Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska meilisodassa  (Luettu 9775 kertaa)

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Turska meilisodassa
« : Elokuu 25, 2019, 14:26:20 »
Sillä eräällä sivustolla jota kutsun nyt tässä ainoastaan "naapuriksi" on runsaasti ilmoituksia ilman puhelinnumeroa ja yhteyttä on otettava sähköpostilla. Yleensä se vaatii vieläpä runsasta meilien vaihtelua ihan finaaliin saakka jos nyt edes sinne pääsee. Se vähän vaihtelee se.

Oletko valmis tällaiseen meilisotaan päästäksesi tapaamaan jotakuta?

Mä kyllä oon vaikka pääsääntöisesti katselen vaan REn ilmot ja valitsen sieltä sitten.


Poissa Rolle

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #1 : Elokuu 25, 2019, 14:33:16 »
Aika usein vastauksia ei tule. Jos vastausta ei ole tullut parin vuorokauden sisällä tai keskustelu ei etene nopeasti, siirryn uuteen kohteeseen. Etsiminen on siirtynyt yhä enemmän re:lle.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #2 : Elokuu 25, 2019, 14:37:45 »
^^
Ellei sitä numeroa ole ohitan ilmoituksen.
En siis viitsi mitään meilejä lähetellä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #3 : Elokuu 25, 2019, 14:40:55 »
Asiat on kyllä muuttuneet. Kun mä aloitin niin olin niitä harvoja joilla oli vain s-posti naapurissa. Suurin osa tuntui ilmoittelevan numerolla.
Mä luulen että tuo s-posteihin vastaamattomuus tai niillä liika veivaaminen on kuitenkin suurimmaksi osaksi amatöörien ongelma. Ei tossa meinaan oo myyjän näkökulmasta mitään järkeä käyttää niihinkään yhtään enempää aikaa kuin tarpeen tapaamisen sopimiseksi. Hinnat ja palvelut ekassa viestissä ja sen jälkeen ajanvaraus & sitten saapumisohjeet. Ideaalisesti siis yhteensä kaksi viestiä kummaltakin osapuolelta pitäisi riittää (ja yleensä riittääkin).
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #4 : Elokuu 25, 2019, 14:46:31 »
En ole ikinä laittanut yhtään sähköpostia hupakoille (muistaakseni?) juurikin siitä syystä, että pidän sitä epävarmana ja hankalana keinona kommunikoida. Soitto, yksityisviesti tai wazzap on mun tapa toimia.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #5 : Elokuu 25, 2019, 14:52:53 »
En ole ikinä laittanut yhtään sähköpostia hupakoille (muistaakseni?) juurikin siitä syystä, että pidän sitä epävarmana ja hankalana keinona kommunikoida. Soitto, yksityisviesti tai wazzap on mun tapa toimia.

Yksärit on hyvä, niin kauan kuin on jokin paikka missä lähettää niitä  ;D
No, nythän on onneksi tää paikka :)
Ja niin, RE:ssä on myös viestisysteemi, mutta viestit näkyy kummallekin vain kun hupakon ilmo aktiivisena. Tämä hyvä niitä käyttävien huomata.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #6 : Elokuu 25, 2019, 14:56:57 »
^
Juu ja vain aniharvalla se ilmoitus on aktiivinen...
Se siitä asiakaspalvelusta sitten.
No me metsien miehet sitten ollaan vaan ilman. >:(
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #7 : Elokuu 25, 2019, 15:18:13 »
Silloin harvoin kun mulla ilmoitus on aktiivinen, en todellakaan laita siihen numeroani.

Kun numero on kaikkien vapaasti saatavilla verkossa, siihen voi tulla vaikka mitä. Aika on rahaa ja yksikin turha puhelu on pois oikeasti maksukykyiseltä asiakkaalta. Muhun saa siis yhteyden vain meilillä ja vastaus on vakioviesti, joka sisältää tarkemmat yhteystiedot ja muut tärkeät speksit.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Rolle

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #8 : Elokuu 25, 2019, 15:20:55 »
Kokouksen aikana on hyvä laittaa viestiä tai soittaa hupakolle.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #9 : Elokuu 25, 2019, 15:23:17 »
Edellinen tapaamisen järjestely naapurista onnistui kyllä hyvin s-postilla. Taisi olla pari kolme viestinvaihtoa samana päivänä. Viimeisessä tapaaminen sovittiin ja sain puhelinumeron. Eli jos on hyväksi tiedetty hupakko olen kyllä valmis pari s-postia lähettämään.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #10 : Elokuu 25, 2019, 15:38:39 »
Jos haluan säätää pimujen kanssa viesteillä, käytän vaikkapa Tinderiä, hupakoiden kanssa suosin puhelinta yhteydenpitovälineenä. Mun kokemuksella vakavissaan duunia tekevät ilmoittavat puhelinnumeronsa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #11 : Elokuu 25, 2019, 15:44:37 »
Totta kai laitan meiliä, jos se on ainoa tapa saada yhteys kiinnostavaan hupakkoon. Ensimmäisestä vastauksesta on yleensä helppo jo päätellä, kannattaako toista viestiä enää lähettää. Eli meilisota kuitenkin on no-no.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #12 : Elokuu 25, 2019, 15:53:44 »
Jos haluan säätää pimujen kanssa viesteillä, käytän vaikkapa Tinderiä, hupakoiden kanssa suosin puhelinta yhteydenpitovälineenä. Mun kokemuksella vakavissaan duunia tekevät ilmoittavat puhelinnumeronsa.

Azazello... ;D
Laskisin itseni kyllä vakavissaan tätä duunia tekeväksi jo tässä vaiheessa vaikken numeroa joka paikkaan haluakaan tunkea ;D

Siis mähän en päivystä puhelinta, joten siksi siinä numerossa ei kauheesti ole järkeä. Numerollisessakin ilmossa pyydän ottamana yhteyttä txt. Toimin ennakkovarauksin joten kun on niitä, niin puhelimeen ei vain ole mahdollisuutta paljoa vastailla. Kaikkihan me ollaan varmaan sitä mieltä ettei puhelimen räplääminen asiakkaan ajalla ole ok. ;)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #13 : Elokuu 25, 2019, 16:02:27 »
^ Olet varmasti vakavissasi 😉 Mulla vain sattuu olemaan kokemuksia, että numerottomat ilmoitukset ajautuvat usein säätämiseen. Toimintatapani ovat kokemuksieni ohjaamat
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #14 : Elokuu 25, 2019, 16:05:05 »
Niin no Venlahan on vaan tuollainen köyhä opiskelia joka nyt koittaa saada vähän opintotuen lisukkeeksi ylimääräistä :D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #15 : Elokuu 25, 2019, 16:16:11 »
Niin no Venlahan on vaan tuollainen köyhä opiskelia joka nyt koittaa saada vähän opintotuen lisukkeeksi ylimääräistä :D

Tilanne on huomattavasti kurjempi, en saa edes opintotukea  ;D ;D ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #16 : Elokuu 25, 2019, 16:27:04 »
Multa taas saa ajanvarauksen vain puhelinsoitolla. Työpäivinä vastaan luuriin silloin, kun on aikaa vastata. Mulla homma on toiminut drive in -systeemillä ihan hyvin koko homma vuosikausia.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Vieras0017

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #17 : Elokuu 25, 2019, 16:28:48 »
Mulla oli aloittaessa numero esillä.Läjäpäin turhia soittoja seku soitellaan eikä aikomustakaan varata aikaa. Yksi puhelu saattaa kestää pitkään, kun kerrot samat asiat moneen kertaan ”niin mitkäs ne hinnat olikaan”  Varsinkin pe ja la yönä baarien kiinni mennessä luuriin oli tullut puheluita usein ilman numeroa.
Oli näitäkin ketkä soittelee runkatakseen samalla ”mitä sulla on päällä”  En kuitenkaan ole mikään päivystävä seksipuhelin.
Menee turhaan omaa aikaa hukkaan.

Joten olen omalla kohdallani kokenut mailin paremmaksi. Asiakkaan ottaessa yhteyttä laitan jo ekassa mailissa hinnat ja palvelut yms .. Jos kyseessä on oikeasti ajan varaaja tähän ei mene montaa viestiä, kun aika on sovittu.
Toki maileihinkin mahtuu monen näköistä ja on paljon turhia.

Kun ollaan tavattu sanon aina, että jatkossa voi myös olla puhelimitse yhteydessä jos haluaa tavata, mutta en kanna puhelinta mukana.Nopeiten saa yhteyttä mailitse.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #18 : Elokuu 25, 2019, 16:34:57 »
Ihan ymmärrettävää kyllä olla pitämättä numeroa näkyvillä. Ymmärtääkseni varsinkin ... niitä runkku soittoja tulee usein? Ulkkareilla on usein numerot näkyvissä ja tavoitettavissa helposti. Viimeisin ajanvaraus puhelu kesti peräti 4min ja sain vielä viestillä lokaation koordinaatit ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #19 : Elokuu 25, 2019, 18:46:04 »
Jos palveluntarjoaja vaikuttaa muuten kiinnostavalta, niin ei tapaaminen voi pariin meilin vaihtoon kaatua.