Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Milking table  (Luettu 44414 kertaa)

Poissa PeTre

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Milking table
« Vastaus #40 : Marraskuu 08, 2025, 16:34:09 »
Palvelu voidaan toteuttaa kaksi- tai nelikätisenä 😘

Jos sillä toisella käsiparilla on lähellekään yhtä paljon karvoja käsivarsissa, niin ei kiitos

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #41 : Marraskuu 08, 2025, 16:48:42 »
^joo ei sun tarvii, mulla on ihan helvetin karvaset kädet
Lipstick on your dipstick

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #42 : Joulukuu 16, 2025, 16:40:22 »
Palvelu voidaan toteuttaa kaksi- tai nelikätisenä 😘

Jos sillä toisella käsiparilla on lähellekään yhtä paljon karvoja käsivarsissa, niin ei kiitos

Joko Pena oot toipunut hirveästä mielikuvastasi että hierontapartnerini muistuttaa paikallista pizzeriayrittäjää?

No olit tai et niin tähän voin nyt tarkentaa että omani lisäksi tarvittaessa kutsuttava toinen käsipari voi kuulua nais- tai miespuoliselle kollegalle riippuen asiakkaan toiveesta.

Poissa Pehmeapuuma

• Newbie
  • Galleria (60)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : eilen kello 15:16:49 »
Hei,

Tervetuloa Tampereelle Studio Nest paikkaani. Löytyy Milking table ja paljon muutakin!

Maria💋

Saako missään hierontaa kropalle samalla kun kalu roikkuu hierontapöydässä olevasta reiästä ja saa ”hierontaa” alapuolelta? 😋
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:12:09 kirjoittanut Heikki Koo »
MILKING TABLE, EROOTTISET HIERONNAT, FEMDOM JA FETISSIT!
En vastaa puheluihin.

Maria💋

Poissa BDD

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #44 : eilen kello 17:53:46 »
Mitä näkee harvoin on tarpeeks iso reikä, että hieroja pääsee hieromaan kalleudet myös pöydän yläpuolelta. Näin on mahdollista monipuolisempaan ja pidemmälle käsittelyyn ilman että hieroja täytyy hypätä edestakas. Ja muista peilin. ;D

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #45 : eilen kello 18:03:18 »
Hei toi peili on loistava idea! Mulla on ainakin hienosti asiakkaat löytänyt pöydälle, toivotaan samaa myös Marian Nestiin❤️

Poissa Pehmeapuuma

• Newbie
  • Galleria (60)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : eilen kello 18:05:54 »
Oisko ideaa hieroa selällään ollessasi ensin ja sitten kääntyä jossain vaiheessa vatsalleen?

Näin mä teen, niin ei tarvi ravata.  Lisäksi asetan kaiken tarvitsemia vierelleni, niin ei tarvitse niitäkään ravata hakemassa.

Tunnelmallinen valaistus, kynttilät ja musiikki taustalla.

Maria💋

Ja mun milking table on tilattu jenkeistä bondage lisällä, jos haluaa tulla samalla sidotuksi🤭. Mutta varmasti Julialla ihan yhtä toimiva itse tehty milking table myös❤️!

Mitä näkee harvoin on tarpeeks iso reikä, että hieroja pääsee hieromaan kalleudet myös pöydän yläpuolelta. Näin on mahdollista monipuolisempaan ja pidemmälle käsittelyyn ilman että hieroja täytyy hypätä edestakas. Ja muista peilin. ;D
En vastaa puheluihin.

Maria💋

Poissa Pehmeapuuma

• Newbie
  • Galleria (60)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : eilen kello 18:06:46 »
Kiitos Julia❤️!

Hei toi peili on loistava idea! Mulla on ainakin hienosti asiakkaat löytänyt pöydälle, toivotaan samaa myös Marian Nestiin❤️
En vastaa puheluihin.

Maria💋

Poissa JuliaK

• Sr. Member
  • Galleria (20)
« Vastaus #48 : eilen kello 18:22:06 »
Joo! Mun pöytään pystyy kyllä myös sitomaan, jostain syystä löytyy tarpeistoa🤭

Ja juu, etenkin pidemmillä ajoilla kyllä käännän asiakkaan selältä mahalleen tai toisinpäin, miten halutaan. Mulla tuosta reiästä mahtuu kyllä kädet molemmin päin ja ylettyy käsittelemään kaikki alueet

Poissa BDD

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #49 : eilen kello 19:42:34 »
Joka hierojaa vetää varmasti oma setti.
Vain kerran ollut milking pöydällä (ei suomessa), 90min body-to-body/sensuelli hieronta. Silloin aloitti kyllä vatsassa, kalun käsittelyä alkoi myös heti reiän läpi. Toinen käsi melkein koko ajan kalulla samalla kuin hänen toinen käsi ja keho hoiti muuta selkäpuolta. Puolvälissä neiti lähti pöydän alle, levitti alaston takapuolensa kohti peiliä ja viimeisteli ensimmäinen :D Sit pöydän paikkauspalaa reikään, ukko selälleen ja jatkettiin samalla tavalla etupuolella. Kiven-kovaa 88/90min :headbang:
Ainakin silloin isompi reikää pöydässä oli erinomainen idea. Ja ehkä joku PT voi saada ideoita tästä tarinasta.

Oisko ideaa hieroa selällään ollessasi ensin ja sitten kääntyä jossain vaiheessa vatsalleen?

Näin mä teen, niin ei tarvi ravata.  Lisäksi asetan kaiken tarvitsemia vierelleni, niin ei tarvitse niitäkään ravata hakemassa.

Tunnelmallinen valaistus, kynttilät ja musiikki taustalla.

Maria💋

Ja mun milking table on tilattu jenkeistä bondage lisällä, jos haluaa tulla samalla sidotuksi🤭. Mutta varmasti Julialla ihan yhtä toimiva itse tehty milking table myös❤️!