Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oulun alueelta seuraa  (Luettu 27091 kertaa)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #80 : Tammikuu 10, 2021, 15:55:06 »
Aikamoinen musta maalaus käynnissä,uskottavuus hävis vaan samalla kun poisti nimimerkkinsä ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #81 : Tammikuu 10, 2021, 15:56:31 »
Oulun nuoria tyttöjä, misuja, babeja (jotka vahingossa välillä lainaa itseään, kun unohtaa kirjautua uudella nimimerkillä) näyttäisi nousevan kuin sieniä sateella 👌 Yhteistä kaikille on ahdistus. Suosittelen käyntiä lääkärillä, luultavasti lääkäri ottaa kaikki persoonat vastaan yhdellä varauksella 🤔
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #82 : Tammikuu 10, 2021, 16:02:06 »
Oulussa sattuu ja tapahtuu. Muistan hämärästi että siellä vaikutti ja oli aktiivinen hemmo usealla nimimerkillä  joka nimettiin prostituutiotietäjäksi opistolla. En tietenkään halua vihjata, että olisi sama ihminen tai että näiden nyt perustettujen useiden nimerkkien takana ylipäätään olisi sama henkilö. Mielenkiintoista kuitenkin 😁
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #83 : Tammikuu 10, 2021, 16:26:15 »
^Jotenkin en ole yllättynyt, että näin tapahtuu fuuserin kaverille. Siitähän samasta syystä pösilön paras ystävä sai bannit, eli toisten turskien yhteistietojen levittämisestä, mitä tänä päivänä kutsutaan doxaamiseksi.

Kun on oikein röyhkeä voi puolustella häpeämättä omia ja kavereidensa töppäilyjään, ja selitellä, ettei me mitään olla tehty. 

Sääli, jos nämä mutantit ovat onnistuneet karkoittaneet jonkun kokemattoman palveluntarjoajan pois skenestä.     

Poissa Vieras0113

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #84 : Tammikuu 10, 2021, 18:29:23 »
Siis minähän ikään kuin puolustin sitä j:tä. Oli ok. Ei häirikkö tai mitenkään mieleenpainuva. Ainoastaan siksi jäi mieleeni, että tosiaan kevyesti "stalkkaa", jos sitä voi moiseksi kutsua. Hän vaihtelee mailia ja ei kerro olevansa nimimerkin takana, joten eihän tämä mitenkään tuleviin sekstailuihinsa vaikuta muutenkaan. Tuskin vaikuttaa käytökseensä myöskään. Oman kokemukseni mukaan siis vaaraton, mutta ahdistava tyyppi.  En seuraa sen kummemmin hänen tekemisiään, mutta kirjoittelee tänne ahkerasti ja välittömästi vastailee ilmoituksiin, niin siitä päättelen hänen viettävän runsaasti aikaa kyseisillä sivuilla. Mielestäni ihan looginen johtopäätös. Kirjoitukset näkee myös ilman tunnuksia, kuten varmasti tiedätte. Seuraan täältä esim varoituksia ja muuta sellaista yleistä.
Mutta täällähän on melkoinen lynkkausmeininki. Ei ole minun paikkani tai varmaan monen muunkaan. En ole kyyninen ja paatunut ihminen, kuten täällä ilmeisesti kannattaisi olla. Ainakin joissain keskusteluissa. Mielestäni olisi syytä tutkituttaa itsensä lääkärissä, jos suu vaahdossa puolustaa ihmistä, jota ei edes ole tavannut. Joku voi olla esim kiva netissä ja vaikka kusipäästalkkaaja livenä. Netissä on helpompi olla kiva kuin livenä. Varsinkin jos ei oikeasti ole kiva.
Kuinkakohan moni tyttö esim tänne kirjoittelee ikäviä kokemuksiaan, kun turskalla on vähintään osoite tiedossa ja voi halutessaan kostaa tms? Ei moni.
Ja minkä vuoksi ylipäätään miehet täällä saavat arvostella tyttöjä ilman lupaa/levittää yhteystietoja, mutta jos heitä kyseenalaistetaan on helvetti irti? Siitä tässä ilmeisesti on kyse kuitenkin/väitetään olevan, että on annettu täällä suositus/raportti vasten lupaa ja sen lisäksi osoite yksityisesti jollekin toiselle turskalle. Kai nyt palveluntarjoajilla on myös oikeuksia?
Ja ei tarvitse olla huippukokki arvioidakseen ravintolaa. Mutta jos ei ole koskaan syönyt ravintolassa saati tiedä mitä ruoka on, niin ehkä silloin ei ole ihan validi tyyppi ruokakriitikoksi. Ymmärrykseni mukaan tämä joey nimenomaan esiintyi New York Timesin ruokakriitikkona, vaikka oikeasti kosketus alaan olikin lukioaikainen kesätyö Porin nakkikioskilla. Jos väitetysti kirjoittelee kaiken maailman raportteja nuorista ja sinisilmäisistä ei-ammattilaisista ja levittelee yhteystietoja, niin luulisi ymmärtävän, että joskus saattaa joku kirjoittaa tästä henkilöstä. Ottamatta nyt kantaa siihen mitä on tapahtunut oikeasti ja mitä ei, niin kyllä tytöt ovat aina alisteisessa asemassa näiden kaiken maailman "herrasmiesten" kanssa. Osa on oikeasti herrasmiehiä ja pieni osa sen vastakohtia. Tästä j:stä en osaa sanoa. Neutraali tyyppi minun mielestäni.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5315
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #85 : Tammikuu 10, 2021, 18:52:57 »
Mielenkiintoinen keskustelu. Minä olen tavannut joey_t:n kerran. Ulkonäkö oli mielestäni ihan ok. Käytös ok myös. Ei valitettavaa. Vaikutti hiljaiselta ja ehkä vähän yksinäiseltä sekä ujolta ihmiseltä. Sen vuoksi ainakin minulle tuli täytenä yllätyksenä, että juuri tämä henkilö on nimimerkin takana. Ainoa asia, joka jäi vaivaamaan minua on se, että joye_t aina uudelleen ja uudelleen vastaa ilmoitukseeni. Tyliin: "Moi! Olisi kiva nähdä uudestaan." Tämä tapahtuu aina miltein välittömästi kun aktivoin ilmoitukseni.
Minä ihmettelen kovasti miten olet edes tiennyt että joey_t se siellä kirjoittelee jos olen ottanut yhteyttä sähköpostitse?

No, minä en ole ottanut keneenkään jo tapaamaani noin "Moi! Olisi kiva nähdä uudestaan". Sähköpostia käytän harvakseltaan (jos ei ole soitto/ txt mahdollisuutta) ja tähän tarkoitukseen olen käyttänyt vain yhtä ja samaa sähköpostiosoitetta joka on ollut mulla jo vuosikausia (vanhemmat käyttäjät tietävät mitä tarkoitan kun sanon että se oli käytössä jo workin aikana). Tämän jälkimmäisen kappaleen asioita en tietenkään voi mitenkään todistaa mutta tiedän sen että Fitbaby joko kertoo keksittyä tarinaa taikka on erehtynyt henkilöstä josta tuossa kertoo.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #86 : Tammikuu 10, 2021, 18:54:35 »
Siis minähän ikään kuin puolustin sitä j:tä. Oli ok. Ei häirikkö tai mitenkään mieleenpainuva. Ainoastaan siksi jäi mieleeni, että tosiaan kevyesti "stalkkaa", jos sitä voi moiseksi kutsua. Hän vaihtelee mailia ja ei kerro olevansa nimimerkin takana, joten eihän tämä mitenkään tuleviin sekstailuihinsa vaikuta muutenkaan. Tuskin vaikuttaa käytökseensä myöskään. Oman kokemukseni mukaan siis vaaraton, mutta ahdistava tyyppi.  En seuraa sen kummemmin hänen tekemisiään, mutta kirjoittelee tänne ahkerasti ja välittömästi vastailee ilmoituksiin, niin siitä päättelen hänen viettävän runsaasti aikaa kyseisillä sivuilla. Mielestäni ihan looginen johtopäätös. Kirjoitukset näkee myös ilman tunnuksia, kuten varmasti tiedätte. Seuraan täältä esim varoituksia ja muuta sellaista yleistä.
Mutta täällähän on melkoinen lynkkausmeininki. Ei ole minun paikkani tai varmaan monen muunkaan. En ole kyyninen ja paatunut ihminen, kuten täällä ilmeisesti kannattaisi olla. Ainakin joissain keskusteluissa. Mielestäni olisi syytä tutkituttaa itsensä lääkärissä, jos suu vaahdossa puolustaa ihmistä, jota ei edes ole tavannut. Joku voi olla esim kiva netissä ja vaikka kusipäästalkkaaja livenä. Netissä on helpompi olla kiva kuin livenä. Varsinkin jos ei oikeasti ole kiva.
Kuinkakohan moni tyttö esim tänne kirjoittelee ikäviä kokemuksiaan, kun turskalla on vähintään osoite tiedossa ja voi halutessaan kostaa tms? Ei moni.
Ja minkä vuoksi ylipäätään miehet täällä saavat arvostella tyttöjä ilman lupaa/levittää yhteystietoja, mutta jos heitä kyseenalaistetaan on helvetti irti? Siitä tässä ilmeisesti on kyse kuitenkin/väitetään olevan, että on annettu täällä suositus/raportti vasten lupaa ja sen lisäksi osoite yksityisesti jollekin toiselle turskalle. Kai nyt palveluntarjoajilla on myös oikeuksia?
Ja ei tarvitse olla huippukokki arvioidakseen ravintolaa. Mutta jos ei ole koskaan syönyt ravintolassa saati tiedä mitä ruoka on, niin ehkä silloin ei ole ihan validi tyyppi ruokakriitikoksi. Ymmärrykseni mukaan tämä joey nimenomaan esiintyi New York Timesin ruokakriitikkona, vaikka oikeasti kosketus alaan olikin lukioaikainen kesätyö Porin nakkikioskilla. Jos väitetysti kirjoittelee kaiken maailman raportteja nuorista ja sinisilmäisistä ei-ammattilaisista ja levittelee yhteystietoja, niin luulisi ymmärtävän, että joskus saattaa joku kirjoittaa tästä henkilöstä. Ottamatta nyt kantaa siihen mitä on tapahtunut oikeasti ja mitä ei, niin kyllä tytöt ovat aina alisteisessa asemassa näiden kaiken maailman "herrasmiesten" kanssa. Osa on oikeasti herrasmiehiä ja pieni osa sen vastakohtia. Tästä j:stä en osaa sanoa. Neutraali tyyppi minun mielestäni.

Mistä tiedät, että olet tavannut JoeyT:n?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #87 : Tammikuu 10, 2021, 18:58:45 »
^^^
Sinun uskottavuus on jo mennyt, joten lopeta toi paskan jauhaminen. Stalkkeri olet sinä ahdistellessasi hyvämaineista miestä. Kuten aiemmin kirjoitin, olen tavannut Joeyn useita kertoja. Hän on todellinen herrasmies ja noudattaa pilkulleen huorissa käynnin kirjoittamattomia sääntöjä tapaamisilla, niiden välissä ja ajanvarauksessa. Usea hyvämainenen ja luotettava sihteeri tässä ketjussa on kertonut samaa.
Olet itse tehnyt itsesi naurunalaiseksi ja epämiellyttäväksi eukoksi useine nimimerkkeinesi, siihen ei paraskaan negarapsa pysty.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2021, 19:07:32 kirjoittanut Nina »

Poissa Vieras0113

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #88 : Tammikuu 10, 2021, 19:05:40 »
Ai kauheeta kun täällä katkeraa ja negatiivista porukkaa. Ei täällä varmaan kukaan täysjärkinen jaksa olla. Eli joye_t jätä minut v***u vihdoin rauhaan! Ja mielellään muut myös. Tsemppiä kaikille stalkatuille ja alakynnessä oleville. Ja oikeastaan ihan kaikille!

Poissa Vieras0113

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #89 : Tammikuu 10, 2021, 19:23:18 »
Sanoin tuon lauseen olevan vain esimerkki, en väittänyt sinun sanatarkasti niin kirjoittaneen. Eli sinulla on vain yksi maili ja kaverisi, jotka eivät ole sinua koskaan tavanneet tietävät sen. Ja sen vuoksi minä olen väärässä. Ihan aukoton todiste siis! Ilmeisesti sä sitten stalkkaat porukkaa ja valehtelet myös siviilissä? Siis kun teet sitä täällä. Ihan vain päättelin näin.

Poissa Vieras0118

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #90 : Tammikuu 10, 2021, 19:28:18 »
^Jotenkin en ole yllättynyt, että näin tapahtuu fuuserin kaverille. Siitähän samasta syystä pösilön paras ystävä sai bannit, eli toisten turskien yhteistietojen levittämisestä, mitä tänä päivänä kutsutaan doxaamiseksi.

Kun on oikein röyhkeä voi puolustella häpeämättä omia ja kavereidensa töppäilyjään, ja selitellä, ettei me mitään olla tehty. 

Sääli, jos nämä mutantit ovat onnistuneet karkoittaneet jonkun kokemattoman palveluntarjoajan pois skenestä.   

Oho. Sano.  :sheep:

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5315
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #91 : Tammikuu 10, 2021, 19:56:09 »
Sanoin tuon lauseen olevan vain esimerkki, en väittänyt sinun sanatarkasti niin kirjoittaneen. Eli sinulla on vain yksi maili ja kaverisi, jotka eivät ole sinua koskaan tavanneet tietävät sen. Ja sen vuoksi minä olen väärässä. Ihan aukoton todiste siis! Ilmeisesti sä sitten stalkkaat porukkaa ja valehtelet myös siviilissä? Siis kun teet sitä täällä. Ihan vain päättelin näin.
Sanoin jo itsekin etten pysty todistamaan että näissä yhteyksissä käytän vain yhtä ja samaa sähköpostiosoitettani. Minulla on toki useampi. Mutta kun käyn keskustelua kanssasi ja kerrot että olen käyttänyt useampaa ottaessani sinuun yhteyttä, tiedän itse että se ei ole totta. Koska käytän vain tuota yhtä. Sisältää mahdollisuuden että erehdyt henkilöstä. Tietääkseni kukaan foorumillaolevista tietää tuota sähköpostiosoitetta, en ainakaan muista että olisin mailannut kenellekään täällä.

Mutta minua jäi askarruttamaan se että jos olen sinuun ottanut yhteyttä sähköpostitse niin mistä tiedät foorumilla käyttämäni nimimerkin?

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #92 : Tammikuu 10, 2021, 22:11:49 »
Fitbabyn viimeisin kirjoitus moderointiin nopeaan.
Aika syytöksiä j. kohtaan.

Poissa Vieras0113

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #93 : Tammikuu 10, 2021, 22:20:05 »
Siis siinä vain ihmettelin onko tällä j:llä jotain yleisesti naisia vastaan? Joskus sellaisen asenneongelman voi aiheuttaa siviilielämän huonot kokemukset. Siviilielämässä sä et kuitenkaan raportoi naista hyväksi/huonoksi julkiselle foorumille ja jaa tämän yhteystietoja. Tai jos teet, niin tulee satikutia aika varmasti. Tämä foorumi voi olla joillekin "turvallinen" kanava purkaa oikein elämän pettymyksiä. Ei tytöt uskalla suutaan avata, koska sä tuhoat/nostat heidät. Ja sä tiedät heidän numeron ja asuinpaikan. Tyttö on aina alakynnessä näissä kuvioissa. Oikeassa elämässä turska voi olla tossun alla/pettynyt naisiin ja täällä sitten riepotella mielen mukaan. Monet huumaantuu tästä vallasta ja saa sen käyttämisestä kiksejä. Ehkä tossa j:n kuviossa on vähän tällaistä vallanhuumaa mukana? Ainakin minun silmääni.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5175
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #94 : Tammikuu 10, 2021, 22:21:29 »
Mutta toisaalta Oulun alueella tosiaan näyttäisi olevan seuraa! Kuten otsikon aihe on.Uusia tyttöjä tullut kuten esim. Fitbaby, Eeva94, Stadintyttö, Misukisu, Kuumis. Wow, Oulun turskilla onnen päivät 👌

Kohdelkaa tyttöjä hyvin!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #95 : Tammikuu 10, 2021, 22:22:47 »
Aikamoista paskaa sallitaan selkeästi masinoidulta kampanjalta yhtä asiallisinta foorumilaista kohtaan. Tarina voisi kohteen asiallisuudesta huolimatta olla tottakin, mutta ristiin puhuminen, tarinan vaihtuminen, perättömyydet ja nikkien tehtailu on osoittanut ainakin mulle että tässä on vain tarkoitus loata miehen maine.
 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2021, 22:24:30 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #96 : Tammikuu 10, 2021, 22:24:04 »
Siis siinä vain ihmettelin onko tällä j:llä jotain yleisesti naisia vastaan? Joskus sellaisen asenneongelman voi aiheuttaa siviilielämän huonot kokemukset. Siviilielämässä sä et kuitenkaan raportoi naista hyväksi/huonoksi julkiselle foorumille ja jaa tämän yhteystietoja. Tai jos teet, niin tulee satikutia aika varmasti. Tämä foorumi voi olla joillekin "turvallinen" kanava purkaa oikein elämän pettymyksiä. Ei tytöt uskalla suutaan avata, koska sä tuhoat/nostat heidät. Ja sä tiedät heidän numeron ja asuinpaikan. Tyttö on aina alakynnessä näissä kuvioissa. Oikeassa elämässä turska voi olla tossun alla/pettynyt naisiin ja täällä sitten riepotella mielen mukaan. Monet huumaantuu tästä vallasta ja saa sen käyttämisestä kiksejä. Ehkä tossa j:n kuviossa on vähän tällaistä vallanhuumaa mukana? Ainakin minun silmääni.

Jos esittää syytöksiä niin pitäisi olla todisteita.

Poissa Vieras0113

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #97 : Tammikuu 10, 2021, 22:32:43 »
Kerroin poistetussa viestissäni miten olen tiennyt tavanneeni juuri joey-t:n. Se viesti poistettiin. En tiedä oliko se syy poistoon. Mielestäni en siinä paljastanut hänestä mitään todella henkilökohtaista. Mutta kyllähän nää j:n touhut on monelle neidille tutut, kun tosiaan hyvin ahkerasti vierailee tyttöjen luona. Siinä ei kauaa nokka tuhise ja tarvi aivosolujen raksuttaa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #98 : Tammikuu 10, 2021, 22:36:35 »
Näin sen viestin, siinä ei kerrottu että mistä tiesit tavanneesi miehen. Lähinnä solvasit tämän henkilöä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #99 : Tammikuu 10, 2021, 22:49:27 »
Mutta toisaalta Oulun alueella tosiaan näyttäisi olevan seuraa! Kuten otsikon aihe on.Uusia tyttöjä tullut kuten esim. Fitbaby, Eeva94, Stadintyttö, Misukisu, Kuumis. Wow, Oulun turskilla onnen päivät 👌

Kohdelkaa tyttöjä hyvin!

6kpl tuli kerralla ja kaikki Joeylle :D :D :D :D :D