Palvelu voidaan toteuttaa kaksi- tai nelikätisenä 😘
Jos sillä toisella käsiparilla on lähellekään yhtä paljon karvoja käsivarsissa, niin ei kiitos
Uutiset:
PeTre

Näyttää hyvää esimerkkiä
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
JuliaK

Jos sillä toisella käsiparilla on lähellekään yhtä paljon karvoja käsivarsissa, niin ei kiitos
Pehmeapuuma
Kelpo kaveri
Saako missään hierontaa kropalle samalla kun kalu roikkuu hierontapöydässä olevasta reiästä ja saa ”hierontaa” alapuolelta? 😋
BDD
Kelpo kaveri

JuliaK

Pehmeapuuma
Kelpo kaveri
Mitä näkee harvoin on tarpeeks iso reikä, että hieroja pääsee hieromaan kalleudet myös pöydän yläpuolelta. Näin on mahdollista monipuolisempaan ja pidemmälle käsittelyyn ilman että hieroja täytyy hypätä edestakas. Ja muista peilin.
Pehmeapuuma
Kelpo kaveri
Hei toi peili on loistava idea! Mulla on ainakin hienosti asiakkaat löytänyt pöydälle, toivotaan samaa myös Marian Nestiin❤️
JuliaK

BDD
Kelpo kaveri
Sit pöydän paikkauspalaa reikään, ukko selälleen ja jatkettiin samalla tavalla etupuolella. Kiven-kovaa 88/90min
Oisko ideaa hieroa selällään ollessasi ensin ja sitten kääntyä jossain vaiheessa vatsalleen?
Näin mä teen, niin ei tarvi ravata. Lisäksi asetan kaiken tarvitsemia vierelleni, niin ei tarvitse niitäkään ravata hakemassa.
Tunnelmallinen valaistus, kynttilät ja musiikki taustalla.
Maria💋
Ja mun milking table on tilattu jenkeistä bondage lisällä, jos haluaa tulla samalla sidotuksi🤭. Mutta varmasti Julialla ihan yhtä toimiva itse tehty milking table myös❤️!Mitä näkee harvoin on tarpeeks iso reikä, että hieroja pääsee hieromaan kalleudet myös pöydän yläpuolelta. Näin on mahdollista monipuolisempaan ja pidemmälle käsittelyyn ilman että hieroja täytyy hypätä edestakas. Ja muista peilin.