Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (100/122) > >>

Kapu:
Alfa voi kutistua äkkiä mopoautoksi, voi noin käydä saksalaisillekin premium-merkeille.

jätkä:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Joulukuu 16, 2021, 09:23:12 ---Haah, thx Hese69, mäkin äänestän Azazellon järjen ääneksi. ❤️

Feikki = sailaslioor
Järjenääni = azazello
Urpå = irritaatio
Hese69 = tarkka havainnoitsija
Hurmaava Bilettäjä = Lifti

Jatkuu..

--- Lainaus päättyy ---

60 vee muori haukkuu Saila Sliooria, Suomen tunnetuinta ja omalla naamallaan ilmoissaan ja somessa esiintyvää huoraa feikiksi. Aika kaukana feikistä.

Dementiako mummelia vaivaa vai miksi näin? 😂😂😂

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: jätkä - Joulukuu 19, 2021, 01:14:12 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Joulukuu 16, 2021, 09:23:12 ---Haah, thx Hese69, mäkin äänestän Azazellon järjen ääneksi. ❤️

Feikki = sailaslioor
Järjenääni = azazello
Urpå = irritaatio
Hese69 = tarkka havainnoitsija
Hurmaava Bilettäjä = Lifti

Jatkuu..

--- Lainaus päättyy ---

60 vee muori haukkuu Saila Sliooria, Suomen tunnetuinta ja omalla naamallaan ilmoissaan ja somessa esiintyvää huoraa feikiksi. Aika kaukana feikistä.

Dementiako mummelia vaivaa vai miksi näin? 😂😂😂

--- Lainaus päättyy ---

Jätkä😂😂😂

Vieras0260:
Foorumin jätkä nimeltä Päivi = jätkä ;D

Yannis:
Aika väsynyttä settiä. Ei löydy edes vuoden huoriinrakastujaa.

Koko päivän olen saanut parisuhdevinkkejä ex-vakkariltani Pietarista Yekaterinalta. Niin. Todellakin ajauduin kahden vuoden jälkeen pieniin ongelmiin nykyisen venäläisen naiseni kanssa ja koko päivän olen chättäillyt entisen Pietarin huorani kanssa miten fiksaan tilanteen.

Erikoista tässä on vain se, että todellakin rakastuin siihen ex-huoraani ja hän tietää sen. Ja olemme edelleen parhaat ystävät. Siksi hän voikin antaa mulle parisuhdevinkkejä. Kukapa olisi parempi niitä antamaan kuin huora, jonka kanssa olet viettänyt monia viikonloppuja yhdessä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta