Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oulun alueelta seuraa  (Luettu 26958 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #40 : Tammikuu 08, 2021, 08:32:23 »
Törskiksellekin ilmaantunut useampia "rapsoja" nollapostaajilta joistan tuntemattomista suuruuksista. Jäljet taitaa johtaa joihinkin ihmesivustojen fekkiprofiileihin.

Poissa Vieras0111

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #41 : Tammikuu 08, 2021, 21:23:07 »
Siis kaikilla ei kemiat kohtaa, mutta tämän Joeyn kohdalla oli kyllä paljon muutakin. Ulkonäkö, luonne ja käytös olivat hyvin poikkeavia siitä mitä selväsanaisesti kerroin hakevani ja mitä hän väitti olevansa. Ei kiva! Kaiken lisäksi hänellä oli ilmeisesti molempina päivinä kiukku/andropaussi päällä. Itse en ainakaan diggaa, jos joku tulee luokseni äksyilemään paskalla asenteella. Joyen viesteistä saattaisi luulla kyseessä olevan suhteellisen normaali ja edustava mies. Pettymys oli karvas  :'(

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #42 : Tammikuu 08, 2021, 21:27:27 »
^
Mitä sä siis haet? Lähinnä ton ulkonäön osalta? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen.. 🤔
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #43 : Tammikuu 09, 2021, 01:15:52 »
Joey näyttää olevan ahkera raportoimaan Oulun neitejä. Olen tavannut hänet kahdesti viime vuoden puolella keväällä(toisen kerran siksi, että hänellä oli eri maili, enkä tiennyt kyseessä olevan se samainen henkilö. Muuten en olisi halunnut uudelleen tavata). Ehkä hänellä oli molempina kertoina huono päivä tai jotain sellaista, mutta jäi huonot/oudot fibat.

Oho! Negarapsa turskasta! :o Nyt meni mielenkiintoiseksi.

^
Mitä sä siis haet? Lähinnä ton ulkonäön osalta? Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen.. 🤔

Mua kanssa kiinnostaa🤔 Harva hupakko asettaa ulkonäköön kohdistuvia rajoja.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #44 : Tammikuu 09, 2021, 13:34:39 »
Oulussa käymässä ensiviikolla, saa suositella hyviä kahviloita;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa woll

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #45 : Tammikuu 09, 2021, 15:16:37 »
Oulussa käymässä ensiviikolla, saa suositella hyviä kahviloita;)

Mä voin keittää, hehe. No joo, puistokahvila Makia oli ainakin joskus ihan viihtyisä paikka ja kahvi oli hyvää. Ja jos nälkä tulee ja pizzaa tekee mieli, käy testaamassa Oulun vanhin (ja monen mielestä paras) pizzeria Da Mario. :)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #46 : Tammikuu 09, 2021, 19:44:54 »
Siis kaikilla ei kemiat kohtaa, mutta tämän Joeyn kohdalla oli kyllä paljon muutakin. Ulkonäkö, luonne ja käytös olivat hyvin poikkeavia siitä mitä selväsanaisesti kerroin hakevani ja mitä hän väitti olevansa. Ei kiva! Kaiken lisäksi hänellä oli ilmeisesti molempina päivinä kiukku/andropaussi päällä. Itse en ainakaan diggaa, jos joku tulee luokseni äksyilemään paskalla asenteella. Joyen viesteistä saattaisi luulla kyseessä olevan suhteellisen normaali ja edustava mies. Pettymys oli karvas  :'(

Nyt kuulostaa oudolta. Siis Joey_T?
Joey_T:n itsekin tavanneena en pysty ymmärtämään miten hän ei olisi ok asiakas & sanoisin nimenomaan että viesteistä välittyy hyvin millainen henkilö vastassa. Siisti, käytöstavat todellakin kunnossa, vaikea kuvitella että kukaan saisi ulkonäöstä keksittyä mitään vastenmielistä ja kuvailisin jopa empaattiseksi henkilöksi. Mun kokemus on myös että kyseinen henkilö on rehellinen.
Joey-nimellä varailee muutkin aikoja kuin forkan Joey_T, joten kyse voi ehkä olla sekaannuksestakin.
Muuten tää nyt hieman haiskahtaa miksi ollaan haluttu luoda nikki ihan vaan jonkun haukkumista varten. :(
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #47 : Tammikuu 09, 2021, 21:01:59 »
Siis kaikilla ei kemiat kohtaa, mutta tämän Joeyn kohdalla oli kyllä paljon muutakin. Ulkonäkö, luonne ja käytös olivat hyvin poikkeavia siitä mitä selväsanaisesti kerroin hakevani ja mitä hän väitti olevansa. Ei kiva! Kaiken lisäksi hänellä oli ilmeisesti molempina päivinä kiukku/andropaussi päällä. Itse en ainakaan diggaa, jos joku tulee luokseni äksyilemään paskalla asenteella. Joyen viesteistä saattaisi luulla kyseessä olevan suhteellisen normaali ja edustava mies. Pettymys oli karvas  :'(

Eikö tämä nyt ole täysin asiatonta. Ylläpito!

Poissa Vieras0118

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #48 : Tammikuu 09, 2021, 21:46:11 »
Siis kaikilla ei kemiat kohtaa, mutta tämän Joeyn kohdalla oli kyllä paljon muutakin. Ulkonäkö, luonne ja käytös olivat hyvin poikkeavia siitä mitä selväsanaisesti kerroin hakevani ja mitä hän väitti olevansa. Ei kiva! Kaiken lisäksi hänellä oli ilmeisesti molempina päivinä kiukku/andropaussi päällä. Itse en ainakaan diggaa, jos joku tulee luokseni äksyilemään paskalla asenteella. Joyen viesteistä saattaisi luulla kyseessä olevan suhteellisen normaali ja edustava mies. Pettymys oli karvas  :'(

Nyt kuulostaa oudolta. Siis Joey_T?
Joey_T:n itsekin tavanneena en pysty ymmärtämään miten hän ei olisi ok asiakas & sanoisin nimenomaan että viesteistä välittyy hyvin millainen henkilö vastassa. Siisti, käytöstavat todellakin kunnossa, vaikea kuvitella että kukaan saisi ulkonäöstä keksittyä mitään vastenmielistä ja kuvailisin jopa empaattiseksi henkilöksi. Mun kokemus on myös että kyseinen henkilö on rehellinen.
Joey-nimellä varailee muutkin aikoja kuin forkan Joey_T, joten kyse voi ehkä olla sekaannuksestakin.
Muuten tää nyt hieman haiskahtaa miksi ollaan haluttu luoda nikki ihan vaan jonkun haukkumista varten. :(

Joey_t on hyvä foorumiystäväni, ja olen aivan samaa mieltä kuin Venla. Joey_t on fiksu, kohtelias, rehellinen ja empaattinen ihminen, joka varmasti kunnioittaa kaikkia palvelun tarjoajia. Miehen luonteesta ja ajatuksista saa hyvän kuvan vaikka lukemalla hänen postaushistoriansa. Minustakin tämä juttu haiskahtaa aika pahasti. Sitä kyllä ihmettelen, että mikä on tätä joye_t:n mustamaalausta varten luodun nimimerkin perimmäinen tarkoitus. No onnettomat ihmiset saavat kiksinsä mitä erilaisimmista asioista. Vaikka toisten aiheettomasta mustamaalaamisesta. Vahvasti epäilen, että nämäkin jäljet johtavat lopulta sille samalle sylttytehtaalle, mistä seksisaitin foorumin muutkin paskajutut ovat lähtöisin.   
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2021, 21:53:32 kirjoittanut kocour »

Poissa Vieras0111

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #49 : Tammikuu 09, 2021, 21:59:49 »
Kyllä samasta ihmisestä puhutaan. Tiedän, sillä oli jättänyt minusta ohimennen suosituksen. Siis ilman lupaani sen jälkeen, kun olin korostanut luottamuksen ja vaitiolon tärkeyttä. En edes tiennyt, että jonnekin voi raportoida. Tämän jälkeen en ole uskaltanut ilmoitusta edes laittaa, sillä pelkään yksityisyyteni puolesta. Sain myös mailiini viestin, jossa joku mies (jolle olin siis aiemmin vastannut) kertoi "duunikaverinsa" kehuneen minua ja mainitsi samalla osoitteeni ja että olisi suht. lähettyvillä ja pääsisi käymään. Tuolloin olin ainoastaan tavannut tämän Joyen. Luonnollisesti siis oletan hänen jakaneen vähintään yhdelle ihmiselle ainakin osoitteeni.  Olin jo olen edelleen tästä oikeasti tosi ahdistunut. Olin pitänyt täysin itsestäänselvänä, että näistä pysytään vaiti. Myös kavereille. Lisäksi hän tapaamisemme aikana jatkuvasti hieman koetteli sopimaamme rajoja. Koin tämän hyvin epämiellyttävänä. Ehkä te kauemmin alalla olleet olette sen verran pro-porukkaa, ettei teille uskalleta ryppyillä? Ja teitä automaattisesti kunnioitetaan/kohdellaan paremmin. Joey siis tiesi minun olevan ujohko noviisi ja oletan hänen sen vuoksi käyttäytyneen miten käyttäytyi. Mutta anyways, toivottavasti tyyppi ottaa opikseen ja on kiva myös aloittelijoille. Ja ei loukkaa ihmisten yksityisyyttä. Tyttöjen tarinoita en kyseenalaista. Uskon, että teillä on ollut mukavaa ja sen oudommaksi se minun kokemukseni tekee. Hän on kyllä siisti ja saapui paikalle sovitusti. Myös viestiminen oli jouhevaa. Itse taapaaminen olikin sitten eri juttu. Ei todella traumaattinen, mutta ihan oikeasti vähän pelkäsin. Osittain johtuu varmasti iästäni ja kokemattomuudesta tällä saralla. Mutta suurimmaksi osaksi tästä Joyesta.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #50 : Tammikuu 10, 2021, 07:42:57 »
Annan asiasta oman kommenttini ja nostan käden pystyyn tekemäni virheen merkiksi.

Tapasin muistaakseni viime elokuussa nuoren neidon jolla oli ilmoitus naapurissa. Kyseessä on varsin viehättävä naisihminen jonka ilmoituksessa ei ollut mitään feikkiä. Tässä suhteessa kaikki on ok. Kuitenkin oli niin että kaikista asioista en pitänyt mutta kyseessä lienee makuasia. Samaan tyyliin jos tehdään joku herkullinen ruoka, sanotaan vaikka karjalanpaisti. Vaikka se tehtäisiin ja tarjoiltaisiin oikein, ihan kaikki meistä ei siitä pidä. Ja nyt sitten se tekemäni virhe: kirjoitin foorumille etten pitänyt eli ns negarapsan. Vielä viikko-pari sitten kävi niin että eräs toinen turska foorumilta oli sopinut tapaamisen kyseisen neidon kanssa mutta tapaaminen ei sitten onnistunutkaan. Mies avasi foorumille ketjun ja kertoi asiasta pahoittelevaan sävyyn kysellen onko jollakin muulla kokemuksia tapaamisesta neidon kanssa. Kirjoitin että minulla on ja tätä negarapsaani siihenkin viestiin. Ketju poistettiin aika pian ilmeisesti palveluntarjoajan pyynnöstä, sitä ei enää ole.

Ja sitten takaisin tekemääni virheeseen. Rapsat ovat foorumin merkittävää antia, niin positiiviset kuin negatiivisetkin. Negatiivisilla rapsoilla on paikkansa mutta niiden pitäisi liittyä lähinnä feikki-ilmoituksiin: palveluntarjoaja ei ole käyttänyt omia kuviaan taikka on luvannut ilmoituksessaan jotakin joka selkeästi ei pitänyt paikkaansa. Mistään tällaisesta ei tässä tapauksessa ollut kyse. Tällöin rapsa pitäisi joko jättää tekemättä tai kertoa vain niistä positiivisista seikoista joita tapaamiseen liittyi. Toinen virheeni oli se että en ollut pyytänyt rapsaamiseen lupaa. En vähättele nyt sitäkään.

Pitäisi muistaa että se toinenkin henkilö on ihminen. Negatiivisen palautteen lukeminen on tietysti aina kurjaa. Jos sellaista haluaa antaa ihmiselle joka on aito ja ei feikkaa, palaute pitäisi antaa henkilökohtaisesti, ei foorumilla. Tätä en tehnyt. Kylläpä nyt hävettää, ihan oikeasti.

Näyttää siltä että kyseinen neito on poistanut tunnuksensa foorumilta. Harmillista. Tuo päällä oleva viesti on ilmeisesti hänen kirjoittamansa. Hän kertoo siinä asioita jotka eivät pidä paikkaansa kuten että olin koitellut sopimiamme rajoja ja kertonut osoitteensa työkaverilleen. En minä ole noin toiminut. Tämän lisäksi, muutamia päiviä sitten foorumille ilmestyi muutama uusi naisnimimerkki jotka kertoivat joitakin ikäviä seikkoja liittyen tapaamiseen kanssani. Oletan että ovat saman neidon tekemiä, niissä viesteissä oli juttuja joista tiedän varmasti ei-tapahtuneiksi. Vaikka oletukseni pitäisivät paikkaansa, esitän toiveen että kukaan foorumilainen ei syyllistäisi häntä niistä: noin toimiminen on varsin inhimillistä ja hyökkäys on paras puolustus, ihmistä vastaan joka on kirjoittanut ikävästi sinua kohtaan. Syy noille toimille on minun aiheuttamani.

Alkuun mietin että en kommentoi asiaa lainkaan vaan jospa se vain menisi. Nyt toivon että minun ei tarvitsisi kirjoittaa tästä enää mitään, tässä sanoin jo sen mitä minulla on asiasta sanottavaa. Yritän kasvaa ihmisenä ja olla rakentavampi ja huomaavaisempi jatkossa. Huomaan että foorumilaisista ainakin Nina, Venla ja kocour ovat kirjoittaneet ketjuun minusta kivasti, kiitos teille siitä ja teillä on edelleenkin paikka sydämessäni. Silti tein kuvailemani virheen ja teidänkään ei tarvitse sitä hyväksyä.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #51 : Tammikuu 10, 2021, 08:58:43 »
^Jokainen meistä tekee virheitä. Ei sellaista yli-ihmistä olekaan joka ei tekisi! Vaikka joskus tälläkin forkalla vaikuttaa sellaisia henkilöitä kommenttien perusteella olevan. Minäkin olen tehnyt monia virheitä niin täällä kuin "normaali" elämässä ja vielä monia virheitä tulen tekemään halusin niitä tai en.
Pyydän kaikkia täällä tekemiäni virheitä anteeksi siitäkin huolimatta, että saanko anteeksi vai en.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #52 : Tammikuu 10, 2021, 11:10:50 »
Muistan, että kusenkeltaisella aikoinaan tuli pienimuotoinen negakampanja yhtä paljon rapsaavaa turskaa kohtaan. Muistaakseni tämä vaikutti ehkä Keski-Suomessa. Silloinkin tuotiin esille fyysiseen ulkomuotoon liittyviä seikkoja kuten huonot hampaat, ylipainoa, valehdellut ikäänsä jne. ja taidettiinpa siinä käytöksestäkin mainita.

Tietty jos palveluntarjoajalla on kriteereitä iälle ja ulkonäölle, niin pitäisihän niitä tietty kunnioittaa. Mutta jotenkin tässä halutaan nyt halventaa koko tyyppi kertomalla, että hän ei ole muiden miesten kanssa samalla viivalla fyysisen ulkonäön osalya ja tämän harrastuksen kautta pyrkii saamaan kunnioitusta. Tämä halventaminen tuntuu oudolta.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #53 : Tammikuu 10, 2021, 11:12:20 »
Tää vois olla hyvä kohta ulkopuoliselle (moderoinnin) puuttumiselle ja osapuolet vois selvitellä keskenään asioita.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #54 : Tammikuu 10, 2021, 11:14:12 »
Onpas taas keskustelu :D

En tiedä, mitä on tapahtunut, joten en lähtöarvoisesti usko kumpaakaan osapuolta. Mutta henkilökohtaisuudet voisi jättää pois, koska kipeitäkin asioita voi puida ilman, että niistä tekee entistä kipeämpiä haukkumalla toisia.
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #55 : Tammikuu 10, 2021, 11:23:29 »
Näitä uusia nimimerkkejä on ollut Oulusta nyt tosi monta mitkä viestivät ristiin. Uskottavuus on aika pieni.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 10, 2021, 11:33:16 kirjoittanut Azazello »
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #56 : Tammikuu 10, 2021, 11:24:34 »
Tässä ei ole nyt ihan oikeat toimintatavat ainakaan palvelun myyjän osalta. Asiakas-suhdetta ei ole mitään tarvetta lähteä puimaan tuolla tavalla julkisesti. Jos rajoja on rikottu puolin ja/tai toisin, niin voitte selvittää asiat keskenänne, tuollainen asiakkaan arvostelu asian tiimoilta julkisesti ei ole ok.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #57 : Tammikuu 10, 2021, 11:25:34 »
Tavallaan ymmärrän nuoria alalla juuri aloittaneita palveluntarjoajia, että melkoisia yllätyksiä voi vastaan tulla. Jos on siis vaikka toivonut, että yläikäraja olisi 50 ja toiveena, että ei sairaalloisen ylipainoisia. Nimittäin kyllä näissä asioissa valehdellaan. Tämän olen huomannut siitä, että välillä, jos on saapunut paikalle vaikka viisi minuuttia aikaisemmin, niin alaovella tulee vastaan edellinen turska. Ja kohta perässä järkyttyneen näköinen palveluntarjoaja. Yhden kerran oli tällaisessa tilanteessa pakko kysyä, että pystyykö palveluntarjoaja enää hommiin. Alaovella olin juuri nähnyt vähän yli 60-vuotiaan ylipainoisen, epäsiistin ja hirvittävän ruman turskan. Tuli oikeasti paha fiilis, kun tajusi, että tällaistakin on. Ja tällä vähän aikaa sitten aloittaneella oli tosiaan kriteereitä mm. iän suhteen. Äijä oli kylmästi valehdellut kaiken.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #58 : Tammikuu 10, 2021, 11:44:52 »
Tää vois olla hyvä kohta ulkopuoliselle (moderoinnin) puuttumiselle ja osapuolet vois selvitellä keskenään asioita.
Niin mitenkä tulisi toimia?

Tässä ketjussa oli joku aikaa sitten viesti nimimerkiltä Kuumis ja se viesti oli omituinen, kovasti oli minulle asiaa. Nyt sitä viestiä ei enää ole, myöskään kyseistä käyttäjää ei ole.

Kerroin tuossa aiemmassa toisen turskan avaamasta ketjusta jossa hän kertoi yrittäneensä tavata naapurissa ilmoittanutta neitoa (kyseinen turska saa ilmoittautua jos haluaa, minä en häntä tähän sotke). Treffit oli sovittu mutta neito ei ollut saapunut paikalle. Kuitenkin olin tavannut kyseisen neidon ja kerroin hänestä kuten edellä jo mainitsin. Kun olin jättänyt tuon viestin, nimimerkki Kuumis kirjoitti ketjuun ja oletin hänen olleen kyseinen neito, muistaakseni esitti oman näkökohdan asiaaan, puolusteli toimintojaan ja arvosteli ketjun avaajaa. Pian tämän jälkeen ketju poistui, oma arveluni oli se että nimimerkki Kuumiksen toivomuksesta.

Mutten minä nyt tiedä olenko asiassa kärryillä vai en.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oulun alueelta seuraa
« Vastaus #59 : Tammikuu 10, 2021, 11:48:57 »
Tässä ei ole nyt ihan oikeat toimintatavat ainakaan palvelun myyjän osalta. Asiakas-suhdetta ei ole mitään tarvetta lähteä puimaan tuolla tavalla julkisesti. Jos rajoja on rikottu puolin ja/tai toisin, niin voitte selvittää asiat keskenänne, tuollainen asiakkaan arvostelu asian tiimoilta julkisesti ei ole ok.

Jos asiakas perseilee, niin siitä olisi hyvä pystyä puhumaan julkisesti. Perseily ei ole ok, ja siitä puhuminen on kannanotto sitä vastaan.

Mutta vaikka asiakas olisi maailman eniten perseestä, niin hänen ulkomuotoaan ja muita tuollaisia ominaisuuksiaan ei ole ok ruveta haukkumaan. Jos kokee, että toisen käytös on ollut perseestä, niin sen saa minusta sanoa ääneen, mutta sillä käytöksellä ei ole mitään tekemistä henkilön ulkonäön, miehisyyden tai muiden henkilötekijöiden kanssa.
Eläkkeellä.