Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?  (Luettu 8720 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #80 : Elokuu 28, 2023, 21:32:21 »
Itselleni kaikkein tärkeintä on siisteys, puhtaus ja järjestyksellisyys. Lattialla ei ole roskia eikä pöydillä tahroja. Ei roinaa ja tavaroita lojumassa pitkin kämppää.

Käytännöllisuuden kannalta on hyvä, että kalusteita ei ole liikaa, että huoneessa/asunnossa on reilusti vapaata tilaa kahden ihmisen liikkua. Helposti liikuteltava (eli vähän kevyemmät) kalusteet ovat käytännöllisiä. Sängyn lisäksi tukeva vähän isompi sohva on hyvä, se tarjoaa lisämahdollisuuksia. Divaani + parisänky on erittäin hyvä yhdistelmä.

Asunnosta olisi kiva löytyä myös pöytä ja tuolit sekä kuohuviinilasit. Iso peili tai useampikin sellainen on aina hyvä. Tullessa naulakko (mieluummin kuin vaatekaappi) on kiva ja sitten peremmältä olisi kiva löytyä jotain mihin vaatteet saa siististi ja helposti laitettua.

Itse tykkään, jos paikka on naisellisen tyylikkäästi sisustettu. Kynttilät ja tunnelmallinen valaistus on ilman muuta plussaa. Mutta tässä toki makuja on monia. Sisustus voi olla yksinkertainen, kunhan on tyylikäs. Ninan takomo on erittäin hyvä esimerkki tästä. Vaikuttaa juuri sellaiselta, jossa viihtyisin.



Kun pääsin tuohon kuohuviinilasikohtaan, niin tuli mieleen, että kuvaillun kaltaisen asunnon omistaja taitaisi ottaa tapaamisesta "vähän" enemmänkin kuin vain normi taksan.
Palveluntarjoajanko olisi siis turha tarjota seuraansa esim. asunnossa, johon olisi juuri muuttanut ja, jossa olisi vielä pahvilaatikoita avaamatta jne?
Entä jos osassa asuntoa olisi jonkinlainen remontti käynnissä? Silloinhan yleensä ko. tilan tavarat on siirretty väliaikaisesti johonkin toiseen tilaan/huoneeseen tmv.
Eikö kuitenkin näillä tapaamisilla ole tärkeintä, että palveluntarjoaja on tyyppinä mieleinen, jos asiakas on ko. asunnossa/paikassa vain lyhyehkön ajan?

Remontin ja muuttolaatikkopinon ym. edellä mainitun vaikutus riippuu ihan siitä, mitä tarjoaa. Jos kyseessä on lähinnä fyysinen suoritus, ei ne varmaan haittaa. Mutta jos kyseessä on GFE, niin siinä kyse on ennenkaikkea oikeanlaisen tunnelman ja fiiliksen luomisesta, jossa fyysinen tekeminen on vain yksi elementti. Tunnelman luomisessa myös ympäristöllä on merkitystä. Ei tarvitse olla mitään hienostelua, mutta sanoisin, että GFE muuttolaatikkopinon vieressä tai remontin keskellä toimii kyllä hieman huonosti. Ja ylipäätään kovin kolkossa tai sekaisessa paikassa tunnelma väkisinkin kärsii. Mitä taas kuohuviinilaseihin tulee, niin kyllä kuohuviinin siemailu voi olla ihan normaali osa GFE:tä, ei mikään lisämaksullinen ekstra. Asiakas toki tuo kuoharit kustannuksellaan.

GFE on haastava taitolaji, joka perustuu oikeanlaisen tunnelman ja fiiliksen luontiin. Se muodostuu monien pienten asioiden yhteissummana. Toki se on yhteispeliä, palveuntarjoaja ei voi yksin oikeanlaista tunnelmaa luoda ja asiakkaankin pitäisi pystyä edesauttamaan PT:tä sopivan fiiliksen saamisessa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2023, 21:35:37 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2678
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #81 : Elokuu 28, 2023, 23:49:00 »
No ainakin sellainen mihin tällainen pakkomielteinen röyhtäilijä mahtuu patsastelemaan.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #82 : Elokuu 29, 2023, 01:06:51 »
- yleissiisti kämppä ei ole pahitteeksi mutta jos PT vastaanotto ja palvelu on huippua, tällä ei suurta väliä.
-Jämäkkä min. 120cm sänky jolla puhtaat tai ainakin silmälle tahrattomat lakanat
- paikka johon laskea vaatteet, mieluummin jokin muu kuin lattia ja lähellä tapahtuma-areenaa
- puhdas pyyhe valmiina odottamassa selkeästi havaittavassa paikassa
- kesällä ilmastointi on oltava kunnossa
- peilejä sopivissa paikoissa
- sohva jolle mahtuu panemaan ja tukeva keittiön pöytä

Oho tulipas yllättävän paljon asioita. Kyllä sillä ympäristölläkin on näemmä vähän väliä minullekin.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 690
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #83 : Elokuu 31, 2023, 19:41:17 »
Itse koen tärkeäksi siisteyden, niin kylppärissä kuin muuallakin. Puhtaat pyyhkeet, pesuaine, siistit lakanat yms. Kaikki tarvittava käden ulottuvilla. Ehkä jotain luomassa tunnelmaa, paikka johon laskea vaatteet. Hyvä, tarpeeksi leveä sänky (itsellä uusi hakusessa, josko saisi jämäkämmän).

Helsingissä <3

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #84 : Elokuu 31, 2023, 19:47:26 »
Jokaiselta hupakolta pitäisi löytyä panosänky.
Mikään ei tapa tunnelmaa parhaiten kuin kumisänky..yksi työntö sisään, kaksi ulos.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #85 : Elokuu 31, 2023, 19:51:51 »
Ystävällinen. Silloin kun tällainen umpi kusipää tulee kylään niin kannattaa olla ystävällinen. Ystävällisille ihmisille edes tällainen kyrpä ei halua olla vittumainen.
Why so fragile?

Poissa oulum

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #86 : Syyskuu 05, 2023, 15:08:10 »
-siisti eteinen, wc ja makuuhuone. ettei jää sukanpohjiin likaa tai tarvi pelätä luteita.
-tuoli mihin laskea vaatteet
-riittävän hyvä siisti sänky. monessa vuokratussa kalustetussa kämpässä luokaton sänky, ei niissä voisi edes meikäläinen nukkua.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #87 : Syyskuu 05, 2023, 17:22:55 »
Oma mielipiteeni ja toimintatapani:

* tuoli eteisessä, voi halutessaan istua kun ottaa kengät pois.
* ohjaan vähintään koronakäsipesulle vessaan 2 m päähän, käsipyyhe päälimmäisenä pesukoneen päällä
* jos halua suihkuun, pesukoneen päällä myös iso pyyhe
* makuuhuoneessa tuoli johon laskea vaatteet
* makuuhuone valoisa, sängyllä aina puhdas lakana ja tyynyillä puhtaat tyynyliinat
* ei tupakansavua
* kaikki puhdasta kuin kotona, koska tämä on mun koti
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #88 : Syyskuu 05, 2023, 18:00:25 »
Siisti ja rauhallinen. Miellyttävä tuoksu on iso +, samoin hyvä ja riittävän leveä sänky.
Perus käytöstavoilla pääsee jo pitkälle: hei, moi, kiva kun tulit, voit jättää kengät ja takin siihen, makkarissa on tuoli muille vaatteille ja kylpyhyoneesta löytyy puhdas pyyhe.
Ja se että on katsekontakti eikä katsota ja puhuta asiakkaasta ohi.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 321
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #89 : Syyskuu 05, 2023, 23:07:48 »
Koko suuri peili on kyllä suuri plussa sen tuolin lisäksi mihin voi laskea vaatteet

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6834
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #90 : Syyskuu 07, 2023, 19:55:41 »
Joskus tosiaan pienetkin yksityiskohdat saattaa vaikuttaa siihen, miten tapaaminen etenee ja millainen fiilis siitä jää. Mitä oon huomannut niin monella palveluntarjoajalla esim. ei soi tapaamisen aikana minkäänlaista musiikkia taustalla eikä yleensä myöskään kysytä, haluaisiko asiakas kenties jotain soimaan.

Mun mielestä musiikki rentouttaa tunnelmaa ja lisää viihtyisyyttä, ja rikkoo hiljaisuutta jos sattuu olemaan ujompi tapaus. Itse esitänkin asutoiveen lisäksi myös musatoiveen jo etukäteen. Hienoa olisi jos pt laittaisi jotain oman makunsa mukaista soimaan, olen tällä tavalla tehnyt hyviä uusia musalöytöjäkin.  :headphones:

Toki lyhyillä tapaamisilla tällaisiin yksityiskohtiin ei varmaankaan ehdi kiinnittää huomiota mutta itse varaankin  2-3 tunnin aikoja, mä kun ostan hyvinvointipalvelua enkä pelkkää kassien tyhjennystä.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 391
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #91 : Syyskuu 07, 2023, 19:59:13 »
2-3 tuntia? Jessus.

En mä hengaa vaimonkaan kanssa noin pitkään.
En edes suhteen alkuaikoina😂.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #92 : Syyskuu 07, 2023, 22:49:49 »
2-3 tuntia? Jessus.

En mä hengaa vaimonkaan kanssa noin pitkään.
En edes suhteen alkuaikoina😂.

Mitä ihmettä?! Kyllähän nyt sellanen päivä on ihan parhautta, jolloin lojutaan suurin osa ajasta sängyssä ja otetaan muutamat pitkät seksisessiot. Siis saman henkilön kanssa. Toki hyvänä kakkosena (tästähän saisi väännettyä vitsin, keh keh..) tulevat sitten päivät useamman eri asiakkaan parissa.  :inlove:
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 949
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #93 : Syyskuu 07, 2023, 22:55:42 »
2-3 tuntia? Jessus.

En mä hengaa vaimonkaan kanssa noin pitkään.
En edes suhteen alkuaikoina😂.

Mitä ihmettä?! Kyllähän nyt sellanen päivä on ihan parhautta, jolloin lojutaan suurin osa ajasta sängyssä ja otetaan muutamat pitkät seksisessiot. Siis saman henkilön kanssa. Toki hyvänä kakkosena (tästähän saisi väännettyä vitsin, keh keh..) tulevat sitten päivät useamman eri asiakkaan parissa.  :inlove:

Niin kauan kun myös se toinen osapuoli on puhelias, niin ei mitään ongelmaa! Mutta jos toinen on ihan tuppisuu ja vastaa asioihin vaan tyyliin ”hmm” ”joo” tms niin silloin monen tunnin sessio voi olla hieman raskas😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #94 : Syyskuu 07, 2023, 22:58:28 »
Joskus tosiaan pienetkin yksityiskohdat saattaa vaikuttaa siihen, miten tapaaminen etenee ja millainen fiilis siitä jää. Mitä oon huomannut niin monella palveluntarjoajalla esim. ei soi tapaamisen aikana minkäänlaista musiikkia taustalla eikä yleensä myöskään kysytä, haluaisiko asiakas kenties jotain soimaan.

Mun mielestä musiikki rentouttaa tunnelmaa ja lisää viihtyisyyttä, ja rikkoo hiljaisuutta jos sattuu olemaan ujompi tapaus. Itse esitänkin asutoiveen lisäksi myös musatoiveen jo etukäteen. Hienoa olisi jos pt laittaisi jotain oman makunsa mukaista soimaan, olen tällä tavalla tehnyt hyviä uusia musalöytöjäkin.  :headphones:

Toki lyhyillä tapaamisilla tällaisiin yksityiskohtiin ei varmaankaan ehdi kiinnittää huomiota mutta itse varaankin  2-3 tunnin aikoja, mä kun ostan hyvinvointipalvelua enkä pelkkää kassien tyhjennystä.

Minustakin on mukavaa, kun taustalla soi musiikkia. Virittää tunnelmaan. Aivan erityisesti hierontojen aikana se on mun mielestä tärkeä osa kokonaisuutta. Toki osa toivoo ihan vaan hiljaisuutta taustalle, jolloin tietysti kunnioitan tätä pyyntöä. Joskus on tullut myös kyseltyä musiikkimieltymyksiä ja joillekin olen tehnyt erikseen custom-soittolistoja. ❤️

Kerran taisin johonkin hoitsu-roolileikkiin väsätä ihan kammottavan odotusaula-hissimusiikki-listan. Oli oikein omaa hauskaa sitä listaa luodessa. On se hyvä kun on kivaa.

Ja tietysti bdsm-sessioihin täytyy olla omat listansa sen mukaan, millaisesta sessiosta on kyse.

Löytyy multa myös yksi todella mauton sexy lounge-biisilista, jota en ole nyt ihan hetkeen tainnut kehdata käyttää.  :laught:
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #95 : Syyskuu 07, 2023, 23:03:43 »
2-3 tuntia? Jessus.

En mä hengaa vaimonkaan kanssa noin pitkään.
En edes suhteen alkuaikoina😂.

Mitä ihmettä?! Kyllähän nyt sellanen päivä on ihan parhautta, jolloin lojutaan suurin osa ajasta sängyssä ja otetaan muutamat pitkät seksisessiot. Siis saman henkilön kanssa. Toki hyvänä kakkosena (tästähän saisi väännettyä vitsin, keh keh..) tulevat sitten päivät useamman eri asiakkaan parissa.  :inlove:

Niin kauan kun myös se toinen osapuoli on puhelias, niin ei mitään ongelmaa! Mutta jos toinen on ihan tuppisuu ja vastaa asioihin vaan tyyliin ”hmm” ”joo” tms niin silloin monen tunnin sessio voi olla hieman raskas😁

Ei tarvitse edes puhetta silloin jos asiat etenee omalla painollaan hyvässä flowssa. ❤️ Toki osan kanssa on ihanaa höpötellä siinä ohessa välillä. Mutta jos ei mitään feedbackia / kommunikaatiota toisen osapuolen taholta joko verbaalisessa tai muilla tavoin ilmaistuna ole laisinkaan, se saattaa kyllä käydä raskaaksi, myönnän. Paitsi jos sillä toisella osapuolella sattuu olemaan esim. pallo suussa. Silloin se puhuminen voi olla hieman hankalaa. Voi sieltä silti jotain mutista. Jos siihen on lupa annettu.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #96 : Syyskuu 07, 2023, 23:07:16 »
Ystävällinen. Silloin kun tällainen umpi kusipää tulee kylään niin kannattaa olla ystävällinen. Ystävällisille ihmisille edes tällainen kyrpä ei halua olla vittumainen.

Okei! No tää selittää sen, miksi mun luona käy lähestulkoon vain ihania turskia! Olenkin ihmetellyt asiaa.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #97 : Syyskuu 07, 2023, 23:08:56 »
Jokaiselta hupakolta pitäisi löytyä panosänky.
Mikään ei tapa tunnelmaa parhaiten kuin kumisänky..yksi työntö sisään, kaksi ulos.

Mun sänky on ruvennut pitämään natinaa. 😭 Muutoin ihan kelvollinen kyllä ilmeisesti. Ainakaan ei ole kukaan kehdannut vielä mulle valittaa.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #98 : Syyskuu 07, 2023, 23:10:24 »
No ainakin sellainen mihin tällainen pakkomielteinen röyhtäilijä mahtuu patsastelemaan.

Joku patsas nurkkaa komistamassa olisi kyllä hieno.
*Tauolla toistaiseksi*
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
❤️Espoo❤️

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3015
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #99 : Syyskuu 08, 2023, 11:43:52 »
En ole ranttu mutta mielellään kodinomainen...
Pelkkä patja lattialla ja pikaruoka roskia ympäriinsä saa liikaa vanhoja muistoja mieleen ja eivät edistä eroottista kokemusta.
Tietenkin suihku, puhtaat pyyhkeet ja saippua olisi kanssa hyvä olla...
Musiikki on aina hyvästä eli radio, lp-soitin tai kasettimankka plussaa.
Ja koska olen henkinen eläkeläinen niin keinutuolin löytyminen saisi mielen virkeäksi...jos ei sitten panetakaan niin voisi kunnon vanhan ajan teet/kahveet riipaista kiikkuen...
Ai niin ja ehkä kaikkein tärkein niin vastaanottaja kun on hymyilevä, sopivasti höpöttelevä ja lämminhenkinen niin siinähän kaikki mitä tarvitsee olla...
Hattu päästä ja kukka rintaan...