Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Vieras0342:
^Ei vai. Mulla on vaimona maksullinen nainen, tyttöystävänä maksullinen nainen ja vielä salarakas, joka maksullinen nainen. Eikö noilla meriiteillä pitäisi edes joku lohdutuspalkinto irrota?
Yannis! Ei hätää. Korjaa tilanne ja olet vuonna 2022 vuoden rakastuja.
Yannis:
^ Kyllä irtoaisi palkinto mutta jostain syystä et ole uskottava.
Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut Yekaterinan kanssa - lopuksi
sain sen huoran kommentin - näytä pankkitilillä 10 miljoonaa ja hän muuttaa luokseni :)
Olen silti tyytyväinen, että Venäjän kaunein nainen antaa mulle parisuhdevinkkejä ilmaiseksi.
M.U. Tiainen:
Yekaterina ei siis ole vuoden muuttaja. ;D Taaskaan. :laught:
juhalin:
--- Lainaus käyttäjältä: Yannis - Joulukuu 19, 2021, 02:05:49 ---
Jos valehtelee niin pitää olla uskottava. Itse olen todennut, että helpompaa pysyä vain totuudessa. Ei tarvitse muistella valheita.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut
--- Lainaus päättyy ---
En luota kehenkään, jolla WhatsApp vääntyy muotoon Whats Upp.
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Yannis - Joulukuu 19, 2021, 02:05:49 ---^ Kyllä irtoaisi palkinto mutta jostain syystä et ole uskottava.
Koko 'Älä rakastu huoraan' ketju oli alusta loppuun totta. Ja tänäänkin niin hauskat Whats Upp keskustelut Yekaterinan kanssa - lopuksi
sain sen huoran kommentin - näytä pankkitilillä 10 miljoonaa ja hän muuttaa luokseni :)
Olen silti tyytyväinen, että Venäjän kaunein nainen antaa mulle parisuhdevinkkejä ilmaiseksi.
--- Lainaus päättyy ---
Kuka tässä valhtelee? Minun tarinat eivät koskaan lähde satulaukalle tai toimi aikuisten värityskirjoin, joissa liiotellaan tai väritettään asioita.
Jos epäilet yhtään, kysy vaikka Maria Enkeliltä, veerasilta ja Ronjalta, jotka ovat kaikki asian kanssa sinut: Hese ja majoneesi kuuluu kaikille kolmelle naiselle.
Myönnän että tarinasi oli hemmetin hyvä. Tee siihen jatko-osa.
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Houkuttelet Yekan uudestaan, kun korona hellittää Suomeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta