Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuttu asiakkaana  (Luettu 11096 kertaa)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1387
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #20 : Lokakuu 02, 2022, 22:41:10 »
Pari kertaa ollut tuttavan kumppani, ei kai siinä, kyllä mä huorana niitä voin panna. Samalla viivalla siinä on tutun kanssa mun mielestä, toinen ostaa ja toinen myy.Kumpikaan tuskin asiasta huutelee missään.

Tuttujen ja työkavereiden kumppanit ovat iso riski.

Pari kaveria on mennyt heikkona hetkenä tunnustamaan hupakoissaakäyntinsä, toisesta tunnustuksesta tuli ero ja toisella liitto jatkuu kun kaveri on fiksuna tehnyt avioehdon.

Panin joskus työkaverin muijaa ja tämä meni sen tunnustamaan vuosien jälkeen, minulle siitä ei koitunut muuta kuin somekaveruuden katkeaminen. Näillä kait liitto jatkuu.

Vanhempana ja viisaampana (?) pysyn erossa tuttujen ja työkavereiden siipoista.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #21 : Lokakuu 02, 2022, 22:51:56 »
Pari kertaa ollut tuttavan kumppani, ei kai siinä, kyllä mä huorana niitä voin panna. Samalla viivalla siinä on tutun kanssa mun mielestä, toinen ostaa ja toinen myy.Kumpikaan tuskin asiasta huutelee missään.

Tuttujen ja työkavereiden kumppanit ovat iso riski.

Pari kaveria on mennyt heikkona hetkenä tunnustamaan hupakoissaakäyntinsä, toisesta tunnustuksesta tuli ero ja toisella liitto jatkuu kun kaveri on fiksuna tehnyt avioehdon.

Panin joskus työkaverin muijaa ja tämä meni sen tunnustamaan vuosien jälkeen, minulle siitä ei koitunut muuta kuin somekaveruuden katkeaminen. Näillä kait liitto jatkuu.

Vanhempana ja viisaampana (?) pysyn erossa tuttujen ja työkavereiden siipoista.

En mä siviilissä tuttujen kumppaneihin koskisi. Mutta MariaEnkeli voi koskea,ei se niitä tunne 😆
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #22 : Lokakuu 02, 2022, 23:14:42 »
Ehkä hyvä ajatella asiaa myös hänen kannaltaan - myös hän saattaa arvostaa anonymiteettiään, eikä ehkä haluaisi tavata tuttua näissä merkeissä. Silloin tilanne olisi hänellekin ei-toivottava ja tapaamisessa saattaisi olla molemminpuolinen ei-toivottu jännite.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #23 : Lokakuu 02, 2022, 23:25:46 »
 :blowjob: Jos jostain muusta ympyrästä oleva tuttu olisi seksinmyyjänä, niin ei se haittaisi jos muutenkin luottaisin häneen ennalta.
Samaa, salaista hommaahan me tehtäisiin silloin.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1387
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #24 : Lokakuu 02, 2022, 23:33:50 »
Pari kertaa ollut tuttavan kumppani, ei kai siinä, kyllä mä huorana niitä voin panna. Samalla viivalla siinä on tutun kanssa mun mielestä, toinen ostaa ja toinen myy.Kumpikaan tuskin asiasta huutelee missään.
Tuttujen ja työkavereiden kumppanit ovat iso riski.

Pari kaveria on mennyt heikkona hetkenä tunnustamaan hupakoissaakäyntinsä, toisesta tunnustuksesta tuli ero ja toisella liitto jatkuu kun kaveri on fiksuna tehnyt avioehdon.

Panin joskus työkaverin muijaa ja tämä meni sen tunnustamaan vuosien jälkeen, minulle siitä ei koitunut muuta kuin somekaveruuden katkeaminen. Näillä kait liitto jatkuu.

En mä siviilissä tuttujen kumppaneihin koskisi. Mutta MariaEnkeli voi koskea,ei se niitä tunne 😆

Pointti oli että ihmisillä on taipumus tai halu keventää omaatuntoaan läheiselle kumppanille. Tai joillain ihmisillä. Se saattaa aiheuttaa paitsi välien rikkoutumista, myös ikävän huhumyllyn sun tekemisistä.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #25 : Lokakuu 03, 2022, 06:12:54 »
Ehkä hyvä ajatella asiaa myös hänen kannaltaan - myös hän saattaa arvostaa anonymiteettiään, eikä ehkä haluaisi tavata tuttua näissä merkeissä. Silloin tilanne olisi hänellekin ei-toivottava ja tapaamisessa saattaisi olla molemminpuolinen ei-toivottu jännite.
Tämäpä juuri mielessä myös!
Your part-time lover 💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #26 : Lokakuu 03, 2022, 06:52:29 »
Mulla harvoin on mitään haaveilua mutta olisipa mukava törmätä sellaiseen huoraan jota on joskus siviilissä muna kourassa ajatellut.
Why so fragile?

Poissa PeTre

  • Full Member
  • Viestejä: 202
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #27 : Lokakuu 03, 2022, 07:05:27 »
Mulla harvoin on mitään haaveilua mutta olisipa mukava törmätä sellaiseen huoraan jota on joskus siviilissä muna kourassa ajatellut.

Mutta mitäpäs sitä tekis jos törmäis sellaiseen joka ollut joskus siviilipanona esim. baari-illan jälkeen. Kun on kerran (tai pari) ilmaiskierrosta saanut, lähteäkö makselemaan sitten jatkokierroksista.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #28 : Lokakuu 03, 2022, 07:30:11 »
^ Helppoa. Kääntyisin ovelta kuten aina kun ei miellytä.
Why so fragile?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #29 : Lokakuu 03, 2022, 08:10:12 »
Kerran on käynyt niin että tunnistin asiakkaan jo ennen tapaamista. Ajattelin että kun kerta tapaamista oltiin sopimassa niin olisi reilua kertoa hänellekkin tästä etukäteen ja kertoa kuka olen. Tiesin että tunnistaisi kyllä mut viimeistään kun tapaaminen on. Kaikki meni kuitenkin hyvin, tapaaminen toteutui. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #30 : Lokakuu 03, 2022, 08:37:56 »
Ehkä hyvä ajatella asiaa myös hänen kannaltaan - myös hän saattaa arvostaa anonymiteettiään, eikä ehkä haluaisi tavata tuttua näissä merkeissä. Silloin tilanne olisi hänellekin ei-toivottava ja tapaamisessa saattaisi olla molemminpuolinen ei-toivottu jännite.
Tämäpä juuri mielessä myös!

Jos tämä skenaario jännittää, katso termi brinkmanship.

Poissa Otus

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #31 : Lokakuu 03, 2022, 08:54:32 »
Rakkaat ystävät, tästä on varmasti ollut jo joku ketju täällä mutta en löydä millään järkevillä hakusanoilla ilman että imeydyn tahtomattani internetin pimeimpään rotkoon jossa vierähtää huomaamatta kolme vuotta.
Lyhyestä virsi kaunis, miten te muut arvon palveluntarjoajat olette selvinneet siitä hetkestä kun muusta elämästä, siviilistä, tms tuttu henkilö on lähestynyt viestein että haluaisi vällyihin? Ja selvinneet tyylikkäästi, ennen kaikkea. Omana lähtökohtana kuitenkin se että asiallisiin viesteihin olen pruukannut vastata. Oletteko te muut jättäneet vastaamatta, vastanneet että ei pysty koska x, vai vastanneet että tunnetaan siviilissä ja nyt tällä kertaa ei oikein tunnu hyvältä ajatukselta?

Eikös tässä vois sanoa että tunnette ja ehdottaa Turskalle laput silmille tapaamisen ajaksi. Itseäni ainakin moinen skenario kutkuttaisi.. kenenkähän pillu sitä taas on suussa.

Ja ei, ei haittais vaikka ois itse Rivo Riitta silloin :)

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #32 : Lokakuu 03, 2022, 09:49:40 »
Mun täytyisi sekoilla pahasti että joku voisi tunnistaa mut ennen tapaamista. Ovella en tiedä miten suhtautua. Tavallaan siinä on tietysti jo liian myöhäistä katua.

Jos olisi joku duunin tai harrastusten kautta tuttu niin ehkei siinä sen kummempaa. Puolison kaverin näkeminen oven takana kyllä ahdistaisi todella paljon.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 405
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #33 : Lokakuu 03, 2022, 19:29:42 »
Jos nyt sukulainen olisi niin yrittäisin jollain tylyllä viestillä päästä eroon 😅 Jos ovelle asti pääsisi, keittäisin kahvit. Mutta en horoilisi kaupungissa, jossa mulla asuu suurin osa sukulaisista 😊

Pari kertaa ollut tuttavan kumppani, ei kai siinä, kyllä mä huorana niitä voin panna. Samalla viivalla siinä on tutun kanssa mun mielestä, toinen ostaa ja toinen myy.Kumpikaan tuskin asiasta huutelee missään.

Tuli mieleen, pitäisikö perustaa ketju, jonka otsikko on. "Mitä jos ystäväsi rupee seurustelemaan sun vakioasiakkaan kanssa." Pitäisikö hupsun tulla kaapista ammattinsa kanssa vai mitä :D

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #34 : Lokakuu 03, 2022, 20:17:22 »
Joskus nuorena sm scene oli niin pieni että kaikki oli vähintään vääränkiven kautta tuttuja.

suurimman osan oli tavannut livenä osan tiesi oikeilla nimilläkin. maksullisuus oli kuuma peruna

siitä ei haluttu puhua. eli kun sitten törmäsin puolituttuun minä yleensä ainakin tunsin

ja tämäkin oli minut nähnyt/moikannut jossakin.  minusta tilanne ei juurikaan kärsinyt

tavallaan se raha tekee sen eron ett sit taas voidaan vaan bileissä moikata.

mutta ei nimiä huudella kellekkään.  nythän tilanne on hiukka muuttunut.
kysyvälle vastataan

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #35 : Lokakuu 03, 2022, 20:44:57 »
Jos nyt sukulainen olisi niin yrittäisin jollain tylyllä viestillä päästä eroon 😅 Jos ovelle asti pääsisi, keittäisin kahvit. Mutta en horoilisi kaupungissa, jossa mulla asuu suurin osa sukulaisista 😊

Pari kertaa ollut tuttavan kumppani, ei kai siinä, kyllä mä huorana niitä voin panna. Samalla viivalla siinä on tutun kanssa mun mielestä, toinen ostaa ja toinen myy.Kumpikaan tuskin asiasta huutelee missään.

Tuli mieleen, pitäisikö perustaa ketju, jonka otsikko on. "Mitä jos ystäväsi rupee seurustelemaan sun vakioasiakkaan kanssa." Pitäisikö hupsun tulla kaapista ammattinsa kanssa vai mitä :D

Mun yksi kaveri on ihastunut yhteen vakipokaani. Kaveri tietää kyllä horoilustani, mutta ei toki pokistani. Tekis toki joskus mieli sanoa kaverilleni (joka on aivan erilainen kuin minä) että kuule, sä et taida olla sen miehen makuun 😂

Suomi on liian pieni maa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0330

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #36 : Lokakuu 04, 2022, 07:15:12 »
"Hupsutteluluuri on entisen elämän siviililuuri ja kantaa sitä taakkaa. Heti näin nimeä myöten että entinen kollega tavoittelee," Oletko varma ettei hänelläkin ole muistissa nimesi,kun kerran sinullakin on... Eli tavallaan peli jo menetetty,jos kummallakin on vanhat numerot muistissa. Se on sit vaan  :blowjob: :behind: :drinking:

Ei suinkaan, vanhaan puhelimeen on jäänyt kaikki vanhan liittymän numerot talteen vaikka yritän aina tallentaa vain sim-kortille kaiken. Ja en tiedä miksi se on niin hankalaa ja puhelimet perseestä ja älkää nyt huutako minulle kun en osaa taas 😅😅 Nyt on kuitenkin uusi liittymä uudella numerolla. Puhelin tunnistaa hänen viestinsä, mutta hän nyt toistaiseksi ei minun uutta liittymää. Vittu mikä inception. Parempi lähteä nukkumaan ennen kuin tämä menee ihan hullutteluksi.

Nuku rauhassa yön yli. Tilanne on se mikä on ja jos et häntä halua kohdata, niin älä tee niin!
Kokemuksesta voin sanoa, että kaikista tilanteista selviää ja hetken päästä on jo asia ohi. Tokihan se stressaa hirveästi mutta jäitä pöksyihin! 👍

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 67
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #37 : Lokakuu 04, 2022, 12:52:42 »
Jos mahdollista vältän tutun, tutuntutun tai jopa tutuntutuntutun. Saattaa esim. olla samalta kylältä missä koti/kesämökki/sukua tms. Sellaistapa se on maalais-Suomessa...

Mulle se onkin helpompaa. Vältän ovenavaushetken yllärit lähes automaattisesti, kun en anna ollenkaan aikaa anonyymeihin nroihin.
Näin tuttukin saattaa voittaa, nimittäin jos ei tahdo itsekään yllättyä.

 Toki jotkut mun siviilistä hakeutuisi intona "katsastamaan" (hyvät tai pahat mielessä) jos saisivat vihiä.
Mut mä en mitään "Ohooo, on se ihan oikia huora!" -taivastelijoita tarvi. On sellaisiakin paksupäitä joskus tullut kohdattua, kun ei osannut kokemattomana varoa.

Teen siviilihommia ihmisten parissa, joten siellä on tullut vastaan asiakas pari kertaa. Tilanne meni ohi luontevasti niin kuin pitääkin.

Mä en juorua mua normaalisti kohtelevista ja rajoja kunnioittavista äijistä minnekään, joten toivon ettei ukot keskenäänkään Shellin baarin pöydässä jaa musta vinkkejä. Vaikka jakaahan ne, ei ne voi sille mitään (päättelin näin, kun tietyltä pikkukylältä alkoi tulla yhteydenottoja yllättävän taajaan).

Vastaamattomuudesta voi tulla noottia. Vastaamatta jättäminen on enemmistön mielestä tylyä. Jonkinlainen uskottavan kuuloinen perustelu on tutullekin yhteydenottajalle miun mielestä oltava.
 Kyllä sellaisen luovaan ajatteluun kykenevä keksii.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 04, 2022, 13:06:43 kirjoittanut bellezza »
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #38 : Lokakuu 10, 2022, 19:57:58 »
Toki jotkut mun siviilistä hakeutuisi intona "katsastamaan" (hyvät tai pahat mielessä) jos saisivat vihiä.
Mut mä en mitään "Ohooo, on se ihan oikia huora!" -taivastelijoita tarvi. On sellaisiakin paksupäitä joskus tullut kohdattua, kun ei osannut kokemattomana varoa.

Tämä on ihan asian ydintä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Maria

  • Jr. Member
  • Galleria (21)
  • Viestejä: 83
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuttu asiakkaana
« Vastaus #39 : Lokakuu 10, 2022, 23:50:58 »
Minä myös suosittelen tekemään päätöksen oman fiiliksen mukaan ja ystävällinen vastaus kannattaa aina..

Mulle tuli kerran ovelle sisaruksen vanha luokkakaveri ja yhden sadasosasekunnin panikoin ja sitten päätin olla kuin en tunnistaisi häntä😅
Oltiin sovittu suikkarista ja tein kaikkeni ”sekoittaakseni” hänen ajatuksensa ja annoin hänelle elämänsä suikkarin🤣😋
Jäin sitten toivomaan ettei hän koskaan tajunnut kuka olin🙈😇
Kyll mie sinut tunnistin mutta oli kyllä elämäni suikkari :blowjob:

 :kiss:  :behind:
Sportti blondi Tren seudulla 😘