Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sex, drugs and alcohol  (Luettu 14405 kertaa)

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #40 : Syyskuu 01, 2019, 00:46:00 »
^

Sillähän ei ole mitään merkitystä kuka menee maihin vai meneekö kukaan.
Nää maihin menot on vain pieni munaisten fantasioita.

Hupakot itse määrittelee omat rajat asiakkaille, keitä palvelee ja keitä ei.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2019, 00:48:14 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #41 : Syyskuu 01, 2019, 00:50:54 »
^Näin on! Näillä ihanilla naisilla on täysi vapaus valita asiakkaansa :D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #42 : Syyskuu 01, 2019, 00:54:49 »
^Näin on! Näillä ihanilla naisilla on täysi vapaus valita asiakkaansa :D

Mun mielestä tää lause pitäisi laittaa hupakoiden tunnus lauseeksi.
Sä oot muuten aivan helvetin hieno tyyppi.🙂

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #43 : Syyskuu 01, 2019, 06:23:13 »
Miksi pitää jäädä pohtimaan tätä asiaa siltä kannalta, että onko humaltunut ihminen uhkaava vai ei? Jos ihminen on "nauttinut" yhden tölkillisen laimentamatonta Mehukattia, jota näön vuoksi kutsutaan siideriksi, niin hän ei ole humaltunut, vaarallinen, eikä uhkaava. Mutta hän aiheuttaa minulle epämukavan olon. Jos minä sanon, että "alkoholi ei ole ok", niin miten se voi kenenkään älyllisesti toimintakykyisen ihmisen päässä vääntyä muotoon "vähän alkoholia on ok".

Turska voi olla sitä mieltä, että minun ei pitäisi vaivata päätäni sillä mitä hän tekee ennen tapaamista niin kauan, kun hänen hommailunsa eivät vaikuta tapaamiseemme. Silloin häntä ei varmasti itseäänkään häiritse, jos minä käyn ennen tapaamista syömässä kokonaisen, kypsentämättömän valkosipulin, ja uhraamassa pari neitsyttä Putinille.
Eläkkeellä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #44 : Syyskuu 01, 2019, 16:22:37 »
Aina kun rahan kanssa toimitaan niin alkoholi on huono ajatus. Riskit kasvaa. Huonotkin ideat voi alkaa vaikuttaa fiksuilta.
Tämä on ihan totta ja jos on taipumuksia huonoihin päätöksiin juodessa, ei kannata juoda. Minulla ei pari lasillista viiniä vaikuta näin.
Mitään järkeä maksaa kalliista palvelusta jos viina vienyt ajantajun ja tuntoaistin.
Itse en umpitunnelissa käy huorissa. Ai niin. Olen minä joskus bordellissa ollut aika kännissä. Niin muuten moni muukin jos uskoo edeltäjäforkan raportteja. Saksan ja Thaimaan ketjuissa kuvattiin aika realistisesti bordellielämää. Itse en ole bordelliturska vaan kyse on ollut enemmänkin siitä, että miesporukassa loppuillasta eksytty ulkomailla.
kovin kännissä saapuu paikalle saattaa se tytöstä olla ahdistavaa ja syy käännyttää ympäri, sillä kova humalatila saattaa tehdä leppoisastakin tyypistä aggressiivisen.
En ehdottele suomihupakoille kännisten vastaanottamista. Turvallisuus on tärkeä arvo.
Minua ei ole kukaan koskaan käännyttänyt humalatilan vuoksi eikä edes ottanut asiaa puheeksi. Vaan tosiaan minun tapauksessa kyse pikemminkin lasillisesta tai kahdesta viiniä. En ole humalassa niiden jälkeen.
Minusta on inhottavaa, miten sitä ajatellaan, että yksi olut on sama kuin nolla olutta, koska "eihän siitä känniin tule eikä se vaikuta mulla mihinkään ja sehän on vaan kivaa". Toivoisin, että minua kunnioitettaisiin, kun sanon "ei alkoholia".
Nyt jäin miettimään, että että miten nämä tapaukset. Ehkä kyse on siitä, että hotellitytöillä on eri säännöt ja en minä harvoin asuinnoissa vieraillessani ole juonut edes sitä yhtä viiniä. Viini kuuluu vain niihin iltoihin kun aikaa nauttia kokonaisvaltaisesti.
Siviilipuolelta huonoja kokemuksia humalassa olleista miehistä. Haluan,että myös itselläni on hyvä olla tapaamisella.
Hyvä peruste. En ota lasillista viiniä jos joskus uskallan sinne eskimoiden maahan.
Sitten on myös tämä ettei se veijari välttämättä seiso, kun ollaan alkoholia nautittu. Kenen vika se sitten on? No huoran tietenkin et saanut mun kullia seisomaan ja ulvomaan kuuta paskaa palvelua anna rahat takaisin.
Tällaiset asiakkaat voisi jättää väliin ilman viinaakin. Jos ei seiso niin ei se huoran vika ole, no yleensä.
Ei minulla yhden tai kahden viinilasillisen takia jää seisomatta. Työstressi vaikuttaa voimakkaammin.

