Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Meni ohi aiheen (Off Topic)

<< < (2/122) > >>

Kuningatar Perse:
^^ Olet oikeassa ja olen täysin samaa mieltä. Yritän hillitä itseni ja olla kivasti. Mutta kun asia tuli pikku hiljaa puheeksi, ja sitten ruvettiin puhumaan siitä "suorasta puheesta", ja sitten ruvettiin esittämään suoria kysymyksiäkin, niin oli vain pakko sanoa julkisesti, kun tajuttoman ärsyttävää mennä selvittämään yksityisesti sellaista asiaa, jolla joku toinen on jo rellestänyt julkisesti.

Vieras0004:
^Onko tämäkin lähtöisin opiston hyväksymättömästä kaveripyynnöstä?

Kuningatar Perse:
En tainnut koskaan jättää kaveripyyntöä hyväksymättä. Enkä koskaan lähettänyt kaveripyyntöä, jonka joku toinen olisi voinut hylätä :D

Luultavasti kyse on vain siitä, että olen liian ällö, liian taipumaton, liian sanainen, liian läski, liian ärsyttävä, liian maksullinen, liian nainen tai muuten vain liian jotain. En tiedä, mistä on kyse, mutta jokainenhan meistä käy jonkun hermoille, joten mitä sitä turhaan päätänsä raapimaan.

EDIT: Varsinkin kun kyse ei ole tämän foorumin asioista, kuten Venla sanoi.

Caravaani Timo:

--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Elokuu 10, 2019, 16:12:03 ---No jos tämä halutaan käydä suoraan niin käydään tämä suoraan. Olet retale esim. siksi koska jossain muualla sanot kerran käyneesi minun luonani kylässä ja olleesi tyytymätön kokemukseen, ja nyt väität vielä antaneesi minulle asiallista kritiikkiä ja että minä olisin siitä suutahtanut.

--- Lainaus päättyy ---
Minä en haluaisi sekoittaa tälle foorumille toisen foorumin asioita, koska kyseistä asiaa en täällä ole maininnut.
Itse kun asian otit framille niin sen verran valitan.
Kesällä 2018 Jyväskylässä vieraimmassani kävin käsiini tyhjentämässä. En pitänyt runnelmadta ja minulla oli epämukavaa, panetus voitti ja en halunnut olla muikku joka kääntyy ovelta. Anteeksi, ei olisi koskaan pitänyt tavata noin nuorta huoraa.
Älä siitä oikeasti, koska sinulla varmaankin on ihan oma asiakaskuntasi, pidä siitä kiinni :)   

Kuningatar Perse:
Yllä väitetyn vierailun tapahtumisesta on pyydetty todisteita, nyt odotetaan tuleeko niitä.

Mutta se on varmaa, että vaikka tämä tyyppi olisikin aiemmin käynyt luonani, niin mitään asiallista kritiikkiä hän ei ole minulle siitä antanut. Hän siis väittää antaneensa minulle tapaamisestamme asiallista kritiikkiä, josta minä olen hänelle suuttunut ja sen vuoksi piikittelen häntä foorumeilla, mutta näin ei ole. En ikinä suuttuisi rakentavasta palautteesta, enkä edes vähemmän rakentavasta palautteesta. Ainoa, mistä suutun, on perseily. Ensimmäinen kanssakäynti, jonka kävin tämän henkilön tämän tämän foorumipersoonan kanssa, oli se, kun hän yritti vetää minua julkisesti lokaan valehtelemalla minun hänelle lähettämieni yksityisten kommenttien sisällöstä. Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä, miksi tämä nimimerkki teki minulle niin.

Kehotan muutenkin suhtautumaan vähän varauksella tähän keskusteluun. Tämä henkilö, joka nyt sievän hymiön kanssa sanoo, että minun ei tarvitse välittää yhdestä tyytymättömästä asiakkaasta, koska minulla on varmaankin oma asiakaskuntani ja rohkaisee minua pitämään siitä kiinni, on myös sanonut minun kantavan kyseenalaista kunniaa siitä, että olen kaikkein vastenmielisin horo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta