Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pitääkö mainita, jos on post-op?  (Luettu 92023 kertaa)

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #220 : Maaliskuu 15, 2020, 09:27:19 »
Jos tyttö arastelee ja pyytää varomaan, niin olen vain otettu...

🤔Puhutaanko tässä nyt väkisinmakaamisesta?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #221 : Maaliskuu 15, 2020, 11:33:19 »
Oikeus on toki olla kertomatta. Eri asia sitten, onko se jätkevää. Kyse on kuitenkin asiakaspalvelusta ja useimmille asiakkaille tärkeästä tiedosta.

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #222 : Maaliskuu 15, 2020, 18:18:39 »
Jos tyttö arastelee ja pyytää varomaan, niin olen vain otettu...

🤔Puhutaanko tässä nyt väkisinmakaamisesta?
Ei tietenkään. Siitä kun ollaan menty sänkyyn ja tyttö huomaa mulla olevan iso varustus.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #223 : Maaliskuu 15, 2020, 20:22:39 »
Näen sen yhä olevan palveluntarjoajan etu kertoa asiasta etukäteen. Joillekkin asiakkaille voi olla tosi iso kolaus jos saa vasta jälkikäteen tietää asiasta ja heidän päähän mahtuu vain käsitys kahdesta sukupuolesta eikä se muuksi muutu ja voi aiheuttaa ikävän reaktion.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #224 : Maaliskuu 15, 2020, 20:36:13 »
Kyllä tulee kertoa. Ei se hupakon alkuperäinen sukupuoli ole ihan mitätön juttu.

Voisin kuvitella, että tämä olisi nimenomaan hupakon oma etu. Kukaan ei varmaan halua kusettajan leimaa. Se maine kun voi mennä vain kerran.

Ja ovelta kääntymiset ja rahojen takaisin pyynnöt eivät liene myöskään palveluntarjoajan edun mukaista.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #225 : Maaliskuu 26, 2020, 14:18:47 »
Jahas, täällä on oikein galluppi perustettu aiheelle, jossa kuitenkin mielipiteistä huolimatta kukin palveluntarjoaja loppujenlopuksi on viime kädessä se, joka itse omalla itsemääräämisoikeudellaan saa päättää sen mikä on minkäkin arvoista, halusi sitä ostajapuoli tai ei. Itse en näe, että on mitään syytä kertoa leikkauksen jälkeen sellaisessa tilanteessa, jossa ulkoinen olemus ei anna mitään osviittaa ulospäin näkyvästi transtaustasta. Ihanaa pilluleikkauksen jälkeen, kun voi lakata selittelemästä enää kenellekään taustoja, joita kukaan ei edes välttämättä huomaa, kun siihen lisätään se, että hormonihoidot ja silikonien hankkiminenkin ovat tehneet tehtävänsä. Ynnä muu habitus ja sisäisen kauneuden ulkoinen korostaminen kaikenlaisella pukeutumistyylillä sitten siihen kirsikaksi kakun päälle.  ;)

Jos ostajakunta saisi päättää tällaisenkin asian palveluntarjoajien puolesta, rikkoisi se ymmärtääkseni itsemääräämisoikeutta. Itsemääräämisoikeuteenhan kun käsittääkseni liittyy juuri sekin, että itse voi valita mitä bittiavaruudessa haluaa toisille osapuolille kertoa tai jättää kertomatta. Valinnanvapauden rajoittaminen rajoittaisi siis itsemääräämisoikeutta ja jos tuosta valinnanvapauden mahdollisuudesta joku on nyt niin katkeroitunut, niin silloin voisi halutessaan kirjoittaa eduskunnalle postia, tehdä addresseja sun muita kansalaisaloitteita, mikäs sitä estää...  ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 26, 2020, 14:24:50 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #226 : Maaliskuu 27, 2020, 21:45:47 »
Loukkaus toisen ihmisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kohtaan valehdella asioista, jotka on seksin harrastamisen edellytyksenä. Mun edellytyksenä on että kyseessä XX-kromosominen henkilö.

Jos valehtelen muijalle olevani miljonääri jotta saan pillua, on se epäeettistä. Jos siis pillun saanti on siitä kiinni että onko mulla miljoona euroa tilillä. Riippumatta siitä, onko eettistä asettaa tämmöisiä edellytyksiä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #227 : Maaliskuu 27, 2020, 22:26:34 »
Loukkaus toisen ihmisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta kohtaan valehdella asioista, jotka on seksin harrastamisen edellytyksenä. Mun edellytyksenä on että kyseessä XX-kromosominen henkilö.

Jos valehtelen muijalle olevani miljonääri jotta saan pillua, on se epäeettistä. Jos siis pillun saanti on siitä kiinni että onko mulla miljoona euroa tilillä. Riippumatta siitä, onko eettistä asettaa tämmöisiä edellytyksiä.

Voit vapaasti määritellä, mikä on toiselle valehtelua, jos eläessään omana itsenään omaa yksityisyyssuojattua elämää ei eilispäivän asioista tarvitse kenellekään välttämättä kertoa eikä olla tilivelvollinen, eivätkä kaikki edes halua kertoa menneisyydestään, jos ei se paista ulospäin, koska voi elää tätä päivää, ja menneet päivät eivät ole samanlaista todellisuutta kuin se hetki, jota juuri nyt elämme (sori, olen kai hitosti silmäillyt taas tuota Eckhart Tollen Läsnäolon voima -nimistä kirjaa, joka kertoo elämän olevan meillä jokaisella käsissämme tässä ja nyt eikä egon aikajatkumon luomuksissa samanlaisena todellisuutena). Eikös elämä jokaisella meistä siis pitäisi perustua siihen, että se on kallisarvoinen läsnäoleva hetki, joka on elettävänä tässä ja nyt, eikä eilen.  ;) Silloin ostajana sinua ei oikeasti pitäisi liikuttaa se, mikä palveluntarjoajan tilanne oli joskus eilen, jos hän on nyt sitä mitä todella haluat ja jos et arvaisi hänestä päällepäin juuri mitään erikoista muutenkaan.  :)

Minä en tiedä omaa kromosomistoani, koska en ole koskaan käynyt lekurilla tutkituttamassa sitä. Eli melkeinpä mikä tahansa vaihtoehto kromosomeista voi olla omalla kohdallani arvailun varassa mahdollinen, kunnes kromosomitesti lääkärillä toisin todistaa, jos ikinä haluankaan tutkituttaa sellaista asiaa (jos se siis minua edes kiinnostaa jollain tasolla tai sillä ylipäänsä on mitään merkitystä). Ja jos todella edellytät XX-kromosomista henkilöä tapaamiselle kanssasi, niin silloin sinun tulee jokaiselta tapaamisen kohteeltasi ennakkoon pyytää virallisia lääkärin antamia kromosomitestin tuloksia. Vaan voipi olla, että moni sihteeri lyö lapun luukulle omalla kohdallasi vain sen takia, että näyttäytyisit tuossa tilanteessa ns. haastavana asiakkaana enkä usko, että läheskään kaikkien intresseinä on omasta pyynnöstäsi ennen tapaamista tutkituttaa omat kromosominsa, koska se vie jo itsessään sen verran mukavasti kuitenkin aikaa ja energiaa.  ;D

Mitä taas minuun tulee. Pilluleikkauksen jälkeen en ole lakisääteisen tilivelvollinen kertomaan missään lisätiedoissa sun muissa ihmisten esittämissä kysymyksissä kenellekään menneisyydestäni tällä alalla toimiessani ja siinä päätöksessä aion pysyäkin, kunhan aika ensin on ja leikkaus plus siitä toipuminen ym. kuntoutuminen jäänyt taakse, sillä tietyssä pisteessä haluanpa minäkin jättää menneet taakse, jos menneet on kumminkin siinä vaiheessa menneitä eikä nykyisyys silloin ymmärtääkseni riko kenenkään seksuaalista itsemääräämisoikeutta (paitsi ehkä korkeintaan pilkunviilaajien  ;D).

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #228 : Maaliskuu 28, 2020, 16:02:27 »
Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #229 : Maaliskuu 28, 2020, 18:46:55 »
Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.

Tämän forkan väkimäärä ei oletettavasti edusta suurinta osaa koko turskakunnasta, joten miksi siis täällä leijuvat kriittiset ja mustavalkoiset ajatuskuviotkaan. Maailma on koko ajan muuttumassa avoimempaan suuntaan (näkyy muun muassa alalla, jolla toimin) ja asennemuutos alkaa näkyä yhä selkeämmin, joten sellaiset niin sanotut kilahtelijatkin alkavat olla uhanalaisempaa kasvustoa tässä planetaariossa. Ja sellaisille kilahtelijoille on varmasti omat paikkansa kaltereiden takana tarvittaessa, jos sinne puolelle haluaa päätyä. Eiköhän täällä sihteerikunnassa moni ole miettinyt, mitä tarkoittaa sellainen käsite kuin itsepuolustus ja siitä tärkeimpänä mainitakseni kuudes aisti ja terve järki. Jos ne eivät riitä, niin fiksuimmilla yksilöillä lienee mitä todennäköisemmin välttämättömiä fyysisiä itsepuolustusotteita näkömuistissaan, SOS-painikkeet ym. pippurisumutteet hätätilanteiden varalle. ;)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2020, 18:53:03 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #230 : Maaliskuu 30, 2020, 07:21:43 »
Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.

Tämän forkan väkimäärä ei oletettavasti edusta suurinta osaa koko turskakunnasta, joten miksi siis täällä leijuvat kriittiset ja mustavalkoiset ajatuskuviotkaan. Maailma on koko ajan muuttumassa avoimempaan suuntaan (näkyy muun muassa alalla, jolla toimin) ja asennemuutos alkaa näkyä yhä selkeämmin, joten sellaiset niin sanotut kilahtelijatkin alkavat olla uhanalaisempaa kasvustoa tässä planetaariossa. Ja sellaisille kilahtelijoille on varmasti omat paikkansa kaltereiden takana tarvittaessa, jos sinne puolelle haluaa päätyä. Eiköhän täällä sihteerikunnassa moni ole miettinyt, mitä tarkoittaa sellainen käsite kuin itsepuolustus ja siitä tärkeimpänä mainitakseni kuudes aisti ja terve järki. Jos ne eivät riitä, niin fiksuimmilla yksilöillä lienee mitä todennäköisemmin välttämättömiä fyysisiä itsepuolustusotteita näkömuistissaan, SOS-painikkeet ym. pippurisumutteet hätätilanteiden varalle. ;)
Tuliko mieleen että saat asiakkaaksi niitä kaappihomoja ja bi-miehiä? Et sä meitä konservatiivisia 100% Heteroita ja ylpeitä siitä miehiä tapaa ollenkaan seksin merkeissä. Maailma voi käyttää suvaitsevaiselta siellä Kallion punavihreässä kuplassa.
TESTO jättää aina jälkeensä. Harrastan kehonrakennusta ja mäkin käytän hormoneja (testoa) parantamaan suorituskykyä. Oon nähnyt mitä karmeita muutoksia anaboliset-androgeenit tekevät naisilla.
Sun tapauksessa olet kromosomiltasi XY ja käynyt läpi murrosiän miehenä, mukaanlukien Testosteronin vaikutus kehoosi. Tuut aina olemaan fyysisesti erilainen kuin XX-henkilöt.

Helppoa sinun on huudella, niin kuin olisit olevinasi lääkäri, joka tuon testin olisi joskus tehnyt.  ;D

Edelleenkään kukaan ei ole tähän mennessä tehnyt kromosomitestejä ja tunnen ystäväpiiristäni yhden inter-tapauksen, jolla nuo kromosomit eivät kai käsittääkseni noudata perinteistä XX- ja XY-jaottelua. Sitä paitsi kun sukupuoli ei edelleenkään ole vain geneettinen ja biologinen kokonaisuus, vaan myös psykologisen ja sosiaalisen aspektin summa. Tätähän pitäisi valistaa jo peruskoulussa lapsille ja nuorille ja ilmoittaa, että transtaustaisiakin ihmisiä on olemassa eli jotka eivät mahdu tuohon perinteiseen lokerikkoon.

