Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska meilisodassa  (Luettu 9774 kertaa)

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #40 : Syyskuu 01, 2019, 09:44:19 »
Itse olen ollut vasta lyhyen aikaa tämän harrastuksen parissa ja tapaamisia takana 5kpl.
 
Pisin tekstiviestikeskustelu oli neljä viestiä per henkilö. Kaikki ilmoitukset poimittu RE:ltä jotenka kaikki turhat kyselyt jää pois, kun kaiken tarvittavan infon saa ilmoituksesta.
Voin panna vihervassaria.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7766
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #41 : Syyskuu 01, 2019, 10:58:09 »
Pari lyhyehköä viestiä voin lähettää. Puhelin on mielestäni paras väline yhteydenpitoon tällä sektorilla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #42 : Syyskuu 01, 2019, 13:56:48 »
Naapurissa tuntuu olevan paljon amatöörejä jotka vastaa kerran tai ei kertaakaan. Kun kysyy suoraan hintoja ja palveluita menee vissiin liian suoraan asiaan kun pitäisi jotain romanttista paskaa jauhaa tms. Pistän silti maileja aina välillä ihan vain kokeeksi. On sieltä joskus ihan asiallinenkin pano löytynyt..

Minullakin on tuolta naapurista kokemusta. Saan tosi paljon yhteydenottoja sellaisilta turskilta, joille vastaan kerran tai en kertaakaan. Minulla siihen on aina joku syy :)

Kerro nyt turskallekin näitä syitä niin ymmärtää nöyremmin tarjota rahojansa. Ei saisi hintoja ja palveluita kysellä??  ::)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #43 : Syyskuu 01, 2019, 17:20:42 »

Kerro nyt turskallekin näitä syitä niin ymmärtää nöyremmin tarjota rahojansa. Ei saisi hintoja ja palveluita kysellä??  ::)

Yleisin ongelma on se, että hintoja ja palvelua EI kysytä. Vastaan tietysti palvelukuvauksella ja hinnastolla, ja sen jälkeen ei miehestä enää muuta kuulu. Joten enpä minäkään väkisin jää juttua vääntämään.

Turska pyytää suuhun laukeamista tms. toimintaa, jossa on sukupuolitautitartunnan riski, vaikka ilmoituksessani selkeästi lukee, että harrastan yksinomaan turvaseksiä. Näille vastaan "ei" silloin jos minulla on aikaa, ja en mitään jos minulla ei ole aikaa.

Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "moi tunti 50 € minne tuun".

Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "moi raiskaa mut".

Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "hi baby when can we meet". Ilmoitukseni on suomeksi, koska tapaan ainoastaan miehiä, jotka pystyvät ilmaisemaan itseään suomen kielellä edes jotenkuten ymmärrettävästi.

Turskan ensimmäinen viesti on muotoa "mo i minulla juhlat ollaan kekustsassa haluan tavata come sex". Ilmoituksessani lukee, että päihteet eivät kuulu tapaamisille.

Turskien ensimmäinen viesti on muotoa "täällä kaksi miestä odottaa saunaseuraa, tule veneeseen". Minulle tulee hivenen epämukava olo siitä ajatuksesta että olisin veneessä keskellä järveä kolmistaan kahden tuiki tuntemattoman miehen kanssa.

Turska käskyttää minua, ruinaa kasvokuvia, vaikuttaa pelkältä maksamattomalta runkkarilta tai yrittää leikkiä mainosmiesten ja kauppaneuvottelijoiden kingiä.

Turska spämmää minulle 40 000 kopiota samasta sähköpostista saman päivän aikana.

Minulle tulee turskan viestiä lukiessani sellainen tunne, että tämä tyyppi on häiriköinyt minua aikaisemmin.

Turska pyytää minua osallistumaan johonkin epäilyttävään tai rikolliseen.

Turska lähettää tyhjän viestin, siis sähköpostin jossa ei lue yhtään mitään.

Turska lähettää minulle tekstimuotoisen sähköpostin sijasta pelkän tiedoston. Se on aina joku "tiedosto.txt" tai sellaista, mutta mitäpä jos tuo onkin pelkästään tiedostolle annettu nimi, ja oikeasti tiedosto onkin .exe-muotoa... En klikkaa liitetiedostoja koskaan auki.

Turska lähettää minulle kahden kilometrin mittaisen sähköpostin jossa hän yksityiskohtaisesti kuvailee kaikki fantasiansa ja asutoiveensa ja kysyy ainakin sata kysymystä. Ensinnäkin hän on luultavasti runkkari, ja vaikkei olisikaan, niin minä en jaksa tarpoa tällaista informaation määrää läpi. En pysty toteuttamaan niin yksityiskohtaisia fantasioita yhden tapaamisen aikana.

Turska on lähettänyt viestin klo. 15. "Moi oon nyt vielä kaupungissa lähden kohta pois minne tuun pikaselle". Klo. 15 olen ruoanlaittotreffeillä toisen asiakkaan kanssa ja palaan lukemaan sähköposteja vasta illalla. Ei hän minulta enää vastausta kaipaa.

Turska pyytää tavata minut väärässä paikassa (sijaintini lukee mm. ilmoitukseni otsikossa).

Turska yrittää selkeästi provosoida minua.

Turska sanoo viestissään: Jos olet maksullinen niin älä vaivaudu vastaamaan.

Tässä muutamia syitä. Kollegat varmaan keksivät lisää :D
Eläkkeellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #44 : Syyskuu 01, 2019, 17:33:44 »
Viestittelyyn liityen vähintään yhtä tärkeää kuin mitä kysyy on se miten kysyy. Tuttujenkin palveluntarjoajien kanssa.

Poissa tane

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #45 : Syyskuu 01, 2019, 22:23:31 »
Kiitos Kuningatar Perseelle hyvästä vastauksesta ja listasta :). Ihan järkeviä syitä.

Jos tosiaan saa selkeän hinnaston ja palvelukuvauksen niin mitäs sitä muuta. Tietenkin on "ihan kiva" jos se turvaseksikin on selvästi kuvattu. Se voi olla toiselle toista jne  ;)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #46 : Syyskuu 01, 2019, 22:51:01 »
Täällä ei saa mainostaa, joten en laita tähän koko standardivastaustani ja sensuroin paikka- sekä aikatiedot, mutta se alkaa näin:

Moikka moi! ;)

Olen tavattavissa jatkuvasti Jyväskylän X-kaupunginosassa klo. Y joka päivä paitsi Z-viikonpäivänä.

Harrastamme turvaseksiä. Kaikki tapahtuu siis suojattuna, myös suuseksi. Sormettaminen ja suutelu kuuluvat hommaan ...


Onko tarpeeksi yksiselitteinen kuvaus, vai puuttuuko jotain? Huomaa linkki.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #47 : Syyskuu 01, 2019, 23:14:03 »
Lisää syitä olla vastaamatta naapurin kautta tulleisiin viesteihin:

"Paljon maksaa?" - eikä mitään muuta.

"Otatko perseeseen?" - eikä mitään muuta.

Ei tarvitse mikään Runeberg olla, mutta kohteliaisuus ja osoitus arvostuksesta kuuluvat hyviin käytöstapoihin ja herättävät luottamusta. Jos ei ole luottamusta ja turvan tuntua, ei ole tapaamistakaan. Yksinkertaisesti: esittäydy viestisi alussa.

Poissa Anaalikeisari

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turska meilisodassa
« Vastaus #48 : Syyskuu 01, 2019, 23:32:29 »
Aivan turha alkaa esittelyä kirjoittamaan, voi mennä sanat hukkaan. Mielummin ensin kysyy onko perseeseen paneminen ok.
Jos huora ei vastaa suoraan kysymykseen niin mielestäni hänellä on joku ongelma. Lisäksi osa myy owoa tiskin alta niin tottakai sitä pitää kysyä.
Ei tarvi suuttua jos esim joku pyytää lisä kuvia jos sinulla on kuva toisesta nilkasta. Jos tässä nyt tarkkoja ollaan niin "naapurissa" ei saa tarjota maksullista seksiseuraa jos ette tienny.