Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?  (Luettu 8611 kertaa)

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #100 : Syyskuu 08, 2023, 12:09:25 »
Minä:
suihkunraikas, puhdas, terve, kohtelias, läsnä

Asuntoni/tapaamispaikkani:
Yleissiisteydestä pyrin pitämään huolen, siivoan kissanhiekkalaation ja tuuletan ja puhtaat lakanat mh sängyssä. Wc:ssä asiakkaalle puhdas pyyhe, käsipyyhe ja sihkussa miesten suihkugeeliä. Joskus voi olla villakoiria vähän sängyn alla tai tiskejä altaassa tms mutta pääpiirteittäin siistiä.

Seksi tapahtuu pääasiassa makuuhuoneessa sängyssä, mutta miksei missä tahansa muuallakin jos asiakas niin toivoo.

Vuodesohva (120cm) löytyy olkkarista, on avattuna ja siinä ei oo lakanaa koska odotan että pesetytän petarin + se nyt lähinnä lemmikkien paikkana (jos joku sen kokee epäsiisteyden merkiksi niin ei ainakaan kukaan oo siitä mulle sanonut)

Mulle voi toki antaa rakentavaa ja asiallista palautetta mikä esim mun omassa asunossa tekisi olon kotoisammaksi tms :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Peetu

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #101 : Syyskuu 08, 2023, 12:39:50 »
Jokaiselta hupakolta pitäisi löytyä panosänky.
Mikään ei tapa tunnelmaa parhaiten kuin kumisänky..yksi työntö sisään, kaksi ulos.

Mun sänky on ruvennut pitämään natinaa. 😭 Muutoin ihan kelvollinen kyllä ilmeisesti. Ainakaan ei ole kukaan kehdannut vielä mulle valittaa.

Siis se ei ollutkaan lattian narinaa? Melkoinen soundi lähti 😀

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #102 : Syyskuu 08, 2023, 13:55:46 »
Jokaiselta hupakolta pitäisi löytyä panosänky.
Mikään ei tapa tunnelmaa parhaiten kuin kumisänky..yksi työntö sisään, kaksi ulos.

Mun sänky on ruvennut pitämään natinaa. 😭 Muutoin ihan kelvollinen kyllä ilmeisesti. Ainakaan ei ole kukaan kehdannut vielä mulle valittaa.

Siis se ei ollutkaan lattian narinaa? Melkoinen soundi lähti 😀

En ole edelleenkään ihan varma. 😅
Ei se sänky aiemmin noin narissut!
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️