Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?  (Luettu 8609 kertaa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #60 : Elokuu 26, 2023, 11:12:24 »
Mulla on himassa aina pieni kaos, tiedoksi vaan jos sellainen on jollekin turn off 🤔 :laught:
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #61 : Elokuu 26, 2023, 11:49:03 »
Itse tykkään noin muutenkin pitää kämpän siistinä. Ei ole tarjota kuohuviinilaseissa kuohuvaa eikä miljoonaa eri paikkaa paneskelulle, mutta siisti ja ”neutraali” kivaksikkin kehuttukkin asunto on. 😊 Toki joskus jos tulen kiireellä esim töistä kotiin ja pian tapaaminen, niin voi olla että tiskialtaassa saattaa pari tiskiä olla tai ei ole juuri imuroitu tms. Mutta tuskin kai tuollaiset kovin montaa ihmistä oikeasti haittaa…?🤔😁
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #62 : Elokuu 26, 2023, 21:18:08 »
Tietysti sellainen tummanpunaisella sametilla vuorattu, koristeellisilla mööpeleillä, -valaisimilla, -tapeteilla, maalauksilla, patsailla, peileillä ja kukkasilla koristeltu ja sisustettu huone, jota hallitsee iso, päädyllinen sänky, johon saa tarvittaessa kahlittua henkilöitä kiinni.

Niin ja sellainen, jossa ei tarvitse pelätä päästellä kovia ääniä.

Ai joo, mutta tuohan onkin se mun haavekuva mun kodista.

Mutta vielä se mun vastaanottoni tulee tuommoiselta näyttämään. Jonain kauniina päivänä. Tai ei sen päivän edes tarvitse olla kaunis. Kunhan huone on.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #63 : Elokuu 26, 2023, 21:22:56 »
Itselleni kaikkein tärkeintä on siisteys, puhtaus ja järjestyksellisyys. Lattialla ei ole roskia eikä pöydillä tahroja. Ei roinaa ja tavaroita lojumassa pitkin kämppää.

Käytännöllisuuden kannalta on hyvä, että kalusteita ei ole liikaa, että huoneessa/asunnossa on reilusti vapaata tilaa kahden ihmisen liikkua. Helposti liikuteltava (eli vähän kevyemmät) kalusteet ovat käytännöllisiä. Sängyn lisäksi tukeva vähän isompi sohva on hyvä, se tarjoaa lisämahdollisuuksia. Divaani + parisänky on erittäin hyvä yhdistelmä.

Asunnosta olisi kiva löytyä myös pöytä ja tuolit sekä kuohuviinilasit. Iso peili tai useampikin sellainen on aina hyvä. Tullessa naulakko (mieluummin kuin vaatekaappi) on kiva ja sitten peremmältä olisi kiva löytyä jotain mihin vaatteet saa siististi ja helposti laitettua.

Itse tykkään, jos paikka on naisellisen tyylikkäästi sisustettu. Kynttilät ja tunnelmallinen valaistus on ilman muuta plussaa. Mutta tässä toki makuja on monia. Sisustus voi olla yksinkertainen, kunhan on tyylikäs. Ninan takomo on erittäin hyvä esimerkki tästä. Vaikuttaa juuri sellaiselta, jossa viihtyisin.



Kun pääsin tuohon kuohuviinilasikohtaan, niin tuli mieleen, että kuvaillun kaltaisen asunnon omistaja taitaisi ottaa tapaamisesta "vähän" enemmänkin kuin vain normi taksan.
Palveluntarjoajanko olisi siis turha tarjota seuraansa esim. asunnossa, johon olisi juuri muuttanut ja, jossa olisi vielä pahvilaatikoita avaamatta jne?
Entä jos osassa asuntoa olisi jonkinlainen remontti käynnissä? Silloinhan yleensä ko. tilan tavarat on siirretty väliaikaisesti johonkin toiseen tilaan/huoneeseen tmv.
Eikö kuitenkin näillä tapaamisilla ole tärkeintä, että palveluntarjoaja on tyyppinä mieleinen, jos asiakas on ko. asunnossa/paikassa vain lyhyehkön ajan?

Mun paikassa on ainakin vielä kaikkialla muualla paitsi makuu- ja kylpyhuoneessa kaaos, koska muutto. Ja olen kiireinen nainen.
Lattiakin natisee. Eikä kuoharilasejakaan löydy. Pitääkin lisätä ostoslistaan. Peilejäkin pitäisi hankkia lisää. Enkä ole edes ehtinyt seiniä ja ikkunankarmeja pestä. Joo, ihan hirveä läävä. Ei voi suositella.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2023, 21:25:14 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #64 : Elokuu 26, 2023, 21:27:47 »


Mun paikassa on ainakin vielä kaikkialla muualla paitsi makuu- ja kylpyhuoneessa kaaos, koska muutto. Ja olen kiireinen nainen.
Lattiakin natisee. Eikä kuoharilasejakaan löydy. Pitääkin lisätä ostoslistaan. Peilejäkin pitäisi hankkia lisää. Enkä ole edes ehtinyt seiniä ja ikkunankarmeja pestä. Joo, ihan hirveä läävä. Ei voi suositella.

😅😁
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #65 : Elokuu 27, 2023, 00:15:59 »
Mun paikassa on ainakin vielä kaikkialla muualla paitsi makuu- ja kylpyhuoneessa kaaos, koska muutto. Ja olen kiireinen nainen.
Lattiakin natisee. Eikä kuoharilasejakaan löydy. Pitääkin lisätä ostoslistaan. Peilejäkin pitäisi hankkia lisää. Enkä ole edes ehtinyt seiniä ja ikkunankarmeja pestä. Joo, ihan hirveä läävä. Ei voi suositella.

Minä voin kyllä suosittella tuonne visiittiä kaikille! Aivan ihana paikka! Ja kyllähän se makkari ja kylpytilat on ne joilla eniten on merkitystä. Mutta joo, on siinä osassa tilaa ”vähän” laittoo vielä. 😀

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #66 : Elokuu 27, 2023, 00:57:18 »
Aika usein ollu tapaamiset joissain lyhytaikaisissa vuokra-asunnoissa. Nämä yleensä siistejä kuin sika pienenä. Joillain ollut vastaanotto omassa kämpässään. Viimemainittuja arvostanut eniten, koska helpointa saada aika, kun paikka aina olemassa. Yleensä ollut siistiä.

Mulle siisteys ei tarkoita mitään tavaroiden järjestystä tms., vaan sitä että on puhtaat wc- ja suihkutilat, puhdas pyyhe ja lakanat. Ei haise rööki eikä oo edellisen pokan perskarvat tai käytetyt kortsut näkyvillä. Jos hupakko ottaa vastaan omassa asunnossaan, muut kuin em. asiat eivät edes asiakkaalle kuulu ja muiden kuin asiakastilojen ovet kannattaa pitää kiinni.

Jo ovelta havaittuna sekainen, paskainen ja haiseva kämppä viittaa usein erilaisiin elämänhallinnan ongelmiin, mahdollisesti päihdesellaisiin ja tällaiset aiheuttavat äkkiä kannoilla kääntymisen.

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #67 : Elokuu 27, 2023, 13:58:07 »
No mä pidän itse kauniista asioista ja siitä, että paikkani on toimiva nimenomaan työtä ajatellen.

Lähdin edellisestä jaetusta työtilasta osin siksi, että mielestäni se ei puitteidensa puolesta vastannut hintatasoani. En pidä myöskään tarpeettomasta krääsästä, joten mulle sopii paremmin ottaa asiakkaat vastaan seksityötä varten järjestetyssä erillisessä asunnossa. Sellaisessa, joka on laitettu just ja vain tätä tarkoitusta ajatellen.

Mulle tärkeää on
- iso ja suht kova sänky
- iso peili
- värimaailma ja tyylikäs sekä ajanmukainen sisustus, ei ärsyttävä valaistus, SIISTEYS
- puhtaat pyyhkeet ja lakanat kaikille
- tuuletin/extrapatteri
- nojatuoli (mulla strippihommia varten)
- tarpeeksi tasoja joille laskea tavarat ja tykötarpeet
- ruokapöytä jonka ääressä tarvittaessa mahdollista istua lasilliselle tai juomaan kahvit
- tilava kylppäri johon mahtuu kaksi suihkuun
(- miehen huomio: vessaan tuoksukynttilä jos joku ei kehtaa käydä paskalla hajun takia)
- hyvä äänieristys
- hyvin autopaikkoja
- summeri tai koodi alaovella

Tiedostan että suurinta osaa asiakkaista nää detaljit ei kiinnosta pätkän vertaa mutta mä oonkin täysin neuroottinen ympäristöni suhteen. 🤣


« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2023, 14:03:40 kirjoittanut IirisFIN »
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #68 : Elokuu 27, 2023, 15:45:52 »
(- miehen huomio: vessaan tuoksukynttilä jos joku ei kehtaa käydä paskalla hajun takia)

Toi on hyvä idea! Ja anteeksi! 🤣

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1391
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #69 : Elokuu 27, 2023, 16:07:13 »
Pitääkö paskalla käynnistä maksaa extraa?

Muuten riiittää siistit tilat, sänky, puhtaat lakanat ja puhdas pyyhe.

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #70 : Elokuu 27, 2023, 16:08:51 »
Mutta joo. Perus asioistahan se lähtee.

Että kämpässä ei ole muita ihmisiä, vaikka tämä onkin ehkä lähinnä ulkkari ”ongelma”.

Siitä että on puhtaat vuodevaatteet, pyhkeet eikä mitään jälkiä edellisestä asiakkaasta.

Se että makkari ja saniteetti tilat on puhtaat.

Yksityinen ja helppo entry/exit on suuri plussa. Samoin kun jos ei tarvii ääntelyä pelätä/rajoittaa.

Se että sänky on hyvä ja vankka. Varsinkin kahden runkopatjan yhdistelmät ikäviä jos ei kiinni kun ne lähtee leviin ja jompikumpi uppoaa sinne väliin.

Ja onhan se kiva sisustus ja muu plussaa, mutta ei tosiaan varmaan niin kauhean merkitsevä asia suurimmalle osalle asiakkaita.

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #71 : Elokuu 27, 2023, 17:42:54 »
Pitääkö paskalla käynnistä maksaa extraa?

Muuten riiittää siistit tilat, sänky, puhtaat lakanat ja puhdas pyyhe.

Toistaiseksi paskalla käyminen sisältyy perustaksaan joten no worries. Enkä ole korottanut myöskään hintojani panostettuani viihtyisämpiin tiloihin, saman rahan olen ottanut tarjotessani palveluita kulahtaneessa koirankopissa. Mutta tää tila-asia on mun nähdäkseni sama kuin se, että laittaudun itse kauniiksi. Se on mulle toisen ihmisen huomioimista.

Mutta kuten sanottua, tän asian merkitys osana palvelua on varmasti merkittävin mulle itselle. Mulla on itsellä silloin paljon parempi olo.
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #72 : Elokuu 27, 2023, 18:36:23 »
Tiedostan että suurinta osaa asiakkaista nää detaljit ei kiinnosta pätkän vertaa mutta mä oonkin täysin neuroottinen ympäristöni suhteen. 🤣

Itsellä tosiaan vähän samaa vikaa, jos on ollut kiire esim just töistä kotiin enkä ole kerennyt kaikkia siivousjuttuja etukäteen tekemään, niin saataan siinä etukäteen itsekseni kirota jotain tyyliin lasia tiskialtaassa tai mun paria hiusta lattialla.😅 VOISI ainakin kuvitella ettei kyläilijä tällaisia edes huomaa, mutta minkäs sitä itselleen voi!😂
Opiskelijarouva

Turku

Poissa IirisFIN

  • Newbie
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 44
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #73 : Elokuu 27, 2023, 18:57:22 »
Tiedostan että suurinta osaa asiakkaista nää detaljit ei kiinnosta pätkän vertaa mutta mä oonkin täysin neuroottinen ympäristöni suhteen. 🤣

Itsellä tosiaan vähän samaa vikaa, jos on ollut kiire esim just töistä kotiin enkä ole kerennyt kaikkia siivousjuttuja etukäteen tekemään, niin saataan siinä etukäteen itsekseni kirota jotain tyyliin lasia tiskialtaassa tai mun paria hiusta lattialla.😅 VOISI ainakin kuvitella ettei kyläilijä tällaisia edes huomaa, mutta minkäs sitä itselleen voi!😂

Tämä niin paljon. Ahdistaa ja ärsyttää itseä aivan naurettavuuteen asti. 😅
📍Helsinki
❤️ Myös Erikan kanssa

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #74 : Elokuu 27, 2023, 19:15:56 »
Pyrin siihen, että asuntoni on aina siisti. En pidä kaaoksesta 😊😇
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras1561

  • Full Member
  • Viestejä: 181
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #75 : Elokuu 27, 2023, 19:19:58 »
^^ ^^^ Jos asiakas pohtii tapaamisella, että oonks mä vaan niin huono panee kun palveluntarjoaja vaikuttaa hivenen poissaolevavalta, se helpottaa kun ajattelee, että toi toinen miettii kuitenkin jotain likaista kahvikuppia tiskialtaassa. Sitten vaan lisää vauhtia ja kohti loppuhuipunnusta. Nalli palaa… :behind:

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #76 : Elokuu 27, 2023, 19:47:29 »
^ Haha joo jos joku muu siinä tulis mieleen ni se olis se ”hitto näkiköhän se sen lasin siellä altaassa ja pitää mua ihan sottapyttynä?”🤔😅
Opiskelijarouva

Turku

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #77 : Elokuu 27, 2023, 20:02:20 »
^ Haha joo jos joku muu siinä tulis mieleen ni se olis se ”hitto näkiköhän se sen lasin siellä altaassa ja pitää mua ihan sottapyttynä?”🤔😅

Naisten universaali ongelma ::) Jos eivät mieti ulkonäköään, niin sitten tiskejä ja pyykkejä jopa siihen seksin aikana poissaolevuuteen saakka. Täähän on ihan teeskentelemätöntä ultimate-GFE:tä ;D

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #78 : Elokuu 27, 2023, 20:10:48 »
^ Haha joo jos joku muu siinä tulis mieleen ni se olis se ”hitto näkiköhän se sen lasin siellä altaassa ja pitää mua ihan sottapyttynä?”🤔😅

Naisten universaali ongelma ::) Jos eivät mieti ulkonäköään, niin sitten tiskejä ja pyykkejä jopa siihen seksin aikana poissaolevuuteen saakka. Täähän on ihan teeskentelemätöntä ultimate-GFE:tä ;D

Mä jotenkin luulin et tosta mun viestistä olis paistanu läpi sarkastisuus, mutta ei vissiin..?😁 Eipä siinä touhuillessa paljoa muuta oikeasti kerkeä tai pysty miettimään, minä ainakaan. Muista en voi tietää😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Minkälainen seksinmyyjän vastaanoton tulisi olla?
« Vastaus #79 : Elokuu 27, 2023, 20:12:01 »
^ Saattoi olla sarkasmia molemmin puolin ;D