Luonani on käynyt lukuisia oman kertomansa mukaan pitkässä heteroavioliitossa olevia työikäisiä ja eläkeläisiä miehiä sekä perheenisiä. Voi olla, että osa on myös bi-ihmisiä, mutta kun olen tarkemmin tutkaillut asiaa ja muistellut millaista porukkaa luonani on käynyt, niin suurempi osa on vaikuttanut ihan perus heteroilta. Homojahan ei meikäläisten kaltaiset naiselliset naiset edes kiinnosta, sillä hehän kiihottuvat nähdessään selvästi maskuliinisemman ja miehekkäämmän kropan, jota ainakaan itse en tule enkä toisaalta haluakaan lunastaa, jos joku on joskus tuolla bittiavaruuden puolella törmännyt joihinkin puolialastomiinkin kuviini. ;)

Käytä ihan rauhassa niitä testoja, jos siltä tuntuu, kun käyt kuntosalilla, sillä minua se asia ei pahemmin liikuta, vaan tulin tälle forkalle yhtenä motiivini osa-alueena väärien käsitysten leviämisen estäminen myös meistä transtaustaisista hupakontapauksista, mutta myös ihan vain muutenkin mitä tulee tämän alan ammattilaisiin, jotka oikeasti tekevät näitä hommia osa-aika-/kokopäivätoimisesti eivätkä istu näyttöpäätteen edessä vain ajankulukseen provoilemassa ja muiden puolesta arvailemassa.

Vai haluaako joku ennemmin vaientaa ääneni ja teljetä minut kaasukammioon sen seikan nojalla, että todellisista asioista ei voitaisi täällä puhua ja käsitellä kaikessa rauhassa auki...?

Täällä minä nyt kuitenkin olen, valmiina vastaamaan kaikenlaisiin tarkoituksenmukaisiin niin kuin myös epätarkoituksenmukaisiinkin kysymyksiin, huhuihin ja parhaidenkin puolestapuhujien kommentteihin.  :-*
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2020, 07:27:45 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #231 : Maaliskuu 30, 2020, 08:23:27 »
Oikeus on toki olla kertomatta. Eri asia sitten, onko se jätkevää. Kyse on kuitenkin asiakaspalvelusta ja useimmille asiakkaille tärkeästä tiedosta.

Useimmat asiakkaat tällä alalla taitavat nimenomaan sen ostopäätöksen tehdä ihan jotakin muuta kautta kuin palveluntarjoajan menneisyyttä tutkailemalla, eikä voi suoraan ilman todistusaineistoa yleistää useimmille asiakkaille tärkeimmäksi tiedoksi. Valtaosalle on varmasti tärkeää, että henkilö on esittämiensä kuvien mukainen ja sen mukaisessa kunnossa, jotta tapaamishalu ensivaikutelmasta ostopäätökseen eli maksamiseen varmasti säilyisi. Tuskin kovinkaan monelle tulee kuvien ja tekstin herättämien panohimojensa ohjaamina mieleen kysellä hupakoiden henkilöhistoriaa ja voisit varmaankin arvata, kuinka moni on valmis vastailemaan pakonomaiselta jatkuvaan utelumyrskyyn henkilön menneisyyttä koskien. Palveluntarjoajien keskuudessa ei kukaan ole velvoitettu vastailemaan menneisiin, koska elämme tätä päivää todistettavasti emmekä eilistä.

Jos menet vaikkapa ammattihierojalle tai parturi-kampaajalle, niin alatko heti ensimmäisenä kyselemään myyjien aikaisempaa työuraa ja perhehistoriaa?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #232 : Maaliskuu 30, 2020, 08:25:58 »
Jos tyttö arastelee ja pyytää varomaan, niin olen vain otettu...

🤔Puhutaanko tässä nyt väkisinmakaamisesta?

Tuo tuli itsellenikin mieleen, aivan loistava heitto!  ;D

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #233 : Maaliskuu 30, 2020, 09:57:21 »
Olen tätä nyt miettinyt kovasti. Lopulta tulin tulokseen, että ei tarvitse kertoa. Se on jokaisen oma asia. Silloin tosin täytyy ottaa se riski, että asia ilmenee asiakkaalle jotenkin. Siinä tapauksessa saattaa olla ikävä tilanne edessä. Täälläkin tuntuu kirjoittelevan väkeä, joka siinä tilanteessa mahdollisesti sekoaisi todella pahasti eikä pystyisi hallitsemaan omaa toimintaansa.

Tämän forkan väkimäärä ei oletettavasti edusta suurinta osaa koko turskakunnasta, joten miksi siis täällä leijuvat kriittiset ja mustavalkoiset ajatuskuviotkaan. Maailma on koko ajan muuttumassa avoimempaan suuntaan (näkyy muun muassa alalla, jolla toimin) ja asennemuutos alkaa näkyä yhä selkeämmin, joten sellaiset niin sanotut kilahtelijatkin alkavat olla uhanalaisempaa kasvustoa tässä planetaariossa. Ja sellaisille kilahtelijoille on varmasti omat paikkansa kaltereiden takana tarvittaessa, jos sinne puolelle haluaa päätyä. Eiköhän täällä sihteerikunnassa moni ole miettinyt, mitä tarkoittaa sellainen käsite kuin itsepuolustus ja siitä tärkeimpänä mainitakseni kuudes aisti ja terve järki. Jos ne eivät riitä, niin fiksuimmilla yksilöillä lienee mitä todennäköisemmin välttämättömiä fyysisiä itsepuolustusotteita näkömuistissaan, SOS-painikkeet ym. pippurisumutteet hätätilanteiden varalle. ;)
Tuliko mieleen että saat asiakkaaksi niitä kaappihomoja ja bi-miehiä? Et sä meitä konservatiivisia 100% Heteroita ja ylpeitä siitä miehiä tapaa ollenkaan seksin merkeissä. Maailma voi käyttää suvaitsevaiselta siellä Kallion punavihreässä kuplassa.
TESTO jättää aina jälkeensä. Harrastan kehonrakennusta ja mäkin käytän hormoneja (testoa) parantamaan suorituskykyä. Oon nähnyt mitä karmeita muutoksia anaboliset-androgeenit tekevät naisilla.
Sun tapauksessa olet kromosomiltasi XY ja käynyt läpi murrosiän miehenä, mukaanlukien Testosteronin vaikutus kehoosi. Tuut aina olemaan fyysisesti erilainen kuin XX-henkilöt.

Helppoa sinun on huudella, niin kuin olisit olevinasi lääkäri, joka tuon testin olisi joskus tehnyt.  ;D

Edelleenkään kukaan ei ole tähän mennessä tehnyt kromosomitestejä ja tunnen ystäväpiiristäni yhden inter-tapauksen, jolla nuo kromosomit eivät kai käsittääkseni noudata perinteistä XX- ja XY-jaottelua. Sitä paitsi kun sukupuoli ei edelleenkään ole vain geneettinen ja biologinen kokonaisuus, vaan myös psykologisen ja sosiaalisen aspektin summa. Tätähän pitäisi valistaa jo peruskoulussa lapsille ja nuorille ja ilmoittaa, että transtaustaisiakin ihmisiä on olemassa eli jotka eivät mahdu tuohon perinteiseen lokerikkoon.

Luonani on käynyt lukuisia oman kertomansa mukaan pitkässä heteroavioliitossa olevia työikäisiä ja eläkeläisiä miehiä sekä perheenisiä. Voi olla, että osa on myös bi-ihmisiä, mutta kun olen tarkemmin tutkaillut asiaa ja muistellut millaista porukkaa luonani on käynyt, niin suurempi osa on vaikuttanut ihan perus heteroilta. Homojahan ei meikäläisten kaltaiset naiselliset naiset edes kiinnosta, sillä hehän kiihottuvat nähdessään selvästi maskuliinisemman ja miehekkäämmän kropan, jota ainakaan itse en tule enkä toisaalta haluakaan lunastaa, jos joku on joskus tuolla bittiavaruuden puolella törmännyt joihinkin puolialastomiinkin kuviini. ;)

Käytä ihan rauhassa niitä testoja, jos siltä tuntuu, kun käyt kuntosalilla, sillä minua se asia ei pahemmin liikuta, vaan tulin tälle forkalle yhtenä motiivini osa-alueena väärien käsitysten leviämisen estäminen myös meistä transtaustaisista hupakontapauksista, mutta myös ihan vain muutenkin mitä tulee tämän alan ammattilaisiin, jotka oikeasti tekevät näitä hommia osa-aika-/kokopäivätoimisesti eivätkä istu näyttöpäätteen edessä vain ajankulukseen provoilemassa ja muiden puolesta arvailemassa.

Vai haluaako joku ennemmin vaientaa ääneni ja teljetä minut kaasukammioon sen seikan nojalla, että todellisista asioista ei voitaisi täällä puhua ja käsitellä kaikessa rauhassa auki...?

Täällä minä nyt kuitenkin olen, valmiina vastaamaan kaikenlaisiin tarkoituksenmukaisiin niin kuin myös epätarkoituksenmukaisiinkin kysymyksiin, huhuihin ja parhaidenkin puolestapuhujien kommentteihin.  :-*
Transnaisista yli 99% kyllä on XY-kromosomisia. Jos yksilön kohdalla ei voi tietää varmasti, on tää kuitenkin epärelevanttia asiasta yleisesti keskusteltaessa.
Bottom-homoista suurin osa on naisellisesti käyttäytyviä. Joten miksi se top-homo ei tykkää sinusta, jos kerran tykkää niistä bottom-homoistakin?
Homomiehillä voi olla erilaisia henkilökohtaisia syitä, miksi elävät naisen kanssa avioliitossa.
Joka tapauksessa en näe logiikkaa tuossa miten haluat väen vängällä selittää, että miesten tai transhenkilöiden kanssa seksiä harrastavat miehet ovat heteroita. Eivät ole.
Tää on logiikkakysymys eikä suvaitsevaisuuskysymys.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #234 : Maaliskuu 30, 2020, 10:18:20 »
Transnaisista yli 99% kyllä on XY-kromosomisia. Jos yksilön kohdalla ei voi tietää varmasti, on tää kuitenkin epärelevanttia asiasta yleisesti keskusteltaessa.
Bottom-homoista suurin osa on naisellisesti käyttäytyviä. Joten miksi se top-homo ei tykkää sinusta, jos kerran tykkää niistä bottom-homoistakin?
Homomiehillä voi olla erilaisia henkilökohtaisia syitä, miksi elävät naisen kanssa avioliitossa.
Joka tapauksessa en näe logiikkaa tuossa miten haluat väen vängällä selittää, että miesten tai transhenkilöiden kanssa seksiä harrastavat miehet ovat heteroita. Eivät ole.
Tää on logiikkakysymys eikä suvaitsevaisuuskysymys.

SR varmasti tuntee oman asiakaskuntansa paremmin kuin sinä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa ti-ke 16.-17.4.!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #235 : Maaliskuu 30, 2020, 11:28:47 »
Transnaisista yli 99% kyllä on XY-kromosomisia. Jos yksilön kohdalla ei voi tietää varmasti, on tää kuitenkin epärelevanttia asiasta yleisesti keskusteltaessa.
Bottom-homoista suurin osa on naisellisesti käyttäytyviä. Joten miksi se top-homo ei tykkää sinusta, jos kerran tykkää niistä bottom-homoistakin?
Homomiehillä voi olla erilaisia henkilökohtaisia syitä, miksi elävät naisen kanssa avioliitossa.
Joka tapauksessa en näe logiikkaa tuossa miten haluat väen vängällä selittää, että miesten tai transhenkilöiden kanssa seksiä harrastavat miehet ovat heteroita. Eivät ole.
Tää on logiikkakysymys eikä suvaitsevaisuuskysymys.

SR varmasti tuntee oman asiakaskuntansa paremmin kuin sinä.

Joo eli eiköhän tässä ole nyt ollutkin kyseessä kahden ja puolen vuoden kokemuksella sitä kuuluisaa empiriaa, jota itse olen päässyt jo ihan mukavasti maistelemaan.  ;D

Sopii siellä huutelijoiden puolella huudella, jos ei ole vielä tullut tavattua ensimmäistäkään naista, jolla on samanlainen tausta kuin itselläni. Voisi tehdä konservatiivisemmille ja muillekin mieltä avartavan kaunista kokea joskus se ensimmäinenkin kerta jonkun ts-taustaisen kanssa ja jättää jo sinänsä epärelevantti keskustelunaihe sikseen, jos ei edes lähdeviitteitä ja kunnollisia argumentteja ole omille maailmankuvakäsityksilleen.  ;)

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #236 : Maaliskuu 30, 2020, 13:11:49 »
Mielestäni pitäisi mainita, koska se on väärin peittää tuollainen olennainen juttu. Kyseessä on kuitenkin intiiminen kanssakäyminen, joka on hyvin persoonallinen asia ja vaikuttaa hyvinvointiin. Miksi ei voi mainita etukäteen? Stigma? Ahneus?

En oo kyllä nähnyt yhtään ilmoa jossa ilmoittaja ilmottelee oma-aloitteisesti olevansa post-op. Sen sijaan olen nähnyt useita tapauksia, jossa huomaa ilmoittajan olevan post-op mutta mainostaa itsensä kuitenkin naisena. Valitettavasti tämän asian piilottelu on aika yleistä heidän keskuudessaan, johtuu vissiin siitä että koitetaan maksimoida asiakkaiden määrä.

Onneksi useimmiten ilmon kuvien perusteella voi asiakkaat päätellä totuudesta. Omien havaintojen perusteella kannattaa kiinnittää erityisen paljon huomiota kasvoihin. Niistä usein näkee ovatko ne maskuliinisia tai naisellisia. Useimmiten post-op sihteerit ovat myös aasialaisia tai etelä-amerikkalaisia.

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #237 : Maaliskuu 30, 2020, 14:12:03 »
Omien havaintojen perusteella kannattaa kiinnittää erityisen paljon huomiota kasvoihin. Niistä usein näkee ovatko ne maskuliinisia tai naisellisia.

Wau. Nerokasta. Usein myös hiuksista näkee onko ne lyhyet tai pitkät. Ja rinnoista näkee sen, onko ne isot vai pienet.

Kaiken kaikkiaan on kertakaikkisen hienoa, että jos maskuliiniset/naiselliset kasvot, pitkät/lyhyet hiukset, isot/pienet rinnat tai joku muu henkilön ominaisuus ei miellytä, voi jättää tämän jatkamaan rauhassa omaa elämäänsä ja keksiä tapaamisen sijaan jotain muuta puuhaa.

Sillä ei itselleni ole mitään merkitystä minkälainen joku henkilön ominaisuus on joskus aiemmin ollut. Elän lähtökohtaisesti nykyisyydessä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #238 : Maaliskuu 30, 2020, 15:59:21 »
Mielestäni pitäisi mainita, koska se on väärin peittää tuollainen olennainen juttu. Kyseessä on kuitenkin intiiminen kanssakäyminen, joka on hyvin persoonallinen asia ja vaikuttaa hyvinvointiin. Miksi ei voi mainita etukäteen? Stigma? Ahneus?

Koska sukupuolenkorjausprosessi on sellainen, että osa on täysin läpimeneviä ja läpimenevyys on prosessia käyvän psyykkiselle hyvinvoinnille eduksi, niin miksi sitä läpimenevyyttä pitäisi tieten tahtoen sellaisen tapauksen turmella kertomalla itse asiassa asiakkaalle loppujenlopuksi melko epäoleellinen asia itsestään, varsinkaan, jos sellaisen kertominen ei palveluntarjoajalle toisi mitään lisäarvoa ja saattaisi tuntua joidenkin mielestä epämieluisaltakin kertoa, kun menneet on voinut jättää leikkauksen ja prosessin myötä taakseen. Ja tuo asia ei varmasti vaikuta asiakkaan hyvinvointiin alentavasti, jos sen jättää kertomatta. Osaa se ts-taustainen sihteerikin antaa samanlaisen tyttöystäväkokemuksen, imuttelut tai rakastelun eri asennot kuin mitä cis-taustainenkin nainen osaa, jos on toiminut alalla ja saanut kokemuksia seksuaaliselta kantilta katsottuna. Ja jos ulkomuoto miellyttää, niin mitä moraalisesti väärää on olla sellaisen kanssa tekemisissä? Vai onko kyseessä transfobia? Tähän transfobiaan eli pelon kohtaamiseen auttanee varmaankin suoraan pelon kohteen eli ts-taustaisen henkilön tapaaminen. Samalla karisee myös oudot ennakko-oletukset ihmisryhmästä, joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa eikä alentanut hyvinvointiasi tieten tahtoen. Päinvastoin saatat saada antoisan kokemuksen, jos joskus erehdyt antamaan ajatuksillesi mahdollisuuden ja vetämään ne suojapanssarit pääsi edestä.

En oo kyllä nähnyt yhtään ilmoa jossa ilmoittaja ilmottelee oma-aloitteisesti olevansa post-op. Sen sijaan olen nähnyt useita tapauksia, jossa huomaa ilmoittajan olevan post-op mutta mainostaa itsensä kuitenkin naisena. Valitettavasti tämän asian piilottelu on aika yleistä heidän keskuudessaan, johtuu vissiin siitä että koitetaan maksimoida asiakkaiden määrä.

Johtuu varmaankin siitä yksinkertaisesta tosiseikasta, että post-opit ovat naisia siinä missä muutkin sihteerit ja itsensä markkinoinnissa on hyvä pyrkiä parhaaseen mahdolliseen ensivaikutelmaan. Pyrkisithän itsekin, jos haluaisit saada kaupattua jotakin omaa hiellä ja vaivalla kehitettyä tuotetta tai palvelua, joka omasta mielestäsi olisi todella cool.  ;)

Omien havaintojen perusteella kannattaa kiinnittää erityisen paljon huomiota kasvoihin. Niistä usein näkee ovatko ne maskuliinisia tai naisellisia.

Kasvoihinkin on nykyään olemassa feminisoivia kasvokirurgisia toimenpiteitä, ja sitten on olemassa sellaisiakin tapauksia, jotka ovat alkaneet käyttämään testoblokkereita jo ennen kuin teston käynnistämät kehomuutokset ovat ehtineet päästä vauhtiinkaan. Eli edelleenkään et voi olla 100% varma, ettei olisi ollut mahdollisuutta, että vastaasi on huomaamattasi saattanut tulla transtaustainen nainen, jolla on ollut ulkoiset puitteet kunnossa ja vaikkapa vain luonnostaan silmiisi ihanteelliset kasvonpiirteet. Jos siis on tullut peuhattua lukuisien naisten kanssa eikä kysyttyä heiltä heidän menneisyydestään ja vaadittua kromosomitestejä sun muita. Vastaavasti joillakin cisnaisilla voi olla luonnostaan kasvonpiirteet, jotka eivät yllättävän suurta osaa turskakunnasta kiinnosta, ja sitten saatetaan käsittää väärin, että kyseessä olisi post-op, vaikka kyseessä saattaa aivan hyvin olla cisnainenkin, jos pomminvarmaa tietoa ei ole vaan ainoastaan spekulaatioita tai arvailuja. Ja kauneus on katsojan silmissä.  :-* Joku tykkää erilaisista kasvonpiirteistä kuin toinen, ja sama asia on hiusten ja rintojen suhteen, ja näissäkin voi olla suuria vaihteluita, vaikka verrattaisiin vain ja ainoastaan cisnaisia keskenään ja jätettäisiin transtaustaiset tapaukset pois laskuista.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2020, 16:03:56 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pitääkö mainita, jos on post-op?
« Vastaus #239 : Maaliskuu 30, 2020, 16:51:03 »
Harmi, että Rahamies on poistanut trollauksensa tuolta välistä eikä se näy kunnolla. Tää on joka tapauksessa ajoittain kovin koomista. Mutta erittäin hyvä, että löytyy tosimiehiä kertomaan millainen se oikea tosimies on. Ja ketkä ovat homoja. Tosimiehet repivät rautaa ja vetävät horkkaa. Samalla he tuomitsevat lääkärin määräämät hormonihoidot, koska niillä ei ole ensisijaisena tarkoituksena paisuttaa egoa.

Bottom-homojen määrittelemiseen naisellisesti käyttäytyviksi mun on pakko puuttua. Ajattelin niin pitkään itsekin, kunnes tajusin, että eihän se niin ole. Mun vaimo käyttäytyy naisellisesti, mutta tuntemani (oletettavasti) bottom-homot eivät käyttäydy samalla tavalla. He nimittäin käyttäytyvät homomaisesti. Osa enemmän, osa vähemmän. Ja tiedän pariskuntia, joista on aivan mahdotonta sanoa onko jompi kumpi heistä selvästi bottom tai top. Ja kuka sen naisellisen tai homomaisen käytöksen lopulta määrittää? Onko esim. kiinnostus teatteriin tai oopperaan automaattisesti naisellista tai homomaista?

Oikeasti mä alan kyllä kallistua siihen suuntaan, että Rahamies on akateemisesti koulutettu, pääaineena teoreettista filosofiaa ja sivuaineena sukupuolentutkimusta lukenut punavihreä aktivisti. Kukaan muu ei nimittäin kykenisi luomaan noin stereotyyppistä sketsihahmoa.