivan liikaa jos mun projektit ja operaatiot (ihanasti sanottu Isa!) on asiakkaiden nähtävillä ja ahdistaa kun oon kokenut että aina pitää olla täydellisen siistiä, että pystyn olemaan stressaamatta töitä tehdessäni. Olen boheemi taiteilija ja mun kotona on aina joku kaaos jossain, mikä tarkottaa, että ne omat projektit on aina pitänyt piilottaa, että voi tehdä töitä, koska koti on pohjaltaan sen mallinen, että suurin osa siitä on nähtävillä kerralla.

Nyt on tosi helpottavaa kun voin ottaa syksyllä asiakkaat vastaan tilassa missä mun henkilökohtainen elämä ei ole läsnä lainkaan, ja saan rauhassa taiteilla ja projektoida kotonani ilman, että sitä keskeyttää mikään.
💎 Sörnäinen 28.-29.7.💎

Poissa Livya

• Full Member
  • Galleria (16)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #123 : eilen kello 15:39:48 »

Tän takia mä olen lopettamassa kokonaan kotona tekemisen. Mua stressaa aivan liikaa jos mun projektit ja operaatiot (ihanasti sanottu Isa!) on asiakkaiden nähtävillä ja ahdistaa kun oon kokenut että aina pitää olla täydellisen siistiä, että pystyn olemaan stressaamatta töitä tehdessäni. Olen boheemi taiteilija ja mun kotona on aina joku kaaos jossain, mikä tarkottaa, että ne omat projektit on aina pitänyt piilottaa, että voi tehdä töitä, koska koti on pohjaltaan sen mallinen, että suurin osa siitä on nähtävillä kerralla.

Nyt on tosi helpottavaa kun voin ottaa syksyllä asiakkaat vastaan tilassa missä mun henkilökohtainen elämä ei ole läsnä lainkaan, ja saan rauhassa taiteilla ja projektoida kotonani ilman, että sitä keskeyttää mikään.

Tää on yksi syistä, miksi en tee töitä omasta kodista lainkaan. Mun koti on mun koti ja pitää saada olla just sellainen kun on. Oli sitten miljoona projektia levällään tahi roskat unohtunut viedä.

Teen töitä vaan keikkailuina lyhyt vuokraus asunnoista. Asunnon valinnassa olen yleensä huomattavan nirso. Haluan että asunto on esteettinen, siisti, mielummin minimalistinen, mutta persoonallinen sisustuskin toimii. Hyvä iso sänky on ehdoton. Raahaan mukanani yleensä tunnelmavaloja pois lukien tämä kesäaika, jolloin valojen laittaminen on lähinnä turhaa työtä, kun valoisaa on koko ajan.

Bluetooth kauitin, josta tulee yleensä jotain rentoutustaustamusaa, ellei asiakkaalla ole musa toiveita tahi kelpaa mun omat raskaan musiikin soittolistat.

Sängyn suojaan aina hyvin, etenkin kun teen hierontoja. Öljy on huomattavan sotkevaa. Tyynyt löytyy yleensä aina, jotta mukavan asennon saaminen onnistuisi varmasti.

Tarjoan myös aina juotavaa. Pyrin pitämään tunnelman rauhallisena ja kiireettömänä. Vastaanotan asiakkaan aina hymyillen.

Pidän myös lelut helposti saatavilla esillä, samaten kuin liukkarin ja kumit, jotta asiat etenisivät mahdollisimman luontevasti ja jouhevasti.

Toivon mukaan tällaiset asiat on se, mikä tekee luokseni tulemisesta miellyttävän. Vaikka veikkaan että myös riittäisi se puhdas sänky ja iloinen seura 😊 tavoite on kuitenkin kokonaisvaltainen rentoutuminen.

Jotain tuhmia ajatuksia😘

Poissa Mea_xx

• Full Member
  • Galleria (11)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #124 : eilen kello 16:06:48 »
Mä pystyn kotona erottamaan suht hyvin työtilan asuintilasta. Tai työtila on kyllä myös oma makuuhuoneeni, mutta se on aika kompakti eikä siellä (tai missään) ole projekteja. En ole projektityyppinen ihminen yhtään, oikein anti-adhd, jos sellainen sana on olemassa. Makkariin mennään ulko-ovesta niin ettei muualla käydä. Parkkipaikkakin on pihassa joten tämä on aika kätevä horokämppä, vaikken sitä ostaessani kyllä suunnitellut! 😁

Mulla on ihana 180cm sänky ihan itseäni varten, mutta sekin on kätevä myös tässä. Ja ilmanviilennin! Ennen asiakasta käyn petaamassa pedin siistiksi ja nätiksi, korjaan koiranpedin muualle ja asettelen tarvikkeet sivupöydälle. Makkarissa on sivupenkki johon saa vaatteet. Juomia en ole kyllä älynnyt laittaa, ihan hyvä idea.

Lyhytvuokrausasunto olisi mulle henkilökohtaisesti aivan no-no. En menisi sellaiseen edes yöpymään, koska tuntuisi kamalalta olla "jonkun nurkissa". Mutta ymmärrän että muunlaisille ihmisille sopii.

Raisio ma-to! ❤️

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #125 : eilen kello 20:20:09 »
^Mikä olisi selkeämpi paikka riisuuntumiseen, kuin tuoli tai sohva?

Pukuhuone ja kaappi? Mut niin, enempi se et tuoli olisi jotenkin niin selkeä, et just toi tuoli tossa on se paikka.

Yksittäinen tuolihan ei ole erityisen kätevä jos pitää voida myös istua vaatteita pukiessa ja riisuessa. Tai jos on vaatteita jotka haluaa laittaa siististi roikkumaan.  Pikkumurheita toki.