Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska meilisodassa  (Luettu 9776 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2019, 21:21:57 »
Ihan ymmärrettävää kyllä olla pitämättä numeroa näkyvillä. Ymmärtääkseni varsinkin ... niitä runkku soittoja tulee usein?

Ei ainoastaan runkkusoittoja, vaan olen huomannut myös tiedon jakamisen käyvän puhelimessa joskus hankalammin.

Minä sanon puhelimessa: "Sopiiko tänään kello 17:00, ja oliko puolen tunnin treffit hintaan satakaksikymmentä euroa? Okei, ja olihan se selvää että harrastetaan ainoastaan turvaseksiä? Eli kaikki seksi suojattuna, myös suuseksi, niinhän? Hyvä. Tule Silakkatie vitoseen kello 16:55 ja soita siitä minulle."

Jotkut turskat ilmeisesti kuulevat: "...puolen tunnin treffit... sata... euroa... Silakkatie vitoseen kello 16..." ja hokevat kaikkeen sanomaani "joo, joo, selvä, okei".

Kun pistin puhelinnumeron näkyville, niin minulle tuli siitä tosi paljon ongelmia. Luulen, että ääneni ei kuulosta vakuuttavalta, tai jostain muusta syystä puheeni ei mene perille samalla tavalla kuin kirjoittamani teksti. Turskat tulivat paikalle muistamatta hintojani, aivan vääriin kellonaikoihin, ja ilmoittivat saapumisestaan tekstarilla eivätkä soittamalla, mikä saattaa johtaa tapaamisen lykkääntymiseen. Ja mikä pahinta, paikan päällä saattoi alkaa tappelu suojan käytöstä. Jotkut yrittivät työntää kikkeliään suuhuni paljaana, missä kukaan ei onneksi onnistunut, mutta jotkut saivat työnnettyä kielensä pimppiini ilman suojaa ennen kuin ehdin estää. Jälkeen päin sain onneksi varmuuden siitä, etten noihin aikoihin kantanut mitään tauteja, eli saatoin lakata stressaamasta heidän kotona odottavien vaimojensa, sekä kollegoitteni terveyden puolesta. Jotkut jopa tulivat paikan päälle suunnitelmanaan vain poistaa kumi huomaamattani ja panna menemään paljaalla.

Tekstitse viestimällä kaikki nämä ongelmat tippuvat paljon vähäisempiin lukemiin, ja koska en jaksa sitä tekstarinäpytystä jota tekään ette jaksa, niin sen vuoksi sähköposti. Kun kirjoitan tapaamisajan ja hinnat sähköpostitse, sekä muistutan kumin tahallisen poistamisen johtavan poliisien paikalle soittamiseen, enkä anna osoitetta enkä puhelinnumeroa ennen kuin nämä tekstit kuitataan luetuiksi ja ymmärretyiksi, niin asiat vain sujuvat kaikkien osalta paljon paremmin. Teistäkin osa on saattanut säästyä hirvittäviltä taudeilta vain siksi, koska en sovi tapaamista niiden miesten kanssa, jotka kieltäytyvät kuittaamasta turvaseksiehtojani hyväksytyiksi.

Azazellokin saa tehdä miten itse parhaaksi näkee, mutta ei tarvitsisi ruveta tuomitsemaan toisia siksi, koska he toimivat eri tavoilla. En tiedä teistä muista, mutta ainakaan minä en voisi ottaa itseäni vakavissani silloin, jos itsepintaisesti pitäisin puhelinnumeroani julkisesti näkyvillä vain toisia miellyttääkseni siitä huolimatta, että se aiheuttaa minulle turhaa lisävaivaa sekä turvallisuusriskin niin itselleni, asiakkailleni kuin asiakkaitteni toisille partnereillekin.
Eläkkeellä.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2019, 21:36:09 »
^ Noita itsestään selviä pelisääntöjä lukuunottamatta tahtoo puhelimessa kuullut asiat unohtua kuten osoite. Joten nuo on tosiaan parempi sopia s-postilla tai tekstarilla :)

Kunnioittavatko mainitsemasi tyypit muka kirjallista sopimusta sen enempää kuin suullista? Luulisi noiden turvallisuusasioiden olevan kuitenkin selviä jokaiselle.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #22 : Elokuu 25, 2019, 21:46:19 »
Tulipa negareputulva, missä väitettiin että en anna hupakoiden toimia mitten haluavat tai olisin tuominnut nämä ;D Jokainen saa kuitenkin toimia miten haluaa ja hoitaa asiakasyhteytensä miten parhaimmaksi näkevät, vaikka savumerkeillä, mutta minun kokemukseni puoltavat tapaamisten sopimista puhelimella. Olen pahoillani, mutta aion tulevaisuudessakin noudattaa samaa käytäntöä :) 
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #23 : Elokuu 25, 2019, 22:49:57 »
Kunnioittavatko mainitsemasi tyypit muka kirjallista sopimusta sen enempää kuin suullista? Luulisi noiden turvallisuusasioiden olevan kuitenkin selviä jokaiselle.

:D :D :D Voin sanoa, että turvallisuusasiat eivät ole selviä jokaiselle. Suullisessa sopimuksessa on se paha, että jos minä sanon poliisisedälle sanoneeni puhelimessa, että kumia on pakko käyttää, niin raiskaaja voi sanoa poliisisedälle, että mistään tällaisesta ei ikinä ollut puhetta ja minä yritän vain saada korvausrahoja ja huomiota syyttämällä häntä olemattomista rikoksista. Mutta kun sähköpostissa on nettiin tallentuva todiste siitä, että tapaamisen ehdoista on yhdessä puhuttu ja ne on yhdessä hyväksytty, niin se näyttää minulle jo paljon valoisammalta. Sen lisäksi luulen, että puhelimessa on helpompi vain jankuttaa joojoota ja okeiokeita, vaikka pallikuurous on jo vienyt mennessään eikä miehellä ole hajuakaan siitä, mitä sanon. Kun kaikki eivät ikävä kyllä ole kivoja ja fiksuja herrasmiehiä. Mutta kun pidän puhelinnumeroani ja osoitetta panttivankeina, eikä tapaamisen sopiminen ole mahdollista ennen kuin mies sanoo "yllä lukevat ehdot ovat selvät ja ok", niin on sillä kai joku psykologinen vaikutus. En tiedä tarkalleen, mistä on kyse, mutta pääasia on se että kohtaan sähköpostiasioinnilla paljon vähemmän ongelmia kuin puhelinasioinnilla.

Tulipa negareputulva, missä väitettiin että en anna hupakoiden toimia mitten haluavat tai olisin tuominnut nämä ;D Jokainen saa kuitenkin toimia miten haluaa ja hoitaa asiakasyhteytensä miten parhaimmaksi näkevät, vaikka savumerkeillä, mutta minun kokemukseni puoltavat tapaamisten sopimista puhelimella. Olen pahoillani, mutta aion tulevaisuudessakin noudattaa samaa käytäntöä :) 

Toisista en tiedä, mutta kuten sanoin, minua ei häiritse pienimmässäkään määrin, miten sinä tykkäät asiat tehdä. Minua häiritsee se, kun sanot, että et ota tekemääni työtä vakavasti, koska en toimi sinun tavallasi.


Eläkkeellä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #24 : Elokuu 25, 2019, 23:00:36 »
Taas hieman yllättää millaisia mulkkuja on liikenteessä KP:n kertomuksen mukaan >:( Onhan se hupakon puolesta turvallisempaa kun on jotain tekstiä todisteena tuollaisessa tilanteessa, eikä vain sana sanaa vastaan. Olen kuitenkin itse ollut tyytyväinen soittaen sopimiseen ja mahdolliseen tekstiviestiin jossa vielä kerrataan pelisäännöt. Yhteydenotto tapoja on monia ja kunnioitan vaadittua vaihtoehtoa mitä mielenkiinnon kohde esittää ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #25 : Elokuu 25, 2019, 23:29:11 »
^^Ihmiset muodostavat mielipiteensä erilaisista kokemuksistaan. Joskus me koetaan samatkin asiat eri tavalla. Me muodostamme mielipiteidemme perusteella toimintatapoja. Palveluntarjoajatkin täällä toimivat eri tavoilla, mä toimin niiden kanssa kenen kanssa se on helpointa. Pidän itselleni hyviä tapoja ammattimaisempina ja miellyttävämpinä. Ihan itsekkäistä syistä, me asiakkaat toimimme useimmiten tosi itsekkäistä lähtökohdista. Tarkoitus ei ole loukata niitä jotka eivät valikoidu siihen potentiaaliseen palveluntarjoajien joukkoon.

Teet varmasti vakavasti otettavaa työtä,
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #26 : Elokuu 25, 2019, 23:30:22 »
Minä en todellakaan laita numeroani kaiken kansan nähtäville. Ensinnäkin pystyn hahmottamaan asiat paremmin, kun näen ne. Jos vain kuulen, iso osa menee kuulemastani ohi, enkä muista niitä hetken päästä enää, ja kuultuna asiat tuntuvat heiluvan kaikki sekaisin ja abstrakteina - en saa oikein mistään kiinni. Sana siellä, toinen täällä. Joten puhelun jälkeen olen aivan, että täh, kuka just soitti ja mistä me puhuimme? JOS siis en ole ensin keskustellut tämän kanssa sähköpostitse. Ja tosiaan, kuten KP:kin totesi, niin sähköpostista voi jälkikäteen tarkistaa, että mitäs sitä sovittiinkaan ja mitä tämä tyyppi kirjoittikaan vuosi sitten ottaessaan edellisen kerran yhteyttä.

Toisekseen, minua lievästi ahdistaa ajatus siitä, etten yhtään tiedä, keillä kaikilla on minun puhelinnumero. Jos saan puhelun jostain oudosta numerosta, olen heti, että apua, kuka tämä on ja mistä hän sai numeroni?! Enkä ehkä uskalla edes vastata.

Kolmanneksi, en vain tykkää vastata pilluuriini ilman, että osaan odottaa puhelua. Enkä muutenkaan ole puhelimen äärellä 24/7 päivystävä huora, joka on viiden minuttin varoitusajalla tavattavissa. Paitsi toki ehkä kiertueilla joskus.

Neljänneksi, tämä tyyli toimia on osa karsintamenetelmääni, jonka tarkoitus on tietenkin varmistaa minun turvallisuuteni. Puhelun kuitenkin joka tapauksessa vaadin kaikilta uusilta asiakkailtani, ja tämän koen äärimmäisen tärkeäksi, enkä siitä tingi mistään hinnasta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #27 : Elokuu 26, 2019, 01:10:59 »
Tulipa negareputulva, missä väitettiin että en anna hupakoiden toimia mitten haluavat tai olisin tuominnut nämä ;D Jokainen saa kuitenkin toimia miten haluaa ja hoitaa asiakasyhteytensä miten parhaimmaksi näkevät, vaikka savumerkeillä, mutta minun kokemukseni puoltavat tapaamisten sopimista puhelimella. Olen pahoillani, mutta aion tulevaisuudessakin noudattaa samaa käytäntöä :)

No se on juuri niin, eikä näistä makuasioista hermostua kenenkään kannata.
Kukin toimii molemminpuolin parhaiten itselleen toimivalla tavalla, ja kaikkien etuhan on että löytyy eri tavoin toimivia tyttöjä niin kaikille taas kerran löytyy jotain.

Tämä mitä yhteydenottotapoja hupakko suosii on vain tavallaan osa sitä alkukarsintaa jonka hupakko tekee. Molemmat osapuolet kun valkkaavat. Ensin pallo on hupakolla - määritellään palvelut, hinnat ja yhteydenottotavat. Näillä potentiaalinen asiakaskunta rajaantuu tiettyyn joukkoon. Sen jälkeen pallo siirtyy asiakkaalle, joka valkkaa hupakoista ne joiden määrittelemät asiat hänelle sopivat.
Hyvin yksinkertaista, ja kaikki saa joltain :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0004

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #28 : Elokuu 26, 2019, 08:16:17 »
En suunnittele huorissakäyntejä ennakkoon. Menen sille kenet saan puhelimella tai viestittämällä kiinni.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #29 : Elokuu 26, 2019, 08:22:01 »
Kunnioittavatko mainitsemasi tyypit muka kirjallista sopimusta sen enempää kuin suullista? Luulisi noiden turvallisuusasioiden olevan kuitenkin selviä jokaiselle.

:D :D :D Voin sanoa, että turvallisuusasiat eivät ole selviä jokaiselle. Suullisessa sopimuksessa on se paha, että jos minä sanon poliisisedälle sanoneeni puhelimessa, että kumia on pakko käyttää, niin raiskaaja voi sanoa poliisisedälle, että mistään tällaisesta ei ikinä ollut puhetta ja minä yritän vain saada korvausrahoja ja huomiota syyttämällä häntä olemattomista rikoksista. Mutta kun sähköpostissa on nettiin tallentuva todiste siitä, että tapaamisen ehdoista on yhdessä puhuttu ja ne on yhdessä hyväksytty, niin se näyttää minulle jo paljon valoisammalta. Sen lisäksi luulen, että puhelimessa on helpompi vain jankuttaa joojoota ja okeiokeita, vaikka pallikuurous on jo vienyt mennessään eikä miehellä ole hajuakaan siitä, mitä sanon. Kun kaikki eivät ikävä kyllä ole kivoja ja fiksuja herrasmiehiä. Mutta kun pidän puhelinnumeroani ja osoitetta panttivankeina, eikä tapaamisen sopiminen ole mahdollista ennen kuin mies sanoo "yllä lukevat ehdot ovat selvät ja ok", niin on sillä kai joku psykologinen vaikutus. En tiedä tarkalleen, mistä on kyse, mutta pääasia on se että kohtaan sähköpostiasioinnilla paljon vähemmän ongelmia kuin puhelinasioinnilla.

Tahtoo tuo pallikuurous vaivata myös meikäläistä välillä😂 Mutta kyllähän tuo kirjallinen sopimus on aina parempi ikävien tilanteiden varalta. Minulla jää asiat ainakin paremmin mieleen kun näen ne tekstinä. Lisäksi varaan ajan yleensä päiviä tai viikkoja etukäteen joten ehtivät asiat jo siinäkin unohtua.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2019, 08:23:55 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #30 : Elokuu 26, 2019, 08:28:55 »
Tuo todistusaineisto, että on sovittu paneskelemisesta ja tietyistä palveluista voi olla myös turskalle pelastava seikka. Se voi olla myös raskauttava, jos laki tästä kiristyy.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Simi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #31 : Elokuu 26, 2019, 10:10:49 »
Kirjallinen sopimus yksilöityinen tietoineen kannattaa tulostaa paperille ja laittaa sinne punaiseen mappiin vastaisen varalle. Sieltä voidaan sitten poliisisedän kanssa tutkia,mitä kukakin teki ja millä ehdoilla.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #32 : Elokuu 26, 2019, 10:29:45 »
Kirjallinen sopimus yksilöityinen tietoineen kannattaa tulostaa paperille ja laittaa sinne punaiseen mappiin vastaisen varalle. Sieltä voidaan sitten poliisisedän kanssa tutkia,mitä kukakin teki ja millä ehdoilla.

Vitsi tai ei, joissakin tapauksissa tämä olisi hyvä juttu. Varsinkin näissä kinkyjutuissa.
Erästä tapausta sivusta seuranneena voin sanoa, onneksi kyseisellä arvostamallani Herralla oli tallessa kirjeet ja kuvat mitkä esittää syyttäjälle.

Toiseen tapaukseen mennäkseni...
Ei paljoa lohduta jälkeenpäin jos kommunikaatiokyvytön D (miesoletettu) toimii ja tekee kysymättä sopiiko. Jälkeenpäin heitetään ilmaan lause:”Ai, mä luulin niin.”
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2019, 10:38:36 kirjoittanut Viola »
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #33 : Elokuu 26, 2019, 19:57:02 »
Kyllä muutamalla asiallisella meilillä pitäisi saada tapaaminen järjestymään. Ja yleensä on onnistunutkin. Itse en jaksa kovin kauaa säätää, varsinkaan jos ei edes perusasioita kuten hintoja tai palveluita meinaa saada selville. Ammattilaisilta kyllä saa napakat ja selkeät vastaukset, jolloin tapaaminen on helppo lyödä lukkoon kun pelisäännöt on selvillä, molemmin puolin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #34 : Elokuu 26, 2019, 21:53:06 »
Voin laittaa yhden viestin jossa kysyn hinnan, paikan ja puhelinnumeron. Turha sitä on itseään enempää kiusata.

Poissa Mistergentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #35 : Elokuu 31, 2019, 13:57:49 »
Sähköposti/yksäri paras. Lähestyn ystävällisesti ja monilta tulee erittäin hyvä vastaus, josta pääasiat selviää ja monella se lienee vakiovastaus. Siihen voi sitte oman raiderin laittaa ja jos ne on hupsulle ok, sitte vaan sopimaan tapaamista. Ne, jotka ei kerro juuri mitään tai "100 euroa puoli tuntia milloin tuut?" ohitan heti.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #36 : Elokuu 31, 2019, 22:57:07 »
Naapurissa tuntuu olevan paljon amatöörejä jotka vastaa kerran tai ei kertaakaan. Kun kysyy suoraan hintoja ja palveluita menee vissiin liian suoraan asiaan kun pitäisi jotain romanttista paskaa jauhaa tms. Pistän silti maileja aina välillä ihan vain kokeeksi. On sieltä joskus ihan asiallinenkin pano löytynyt..
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 01, 2019, 00:11:58 kirjoittanut Shark »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #37 : Elokuu 31, 2019, 23:40:20 »
Lainaus käyttäjältä: Venla

Tämä mitä yhteydenottotapoja hupakko suosii on vain tavallaan osa sitä alkukarsintaa jonka hupakko tekee. Molemmat osapuolet kun valkkaavat. Ensin pallo on hupakolla - määritellään palvelut, hinnat ja yhteydenottotavat. Näillä potentiaalinen asiakaskunta rajaantuu tiettyyn joukkoon. Sen jälkeen pallo siirtyy asiakkaalle, joka valkkaa hupakoista ne joiden määrittelemät asiat hänelle sopivat.
Piirrät tuosta vielä prosessikaavion niin asia on loppuunkäsitelty. Juuri noin.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #38 : Syyskuu 01, 2019, 05:56:36 »
Naapurissa tuntuu olevan paljon amatöörejä jotka vastaa kerran tai ei kertaakaan. Kun kysyy suoraan hintoja ja palveluita menee vissiin liian suoraan asiaan kun pitäisi jotain romanttista paskaa jauhaa tms. Pistän silti maileja aina välillä ihan vain kokeeksi. On sieltä joskus ihan asiallinenkin pano löytynyt..

Minullakin on tuolta naapurista kokemusta. Saan tosi paljon yhteydenottoja sellaisilta turskilta, joille vastaan kerran tai en kertaakaan. Minulla siihen on aina joku syy :)
Eläkkeellä.

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #39 : Syyskuu 01, 2019, 09:44:19 »
Itse olen ollut vasta lyhyen aikaa tämän harrastuksen parissa ja tapaamisia takana 5kpl.
 
Pisin tekstiviestikeskustelu oli neljä viestiä per henkilö. Kaikki ilmoitukset poimittu RE:ltä jotenka kaikki turhat kyselyt jää pois, kun kaiken tarvittavan infon saa ilmoituksesta.
Voin panna vihervassaria.