Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92449 kertaa)

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #260 : Huhtikuu 21, 2020, 20:16:51 »
^ Ennakkoluulot on tällä foorumilla kyllä juu aika eri tasoa kuin se mitä arkielämässä tulee vastaan asiakkaiden suusta, jossa nähdään todellinen tilanne paljain silmin ja tullaan vasta sen jälkeen sanomaan se oma mielipiteensä. Eiköhän minulle ja Courtesanille tekisi tällä foorumilla ihan hyvää saada ne ensimmäiset rapsat jonkun käynnistä itse jomman kumman tai kummankin taholla, niin hiljenee yleisö ja loppuu se kiekuminen täysin vailla todellisuuspohjaa olevista irrationaalisista ennakkoluulosta käsin... ;)

Mulla on rapsaketju: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,901.msg24708.html#msg24708

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #261 : Huhtikuu 21, 2020, 20:18:41 »
Olen varmadt sen jo sanonut, mutta pitää kertoa. ::)

Niin oot.

Ja mä olen monet kerrat sanonut, että tästä teidän toiveesta huolimatta juuri kukaan ei kerro, että tämä keskustelu on ihan turhaa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #262 : Huhtikuu 21, 2020, 20:21:10 »
Ehkä mäkin nyt otan turpiini sanomalla mielipiteeni, kun sitä otsikossa kerran kysytään. Pitää kertoa.

Maksuseksiskene on raaka laji. Siviilissä on sitten eri meininki. Mun mielestä myös silikoneista pitää kertoa, joten olisi omituista, jos operoidusta pillusta ei pitäisi.

Tapetaanko täällä skenessä sitten, jos ei kuitenkaan kerrota? Vai ryöstetäänkö, raiskataanko tai mukiloidaanko? Ainakin sopii yrittää, mutta onnistuminen siinä on erikseen asia, johon ei voitane varmasti vaikuttaa tilittäjän toimesta täydellä onnistumisvarmuudella, vaikka kertomista vaativa kuinka tilittäisi ja menettäisi hermonsa tulevaisuudessa, jos en kuitenkaan kerro.

Kun kerran sanot tätä raa'aksi lajiksi, niin ajattelin sen tähden sen pohjalta lausumani lausua... ::)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2020, 20:25:59 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #263 : Huhtikuu 21, 2020, 20:23:28 »
^ Ennakkoluulot on tällä foorumilla kyllä juu aika eri tasoa kuin se mitä arkielämässä tulee vastaan asiakkaiden suusta, jossa nähdään todellinen tilanne paljain silmin ja tullaan vasta sen jälkeen sanomaan se oma mielipiteensä. Eiköhän minulle ja Courtesanille tekisi tällä foorumilla ihan hyvää saada ne ensimmäiset rapsat jonkun käynnistä itse jomman kumman tai kummankin taholla, niin hiljenee yleisö ja loppuu se kiekuminen täysin vailla todellisuuspohjaa olevista irrationaalisista ennakkoluulosta käsin... ;)

Mulla on rapsaketju: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,901.msg24708.html#msg24708

👍❤️💋

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #264 : Huhtikuu 21, 2020, 20:23:41 »
Eiköhän minulle ja Courtesanille tekisi tällä foorumilla ihan hyvää saada ne ensimmäiset rapsat jonkun käynnistä itse jomman kumman tai kummankin taholla, niin hiljenee yleisö ja loppuu se kiekuminen täysin vailla todellisuuspohjaa olevista irrationaalisista ennakkoluulosta käsin... ;)


Ennakkoluulot ovat myös ennennäkemättömiä: melkein jokainen uusi asiakas parahtaa ovella, että 'oho kun sä oot kaunis', ikään kuin mun kaltaiset naiset eivät voisi olla hyvännäköisiä.

Kysehän on siitä pitääkö mainita jos on post-op.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaunis vai ei.
Tai kuinka taitava on asiakaspalvelijana.
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #265 : Huhtikuu 21, 2020, 20:26:57 »
Eiköhän minulle ja Courtesanille tekisi tällä foorumilla ihan hyvää saada ne ensimmäiset rapsat jonkun käynnistä itse jomman kumman tai kummankin taholla, niin hiljenee yleisö ja loppuu se kiekuminen täysin vailla todellisuuspohjaa olevista irrationaalisista ennakkoluulosta käsin... ;)


Ennakkoluulot ovat myös ennennäkemättömiä: melkein jokainen uusi asiakas parahtaa ovella, että 'oho kun sä oot kaunis', ikään kuin mun kaltaiset naiset eivät voisi olla hyvännäköisiä.

Kysehän on siitä pitääkö mainita jos on post-op.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaunis vai ei.
Tai kuinka taitava on asiakaspalvelijana.

Mua on puoli vuotta naurattanut tämä jankuttaminen. Tämä otsikko voisi yhtä hyvin olla Pitääkö maapallon pyöriä toiseen suuntaan ja kaikki on sitä mieltä, että pitää, mutta mikään voima maailmassa ei käännä pyörimistä toiseen suuntaan.  ;D ;D ;D

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #266 : Huhtikuu 21, 2020, 20:31:46 »
Kysehän on siitä pitääkö mainita jos on post-op.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaunis vai ei.
Tai kuinka taitava on asiakaspalvelijana.

Kyse on hei siitäkin yksinkertaisesta tosiasiasta, että se mainitsemisen velvoite ja tarve poistuu, jos on ulkoisesti täysin läpimenevä eikä ostaja tajua edes miettiä eikä kysyä post-op -asiaa, jos hän ei edes tajua olettaa tai epäillä palveluntarjoajan olevan taustaltaan trans. Eli oletuksia ja kysymyksiä, kuten myöskään niihin vastaamisen tarvetta tai velvoitetta, ei synny, jos mikään ulospäin ei anna mitään läpimenemätöntä syytä tehdä sellaisia oletuksia tai kysymyksiä toisen taustasta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2020, 20:35:12 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #267 : Huhtikuu 21, 2020, 20:37:32 »
Ehkä mäkin nyt otan turpiini sanomalla mielipiteeni, kun sitä otsikossa kerran kysytään. Pitää kertoa.

Maksuseksiskene on raaka laji. Siviilissä on sitten eri meininki. Mun mielestä myös silikoneista pitää kertoa, joten olisi omituista, jos operoidusta pillusta ei pitäisi.

Tapetaanko täällä skenessä sitten, jos ei kuitenkaan kerrota? Vai ryöstetäänkö, raiskataanko tai mukiloidaanko? Ainakin sopii yrittää, mutta onnistuminen siinä on erikseen asia, johon ei voitane varmasti vaikuttaa tilittäjän toimesta täydellä onnistumisvarmuudella, vaikka kertomista vaativa kuinka tilittäisi ja menettäisi hermonsa tulevaisuudessa, jos en kuitenkaan kerro.

Kun kerran sanot tätä raa'aksi lajiksi, niin ajattelin sen tähden sen pohjalta lausumani lausua... ::)

No toivottavasti niin ei tehdä kenellekään, oli sitten pillu operoitu tai ei.

Mä en edes viitsi sanoa enempää tähän, sun mielipide on kuitenkin ainoa oikea.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #268 : Huhtikuu 21, 2020, 20:38:01 »
Mua on puoli vuotta naurattanut tämä jankuttaminen. Tämä otsikko voisi yhtä hyvin olla Pitääkö maapallon pyöriä toiseen suuntaan ja kaikki on sitä mieltä, että pitää, mutta mikään voima maailmassa ei käännä pyörimistä toiseen suuntaan.  ;D ;D ;D

No eräät konservatiiviset ulisijat voisivat yhtä hyvin edelleenkin väittää, että Aurinko kiertää Maata, koska rakas planeettamme Maahan on apinoista kehittyneen kaiken sivistyksen keskipisteenä ja koska se nyt vaan on ikivanha muinaisen kivikautinen käsitys, jonka muuttumisessa konservatiivit eivät anna tuumaakaan periksi... ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2020, 20:39:32 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #269 : Huhtikuu 21, 2020, 20:38:14 »
Ehkä mäkin nyt otan turpiini sanomalla mielipiteeni, kun sitä otsikossa kerran kysytään. Pitää kertoa.

Maksuseksiskene on raaka laji. Siviilissä on sitten eri meininki. Mun mielestä myös silikoneista pitää kertoa, joten olisi omituista, jos operoidusta pillusta ei pitäisi.

Tapetaanko täällä skenessä sitten, jos ei kuitenkaan kerrota? Vai ryöstetäänkö, raiskataanko tai mukiloidaanko? Ainakin sopii yrittää, mutta onnistuminen siinä on erikseen asia, johon ei voitane varmasti vaikuttaa tilittäjän toimesta täydellä onnistumisvarmuudella, vaikka kertomista vaativa kuinka tilittäisi ja menettäisi hermonsa tulevaisuudessa, jos en kuitenkaan kerro.

Kun kerran sanot tätä raa'aksi lajiksi, niin ajattelin sen tähden sen pohjalta lausumani lausua... ::)

Eiköhän tuo "raaka laji" viittaa pikemminkin siihen, miten meidän kaikkien asiakaspalvelijoiden pitää aina joskus tehdä asioita, joita emme halua, palvellaksemme asiakkaitamme.

Olisin ihan hirveän tyytyväinen, jos tämä väkivallalla vihjailu jätettäisiin näistä keskusteluista pois. (Ja tätä en nyt sanonut MariaEnkelille.)

Tämä oli alun perinkin mielipidekeskustelu. Nyt on mielipiteitä kuultu suuntaan jos toiseenkin. Toisten mielipiteistä ei tarvitse välittää jos ei halua, mutta toisilta ei voi kieltää mielipiteitä, ja toisia ei saa syyllistämällä pyrkiä vaikenemaan mielipiteistään.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2020, 20:40:19 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #270 : Huhtikuu 21, 2020, 20:40:06 »
Kysehän on siitä pitääkö mainita jos on post-op.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaunis vai ei.
Tai kuinka taitava on asiakaspalvelijana.

Kyse on hei siitäkin yksinkertaisesta tosiasiasta, että se mainitsemisen velvoite ja tarve poistuu, jos on ulkoisesti täysin läpimenevä eikä ostaja tajua edes miettiä eikä kysyä post-op -asiaa, jos hän ei edes tajua olettaa tai epäillä palveluntarjoajan olevan taustaltaan trans. Eli oletuksia ja kysymyksiä, kuten myöskään niihin vastaamisen tarvetta tai velvoitetta, ei synny, jos mikään ulospäin ei anna mitään läpimenemätöntä syytä tehdä sellaisia oletuksia tai kysymyksiä toisen taustasta.

https://yle.fi/uutiset/3-11268151?fbclid=IwAR3mVzpJPqtVVqAQOS81YM5PlkBPE0SDEJjvb9derZvhaqMU1yJcp9V6Ch8

Puhuin juuri Hennan kanssa. Ei Damissa laiteta mitään ts-lippua ikkunaan vaikka talo tietää, sama juttu niissä bordelleissa Saksassa, joissa olen ollut töissä(siellä suorastaa kiellettiin kertomasta). Sama Australiassa, jossa ystäväni on parasta aikaa töissä.
Tämä nyt vaan on universaali valitettava tosiasia, tällä alalla joka turskien on vain hyväksyttävä. Tälle asialle ei kerta kaikkiaan ole mitään tehtävissä. Ei yhtään mitään. Ei siis kertakaikkiaan mitään.  ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2020, 20:43:34 kirjoittanut Courtesan »

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #271 : Huhtikuu 21, 2020, 20:42:07 »


Mua on puoli vuotta naurattanut tämä jankuttaminen.  ;D ;D ;D

Niin on. Voisitko omalta kohdaltasi lopettaa.
Osa on puolesta ja osa vastaan.
Mikä on suhdeluku, sitä en tiedä.
Mutta se on varmaa, jos varaan ajan alueelta nainen miehelle oletuksena saavani cis-naisen ja paikan päällä huomaankin nussivani post-oppia niin sanoisin sen olevan petos.

Varmaan soittaisin miesten lyömätön linjalle ja sanoisin, että melkein tekisi mieli...
Ihanat naiset.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #272 : Huhtikuu 21, 2020, 20:45:59 »
KP Kiitos! Kyllä, mulla ei todellakaan ollut väkivalta mielessä sanaa raaka kirjoittaessani.

Lähinnä se, että tässä asetetaan itsensä (kroppansa) kaikelle arvostelulle alttiiksi. Tinderissä asioita voi kaunistella, huorailmoituksessa ei. MIELESTÄNI siis.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #273 : Huhtikuu 21, 2020, 20:51:05 »
Eiköhän tuo "raaka laji" viittaa pikemminkin siihen, miten meidän kaikkien asiakaspalvelijoiden pitää aina joskus tehdä asioita, joita emme halua, palvellaksemme asiakkaitamme.

No kun meidän ei tarvitse ja koska tämä nyt todellisuudessa ei ole niin raaka laji kuin annat viestissäsi äkkiseltään ymmärtää. Ei esimerkiksi tarvitse ottaa kumitta kyselijää tai tinkaajaa tai jo kerran oharit jollekulle tehnyttä asiakkaakseen, jos ei halua. Aivan samasta syystä ei myöskään tarvitse vastata asiakkaiden henkilökohtaisiin uteluihin tai taustojen kuumeiseen miettimiseen tilanteessa, jossa taustat eivät näy ulospäin.

Olisin ihan hirveän tyytyväinen, jos tämä väkivallalla vihjailu jätettäisiin näistä keskusteluista pois. (Ja tätä en nyt sanonut MariaEnkelille.)

Tämä oli alun perinkin mielipidekeskustelu. Nyt on mielipiteitä kuultu suuntaan jos toiseenkin. Toisten mielipiteistä ei tarvitse välittää jos ei halua, mutta toisilta ei voi kieltää mielipiteitä, ja toisia ei saa syyllistämällä pyrkiä vaikenemaan mielipiteistään.

Mutta minua näköjään saa vapaasti moralisoida ja kun tällaisen asian sanon, niin sitten sitä väitetään, että olisin uhriutunut. Voi hyvänen aika sentään! Voitaisiin tässä keskustelussa todellakin syyllistämisen sijaan pyrkiä tasapainoisempaan, rauhallisempaan ja inhimillisempään keskusteluun, mutta miten se onnistuisi, jos esimerkiksi vain minä ja/tai Courtesan tultaisiin tässä asiassa vastaan. Eikös teidän muidenkin kuulu tulla vastaan ja ottaa yhtä suuri vastuu omalta osaltanne sivistyneemmän keskustelun ja ilmapiirin ylläpitämisestä...?

Ai niin, mutta eihän teidän eri mieltä olevien tarvitse... :D

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #274 : Huhtikuu 21, 2020, 21:02:13 »

Eikös teidän muidenkin kuulu tulla vastaan ja ottaa yhtä suuri vastuu omalta osaltanne sivistyneemmän keskustelun ja ilmapiirin ylläpitämisestä...?

Ai niin, mutta eihän teidän eri mieltä olevien tarvitse... :D

Näytä esimerkkiä äläkä provosoi.
Ihanat naiset.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #275 : Huhtikuu 21, 2020, 21:06:51 »

No kun meidän ei tarvitse ja koska tämä nyt todellisuudessa ei ole niin raaka laji kuin annat viestissäsi äkkiseltään ymmärtää. Ei esimerkiksi tarvitse ottaa kumitta kyselijää tai tinkaajaa tai jo kerran oharit jollekulle tehnyttä asiakkaakseen, jos ei halua. Aivan samasta syystä ei myöskään tarvitse vastata asiakkaiden henkilökohtaisiin uteluihin tai taustojen kuumeiseen miettimiseen tilanteessa, jossa taustat eivät näy ulospäin.

Mutta minua näköjään saa vapaasti moralisoida ja kun tällaisen asian sanon, niin sitten sitä väitetään, että olisin uhriutunut. Voi hyvänen aika sentään! Voitaisiin tässä keskustelussa todellakin syyllistämisen sijaan pyrkiä tasapainoisempaan, rauhallisempaan ja inhimillisempään keskusteluun, mutta miten se onnistuisi, jos esimerkiksi vain minä ja/tai Courtesan tultaisiin tässä asiassa vastaan. Eikös teidän muidenkin kuulu tulla vastaan ja ottaa yhtä suuri vastuu omalta osaltanne sivistyneemmän keskustelun ja ilmapiirin ylläpitämisestä...?

Ai niin, mutta eihän teidän eri mieltä olevien tarvitse... :D

Jos sinua ei ole seksityöhön kukaan pakottanut, niin sitten olet itse valinnut ryhtyä seksityöhön. Se tarkoittaa, että sinun on siedettävä sitä, että välillä ihmiset puhuvat maksullisen seksin foorumeilla asioita, joita sinä et halua kuulla, ja arvostelevat sellaisia ihmisryhmiä, joihin sinä kuulut.

Tämä on mielipidekeskustelu. Toisilla on oikeus olla sinun kanssasi eri mieltä. Sinulla on vastavuoroisesti oikeus olla heidän kanssaan eri mieltä. Se on hyvin yksinkertainen ja täysin tasapuolinen tilanne, jota ei voi eikä tarvitse ratkaista millään tavalla. Minkään osapuolen ei tarvitse taipua omassa kannassaan mihinkään suuntaan. Yksimielisyyttä ei ole tarkoitus saavuttaa. Ja asiat ovat tällä mallilla ihan hyvin, kunnes joku alkaa vihjailla, että "toi toinen" haluaa varmaankin hakata ja raiskata ja murhata jonkun vain siksi, koska ei ole jostain asiasta samaa mieltä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2020, 21:10:50 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #276 : Huhtikuu 21, 2020, 21:07:49 »
Äänestys pystyyn niin sillä tämäkin selviää ;D tai sitten ei...
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #277 : Huhtikuu 21, 2020, 23:04:35 »
Kysehän on siitä pitääkö mainita jos on post-op.
Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko kaunis vai ei.
Tai kuinka taitava on asiakaspalvelijana.

Kyse on hei siitäkin yksinkertaisesta tosiasiasta, että se mainitsemisen velvoite ja tarve poistuu, jos on ulkoisesti täysin läpimenevä eikä ostaja tajua edes miettiä eikä kysyä post-op -asiaa, jos hän ei edes tajua olettaa tai epäillä palveluntarjoajan olevan taustaltaan trans. Eli oletuksia ja kysymyksiä, kuten myöskään niihin vastaamisen tarvetta tai velvoitetta, ei synny, jos mikään ulospäin ei anna mitään läpimenemätöntä syytä tehdä sellaisia oletuksia tai kysymyksiä toisen taustasta.

https://yle.fi/uutiset/3-11268151?fbclid=IwAR3mVzpJPqtVVqAQOS81YM5PlkBPE0SDEJjvb9derZvhaqMU1yJcp9V6Ch8

Puhuin juuri Hennan kanssa. Ei Damissa laiteta mitään ts-lippua ikkunaan vaikka talo tietää, sama juttu niissä bordelleissa Saksassa, joissa olen ollut töissä(siellä suorastaa kiellettiin kertomasta). Sama Australiassa, jossa ystäväni on parasta aikaa töissä.
Tämä nyt vaan on universaali valitettava tosiasia, tällä alalla joka turskien on vain hyväksyttävä. Tälle asialle ei kerta kaikkiaan ole mitään tehtävissä. Ei yhtään mitään. Ei siis kertakaikkiaan mitään.  ;D

Joo ei siellä mitään lippua laiteta, vaan sininen valo.

Ja tosiaan tiedän yhden post opin, joka työskentelee Helsingissä ja Australiassa ja jopa Turussakin. Hänestä kirjoiteltiin australialaisella foorumilla, koska asiakkaat olivat kypsiä siitä, että hän ei kertonut olevansa post op. Lähdin etsimään tietoa, koska tapasin hänet Helsingissä ja tajusin kesken tapaamisen, että olen post opin kanssa. Keskustelun aikana hän sitten vaikeana myönsi asian. Kyllä sen vain aina huomaa. Harjaantunut silmä näkee sen jo esimerkiksi Courtesanin tai Johannan kuvista. Naapurissa ilmoittelee eräs kolmaskin, josta kuvistakin voi asian tajuta, jos on silmät päässä. Useimmilla ei ole.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #278 : Huhtikuu 21, 2020, 23:17:57 »
^ Johanna tietty onkin vielä pre op.

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #279 : Huhtikuu 21, 2020, 23:23:05 »


Joo ei siellä mitään lippua laiteta, vaan sininen valo.



Tämä on urbaani legenda, eikä pidä paikkaansa.