Toivon myöskin ettei hirveässä darrassa väännytä paikalle eilinen baarigrillirööki haisee ja maistuu suussa. Halutaan suudella koita siinä hymyssä suin antaa asiakkaalle haluamaansa palvelua vaikka oikeasti tekisi mieli tarjota mynthoni.
Pesen hampaat ja käytän suuvettä ennen tapaamista riippumatta siitä olenko juonut sen lasillisen viiniä vai en. Suosittelen myös muille.
En ole tiukkapipo tuossakaan asiassa.
No niin minä vähän epäilinkin, että sinusta löytyy pelastus krapulaisille turskille. Olen minäkin joskus käynyt krapulapanolla, mutta siitä on aikaa.
Bordelleissa ja hupakkobaareissa tulee tissuteltua ja jopa ryypiskeltyä valintavaiheen aikana. Tähän mennessä se ei ole vaikuttanut suoritukseen.
Harva siellä Sohossa vettä juo. Ei edes kaikki hupakot.
Minä kyllä pidän kovastikin paheellisista sihteeriköistä, mutta ei päihteettömyyskään toisaalta haittaa.
Eipä narkkarihuorat innosta, mutta saavat sihteerikötkin olla ihmisiä. Jos hupakko saapuisi umpitunnelissa hotellihuoneeseeni, saattaisi mennä ovi nenän edestä kiinni. Vaan kerran tai pari kun olen viikonloppuiltana tavoitellut huoraa hotellihuoneeseeni, on vastaus ollut, että voi tulla mutta haittaako kun ehtinyt nauttia pari lasillista telkkaria tuijoittaessa. Ei ole haitannut.
Hupakot itse määrittelee omat rajat asiakkaille, keitä palvelee ja keitä ei.
Tästä olen samaa mieltä. Jos on ei päihteille niin olkoon ei päihteille.
Silloin häntä ei varmasti itseäänkään häiritse, jos minä käyn ennen tapaamista syömässä kokonaisen, kypsentämättömän valkosipulin, ja uhraamassa pari neitsyttä Putinille.
Tähän on hyvä päättää tämä kommentti. Ennen tapaamista syöty valkosipuli ei juurikaan haise kun se vaikuttaa vasta vähän myöhemmin. Putinille nyt neitsyitä uhrataan koko ajan. On siis ihan ok, että teet nuo.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #45 : Syyskuu 01, 2019, 21:12:24 »
Mynthonia suuhun ennenkuin menee hutsun luo. Silloin parit rohkaisuryypyt ei haise.
Kun mä ostan tunnin niin haluan myös tunnin. Ei yhtään vähempää. Pikkusievässä laukeaminen kestää pidempään mutta sitä varten se aika on ostettu. Palvelua koko rahalla.
Eikös hutsut voi laittaa ilmoitukseen ei humalassa-lausetta.
Sitten tietää keneltä lähtee vonkaamaan aikaa ja kenen jättää rauhaan.
Ihanat naiset.

Poissa Dr Torsk

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #46 : Syyskuu 03, 2019, 14:03:39 »
Itse olen aina selvinpäin vierailulla. Käyn hupakoissa aina arkisin keskellä työpäivää, joten siihen ei oikein dokailut sopisi.

Yhdellä ensimmäisistä hupakointikeikoistani heräsi syvä epäily hupakon selväpäisyydestä ja käytetyn aineen lajista. Tuosta reissusta jäi todella paska maku, sillä en missään nimessä halua käydä millään nisteillä/juopoilla.

Onneksi tuon yhden ikävän kokemuksen jälkeen on tullut vain hyviä ja ammattimaisesti hoidettuja kertoja.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #47 : Syyskuu 03, 2019, 16:09:14 »
Eräs palveluntarjoaja tarjosi joskus kukanpolttosessiota, harmittaa etten mennyt.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #48 : Syyskuu 03, 2019, 18:34:14 »
Itse olen aina hieman varautunut päihtyneiden henkilöiden seurassa.

En halua että kukaan joutuu olemaan minun seurassani varautunut, joten ei tulisi mieleenkään nauttia mitään keskushermostoon vaikuttavaa ennen tällaista ihmissuhdetapaamista.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #49 : Syyskuu 03, 2019, 19:41:26 »
Mä olen tehnyt sellaisen aivan järkyttävän havainnon: minusta ei tule alkoholin vaikutuksesta yhtään älykkäämpää, yhtään hauskempaa, ei parempaa tanssijaa eikä parempaa rakastajaa. :o  Tämän havainnon jälkeen on tuo alkomaholin kulutus tippunut niin vähiin, että selvinpäin mennään. Toki pidemmillä tapaamisilla voisi vaikkapa lasillinen hyvää viiniä tai viskiä maistuakin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #50 : Syyskuu 03, 2019, 23:18:27 »
Olisi aika tekopyhää minulta vaatia raittiutta sihteeriltä, jos en itse siihen pysty enkä halua tavoitella.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #51 : Lokakuu 29, 2019, 07:53:36 »
En tiedä onko tämä feikki, mutta hauska ainakin. Näillä rajoilla voisin liittyä seksisaitin raittiusseuraan?


Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #52 : Lokakuu 29, 2019, 08:43:18 »
Minä olen kerran kääntynyt ovelta, kun palveluntarjoaja sammalsi. Sinä päivänä hän oli kuulemma ottanut muutaman paukun ja ”nappeja”. Jouduin sanomaan kiitos, mutta ei kiitos.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Minttu

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 20
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #53 : Lokakuu 30, 2019, 10:15:09 »
Mun ovelle ei kännisiä onneksi ole tullut käännytettäväksi,koska ne asiakkaat ovat minulle myös turvallisuus riski. Enkä minä ainakaan saa aikaiseksi parasta palvelua sammaltavan ja ehdoista kinaavan asiakkaan kanssa..
Mua ei haittaa,jos asiakas sanoo nauttineensa lasin viiniä/olutta ennen tapaamista. Rehellisyys tässä asiassa on paras tapa toimia,koska sen haistaa mynthonista huolimatta ;)
Hellä luonnonlapsi <3

Poissa Miuke

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 45
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #54 : Lokakuu 31, 2019, 08:23:49 »
Arvostan kyllä ihmisiä, jotka pääsee jostain addiktiostaan eroon.
Tupakointihan on silleen tyhmä addiktio, että se maksaa vitsisti, haisee pahalle ja ei ole oikein missään sallittua, eikä siitä ole edes mitään hyötyä.
Vaan minä nyt muutenkin tykkään harrastaa paheksuttuja asioita. Aamusavut ja kahvi, kahta en vaihda ;D

Hih, aamusavut ja kahvi täälläkin naisen tiellä pitää  ;D

Mua ei haittaa, mikäli asiakas on juonut yhden tai kaks ennen tapaamista, olisi kuitenkin kiva että hän ilmoittaa asiasta minulle ennen tapaamista. Yhden kännipetterin heitin veks asunnosta kun oli niin jurrissa ettei edes suihkua osannut käyttää. Silloin mun lehmänhermot oli koetuksella pahemman kerran ja meinas herra lähteä jotain muuta kuin oven kautta ulos  ;) mikäli asiakkaalla on kunnon krapula, harvemmin hommat toimii.

Mulle usein tuodaan viiniä lahjaksi (en paa pahakseni, koska viininystävä), mutta en tapaamisen aikana tai ennen siemaile. Joskus vakkarin kanssa on 3 tunnin aikana tullut juotua punaviini pullo puokkiin illan päätteeksi, mutta sitä nyt ei voi ryypiskelyksi sanoa.

Mitä huumeisiin tulee, itse en käytä enkä tykkää. Tarjotaan kyllä asiakkaiden puolesta joskus, mutta kieltäydyn kohteliaasti aina. Pari herraa on kertonut avoimesti kuinka edellisenä iltana on vedetty kunnon koksu-bileet ja nyt väsyttää. Siinä sitten vedän väkinäisen nauruhymyn naamalle ja mietin itsekseni kuinka rankkahomma on edessä (harvemmin miehellä mitään tapahtuu silloin edessä)!
Helsinki 9.-11.11. ❤️

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #55 : Marraskuu 02, 2019, 09:01:52 »
On parempi tavata tyttöjä selvinpäin, mutta minulla on kyllä tällainen fetissi jota joskus toteutan. Eli mallasviskin nauttiminen samalla kuin huora imee kyrpää (aina paljaalla). Tähän toki aina kysytään lupa ja usein (ei kuitenkaan aina) onnistuu ilman lisämaksua. Mutta tarkoitus ei ole olla kännissä kyllä.

Poissa FuckBerry

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #56 : Heinäkuu 16, 2020, 23:52:27 »
Liika alkoholi pahasta ja tätä en myöskään harrasta hupakointireissuilla. Kannabis pienenä määränä höyrystettynä antaa todella mukavan aistikokemuksen. Tätä mielellään harrastan joskus hupakoidessa, jos se on hänelle ok (tarjon myös höyryt ja joillekin se on maistunut), ilman lupaa ja salaa en sitä tee tietenkään, sen verran kuitenkin arvostan ja kunnioitan hupakkoja.

En kyllä ihan helpolla allekirjoita väittämää siitä, että kannabiksen polttelija olisi agressiivinen tai vaarallinen, mutta voihan poikeuksia toki olla, lähinnä veikkaisin näitä sekakäyttäjiksi kombolla alko+kanna tai kanna+kovat huumeet.

Kannabiksen suhteen myös vaikuttaa lajike, tapa miten nautitaan ja määrä kuinka paljon nautitaan.
Mutta täysin selvinpäin pystyn olemaan ja se ei ole ongelma itselleni.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #57 : Heinäkuu 16, 2020, 23:59:46 »
Alkoholi ei ole koskaan ollut minulle ongelma. Ok, minä juon olutta aina silloin tällöin mutta tiedän aina milloin pitää lopettaa.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #58 : Heinäkuu 18, 2020, 14:03:57 »
Itse vien yleensä palveluntarjoajalle mukanani tölkin tai pari sidukkaa tai bissee et voi päivän päätteeks sihauttaa. Itse en koskaan juo ennen tapaamista
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa TransTuisku

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #59 : Heinäkuu 23, 2020, 20:15:24 »
Mä haluan tarjota kokonaisvaltasen nautinnon, eli mua voi tulla tapaamaan myös päihtyneenä. Joillekin seksi on parasta selvin päin, toisille ei. Mua voi tavata kummankin tyyliset ihmiset :)
Rakkaudesta lajiin