Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuttu asiakkaana  (Luettu 11098 kertaa)

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Tuttu asiakkaana
« : Lokakuu 02, 2022, 17:48:13 »
Rakkaat ystävät, tästä on varmasti ollut jo joku ketju täällä mutta en löydä millään järkevillä hakusanoilla ilman että imeydyn tahtomattani internetin pimeimpään rotkoon jossa vierähtää huomaamatta kolme vuotta.
Lyhyestä virsi kaunis, miten te muut arvon palveluntarjoajat olette selvinneet siitä hetkestä kun muusta elämästä, siviilistä, tms tuttu henkilö on lähestynyt viestein että haluaisi vällyihin? Ja selvinneet tyylikkäästi, ennen kaikkea. Omana lähtökohtana kuitenkin se että asiallisiin viesteihin olen pruukannut vastata. Oletteko te muut jättäneet vastaamatta, vastanneet että ei pysty koska x, vai vastanneet että tunnetaan siviilissä ja nyt tällä kertaa ei oikein tunnu hyvältä ajatukselta?   
Your part-time lover 💕

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #1 : Lokakuu 02, 2022, 18:15:13 »
Öö, tota noin. Ekan kerran vieraassa kaupungissa käännytin eteisestä, kun enhän minä nyt sinun kanssa. Sitten myöhemmin kun ei enää asuttu samalla kylällä tavattiin. Ja on toinenkin muusta elämästä tuttu kenen kanssa näissä merkeissä nähty.
Alkuun tuntui ajatuksen tasolla oudolta ja jännitti normia enemmän, luulen etttä vastapuolta vielä enemmän. Mutta niin, oli hyviä tapaamisia.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #2 : Lokakuu 02, 2022, 18:22:07 »
Yhden kerran muistan, ovella oli mies joka oli tuttu. Hän myös tunnisti minut. Itseasiassa oli osittain siksi varannut ajan koska halusi varmistua, että se olen minä.

Alkumuodollisuudet käyty keskustellen läpi. Kysyin kohteliaasti haluaako hän jäädä. Pystyykö ottamaan vastaan sen minkä takia varasi ajan.
Vastaus oli kyllä.
Niinpä sitten vaatteet pois ja sänkyyn.
Ihan hyvin se tunti meni, vaikka takaraivossa oleva "anonyymius meni"-tunne hiersi aika ikävästi.

Eipä tällaisissa tilanteissa voi muuta kuin nostaa pää pystyyn, suoristaa selkäranka ja olla rentona ihan kuin mitään ihmeellistä ei olisikaan. Toivoa asiakkaalta yhtä diskreettiä suhtautumista mitä itse tarjoaa.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 405
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #3 : Lokakuu 02, 2022, 19:10:45 »
Vanhalla sihteeriopistolla eräs kertoi että asiakkaana oli käynyt opettaja 8. luokalta ja kivaa kuulemma oli vaikka molemmat tunnisti.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2022, 19:21:51 »
 Niin, nämä nyt taas näitä hupukoiden, lupsukoiden ja personal rainereiden ongelmia.

Rrrautanen huora hoitaa kaikki kullit ilman ongelmia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2022, 19:25:24 »
Jo nyt on kumma jos tutulle ei piparia anneta mutta vieraat saa  :'(
Why so fragile?

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2022, 19:50:44 »
Niin, nämä nyt taas näitä hupukoiden, lupsukoiden ja personal rainereiden ongelmia.

Rrrautanen huora hoitaa kaikki kullit ilman ongelmia.

Nyt alkoi ihan kiinnostella että mikä hahmo on personal raineri? En tiiä että onko uhka vai mahdollisuus 😂

Kaikki jotka ovelle asti tulevat, hoidellaan, tämä on jämpti. Siinä kohtaa sitten vaan täysillä päin, ei kai muu auta. Mutta nyt ollaan vasta viestikohdassa. Hupsutteluluuri on entisen elämän siviililuuri ja kantaa sitä taakkaa. Heti näin nimeä myöten että entinen kollega tavoittelee, ja nyt mietin mikä olisi se korrekti tapa toimia. 
Your part-time lover 💕

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #7 : Lokakuu 02, 2022, 20:08:42 »
Nyt alkoi ihan kiinnostella että mikä hahmo on personal raineri? En tiiä että onko uhka vai mahdollisuus 😂
Soon se sen sortin vosu, jota en ensimmäisenä lähde tapaamaan.
Rrrautasta huoraa nuo eivät uhkaa.

Jämptistä minäkin pidän.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6839
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #8 : Lokakuu 02, 2022, 20:24:25 »
Rakkaat ystävät, tästä on varmasti ollut jo joku ketju täällä mutta en löydä millään järkevillä hakusanoilla ilman että imeydyn tahtomattani internetin pimeimpään rotkoon jossa vierähtää huomaamatta kolme vuotta.
Lyhyestä virsi kaunis, miten te muut arvon palveluntarjoajat olette selvinneet siitä hetkestä kun muusta elämästä, siviilistä, tms tuttu henkilö on lähestynyt viestein että haluaisi vällyihin? Ja selvinneet tyylikkäästi, ennen kaikkea. Omana lähtökohtana kuitenkin se että asiallisiin viesteihin olen pruukannut vastata. Oletteko te muut jättäneet vastaamatta, vastanneet että ei pysty koska x, vai vastanneet että tunnetaan siviilissä ja nyt tällä kertaa ei oikein tunnu hyvältä ajatukselta?

No oikeastaan kukaan muu ei tiedä oikeaa vastausta, paitsi sinä. Sinähän voit vapaasti valita omat asiakkaasi.
Riippuu varmaan täysin kuinka tuttu turska on sinulle ja sinun omista ajatuksista. Joka tapauksessa kohteliaasti on myös mahdollista perääntyä  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #9 : Lokakuu 02, 2022, 20:42:18 »
"Hupsutteluluuri on entisen elämän siviililuuri ja kantaa sitä taakkaa. Heti näin nimeä myöten että entinen kollega tavoittelee," Oletko varma ettei hänelläkin ole muistissa nimesi,kun kerran sinullakin on... Eli tavallaan peli jo menetetty,jos kummallakin on vanhat numerot muistissa. Se on sit vaan  :blowjob: :behind: :drinking:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #10 : Lokakuu 02, 2022, 21:04:47 »
"Hupsutteluluuri on entisen elämän siviililuuri ja kantaa sitä taakkaa. Heti näin nimeä myöten että entinen kollega tavoittelee," Oletko varma ettei hänelläkin ole muistissa nimesi,kun kerran sinullakin on... Eli tavallaan peli jo menetetty,jos kummallakin on vanhat numerot muistissa. Se on sit vaan  :blowjob: :behind: :drinking:

Ei suinkaan, vanhaan puhelimeen on jäänyt kaikki vanhan liittymän numerot talteen vaikka yritän aina tallentaa vain sim-kortille kaiken. Ja en tiedä miksi se on niin hankalaa ja puhelimet perseestä ja älkää nyt huutako minulle kun en osaa taas 😅😅 Nyt on kuitenkin uusi liittymä uudella numerolla. Puhelin tunnistaa hänen viestinsä, mutta hän nyt toistaiseksi ei minun uutta liittymää. Vittu mikä inception. Parempi lähteä nukkumaan ennen kuin tämä menee ihan hullutteluksi.
Your part-time lover 💕

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 780
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #11 : Lokakuu 02, 2022, 21:09:50 »
^eihän sulle voi huutaa :inlove:.. Eikä täällä oo edes tapana huutaa,korkeintaan korotetaan ääntä. Mut joo toi  selkeytti,ku menee tuplamuistiin.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #12 : Lokakuu 02, 2022, 21:12:27 »
"Hupsutteluluuri on entisen elämän siviililuuri ja kantaa sitä taakkaa. Heti näin nimeä myöten että entinen kollega tavoittelee," Oletko varma ettei hänelläkin ole muistissa nimesi,kun kerran sinullakin on... Eli tavallaan peli jo menetetty,jos kummallakin on vanhat numerot muistissa. Se on sit vaan  :blowjob: :behind: :drinking:

Ei suinkaan, vanhaan puhelimeen on jäänyt kaikki vanhan liittymän numerot talteen vaikka yritän aina tallentaa vain sim-kortille kaiken. Ja en tiedä miksi se on niin hankalaa ja puhelimet perseestä ja älkää nyt huutako minulle kun en osaa taas 😅😅 Nyt on kuitenkin uusi liittymä uudella numerolla. Puhelin tunnistaa hänen viestinsä, mutta hän nyt toistaiseksi ei minun uutta liittymää. Vittu mikä inception. Parempi lähteä nukkumaan ennen kuin tämä menee ihan hullutteluksi.
No ei huuveta. Vaan elä sinäkään syytä toisia omista virheistäsi.

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (21)
  • Viestejä: 83
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #13 : Lokakuu 02, 2022, 21:25:13 »
Minä myös suosittelen tekemään päätöksen oman fiiliksen mukaan ja ystävällinen vastaus kannattaa aina..

Mulle tuli kerran ovelle sisaruksen vanha luokkakaveri ja yhden sadasosasekunnin panikoin ja sitten päätin olla kuin en tunnistaisi häntä😅
Oltiin sovittu suikkarista ja tein kaikkeni ”sekoittaakseni” hänen ajatuksensa ja annoin hänelle elämänsä suikkarin🤣😋
Jäin sitten toivomaan ettei hän koskaan tajunnut kuka olin🙈😇
Sportti blondi Tren seudulla 😘

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #14 : Lokakuu 02, 2022, 21:44:15 »
^Näin se homma kaikessa tasapuolisuudessaan etenee!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #15 : Lokakuu 02, 2022, 21:55:48 »
Niin, nämä nyt taas näitä hupukoiden, lupsukoiden ja personal rainereiden ongelmia.

Rrrautanen huora hoitaa kaikki kullit ilman ongelmia.

Tätä ihmetttelen itsekin. Ei kaupassakaan käsketä menemään ostamaan toiseen kauppaan maitoa kun myyjä sattuukin olemaan kassalla tuttu.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #16 : Lokakuu 02, 2022, 22:04:02 »
Jos nyt sukulainen olisi niin yrittäisin jollain tylyllä viestillä päästä eroon 😅 Jos ovelle asti pääsisi, keittäisin kahvit. Mutta en horoilisi kaupungissa, jossa mulla asuu suurin osa sukulaisista 😊

Pari kertaa ollut tuttavan kumppani, ei kai siinä, kyllä mä huorana niitä voin panna. Samalla viivalla siinä on tutun kanssa mun mielestä, toinen ostaa ja toinen myy.Kumpikaan tuskin asiasta huutelee missään.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #17 : Lokakuu 02, 2022, 22:09:47 »
Miksi seksi olisi jo ennalta tunteman henkilön kanssa jotenkin häpeällistä tai noloaa, kunhan henkilö ei ole sukulainen?

Kun olette seuraavan kerran kaupanjonossa, miettikää minkälaista seksielämää aikuisilla jonottajilla on. Tulette huomamaa, kuinka rumaa porukka suomalaiset on.     

Mutta asiaaan. Helpompaa seksi tuntun kanssa on, kun vaikka ventovieraan pubiruusun kanssa rakastelu, jota katuu aamulla.       

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #18 : Lokakuu 02, 2022, 22:27:48 »
"anonyymius meni"

Lainaan vaan tän tähän.




Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #19 : Lokakuu 02, 2022, 22:38:43 »
"Hupsutteluluuri on entisen elämän siviililuuri ja kantaa sitä taakkaa. Heti näin nimeä myöten että entinen kollega tavoittelee," Oletko varma ettei hänelläkin ole muistissa nimesi,kun kerran sinullakin on... Eli tavallaan peli jo menetetty,jos kummallakin on vanhat numerot muistissa. Se on sit vaan  :blowjob: :behind: :drinking:

Ei suinkaan, vanhaan puhelimeen on jäänyt kaikki vanhan liittymän numerot talteen vaikka yritän aina tallentaa vain sim-kortille kaiken. Ja en tiedä miksi se on niin hankalaa ja puhelimet perseestä ja älkää nyt huutako minulle kun en osaa taas 😅😅 Nyt on kuitenkin uusi liittymä uudella numerolla. Puhelin tunnistaa hänen viestinsä, mutta hän nyt toistaiseksi ei minun uutta liittymää. Vittu mikä inception. Parempi lähteä nukkumaan ennen kuin tämä menee ihan hullutteluksi.
Minä olen sitä mieltä että ei kun menoksi 🤪
Jos minulle tulee tuttu PT vastaan niin sitten  :behind: ja kunnolla  :whipping: .
Tietysti itse päätät lopulta mitä teet 👍

Minä myös suosittelen tekemään päätöksen oman fiiliksen mukaan ja ystävällinen vastaus kannattaa aina..

Mulle tuli kerran ovelle sisaruksen vanha luokkakaveri ja yhden sadasosasekunnin panikoin ja sitten päätin olla kuin en tunnistaisi häntä😅
Oltiin sovittu suikkarista ja tein kaikkeni ”sekoittaakseni” hänen ajatuksensa ja annoin hänelle elämänsä suikkarin🤣😋
Jäin sitten toivomaan ettei hän koskaan tajunnut kuka olin🙈😇
Kyll mie sinut tunnistin mutta oli kyllä elämäni suikkari :blowjob:
Opettelee kielihommia… 😜