Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Kuningatar Perse:
Siis tarkoitin, että kun LäppärMän erikseen mainitsi antaneensa minulle plussaa, niin se kontekstin huomioiden lieni jonkinlainen mielenilmaus joko minusta tai tuosta Timon retaleesta. Ja kai joku erimielisyys jostain, kun erimielisyyksistähän minä tässä rupesin puhumaan, ja koko miinusnappi on eräänlainen erimielisyyden ilmaus.
En kyllä oikeasti edes tarkalleenottaen tiedä, en ole jaksanut pysyä tässä ketjussa ajan tasalla, kun ei täällä puhuta muusta kuin tällä sivustolla vallitsevasta, kollektiivisesta graniittierektiosta repukoita kohtaan. Kiva että täällä on kaikilla yhteinen fetissi :D
Caravaani Timo:
Timon reale? ;D
Miksi olen mielestäsi retale?
Kuningatar Perse:
No jos tämä halutaan käydä suoraan niin käydään tämä suoraan. Olet retale esim. siksi koska jossain muualla sanot kerran käyneesi minun luonani kylässä ja olleesi tyytymätön kokemukseen, ja nyt väität vielä antaneesi minulle asiallista kritiikkiä ja että minä olisin siitä suutahtanut.
Minulla ei kuitenkaan ole sellaista tietoa, että olisit täällä käynyt. Ja okei, ehkä olet käynyt täällä jollain toisella nimimerkillä, ethän varmasti haluaisi kasvotusten kertoakaan minulle olevasi se Timon retale. Mutta ainakaan se asiallinen kritiikki, jota väität minulle tapaamisestamme antaneesi, ei ole kantautunut minun korviini saakka. Erilaisilla foorumeilla olen vain nähnyt, miten kutsut minua vastenmieliseksi horoksi ja yritit vetää minua lokaan levittämällä valheellisia juttuja siitä, millaisia yksityisviestejä olin sinulle lähetellyt. Retaleen toimintaa.
Mutta niin kauan kuin olet retale vain foorumeilla, etkä rupea oikeasti perseilemään oikeassa elämässä, niin olet ihan kulta ja en vihaa sinua. En vain tykkää hommailuistasi. Ja niin, plussaa siitä että olet tällä kivalla foorumilla ollut ihan asiallisesti, tai siis ainakin niiden tekstien perusteella, jotka minun silmiini ovat osuneet.
Venla:
Ymmärrän KP sun tuohtumuksen, en oo koskaan ymmärtänyt miksi joidenkin täytyy alkaa sepittään tarinoita edes anonyymeillä forkilla.
Kai se on huomionhakuisuutta, mutta säälittävää ja surullista sellaista.
Mutta myös pointti, ettei vanhoja kaunoja/muualla lietsottuja juttuja tänne niin tarvitsisi tuoda.
Vieras1703:
^ Venlalle + tästä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta