Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sex, drugs and alcohol  (Luettu 14432 kertaa)

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #60 : Heinäkuu 23, 2020, 20:15:24 »
Mä haluan tarjota kokonaisvaltasen nautinnon, eli mua voi tulla tapaamaan myös päihtyneenä. Joillekin seksi on parasta selvin päin, toisille ei. Mua voi tavata kummankin tyyliset ihmiset :)
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #61 : Heinäkuu 23, 2020, 20:29:03 »
Se on kyllä hauskaa, tai oikeastaan surullista, että näitä keskusteluja lukiessa aina huomaa, kuinka jotkut luulevat kaikkien päihteiden olevan samanlaisia kuin alkoholi. Ei. Kaikki, tai oikeastaa suurin osa, eivät ole samalla lailla ns. sekaisin päihteitä, eli toisin sanoen tiedät mitä teet etkä ördää tai sekoile. Kaikki eivät myöskään ole samanlaisia myrkkyjä. Ja niistä, jotka ovat, niin entäs sitten? Ei sokerikaan terveellistä ole, mutta jos aikuinen ihminen pitää siitä saatua nautintoaa suurempana, niin antaa mennä. Kerran täällä vaan eletään, eikä mikään kohtuudella tapa tai mitään suurta vahinkoa tee. Live and let live. Ja toki palveluntarjoajat saavat päihteettömyyden ehdoksi laittaa ja sitä tulee silloin kunnioittaa. En mä sitä vastusta. Tervetuloa vaan mua tapaamaan kaikki, jotka haluavat voida käyttää päihteitä avoimesti ;)
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #62 : Heinäkuu 23, 2020, 21:19:37 »
Jos taas olisin asiakas, niin odottaisin palveluntarjoajan olevan selvä tai ei ainakaan silminnähden päihtynyt, ellei muuta ole sovittu.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #63 : Heinäkuu 23, 2020, 21:29:38 »
Jos taas olisin asiakas, niin odottaisin palveluntarjoajan olevan selvä tai ei ainakaan silminnähden päihtynyt, ellei muuta ole sovittu.
Eiköhän oletuksena voi olla se, että molemmat on selvinpäin ellei muuta sovita.

Jollain tavalla käyttäytymiseen vaikuttavista lääkkeistä, huumeista ja alkoholista olisi molempien hyvä kertoa toisilleen etukäteen. Kumpikin voi tuon tiedon perusteella päättää haluaako tavata.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2020, 21:37:44 kirjoittanut Hubbis »

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #64 : Heinäkuu 23, 2020, 21:44:10 »
Jos taas olisin asiakas, niin odottaisin palveluntarjoajan olevan selvä tai ei ainakaan silminnähden päihtynyt, ellei muuta ole sovittu.
Eiköhän oletuksena voi olla se, että molemmat on selvinpäin ellei muuta sovita.

Jollain tavalla käyttäytymiseen vaikuttavista lääkkeistä, huumeista ja alkoholista olisi molempien hyvä kertoa tpisilleen etukäteen. Kumpikin voi tuon tiedon perusteella päättää haluaako tavata.

Viittasin tuolla omiin asiakkaisiini. Toki jos ei palveluntarjoaja päihteistä mainoksessaan mainitse, kannattaa asia puhua etukäteen. Ja onhan tässä sellanen ero, että päihteet, joiden kera palveluntajoaja nauttii seksisä vapaalla enemmän, eivät välttämättä auta häntä palvelemaan asiakasta paremmin. Eli asiakas on vapaalla, nauttimassa, fiilistelemässä. Palveluntarjoaja taas on töissä, asiakaspalvelijana. Ja mä ainaki näen, että töissä prioriteetti numero yks on se työ, ja kaikki muu on toissijasta.

Ja joo, noi lääkkeet ois hyvä kertoa siksikin, ettei tule käännytetyksi ovelta kun luullaan päihtyneeksi. Kuulemma tällaistakin tapahtunut.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #65 : Heinäkuu 23, 2020, 21:57:37 »
Mä tykkään olla selvin päin, mutta voin mä lasillisen viiniä tai drinkin nauttia asiakkaan seurassa. Yhden vakkarin kanssa on mennyt kolme lasillista, mutta se onkin jo poikkeuksellista. Mun ilmossa lukee, että toivoisin asiakkaan olevan selvinpäin, mutta ei mua pari kaljaa haittaa. Sammaltamisen tai muun sekoilun koen mun ajan tuhlaamisena.

Pari kertaa on kans tarjottu huumeita, mutta niistä pysyn kaukana ja ne tapaamiset, joissa asiakas on välttämättä halunnut vetää kokaiinia ja sit ihmetellään, miksei seksi suju, niin jää mulla kyllä sen asiakkaan kanssa ainoiksi. Enkä tykkää siitä sähäkkyydestä, minkä nimenomaan kokaiini tuppaa tyypeillä aiheuttamaan.

Tupakkaa en polta, mutta eipä sekään mua haittaa.
Helsingissä <3

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #66 : Heinäkuu 24, 2020, 06:05:10 »
... ne tapaamiset, joissa asiakas on välttämättä halunnut vetää kokaiinia ja sit ihmetellään, miksei seksi suju, niin jää mulla kyllä sen asiakkaan kanssa ainoiksi.


Siis hetkinen, osa asiakkaista vetelee kokaiinia tapaamisen aikana? Aika hurjaa touhua...
Amator

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #67 : Heinäkuu 24, 2020, 06:20:58 »
Poppers on ainoa päihde minkä hyväksyn asiakkaiden puolelta jos tietyt jutut sessiossa sujuu sillä aineella paremmin.

TransTuiskun päihdemyönteisyys mietityttää. Mikäs siinä jos kykenee palvelemaan asiakkaitaan palveluasenteen muuttumatta, oli asiakas minkälaisessa aineessa tahansa.
Päihteissä on se huono puoli, ne muuttavat ihmisen persoonallisuuden toisenlaiseksi. Itse sitä ei huomaa, lähelläolevat hyvinkin. Usein vauhti lisääntyy ja samalla käytöksen arvaamattomuus.
Se on yksi tekijä mistä en tykkää.
Tilanteiden hallitsemattomuuden tunne on aika ikävä tunnetila jos itse on se jonka pitää viedä tapaamista eteenpäin.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #68 : Heinäkuu 24, 2020, 15:15:25 »
... ne tapaamiset, joissa asiakas on välttämättä halunnut vetää kokaiinia ja sit ihmetellään, miksei seksi suju, niin jää mulla kyllä sen asiakkaan kanssa ainoiksi.


Siis hetkinen, osa asiakkaista vetelee kokaiinia tapaamisen aikana? Aika hurjaa touhua...

Jep. Näin on käynyt kahdesti, toisella kerralla poistuin paikalta, toisella jäin juttelemaan hösäävän jäbän kanssa. Intuitioon luotan, mutta onhan toi ärsyttävää. Molemmille olen myös sanonut, että ei toi musta ole parasta ajankäyttöä kun minä jään selvinpäin tilannetta seuraamaan.
Helsingissä <3

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #69 : Heinäkuu 24, 2020, 23:07:21 »
... ne tapaamiset, joissa asiakas on välttämättä halunnut vetää kokaiinia ja sit ihmetellään, miksei seksi suju, niin jää mulla kyllä sen asiakkaan kanssa ainoiksi.


Siis hetkinen, osa asiakkaista vetelee kokaiinia tapaamisen aikana? Aika hurjaa touhua...

Kuulemma jotkut juonu lasin viiniäkin. On ne hurjia.
Rakkaudesta lajiin

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #70 : Heinäkuu 24, 2020, 23:35:18 »
^ Vertaatko sä tosiaan lasillista viiniä ja kokaiinin vetoa?

Siihen lienee syynsä miksi toisen noista hallussapito on laitonta 🙄
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #71 : Heinäkuu 24, 2020, 23:55:38 »
Poppers on ainoa päihde minkä hyväksyn asiakkaiden puolelta jos tietyt jutut sessiossa sujuu sillä aineella paremmin.

TransTuiskun päihdemyönteisyys mietityttää. Mikäs siinä jos kykenee palvelemaan asiakkaitaan palveluasenteen muuttumatta, oli asiakas minkälaisessa aineessa tahansa.
Päihteissä on se huono puoli, ne muuttavat ihmisen persoonallisuuden toisenlaiseksi. Itse sitä ei huomaa, lähelläolevat hyvinkin. Usein vauhti lisääntyy ja samalla käytöksen arvaamattomuus.
Se on yksi tekijä mistä en tykkää.
Tilanteiden hallitsemattomuuden tunne on aika ikävä tunnetila jos itse on se jonka pitää viedä tapaamista eteenpäin.

En myy sellaista, jota en pysty myymään hyvin (esim. aromanttisena enbyfriend kokemusta). Kerrot, että sinä koet tilanteen hallitsemattomaksi. Ei käynyt mielessä, että minä en? Ehkäpä tämä voisi selittää sen, miksi minä otan mielelläni päihtyneitä asiakkaita, ja sinä taas et.. Se, mikä sinulle on vierasta ja pelottavaa, voi toiselle olla tuttua ja turvallista. Ihmiset ovat yksilöitä, joten päihteiden vaikutukset ovat yksilöllisiä. Mutta kuten ihmisissäkin, niin päihteissäkin on paljon yhteistä. Joten, jos kykenee jollain tasolla ymmärtämään ihmisiä, on halutessaan mahdollista oppia ymmärtämään näitä ihmisiä myös päihtyneenä. 

En ole kuullut muista, kuin alkoholista ja pcp:stä, joiden vaikutuksen alaisena ihminen ei itse tajuaisi päihtymystään / päihteen vaikutusta ajatteluunsa. (Ja se päihteen tuoma muuttunut tajunnantila, erilainen perspektiivi ja joidenkin puolten korostuminen on monesti positiivinen, ei negatiivinen asia. Oli sitten kyse viihdekäytöstä, itsetutkiskelusta yms. oman ajattelun analysoinnista ja sen työstämisestä tai varsinkin jos kyse on psykedeelitrapiasta.) Tai joo, jotkut yliarvioivat oman osaamisensa stimulatteja vetäessään. Tosin tässä kannattaa muistaa, että ne myös oikeasti parantavat keskittymiskykyä. Toisin kuin alkoholi, joka luo käsittääkseni samankaltaisen fiiliksen, mutta samalla huonontaa motoriikkaa ja sumentaa tajuntaa. (Vaikka täällä toki alkoholikin on suurimmalla osalla pannassa. Selitän vain asiaa heille, joille alkoholi on ainut tuttu päihde.) Ja hei, kofeiinikin on stimulantti. Yksilölliset erot ovat valtavat. Toinen juo kupin kahvia, ja saa suuremmat vaikutukset, kuin toinen vetäessään piriä. Toki tämä piriä vetävä voisi sen saman vaikutuksen hankkia, mutta ei se kaikille ja joka tilanteeseen sovi. Vertaus on oikeasta elämästä, ei yhtään liioteltu ja molemmilla nollatolet. Pointtina, että jos ei halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka käyttävät stimulantteja, niin ei pidä unohtaa kofeiinia.
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #72 : Heinäkuu 25, 2020, 00:17:47 »
^ Vertaatko sä tosiaan lasillista viiniä ja kokaiinin vetoa?

Siihen lienee syynsä miksi toisen noista hallussapito on laitonta 🙄

Vertaan. Jos tuntisit ko. päihteiden vaikutusta yhtään, et ihmettelisi ollenkaan. Tai noh, eihän ne nyt ihan sama ole. Alkoholi on kuitenkin monesti rankattu haitallisimmaksi päihteeksi, sen sijaan en ole nähnyt, että kokaiini olisi moista kyseenalaista kunniaa saanut koskaan.

Lait ovat ihmiste säätämiä. Ja ihmiset niitä myös voivat muuttaa. Toki kaltaisesi ihmiset ovat valtaapitävien märkä uni ;) Mitä sitä nyt omilla aivoillaan ajattelemaan tai asioihin perehtymään, kyllä herrat tietää. On meilläkin alkoholi ollut laitonta. Ja heroiini lasten yskänlääkettä. Kieltolaki palvelee järjetäytynyttä rikollisuutta ja lääkefirmoja. Ja näin pysyy raha ja valta heillä, joilla se on. Toki se pitää jotenkin myydä tavalliselle kansalle, ja sitä varten sinäkin olet kuullut propagandaa ala-asteelta alkaen.

Tiesithän, että ihmisille syötetään masennuslääkkeitä, jotka eivät paranna masennusta? Sen sijaan heille voitasiin tarjota psykedeelejä tai mdma:ta, joista ainakin ensimmäiset ovat paljon harmittomampia, ja kaikki nämä voisivat parantaa masennuksen. Jopa viidellä käyttökerralla. Mutta hei, se ei ole hyvä bisnes...

Entäs kun lääkärit koukuttivat ihmisiä opiaatteihin Jenkeissä? Kas kun moni on kuten sinä: ei ajattele itse, tottelee vain auktoriteettiasemaan nostettua. Ja semmonen hauska puoli, että kun keksittiin vastalääke yliannostuskuolemia vastaan, niin lääkefirmat moninkertaistivat sen hinnan.

On helpompi saada opiaatteja kuin lääkekannabista. Ja muutes se kannabis. Se ei addiktoi fyysisesti, eikä siihen voi kuolla. Liikaan veden juomiseen sen sijaan voi. Nikotiini addiktoi voimakkaasti fyysisesti. Toki sekin on yksilöllistä. Nimimerkillä yli kymmenen vuotta välillä päivittäin, välillä satunnaisesti tupakoinut muttei koskaan addiktoitunut.

Mites uskotkos Wikipediaa? Ei se hyvä tietolähde ole, mutta ehkä tarpeeksi lähellä virallista totuutta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Huumeiden_vastainen_sota_(Yhdysvallat) "Huumeiden vastainen sota Yhdysvalloissa on kampanja, jonka tarkoituksena on vähentää laitonta huumekauppaa Yhdysvalloissa. Se alkoi vuonna 1971 presidentti Richard Nixonin toimesta. Nixonia motivoi kotimaan hippiliikkeen lisäksi Vietnamin sotaan osallistuvien amerikkalaissotilaiden yleistyvä huumeriippuvuus." Arvaas, mitä ne hipit teki? No vastusti Vietnamin sotaa.. Jos tietää yhtään mitään lsd: vaikutuksista, niin asiat alkaa yhdistymään toisiinsa ;) Ja juu, on tossa se huumeriippuvuus. Päihdeongelma tai mikään muukaan addiktio ei juuri koskaan ole se ensimmäinen ongelma. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen harvoin addiktoituu. Eli kieltämällä päihteet ei poista ongelmaa, vain helpotuksen siihen. Ja tämän jälkeen, no kuka yllättyy, että sotilaat addiktoituu?

Ja loppuun vielä vähän iltalukemista: https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jouniflemming/143245-huumeissa-vaarallisinta-on-niiden-laittomuus/
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #73 : Heinäkuu 25, 2020, 00:32:26 »
Ja jotenkin surkuhupaisaa, että seksityöntekijä? (tai vaikka asiakaskin, luulisi lainsäädännöt haittaavan heitäkin) perustelee asioita lailla :D Vai oletko tosiaan suostunut uskomaan olevasi muita yrittäjiä huonompi, ja ansaitsevasi siksi huonommat oikeudet? Velvollisuudet toki ovat samat. Ja huomaa, yrittäjä. Koska eihän se ah niin ihana laki muuta salli.

Mä oon toki sillai vielä paremmassa asemassa tämmösiin asennoitumisen suhteen, että oon ei-binäärinen. Eli mua ei ole juridisesti olemassakaan. Avaa kummasti silmiä, toki myös muuten (esim. suhtautumisessa vähemmistöihin) :D Ja voisin mä sullekin todeta, että joko sä hallusinoit, eikä kommenttia, johon vastasit, ollu olemassakaan (koska muakaan ei ole), tai sitten laki ei ole yhtä kuin absoluuttinen totuus :P
Rakkaudesta lajiin

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #74 : Heinäkuu 25, 2020, 00:34:58 »
Ja siis selvennyksenä: syrjintä on ongelma, huono asia, mutta samalla se pakottaa ottamaan pään pois perseestä. Että on se myös opettavaista.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #75 : Heinäkuu 25, 2020, 08:41:13 »
Ja jotenkin surkuhupaisaa, että seksityöntekijä? (tai vaikka asiakaskin, luulisi lainsäädännöt haittaavan heitäkin) perustelee asioita lailla :D Vai oletko tosiaan suostunut uskomaan olevasi muita yrittäjiä huonompi, ja ansaitsevasi siksi huonommat oikeudet? Velvollisuudet toki ovat samat. Ja huomaa, yrittäjä. Koska eihän se ah niin ihana laki muuta salli. - -

Se, että jotkut lait perseestä ei tarkoita, että kaikki lait ovat perseestä. En ole tyytyväinen siihen, miten vähällä Suomessa pääsee esim. lasten raiskaamisesta, mutta minusta on silti hyvä asia, että lasten raiskaaminen on laissa kielletty. Ja jos näen jonkun raiskaavan lasta, niin totta vitussa sanon hänelle, että "anteeksi vain hyvä herra taikka rouva taikka jokin muu, mutta tiesittehän, että tuo on laissa kiellettyä", samalla kun työnnän hänelle auton akun perseeseen.

Ja mikä päihteisiin tulee, niin paras tapa käyttää niitä on heittää ne roskiin ja kaataa viemäriin, tai monimutkaisempien huumeiden kohdalla viedä ne apteekkiin hävitettäväksi. Päihteet ovat asia, jota vihaan kokeilematta.

Lainsäädännön suhteen kannatan Portugalin mallia, koska tilastot osoittavat sen toimivan hyvin. Mutta en voimassaolevasta lainsäädännöstä riippumatta halua tavata ihmisiä, jotka ovat nauttineet päihteitä juuri ennen tapaamista, ja niitä ei varsinkaan nautita tapaamisen aikana. Ihan sama, onko kyse yhdestä oluesta vai naapurin rouvan lääkekaapista, se ei kuulu tapaamisille minun kanssani.

Ja kuka tästä rupeaa minulle vänkäämään ja vaikeroimaan, on typerä penska, joka yrittää puolustella omaa addiktiotaan. Kyllä, se on addiktio, jos ei yhden tapaamisen ajan siedä olla selvin päin. Minä en puutu siihen, miten toiset myyvät ja ostavat seksiä, joten toisetkaan eivät puutu minun päihdepolitiikkaani.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #76 : Heinäkuu 25, 2020, 12:11:15 »
Tässäkään asiassa en ole pipo liian kireällä. Vuorokauden tapaamisella kerran polteltiin kukkaa ja pantiin kun kaniinit. Myös viiniä, shampanjaa, kuoharia ja saunaoluita on yhdessä nautiskeltu pidemmillä tapaamisilla. Muutama asiakas on tullut tapaamiselle niin kännissä, ettei panemisesta ole tullut mitään. Mikäs siinä, jos aika vietetäänkin paskaa puhumalla. Yksi negatiivinen kokemus on 50-v. synttäreitään viettäneestä miehestä, joka oli kuulemma ensi kertaa vetänyt jotain viinaa vahvempaa. "Epähuomiossa" lähetyssaarnaajassa kuristi kurkusta ja mietin jo miten pääsen alta pois ja lasken koiran partsilta kimppuun. Hellitti kuitenkin kun ärähdin ja alkoi pyytelemään anteeksi.
Jos on pidempi tapaaminen ja yhdessä ja yhteisestä sopimuksesta poltetaan kukkaa tai nautitaan maltillisesti alkoholia, niin se on minulle ok. Yleensähän pidempiä tapaamisia varaavat vain ennestään tutut asiakkaat. Muihin mömmöihin en koske. Tavalliset tapaamiset on syytä hoitaa molempien osapuolten selvinpäin. Tai hehee, asuntoautoon tuli kerran taksilla mies reppu selässä. Oli herännyt aamulla vieraassa kaupungissa, vieraassa kämpässä, eikä ollut kehdannut jäädä sinne. Kärsi järkyttävästä krapulasta ja tuli tunniksi minun luo juomaan lonkeroitaan ja juttelemaan tyttöystävästään.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #77 : Heinäkuu 26, 2020, 02:21:04 »
Ja jotenkin surkuhupaisaa, että seksityöntekijä? (tai vaikka asiakaskin, luulisi lainsäädännöt haittaavan heitäkin) perustelee asioita lailla :D Vai oletko tosiaan suostunut uskomaan olevasi muita yrittäjiä huonompi, ja ansaitsevasi siksi huonommat oikeudet? Velvollisuudet toki ovat samat. Ja huomaa, yrittäjä. Koska eihän se ah niin ihana laki muuta salli. - -

Se, että jotkut lait perseestä ei tarkoita, että kaikki lait ovat perseestä. En ole tyytyväinen siihen, miten vähällä Suomessa pääsee esim. lasten raiskaamisesta, mutta minusta on silti hyvä asia, että lasten raiskaaminen on laissa kielletty. Ja jos näen jonkun raiskaavan lasta, niin totta vitussa sanon hänelle, että "anteeksi vain hyvä herra taikka rouva taikka jokin muu, mutta tiesittehän, että tuo on laissa kiellettyä", samalla kun työnnän hänelle auton akun perseeseen.

Ja mikä päihteisiin tulee, niin paras tapa käyttää niitä on heittää ne roskiin ja kaataa viemäriin, tai monimutkaisempien huumeiden kohdalla viedä ne apteekkiin hävitettäväksi. Päihteet ovat asia, jota vihaan kokeilematta.

Lainsäädännön suhteen kannatan Portugalin mallia, koska tilastot osoittavat sen toimivan hyvin. Mutta en voimassaolevasta lainsäädännöstä riippumatta halua tavata ihmisiä, jotka ovat nauttineet päihteitä juuri ennen tapaamista, ja niitä ei varsinkaan nautita tapaamisen aikana. Ihan sama, onko kyse yhdestä oluesta vai naapurin rouvan lääkekaapista, se ei kuulu tapaamisille minun kanssani.

Ja kuka tästä rupeaa minulle vänkäämään ja vaikeroimaan, on typerä penska, joka yrittää puolustella omaa addiktiotaan. Kyllä, se on addiktio, jos ei yhden tapaamisen ajan siedä olla selvin päin. Minä en puutu siihen, miten toiset myyvät ja ostavat seksiä, joten toisetkaan eivät puutu minun päihdepolitiikkaani.

Asioiden vihaaminen kokeilematta kertookin kaiken oleellisen.

Ensin sanot näin: "Ja mikä päihteisiin tulee, niin paras tapa käyttää niitä on heittää ne roskiin ja kaataa viemäriin, tai monimutkaisempien huumeiden kohdalla viedä ne apteekkiin hävitettäväksi" ja sitten "Minä en puutu siihen, miten toiset myyvät ja ostavat seksiä, joten toisetkaan eivät puutu minun päihdepolitiikkaani." Aika paljon enemmän kuin vähän paradoksaalista. Mulle on aivan se ja sama mitkä ehdot sulla on sun asiakkaiden kanssa. Mä en puutu niihin. Mutta älä säkään puutu muiden päihteiden käyttöön silloin, kun he eivät ole tapaamassa sinua varaamansa ajan merkeissä.

Jos joku ei pysty olemaan ilman päihteitä tätä maksimissaan varmaankin jokusen tunnin aikaa, niin kyllä, silloin hänellä on ongelma. Jos hän taas ei halua maksaa satoja euroja seksistä, joka ei ole puoliksikaan niin hyvää, kuin se olisi kera päihteiden, vaan varaa ajan jollekin toiselle, tai kokee paremmaksi vaikkapa jäädä lukemaan kotiin kirjaa selvinpäin, niin se taas ei ole ongelma, vaan priorisointia, harkittua rahan käyttöä ja nautinnon maksimointia.
Rakkaudesta lajiin

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #78 : Heinäkuu 26, 2020, 09:15:41 »
Kai minä nyt saan sanoa, mikä minun mielestäni on paras tapa käyttää päihteitä? Kun heti sen jälkeen sanon, että "minä vihaan päihteitä", ja lopuksi vielä tarkennan, että toisten juttuihin en puutu mutta omat hommani teen omalla tavallani, niin luulisi olevan selvää, että puhun omasta mielipiteestäni, enkä yritä julistaa maailmalle mitään absoluuttista totuutta.

Sinä saat sanoa tässä ketjussa oman mielipiteesi, kuten olet jo useaan kertaan sanonutkin. Niin saan myös minä.

Sen sijaan tosi alhaista yrittää häpäistä toinen mukamas "huonommaksi" siksi, koska hän ei suostu kokeilemaan päihteitä. "Kokeilematta vihaaminen kertookin kaiken oleellisen", siis oikeasti? Etkö itse sitten vihaa pikkulasten raiskaamista? Vai oletko kokeillut, ja todennut vihaavasi sitä? Mitä haittaa siitä voi mahdollisesti kenellekään olla, että minä olen mieluummin selvin päin?
Eläkkeellä.

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #79 : Heinäkuu 26, 2020, 09:58:08 »
Kai minä nyt saan sanoa, mikä minun mielestäni on paras tapa käyttää päihteitä? Kun heti sen jälkeen sanon, että "minä vihaan päihteitä", ja lopuksi vielä tarkennan, että toisten juttuihin en puutu mutta omat hommani teen omalla tavallani, niin luulisi olevan selvää, että puhun omasta mielipiteestäni, enkä yritä julistaa maailmalle mitään absoluuttista totuutta.

Sinä saat sanoa tässä ketjussa oman mielipiteesi, kuten olet jo useaan kertaan sanonutkin. Niin saan myös minä.

Sen sijaan tosi alhaista yrittää häpäistä toinen mukamas "huonommaksi" siksi, koska hän ei suostu kokeilemaan päihteitä. "Kokeilematta vihaaminen kertookin kaiken oleellisen", siis oikeasti? Etkö itse sitten vihaa pikkulasten raiskaamista? Vai oletko kokeillut, ja todennut vihaavasi sitä? Mitä haittaa siitä voi mahdollisesti kenellekään olla, että minä olen mieluummin selvin päin?

Ihan oikeesti? Lapsen raiskaaminen vahingoittaa sitä lasta. Sillä ei ole vitunkaan väliä miltä musta, susta tai naapurin Penasta ajatus tuntuu, kyse on siitä, miltä siitä lapsesta tuntuu. Jos teet asioita, joihin liittyy joku muu, ei kyse ole  enää yksin sinun tunteistasi ja sinun subjektiivisesta kokemuksestasi. Lasten raiskaamisessa ongelma ei ole se, että aikuinen raiskaaja pitää kokemusta niin ikävänä, että vihaa sitä. Se ei ole se syy, miksi sitä ei tule tehdä.

Sopivampi vertaus ois, että "Paras tapa syödä vietnamilaista ruokaa on heittää se roskiin ja kaataa viemäriin. Vietnamilainen ruoka on asia, jota vihaan kokeilematta." Ja sitten voisin itkeä, että nyt mua häpäistään kun en suostu maistamaan vietnamilaista ruokaa. Jos ei vieläkään aukea, niin vertaapa tähän: "Minä en ole kiinnostunut maistamaan vietnamilaista ruokaa." Ja jos tuon ekan esimerkin alkuun lisäisi sanan "minulle", niin silloin kuulija sentäs käsittäisi, että ihminen puhuu itsestään, eikä ole sitä mieltä, ettei maailmassa saisi olla vietnamilaista ruokaa ollenkaan. Ja kyllä, kun puhutaan vaikkapa ruuasta, päihteistä, liikuntaharrastukesta tai videopeleistä, niin kokeilematta vihaaminen kertoo ihmisestä paljon. Ei siksi, ettei hän kokeile. Vaan siksi, että hän vihaa perusteetta. Viha on näes aika vahva tunne, aika eri kuin se, ettei kiinnosta kokeilla. Oma ja kanssaihmisten elämä menee kovin hankalaks, jos pitää vihata kaikkea uutta ja / tai vierasta.

Multa on ratakisko aivan totaalisen loppu, joten mun osalta keskustelu oli tässä. Mukavaa kesää.
Rakkaudesta lajiin