Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Kuningatar Perse:
PS. Minäkin kannatan sitä Areena-ketjua, missä käyttäjät voivat mittelöidä keskenään. Minusta ei ole yhtään kivaa roskata hienoa foorumia tällaisella tyhmällä, mutta jos tämä keskustelu nyt poistetaan asiattomana, niin siitä Timon retale saa vain syyn väittää, että minä olisin pyytänyt moderaattoreita poistamaan hänen minusta kirjoittamansa negarapsan.
Shark:
Siirrellään tänne ohi aiheen menneitä keskusteluja.
Kuningatar Perse:
Kiitos Shark.
Laittelin Timon retaleelle tänä aamuna yksityisviestiä, jossa pyysin häntä todistamaan vierailleensa luonani. Tämän hän voisi todistaa esim. kuvailemalla minulle yksityisesti ulkonäköäni tai sitä asuntoa, jossa vastaanotin asiakkaita silloin, kun hän väittää täällä käyneensä.
Vielä ei ole kuulunut vastausta, vaikka tyyppi on käynyt foorumilla ja kirjoitellut ketjuihin. Mm. alapääkarvoitusketjuun on ilmaantunut sellainen vihjaus, että sihteerin pusikosta (jollainen minulla julkisen tiedon mukaan on) huomauttaminen ei kannata, koska "siitä saa vihat päälleen".
Näkyy riittävän juttua siitä, miten hän on kritisoinut minusta milloin mistäkin viastani (asiallisesti tietty), mutta toistaiseksi hän ei ole onnistunut kertomaan minulle edes, että millaiset hiukset minulla on. Päivitän tähän jos tilanne muuttuu, mutta kyllä tämä tällä hetkellä näyttäisi siltä, että Timo on toden totta käynyt Jyväskylässä kesällä 2018 tyhjentämässä "käsiinsä".
Kuningatar Perse:
Vai on korkeampi voima sitten ottanut Timon retaleelta yksityisviestioikeudet pois, no sehän on mukava kuulla :)
Kyllä ainakin silloin kun Timo kirjoitti minusta täällä sen "rapsan", ja minä lähetin hänelle yksityisviestin johon vastaamalla hän olisi voinut todistaa rapsansa olevan todellinen eikä feikki (vastausta ei ole muuten vieläkään kuulunut mistään vaikka yhteydenottotapoja riittää), niin minulle ei tullut mitään ilmoitusta siitä, etteikö yksityisviestini olisi sujahtanut siististi läpi. Edelleen se on tuolla lähetettyjen kansiossa.
Caravaani Timo:
--- Lainaus käyttäjältä: Kuningatar Perse - Elokuu 14, 2019, 07:21:39 ---Vai on korkeampi voima sitten ottanut Timon retaleelta yksityisviestioikeudet pois, no sehän on mukava kuulla :)
--- Lainaus päättyy ---
Mistähän olet sellaista kuullut?
Sain aikanaan kyllä viestisi, muuta ei ole aikomusta vastata sinun ulkomaiksi minun henkilöllisyydestäni.
En jatka tätä olematonta asiaa enää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta