Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sex, drugs and alcohol  (Luettu 14283 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #20 : Elokuu 31, 2019, 15:27:28 »
Joskus kun luen näitä hupakon turvallisuuspelko ja haisupetteri juttuja, niin oikeasti mietin, että käykö minulla ihan eri miehet kun muilla. No oli se alibaba rahan varastaja, bodari tukasta vetäjä ja mukamuka linnasta päässyt, kaikki ihan selvin päin. Aika vähän kahdeksan vuoden hommien aikana.
Olen tieteskin niin pelottava tyyppi, että ketunhäntä kainalossa haisupetterit kiertää minut kaukaa. Räyh minähän metsästänkin ;D Juu pippurisumute ja usein koira mukana. Jos mies on muuten ok, niin ei se miksikään zombieksi muutu pikku kännissä tai krapulassa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #21 : Elokuu 31, 2019, 15:38:44 »
^
Tuossa mietiskelin aivan samaa, että jos nyt hotellissa olen yhden rohkaisuryypyn ottanut niin toki alkoholille silloin tuoksun, muttei se minusta mitenkään arvaamatonta tee.

Minulle on aikoinaan turvallisuus alan ammattilaiset sanoneet, että viinasta humaltuneen kanssa voi aina keskustella ja saada se ymmärtämään tilanteen, kun taas jossain pilvessä olevat ovat täysin arvaamattomia.
Vuosien saatossa olen ravintolamaailmassa nähnyt molempia ja kyllä se pakkaa näin olemaan. Mutta siis sitä mieltä edelleen olen, että seksi ilman päihteitä on parasta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #22 : Elokuu 31, 2019, 15:43:54 »
Joskus kun luen näitä hupakon turvallisuuspelko ja haisupetteri juttuja, niin oikeasti mietin, että käykö minulla ihan eri miehet kun muilla. No oli se alibaba rahan varastaja, bodari tukasta vetäjä ja mukamuka linnasta päässyt, kaikki ihan selvin päin. Aika vähän kahdeksan vuoden hommien aikana.
Olen tieteskin niin pelottava tyyppi, että ketunhäntä kainalossa haisupetterit kiertää minut kaukaa. Räyh minähän metsästänkin ;D Juu pippurisumute ja usein koira mukana. Jos mies on muuten ok, niin ei se miksikään zombieksi muutu pikku kännissä tai krapulassa.

Tämä nyt menee vähän ohi ketjun aiheen, mutta olen tota ihmetellyt, miten sulla kukaan asiakas ei haise. Poltatko sä vielä röökiä? Sehän aiheuttaa häiriöitä haju- ja makuaistissa. Toki nämä aistimukset ovat muutenkin yksilöllisiä.

Sitten tohon "Jos mies on muuten ok, niin ei se miksikään zombieksi muutu pikku kännissä tai krapulassa" - heittoon. Eivät kaikki tietenkään muutu. Mutta oleellista on se, että riski siihen kasvaa. Ja riskien minimointiin kukin meistä pyrkii omalla tavallaan.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #23 : Elokuu 31, 2019, 15:55:07 »
Joo, ei asiaa mun vastaanotolle minkään asteisessa humalassa.

Myöskään röökiä ei pidä juuri ennen tapaamista polttaa, sillä en kestä sitä hajua. Se haju on sanoinkuvaamattoman inhottava ja aika monta vuotta typeryyttäni poltin itsekin. Onneksi pääsin tupakasta irti ja useampi vuosi jo takana savuttomana.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #24 : Elokuu 31, 2019, 16:08:18 »
^^
Kyllä poltan tupakkia, mutta on minulla hajuaisti ihan tallella. Otan suihin ja nielen sperman ja on myös maku-aisti tallella ;D Haistan esim. asiakkaan puhtaan saippuan tai hyvän partaveden tuoksun.
Haistan myös koirankakan, jos tuleee ripuli haukulle ja jää persekarvoihin jämiä. Eli ei tuota nyt voi minun tupakinpoltolla selittää.
Minut haluaa vaan vissiin suurimmaksi osaksi tavata kunnolliset ja siistit miehet. En minä mitään muuta selitystä tuohon keksi.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #25 : Elokuu 31, 2019, 16:25:07 »
Minä kyllä pidän kovastikin paheellisista sihteeriköistä, mutta ei päihteettömyyskään toisaalta haittaa.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #26 : Elokuu 31, 2019, 16:56:12 »
Aina selvin päin tapaamisilla :)

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #27 : Elokuu 31, 2019, 18:12:01 »
Selvinpäin aina täälläkin. Ei mulla nykyisin edes seisois, jos oisin alkoholin vaikutuksen alaisena.

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #28 : Elokuu 31, 2019, 18:19:38 »
Onneksi pääsin tupakasta irti ja useampi vuosi jo takana savuttomana.

Onnittelut! Lopettaminen ei ole läheskään kaikille helppo nakki. Itsekin kipuilin aikoinani erityisesti kaljapäissään polttelusta irti pysyttelyä. Silloin teki aina mieli röökiä. Ensi viikolla täyttyy onneksi 13v täysin savuttomana.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #29 : Elokuu 31, 2019, 18:25:18 »
Onneksi pääsin tupakasta irti ja useampi vuosi jo takana savuttomana.

Onnittelut! Lopettaminen ei ole läheskään kaikille helppo nakki. Itsekin kipuilin aikoinani erityisesti kaljapäissään polttelusta irti pysyttelyä. Silloin teki aina mieli röökiä. Ensi viikolla täyttyy onneksi 13v täysin savuttomana.

Hienoa!! Seitsemän vuotta täällä savuttomana ja elämäni paras päätös ( ero mun ensimmäisestä vaimosta kilpailee kyllä tiukasti piikki paikasta )

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #30 : Elokuu 31, 2019, 18:27:17 »
Ehdottomasti haluan olla selvinpäin.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #31 : Elokuu 31, 2019, 18:47:59 »
Onneksi pääsin tupakasta irti ja useampi vuosi jo takana savuttomana.

Onnittelut! Lopettaminen ei ole läheskään kaikille helppo nakki. Itsekin kipuilin aikoinani erityisesti kaljapäissään polttelusta irti pysyttelyä. Silloin teki aina mieli röökiä. Ensi viikolla täyttyy onneksi 13v täysin savuttomana.

Tupakka ja alkoholi kulkevat käsi kädessä, aika usein monilla kaatuu savuttomuus siihen yhteen lasilliseen.

Muu siihen ei tehoa kun itseään niskasta kiinni ottaminen, päätös ja vahva halu päästä irti. Itsekin jouduin joksikin aikaa lopettamaan illanistujaisissa ja afterworkeilla käymiset, mutta nykyään ei tuota mitään ongelmaa nauttia lasillista tai kahta ilman röökiä.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #32 : Elokuu 31, 2019, 19:07:48 »
Joo, ei asiaa mun vastaanotolle minkään asteisessa humalassa.

Myöskään röökiä ei pidä juuri ennen tapaamista polttaa, sillä en kestä sitä hajua. Se haju on sanoinkuvaamattoman inhottava ja aika monta vuotta typeryyttäni poltin itsekin. Onneksi pääsin tupakasta irti ja useampi vuosi jo takana savuttomana.

Onnittelut irti pääsystä! Itse en oo koskaan polttaja ollut, mut jostain syystä muo ei tupakan haju/maku häiritse pussaillessa. En siitä nyt mitään kiksejäkään saa mut enemmän muo häiritsee hengityksen hajuina vanha viina, voimakas sipuli (tää on vähän hullu tiedän) ja eniten huono suuhygienia. Melko harvoin noita onneksi kuitenkaan tulee vastaan.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #33 : Elokuu 31, 2019, 19:09:53 »
Arvostan kyllä ihmisiä, jotka pääsee jostain addiktiostaan eroon.
Tupakointihan on silleen tyhmä addiktio, että se maksaa vitsisti, haisee pahalle ja ei ole oikein missään sallittua, eikä siitä ole edes mitään hyötyä.
Vaan minä nyt muutenkin tykkään harrastaa paheksuttuja asioita. Aamusavut ja kahvi, kahta en vaihda ;D

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #34 : Elokuu 31, 2019, 19:25:34 »
Joo, ei asiaa mun vastaanotolle minkään asteisessa humalassa.

Myöskään röökiä ei pidä juuri ennen tapaamista polttaa, sillä en kestä sitä hajua. Se haju on sanoinkuvaamattoman inhottava ja aika monta vuotta typeryyttäni poltin itsekin. Onneksi pääsin tupakasta irti ja useampi vuosi jo takana savuttomana.

Onnittelut irti pääsystä! Itse en oo koskaan polttaja ollut, mut jostain syystä muo ei tupakan haju/maku häiritse pussaillessa. En siitä nyt mitään kiksejäkään saa mut enemmän muo häiritsee hengityksen hajuina vanha viina, voimakas sipuli (tää on vähän hullu tiedän) ja eniten huono suuhygienia. Melko harvoin noita onneksi kuitenkaan tulee vastaan.

Mä taas oon siitä ihan outo ex-tupakoija, että saan hirveät kiksit röökaajien suutelusta. :D Yhdistän sen makuna alitajunnassani varmaan teini-iän/varhaisaikuisuuden aikaisiin poika- ja tyttöystäviini ja heidän kanssaan pussailuun.  :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #35 : Elokuu 31, 2019, 19:56:26 »
Olen joutunut sanomaan asiakkaalle joka kysyi parin tunnin  päähän sessiota, olen juonut lasillisen viiniä ruoan kanssa. Mies vakuutti ettei se haittaa. Päätin kuitenkin olla ottamatta häntä sinä iltana.
Varsinkin kinkysessioissa vastuu on aika kova. Parempi olla täysin järjissään ja selvin päin kun niitä tekee.

Erään kerran asiakas täytti pyöreitä vuosia. Kutsui kotiinsa viskille.
Ensin sessio, sen jälkeen keittiöön synttärilounaalle. Olen aika huono käyttämään alkoholia. Sinä iltana meni yli, kotiin pääsin muistaakseni koska kotoa heräsin. Mutta se viski oli hyvää. Eihän siitä voinut kieltäytyä.  ::)

Joskus joku asiakas tuoksuu alkoholille. Joku toinen taas käyttänyt jotain muuta tajunnan muuttajaa.
En tykkää ollenkaan.
Kun oma alkoholin kulutus on aika minimissä ja historiassa ikäviä muistoja liittyen alkoholiin ja sukulaisiin, suhtaudun aika nihkeästi asiakkaisiin jotka tulevat humalassa.
Eikä se ole asiakkaan etu jos joutuu jännittämään. Hän ei saa silloin sen arvoista läsnäoloa minkä haluaisi antaa ja minkä antaisi jos olisi selvänä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #36 : Elokuu 31, 2019, 20:17:58 »
^
Tuossa mietiskelin aivan samaa, että jos nyt hotellissa olen yhden rohkaisuryypyn ottanut niin toki alkoholille silloin tuoksun, muttei se minusta mitenkään arvaamatonta tee.

Minulle on aikoinaan turvallisuus alan ammattilaiset sanoneet, että viinasta humaltuneen kanssa voi aina keskustella ja saada se ymmärtämään tilanteen, kun taas jossain pilvessä olevat ovat täysin arvaamattomia.
Vuosien saatossa olen ravintolamaailmassa nähnyt molempia ja kyllä se pakkaa näin olemaan. Mutta siis sitä mieltä edelleen olen, että seksi ilman päihteitä on parasta.

Olen huomannut että mulla pysyy aina järki päässä, olin sitten miten kovassa humalassa :D Tietysti kaikilla näin ei ole, eikä humalassa maksullisiin ole asiaa muutenkaan. Ymmärrän hyvin jos pelkästään alkoholilta tuoksuva mies koetaan uhkaksi kun ei toista tunne kunnolla.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #37 : Syyskuu 01, 2019, 00:23:48 »
Viinasta humaltuneen kanssa voi aina keskustella ja saada se ymmärtämään tilanteen, kun taas jossain pilvessä olevat ovat täysin arvaamattomia.

Allekirjoitan täysin! Viinamäen miehet ei ole mitään verrattuna kunnon Pori nistiin joka ei tottele edes pamppua saati kaasua.

Mulla on pari syytä miksi en halua tavata huoria humalassa. Ensiksikin se että arvostan naista työssään ja haluan kunnioittaa hänen pelisääntöjään. Toiseksi, musta tulee jurrissa todella sulkeutunut ja hiljainen ettei siinä olisi kivaa kummallakaan.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0009

  • Full Member
  • Viestejä: 496
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #38 : Syyskuu 01, 2019, 00:36:34 »
^
No, en mä kyllä allekirjoita. Joillakin, eli suurimmalla osalla se viinakin jo vetää nupin niin sekaisin, ettei siinä mitkään puheet auta. Ja väkivaltahan on ihan sidoksissa alkoholiin tässä maassa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sex, drugs and alcohol
« Vastaus #39 : Syyskuu 01, 2019, 00:39:58 »
Piti lukea piri nosti eikä Pori nisti😂

Kyllä alkoholista aggressiivinen henkilö menee helpommin maihin kuin marssipulverilla makeutettu. Oma kokemus on vain tälläinen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.