Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Meni ohi aiheen (Off Topic)
Azazello:
Joo, tämä nyt lähtee laukalle, ei kannata lähteä leikkimään näitä foorumien käänteisen todistelutaakan leikkiä. Konkretia on konretiaa, vaikkapa mitä on tapahtunut, missä ja todiste siitä ja Banana voi vastata niihin. En voi yksilöidä konkretiaa, kun en tunne väitettyä tapahtumaa.
Mulla ei ole mitään syytä puolustella Bantskua, mutta epäilen tämän ykköspostaajan syytöksiä samoin kuten epäilen näiden muiden ykköspostaajien väitteitä tyttöjen sukupuolitaudeista ellei ole kunnollisia todisteita. Mun silmissä tämä on tällä esiintulolla vain väite epäsuosittua henkilöä kohtaan, ei muuta. Voi olla totta tai mustamaalausta.
Toivottavasti ei tämän enempää multinikkejä tule kertomaan, kuinka on sisäpiirin (mitä ei voi paljastaa) tietoa tästä asiasta. Ja toivottavasti tämä ykkösnikkien invaasio syytöksineen tästä enää kasva.
Kuningatar Perse:
Tämä on pelkkä foorumi, ja täällä ei oikein muuta voi (= kannata) tehdä, kuin jäädä seuraamaan, lentääkö Banana nyt linnaan vai ei.
Toivottavasti syytös etenee viranomaisille, koska heidänhän asiansa se on selvittää, onko syytös aiheellinen vai ei.
Jos on, niin asiaan puututaan.
Jos ei ole, niin tämä painuu foorumihelinän historiaan muun paskapuheen jatkoksi.
Pukumies40:
^^ oot kattonu liikaa matlockkia. Tää on keskustelupalsta jossa ei ole tuomaria eikä valamiehistöä. Sana on aina sanaa vastaan ja jokainen saa ihan itse päättää mihin uskoo. Jos turskanimimerkkiä ei saa syyttää tietojen urkkimisesta ja kiristämisestä niin sitten voi noi raportit seksinmyyjistäkin poistaa kun niidenkään todenperäisyydestä ei ole mitään takeita.
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Tammikuu 26, 2021, 14:39:54 ---Tää menee yhtä lapselliseksi kuin politiikka ketju.
Eli onko faktaa vai ei!?
Nyt huorat voisi hetkeksi unohtaa ne vitun salanikit ja tehdä edes kerran tämän duunin itse.
Saatana jaksa aina teidän koirana olla.
Lifti, heiluta häntää, heiluta. Hyvä poika, hienosti.
Huorilla on faktat kun on niitä vuosien aikana ripoteltu.
Nyt olis korkea aika avata se suu muuhunkin tarkoitukseen kuin kyrvän imemiseen.
Koira otti lopputilin. Lappeenrannan mieskin käytettiin puhki ja heitettiin joukkoraiskattavaksi.
Hoitakaa edes kerran likainen duuni itse.
Eikö kellään muulla ole kyrpää kuin Venlalla ::)
--- Lainaus päättyy ---
Heh, reputykki jumissa, niin kompataan näin. Tais osua aika hyvin.
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Pukumies40 - Tammikuu 26, 2021, 15:06:23 ---^^ oot kattonu liikaa matlockkia. Tää on keskustelupalsta jossa ei ole tuomaria eikä valamiehistöä. Sana on aina sanaa vastaan ja jokainen saa ihan itse päättää mihin uskoo. Jos turskanimimerkkiä ei saa syyttää tietojen urkkimisesta ja kiristämisestä niin sitten voi noi raportit seksinmyyjistäkin poistaa kun niidenkään todenperäisyydestä ei ole mitään takeita.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, onhan siitä ollut keskustelua, että olisko teidänkin saatava raportoida turskia. Myös julkisesti.
Kertauksena, tässä on kyse ykköspostaajan syytöksestä. Perustelemattomat paritus yms syytökset ykköspostaajilta jotka kohdistuvat tyttöihin, kyllä poistetaan moderoinnin toimesta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta