Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuttu asiakkaana  (Luettu 11106 kertaa)

Poissa SinnaElise

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #40 : Lokakuu 11, 2022, 18:41:24 »
Itse suhtaudun siviilielämästä tuttujen kanssa peuhaamiseen nihkeästi. Toki vastaan aina ystävällisesti enkä halua kenenkään mieltä pahoittaa.
Mulle ajatus maksullisesta seksistä tutun kanssa on kiusallista. Kaverit ja tutut ovat siinä asemassa yleensä syystä ja arvostan heitä platonisella tavalla. Jos en siviilissä heidän kanssaan seksiä halua harrastaa niin en myöskään halua, että sitä yritetään pyörtää ehdottamalla maksullista seksiä. Haluan pitää siviilielämän ja työminän erillään toisistaan. Vaikkakin työminä onkin hyvin pitkälti sama asia kuin siviiliminä, niin silti en näitä asioita halua sekoittaa keskenään.
Itseäni ei haittaa jos asiakkaat tietävät minusta siviilipuolen asioita ja yleensä niistä olen aika avoin riippuen asiakkaasta. En kuitenkaan halua, että siviilielämän puolelta tulee tuttuja mun työelämään. Toisin päin ei haittaa. Voisin hyvin ottaa asiakkaan kaveriksi työn ulkopuolelle.
Palveluntarjoaja 😉💋
Helsinki

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #41 : Lokakuu 11, 2022, 19:56:55 »
Itse suhtaudun siviilielämästä tuttujen kanssa peuhaamiseen nihkeästi. Toki vastaan aina ystävällisesti enkä halua kenenkään mieltä pahoittaa.
Mulle ajatus maksullisesta seksistä tutun kanssa on kiusallista. Kaverit ja tutut ovat siinä asemassa yleensä syystä ja arvostan heitä platonisella tavalla. Jos en siviilissä heidän kanssaan seksiä halua harrastaa niin en myöskään halua, että sitä yritetään pyörtää ehdottamalla maksullista seksiä. Haluan pitää siviilielämän ja työminän erillään toisistaan. Vaikkakin työminä onkin hyvin pitkälti sama asia kuin siviiliminä, niin silti en näitä asioita halua sekoittaa keskenään.
Itseäni ei haittaa jos asiakkaat tietävät minusta siviilipuolen asioita ja yleensä niistä olen aika avoin riippuen asiakkaasta. En kuitenkaan halua, että siviilielämän puolelta tulee tuttuja mun työelämään. Toisin päin ei haittaa. Voisin hyvin ottaa asiakkaan kaveriksi työn ulkopuolelle.

Se onkin se että ketä pitää tuttuna ja ketä ketä ei. Esim itse ajattelin tutun sellaisena henkilönä jonka olen joskus tuntenut. Mun kertomuksessa tuttu oli tyyppi jonka ”tunsin” yli 10 vuoden takaa mutta olen hänen kanssaan ollut tekemisissä. Eli mun mielipiteen tuttu. Jotkut taas ajattelee että tuttu on kuka muu tahansa kuin läheinen ystävä/kaveri/perheenjäsen.. 🤷‍♀️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #42 : Lokakuu 19, 2022, 10:12:47 »
Läheisemmät tutut jättäisin väliin suosiolla.
On kyllä pari tuttua ”siviilistä” tullut vastaan. 😄
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #43 : Tammikuu 31, 2024, 07:08:10 »
Itsellä on tässä dilemma. Olen ilmoituksesta tunnistanut, että työkaveri tekee näitä hommia.

Mietin pitäskö mennä paikalle ja katsoa miten tilanne kehittyy? Vai etukäteen ilmottaa, että tuttu olisi tulossa?

Kummassakin vaihtoehdossa on puolensa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #44 : Tammikuu 31, 2024, 11:20:03 »
Itsellä on tässä dilemma. Olen ilmoituksesta tunnistanut, että työkaveri tekee näitä hommia.

Mietin pitäskö mennä paikalle ja katsoa miten tilanne kehittyy? Vai etukäteen ilmottaa, että tuttu olisi tulossa?

Kummassakin vaihtoehdossa on puolensa.

En ehkä menisi🤔
Jos päätät mennä kuitenkin, niin kysyisin kyllä etukäteen onko ok. Ei tule sitten ainakaan pettymystä, jos pt ei otakaan vastaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #45 : Tammikuu 31, 2024, 11:35:31 »
Itsellä on tässä dilemma. Olen ilmoituksesta tunnistanut, että työkaveri tekee näitä hommia.

Mietin pitäskö mennä paikalle ja katsoa miten tilanne kehittyy? Vai etukäteen ilmottaa, että tuttu olisi tulossa?

Kummassakin vaihtoehdossa on puolensa.

Oletusarvona tässä lajissa nähdäkseni on, että palveluntarjoaja haluaa pitää siviilielämän ja nämä hommat erillään toisistaan (ihan niin kuin useimmat asiakkaatkin lähtökohtaisesti). Sitä on syytä kunnioittaa. Taitaa kuitenkin olla vahinko/sattumaa, että tulit tietoiseksi hänen sivuhommastaan.

Älä siis ajattele asiaa omalta kannaltasi, vaan toisen kannalta. Itse näkisin, että huomaavaisuus häntä kohtaan saa olemaan  menemättä ollenkaan ja olemaan edes puolikkaalla ilmeellä vihjaamatta hänelle, että tiedät hänen sivutyöstään. Kunnioita häntä ja hänen oikeuttaan pitää elämänsä eri osa-alueet erillään toisistaan. Hän ei varmasti ole ainoa palveluntarjoja, jolta voit ostaa nämä palvelut.

Ei pidä lähteä ehdoin tahdoin saattamaan toista kiusalliseen tai epämieluisaan tilanteeseen vain "katsoakseen miten tilanne kehittyy". On suuri riski, että vain pelästytät hänet. Älä tee sitä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #46 : Tammikuu 31, 2024, 11:48:36 »
^ Juuri näin. Minulla oli eräs palveluntarjoaja todo-listalla. Aika korkealla. Sitten tunnistin hänet eräässä yhteydessä, hänkin varmasti muistaa sieltä minut. Kyse on siis siviiliyhteys.

Päätin epäröimättä poistaa tämän huippumimmin listoiltani, jotta kunnioittaisin tämän elämän eri osa-alueiden rajoja.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #47 : Tammikuu 31, 2024, 12:23:49 »
Mun siviilipiirit (nykyiset) on niin pienet että voin sanoa että siitä piiristä ei oo pelkoa että tulisivat asiakkaaksi ja kaikki tietävät mun työstä

Jos joku puoli tuttu tai ns vanha tuttu haluaisi tulla, kokisin että kysyminen ei maksa kuin vaivan, niin vähintäänhän voi kysyä. Ja jos tällainen ihminen ymmärtäisi minuun yhteyttä asiakkaana ottaessa että tunnemme entuudestaan jostain tms niin hänen tulisi toki kertoa kuka on, ettei ovella tule yllätyksiä. Voisin sitten päättää tavataanko vai ei. Jos ei, sitten vaan elämä jatkuisi normaalisti. Jos kyllä, perustuisi se siihen että molemmat osaisivat (oletetusti) pitää asiat erillään. Eli tapaamisella ei keskitytä siviilipuolen juttuihin ja siviilissä ei maksutapaaimisen jutusta puhuttaisi tms jos siviilissä tultaisiin jotenkin tekemisiin tms.

Eli periaatteessa multa saa kysyä tapaamista kuka vaan, se on rehellistä ja suoraa ja arvostan sitä. Päätän sitten tapauskohtaisesti tapaanko vai en. Ja siviilissä en tosiaan oo kaapissa nii ei oo sellaisia ''jos työni paljastuu siviilissä'' ongelmia itsellä.

Toki nämä on vaan minun näkemyksiä ja muilla on omansa. :)
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #48 : Tammikuu 31, 2024, 16:06:57 »
Kiitos kaikille tähän mennessä antaneista näkemyksistä ja kommenteista.

Tosiaan hyvä huomio ajatella asiaa hänen näkökulmastaan ja sitä olin jo aiemmin tehnytkin.

Tämä pt ei tiedä, että tiedän hänen "harrastuksestaan". Haluan kuitenkin kunnioittaa hänen yksityisyyttään ja en tietenkään ala asiasta huutelemaan. Onhan sitä muitakin upeita mimmejä, joita tavata.

Poissa jakkone

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #49 : Helmikuu 06, 2024, 17:06:15 »
En ole varsinaisesti tuttuihin törmännyt. Tätä toki selittää se, että panen mieluiten vähän nuorempia naisia eikä aktiivisesta ystäväpiiristäni löydy alle 25v naisia juurikaan.

Yhden kerran jos asiaa tarpeeksi laveasti katsoo: facebookissa törmäsin erääseen palveluntarjoajaan ja meiltä löytyi yhteisiä tuttuja. En tietenkään mitään kaverikutsuja lähettänyt, mutta kyseisen tytön oikea nimi ja opiskelupaikka tosin paljastui, mutta ne ovat pysyneet ihan omana tietonani.


Kavereiden jälkikasvu alkaa jonkin verran tosin jo täysi-ikäistyä tai ovat sellaisia jo muutaman vuoden olleet. Täytyy myöntää, että salaa kyllä vähän houkuttelisi käydä kokeilemassa jotain kaverin 19v tytärtä, joka on saanut "opiskelupaikan Helsingistä"


Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 722
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #50 : Helmikuu 06, 2024, 18:28:31 »
^ Olenko rajoittunut, kun kavereiden lapset on no-no-listalla?
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #51 : Helmikuu 06, 2024, 20:26:50 »
^ Olenko rajoittunut, kun kavereiden lapset on no-no-listalla?

Mulla sama.
Varsinkin, kun nähnyt niiden varttuvan ja ollut siinä elämässä aina mukana.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 257
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #52 : Helmikuu 08, 2024, 08:43:00 »
Luultavasti ei yleensä ole hyvä idea, jos haluaa säilyttää yksityisyyttä. Kuitenkin jos on todella unelmanainen tämä siviilituttu (speksit ja ulkonäkö 10/10), niin kyllähän sitä tekisi mieli. Itse todennäköisesti koittaisin onneani. Ainahan voi sitten teeskennellä, että tämä kaikki tulikin yllätyksenä niin voi sitten sen jälkeen katsoa, kuinka edetä  ;)
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #53 : Helmikuu 08, 2024, 09:53:01 »
Tai voi olla niin kuin ei tuntisikaan ja antaa mennä vaan... (tässä on se hyvä puoli, että ei sekoiteta rooleja ja pidetään kiinni luottamuksellisuudesta)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #54 : Helmikuu 08, 2024, 12:59:15 »
Luultavasti ei yleensä ole hyvä idea, jos haluaa säilyttää yksityisyyttä. Kuitenkin jos on todella unelmanainen tämä siviilituttu (speksit ja ulkonäkö 10/10), niin kyllähän sitä tekisi mieli. Itse todennäköisesti koittaisin onneani. Ainahan voi sitten teeskennellä, että tämä kaikki tulikin yllätyksenä niin voi sitten sen jälkeen katsoa, kuinka edetä  ;)

 ???(huokaus) :( eikö asioita voisi ajatella aina myös toisen kannalta, eikä vain omalta kannaltaan  ::). Ei ole kyse vain sinun yksityisyydestäsi, vaan myös hänen. Pakko toistaa ylempänä kirjoittamani, että huomaavaisuus sitä siviilituttua kohtaan saa olemaan  menemättä ollenkaan ja olemaan muissakaan yhteyksissä vihjaamatta edes puolikkaalla ilmeellä, että tiedät hänen sivutyöstään. Kyllä jokaiselta pitäisi löytyä kunnioitusta myös toista osapuolta ja hänen yksityisyyttään kohtaan (ja sitä suuremmalla syyllä, jos kyseessä on vielä tuttu) ja kunnioittaa myös hänen oikeuttaan pitää elämänsä eri osa-alueet erillään toisistaan. Kunnon mies (ja nainen) ei ajattele vain itseään vaan ottaa vastuun myös siitä, miten oma toiminta vaikuttaa toisiin.

Ei pidä lähteä ehdoin tahdoin saattamaan ketään (ja varsinkaan tuttujaan) kiusalliseen tai epämieluisaan tilanteeseen vain koska haluat "kokeilla omaa onneasi". Se on minusta aika itsekkäästi ajateltu. Todennäköisesti tulet vain aiheuttaneeksi säikähtämistä/pelästymistä tms. ja hänen turvallisuudentunteensa järkkymisen pitkäksi aikaa. Se ei ole kiva tunne hänelle, kun hän tajuaa, että hänen ehkä tarkoinkin varjeltuun salaisuuteensa on tullut särö. Sellaista voi tässä lajissa käydä, se on näihin hommiin kuuluva riski, mutta ei ketään saa sellaiseen tilanteeseen ajaa tahallaan ja vain omaa onneaan koettaakseen. Ja varsinkin silloin, kun kyse on siviilitutusta, voisi luulla, että hänestä ja hänenkin tunteistaan olisi syytä välittää jopa tavallistakin enemmän.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #55 : Helmikuu 09, 2024, 12:37:22 »
^jatkona vielä edelliseen kirjoitukseeni, Viola olikin tuolla ylempänä sanoittanut  myyjän näkökulmasta juuri sen mitä tarkoitin:

- - vaikka takaraivossa oleva "anonyymius meni"-tunne hiersi aika ikävästi.

Tuo riski on tosiaan tässä lajissa aina olemassa, mutta tuota tunnetta pidä tieten tahtoen tai tahallaan ja vain omasta kokeilunhalusta kenellekään tehdä. Se on itsekästä jos mikä  >:(
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #56 : Helmikuu 13, 2024, 14:21:15 »
Mulla on käynyt sillai, että tuttu tunnisti mut täältä ja laittoi whatsappilla viestiä suoraan 🤣

Kiersin ja kaartelin todella pitkään koko asiaa.
Parikin vuotta.
Mut homma saatiin maaliin ja kivaahan meillä oli, voiko gfe-homma mennä aidommaksi 🤷‍♀️
Hänen kohdallaan ei tullut yhtään sellanen, voi kökkö miten mun nyt käy-fiilis 🤣

Mulla on huono kasvomuisti saatika muistaa ketään vaatteet päällä.
JOSKUS siviilityön parissa - joka on mies-valtainen, joku katsoo mua ehkä liian pitkään. Ja kun mulla on tapana tuijottaa sitten takaisin vähän sähähtäen. Niin mietin joskus että yrittikö tuo mies vain miettiä että missä on nähnyt mut aikasemmin 😂 …vai koska olen vain pieni kokoinen nainen keskellä miesten pukuriviä.

Sit mietin et kun on vaikka vakkari joka tietää musta paljon ”työminäni” ulkopuolelta ja minä hänen, ollaanko me silloin ruvettu tutuiksi?
Ja eipä se haittaa.

Mut vetäisin tietty rajan, ystävien kumppaneihin ja omiin sukulaisiin (tosin niitä ei ole täällä yhtäkään).
Kavereiden isät ois sen sijaan todella tervetulleita 😂

Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️