Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sex, drugs and alcohol  (Luettu 14389 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Sex, drugs and alcohol
« : Elokuu 30, 2019, 19:07:47 »
Täällä keskustelua tabusta eli päihteistä ja maksullisesta seksistä. Huoraforkkia lukiessa tulee kuva, että huorat eivät ota vastaan alkoholia nauttineita turskia eikä kukaan huorista nauti alkoholia. Minulla on toisenlaisia kokemuksia. Parhaat huorakokemukseni ovat olleet alkoholin vaikutuksen alaisena. Ei kännissä vaan pienessä sievässä.

Usein ennen kuin palveluntarjoaja tulee hotellihuoneeseni, nautin lasillisen tai kaksi viiniä. Joskus todella harvoin vähän enemmänkin. Aina silloin tällöin olen nauttinut myös huoran  kanssa muutaman lasillisen, välillä jopa juopoteltukin. Tämä aina silloin kun kyse illan viimeisestä asiakkaasta ja minulla ei aikaista työpäivää tulossa.

Ymmärrän, että jatkuva töissä juominen on pahasta. Kännissä töitä tekevä huora joutuu deekikselle nopeasti. Kuitenkin useimmat meistä juovat alkoholia. Mitä juon tänään ketju on suosittu. Miksi kahta nautintoa ei voisi joskus yhdistää. En itsekään halua tavata narkkari-/juoppohuoria, mutta silti epäilen, että totuus ei ole ihan niin kuiva kuin forkasta voisi päätellä.

Nuoremmat sukupolvet todennäköisesti nappaavat välillä huumeita. Itse olen sukupolvea, joka ei niistä mitään ymmärrä. Vaan varmasti niitäkin skenessä liikkuu. Esimerkiksi  Marko Jantusen kirjassa jääkiekkoilija kertoo huumeidenkäytöstään fuengirolaisessa bordellissa, josta tämän forkan edeltäjässä löytyi monta positiivista mainintaa. Kukaan ei kertonut, että huorat vetelevät asiakkaiden kanssa aineita kuten Jatunen teki.

Siispä sana on vapaa aiheesta sex, drugs and alcohol
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #1 : Elokuu 30, 2019, 20:17:33 »
En ole ikinä käynyt kännissä hupakoilla. Se olisi ajatuksenakin mahdoton kun en juurikaan käytä alkoholia muutenkaan. Prahassa tosin pari-kolme tuoppia kului päivässä lähinnä safkan kyytipoikana.

Jos taas hupakko olisi kännissä tai huumeissa niin lähtisin litomaan välittömästi, mutta onneksi tällaisia ei ole vastaan tullutkaan ja toivottavasti ei tulekaan.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 30, 2019, 20:21:07 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #2 : Elokuu 30, 2019, 20:25:09 »
vaikka en sylje lasiin niin tähän harrastukseen se ei kyllä sovi. tuntemattoman vosun
humala käyttäytymisestä kun ei tiedä. voi tulla biiig broblem. tutun vakkarin kanssa voi
parit napsut siemasta..
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #3 : Elokuu 30, 2019, 20:34:15 »
Vakkarihutsuni kanssa, jonka olen siis tuntenut 8 kuukautta, olemme todella hyvät ystävät. Siksi olemmekin yhdessä koko viikonlopun aina tavatessamme ja myös reissaamme yhdessä. Siihen kuuluu oleellisena osana, että myös dokaamme yhdessä. Yksi hyvä puoli on se, että seuraavana aamuna on aina ollut takuuvarmat ja loistavat kyydit ilman, että asiasta täytyy vääntää.

Meillä on aina ollut kivaa myös humalassa. Kemiat on kohdanneet ja siksi homma toimiikin. Kerrassaan ihana nainen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #4 : Elokuu 30, 2019, 20:38:07 »
Muutoma tuopillinen voi kaatua visiitin jälkeen, mutta ei ennen :) Alkoholi ei munkaan mielestä kuulu tähän harrastukseen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #5 : Elokuu 30, 2019, 21:18:59 »
Olen lukemattomia kertoja mennyt hupakon luokse viinipullon tai olutpakkauksen kanssa. Ihan parasta.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #6 : Elokuu 30, 2019, 21:37:36 »

Aina kun rahan kanssa toimitaan niin alkoholi on huono ajatus. Riskit kasvaa. Huonotkin ideat voi alkaa vaikuttaa fiksuilta.

Menen itse selvänä tapaamisiin ja odotan että myös sihteeri on selvänä ovea avaamassa. Vakkareiden kanssa voisin ajatella että yhdessä vähän maistellaan mutta tuntemattomien kanssa hmm.. koko ajatus tuntuu hyvin etäiseltä.
Amator

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #7 : Elokuu 30, 2019, 22:06:03 »
Vakkarin kanssa voin ottaa lasin viiniä, mutta muuten ollaan selvinpäin näissä touhuissa.

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #8 : Elokuu 30, 2019, 22:42:56 »
Yleensä autolla liikenteessä eli nolla toleranssi siitäkin syystä. Pari tapaamista hupakon kanssa omassa hotellihuoneessa ja silloin nauttinu pari olutta ennen tapaamista ideana pitkittää ennenaikaista siemensyöksyä... ::)
Ja kerran käytiin hupakon kanssa syömässä ennen toimintaa, jolloin neito itse ehdotti alkudrinksua ja viiniä pihvin kanssa.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #9 : Elokuu 30, 2019, 22:57:32 »
Kyllä kieltämättä joskus teki mieli jännitykseen huikka ottaa, mutta autolla aina liikenteessä joten se ei käy. Hupakon luokse menen kuitenkin mielummin selvänä, pikku sievässä voi sitten yrittää pokata sitä ilmaista seuraa vaikka baarista :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #10 : Elokuu 31, 2019, 01:22:00 »
Aina selvin päin. Tosin en käytä alkoholia ollenkaan. Viimeksi joskus 2000–luvun alussa jotain maistellut. Odotan myös vastapuolen olevan selvin päin ja näin on aina ollutkin.
Ylilääkäri

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #11 : Elokuu 31, 2019, 01:30:18 »
Seksi parasta selvinpäin.  ;) Ja elämä yleensäkin. Oon mä vakkareiden kanssa joskus aikoinaan kilistellyt jos on ollut aihetta, mut oikeestaan muo ei oo pitkään aikaan ees siviilissä juominen kiinnostanut (mä saan kiksejä ihan muista jutuista kuin päihteistä) niin eipä oo tullut juotua enkä tiiä tuunko enää juomaankaan kun en koe saavani siitä mitään.

Ei muo niinkään muiden ihmisten juomiset haittaa mut tapaamiselle toivon et saavutaan ns ajokunnossa ihan jo asiakkaan itsen takia. Mitään järkeä maksaa kalliista palvelusta jos viina vienyt ajantajun ja tuntoaistin. Jos kovin kännissä saapuu paikalle saattaa se tytöstä olla ahdistavaa ja syy käännyttää ympäri, sillä kova humalatila saattaa tehdä leppoisastakin tyypistä aggressiivisen.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #12 : Elokuu 31, 2019, 01:55:10 »
Täällä keskustelua tabusta eli päihteistä ja maksullisesta seksistä. Huoraforkkia lukiessa tulee kuva, että huorat eivät ota vastaan alkoholia nauttineita turskia eikä kukaan huorista nauti alkoholia. Minulla on toisenlaisia kokemuksia. Parhaat huorakokemukseni ovat olleet alkoholin vaikutuksen alaisena. Ei kännissä vaan pienessä sievässä.

Usein ennen kuin palveluntarjoaja tulee hotellihuoneeseni, nautin lasillisen tai kaksi viiniä. Joskus todella harvoin vähän enemmänkin. Aina silloin tällöin olen nauttinut myös huoran  kanssa muutaman lasillisen, välillä jopa juopoteltukin. Tämä aina silloin kun kyse illan viimeisestä asiakkaasta ja minulla ei aikaista työpäivää tulossa.

Ymmärrän, että jatkuva töissä juominen on pahasta. Kännissä töitä tekevä huora joutuu deekikselle nopeasti. Kuitenkin useimmat meistä juovat alkoholia. Mitä juon tänään ketju on suosittu. Miksi kahta nautintoa ei voisi joskus yhdistää. En itsekään halua tavata narkkari-/juoppohuoria, mutta silti epäilen, että totuus ei ole ihan niin kuiva kuin forkasta voisi päätellä.

Nuoremmat sukupolvet todennäköisesti nappaavat välillä huumeita. Itse olen sukupolvea, joka ei niistä mitään ymmärrä. Vaan varmasti niitäkin skenessä liikkuu. Esimerkiksi  Marko Jantusen kirjassa jääkiekkoilija kertoo huumeidenkäytöstään fuengirolaisessa bordellissa, josta tämän forkan edeltäjässä löytyi monta positiivista mainintaa. Kukaan ei kertonut, että huorat vetelevät asiakkaiden kanssa aineita kuten Jatunen teki.

Siispä sana on vapaa aiheesta sex, drugs and alcohol

Minulla on ehkä puolet parhaista kokemuksista ollut hieman humaltuneena tai dagen efterissä.

Ja joku nuorena saattoi kokeilla jopa pilveä ja seksiä, ja kuulemma ei sen jälkeen ihan yhtä paljon vapauttavaa orgasmia ole kokenut kuin Nuru sessiossa.
Aina etsimässä

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #13 : Elokuu 31, 2019, 05:15:09 »
Minulla yksi ensimmäisistä asiakkaistani ilmoitti tapaamisen puolivälissä, että hän oli ennen tapaamista ottanut siideriä jännityksen vähentämiseksi. Siitä tuli tosi paska fiilis minulle, kun olin sanonut, että alkoholi ei ole ok. Hän oli tapaamisen alussakin tarjonnut minulle jotain käyneitä sokerimehulitkuja (varmaan Upcideriä), ja olin ollut tosi helpottunut kun hän jätti asian sikseen jo ensimmäisestä kieltäytymisestäni. Mutta sitten hän pudotti tällaisen pommin kesken touhujen, ja minun olisi tehnyt mieli pukea vaatteet päälle ja lähteä menemään.

Minusta on inhottavaa, miten sitä ajatellaan, että yksi olut on sama kuin nolla olutta, koska "eihän siitä känniin tule eikä se vaikuta mulla mihinkään ja sehän on vaan kivaa". Toivoisin, että minua kunnioitettaisiin, kun sanon "ei alkoholia".

Joskus jotkut tyypit tulevat paikalle krapulassa, ja sekin on hieman ikävää, mutta onhan aikuisella ihmisellä oikeus pilata oma erektionsa ennen 120 € huoriin menoa jos hän niin haluaa.

Isoin kunnia menee muuten sille yhdelle tyypille, joka rallien aikaan yritti varata minulta tapaamisaikaa pikaisesti. Kun kysyin häneltä tavanomaiset kysymykset, että tulethan paikalle sovittuna aikana selvin päin ja blaa blaa blaa, niin hän sanoi että nyt on muuten tullut pari olutta nautittua. Emme sitten koskaan tavanneet, mutta hän tulee ikuisesti olemaan se kiltti mies, joka säästi minut joutumasta lähelle ällöä olutta.

Ja huumeista en edes rupea. Mieluummin tappaisin itseni nopeasti ja miellyttävästi kuin lähtisin mukaan siihen paskaan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0017

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #14 : Elokuu 31, 2019, 07:06:18 »
Toivon, että asiakas on selvinpäin tapaamiselle tullessaan. Siviilipuolelta huonoja kokemuksia humalassa olleista miehistä. Haluan,että myös itselläni on hyvä olla tapaamisella.
On muutamia jotka eivät ole tästä toiveesta välittäneet ollaan oltu pienissä sievissä. Tapaaminen meni hyvin, mutta olin varautunut koko ajan mikä vaikutti omaan fiilikseen vaikka asiakas ei sitä itse huomannutkaan.
Sitten on myös tämä ettei se veijari välttämättä seiso, kun ollaan alkoholia nautittu. Kenen vika se sitten on? No huoran tietenkin et saanut mun kullia seisomaan ja ulvomaan kuuta paskaa palvelua anna rahat takaisin. Näinkin on käynyt.
Toivon myöskin ettei hirveässä darrassa väännytä paikalle eilinen baarigrillirööki haisee ja maistuu suussa. Halutaan suudella koita siinä hymyssä suin antaa asiakkaalle haluamaansa palvelua vaikka oikeasti tekisi mieli tarjota mynthoni. Hyvin monella myöskään darrassa ei seiso ja se on yhdenlaista vääntämistä ja kääntämistä.

Haluan pystyä antamaan itsestäni kaiken tapaamisella, että asiakas nauttii ja on lumoutuneena. Lähtiessään kokee saaneensa rahoilleen vastinetta eikä vaan fiiliksen paska reissu, mutta tulipahan käytyä. Se onnistuu mielestäni parhaiten molempien osapuolien ollessa selvinpäin.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #15 : Elokuu 31, 2019, 09:37:31 »
Kerran menin hupakkokäynnille kahdeksi tunniksi hotelliin. Asiakas oli firman koulutustilaisuudessa ja päivällisen jälkeen juonut niin monta drinkkiä, että ei enää pystynyt seksiin. Maksoi tapaamisen ja sanoi sori hän menee nyt nukkumaan, moikka.
Yksi heppuli tuli silloiseen asunto-autoon tunnin vierailulle taksilla. Hänellä oli reppu mukana ja kysyinkin aikooko muuttaa meille. Repussa oli kaljaa ja lonkeroa, mitä en kuitenkaan ajamisen vuoksi hänen kanssa voinut nauttia. Oli vieraassa kaupungissa, eikä baarituttujen luona vietetyn yön jälkeen viitsinyt mennä puolityhjään aamuiseen baariin yksikseen istumaan. Hän otti korjaussarjaa ja juteltiin siinä tunti hänen tyttöystävästään.
Yön yli tai pitemmissä tapaamisissa on juotu ruuan kanssa viiniä, saunakaljaa, grillikatoksella kossua, poltettu kukkaa ja harrastettu seksiä. Reissuhommissa aika nollatoleranssi itsellä, vaan muutaman nauttinut asiakas ei ole häiriöksi ja kyllä minä krapulaistakin asiakasta autan panemisen suhteen. Pano, pizza, kylmä kalja ja omalle sohvalle lepäämään telkaa töllöttämään on monen krapulaisen pelastus. En ole tiukkapipo tuossakaan asiassa.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #16 : Elokuu 31, 2019, 09:52:32 »
Bordelleissa ja hupakkobaareissa tulee tissuteltua ja jopa ryypiskeltyä valintavaiheen aikana. Tähän mennessä se ei ole vaikuttanut suoritukseen.

Muissa tapaamisissa ripiraittiina.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #17 : Elokuu 31, 2019, 10:00:40 »
Pienet ei haittaa, puolin ja toisin. Joskus hotelliin tapahtunut outcall on mennyt selvin päin ja hupakon lähdettyä olen siirtynyt baarin puolelle. Kännissä en menisi tapaamiseen. Piriä ei ole tullut harrastettua.

Kerran incall-tapaamisessa hupakko vaikutti hiukan krapulaiselta, mutta palvelu sujui ammattitaitoisesti.

Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #18 : Elokuu 31, 2019, 10:27:36 »
Normaalioloissa kun käyn olen aina selvinpäin, koska saavaun paikalle omalla autolla ja myös paikalta lähden omalla autolla. Päihteiden vaikutuksen alaisena en autoa aja.
Hotellitapaamisilla yleensä kysyn etukäteen haluaako arvon neiti viiniä tms. Muutamia kertoja olemme ennen tapaamista ottaneet hotellin baarissa yhdet ja siirtyneet huoneeseen ja sitten jälkikäteen muutamat.
Mutta seksi on hauskempaa selvinpäin ehdottomasti.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #19 : Elokuu 31, 2019, 14:52:55 »
Tää liittyy mulla ainakin turvallisuuteen ja turvallisuudentunteeseen. Asiakas kun tulee paikalle haisten hieman alkoholille, niin kyllä reaktio on mulla yleensä ei vittu... Jaa miksi? Päihtyneet ihmiset ovat arvaamattomia ja heidän harkintakykynsä saattaa pettää. Vaaratilanteen riski kasvaa siis merkittävästi. Tästä syystä mun luo ainoastaan selvin päin, kiitos.

Koko yön tapaamisessa tai jossain muussa pidemmässä tapaamisessa voisin teoriassa harkita lasillista viiniä, mutta vähän nihkeillen sitäkin. Syynä se, että en pidä sitä ammattimaisena käytöksenä. Ainakaan se ei sovi mun tapaani tehdä tätä työtä. Toisekseen siviilissäkin juon alkoholia todella harvoin, ehkä muutaman kuukauden välein. Tänä vuonna kaksi kertaa taitaa olla takana. Olisi hieman outoa ottaa se mukaan tuohon työtilanteeseen. Jos alkoholin nauttimiseen suostuisin, niin suostumisen edellytyksenä olisi melkein ennalta tuttu asiakas. Silloin olisi luottamus jo vähän paremmalla pohjalla.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.